Wij gingen vroeger op de basisschool 6 dagen op schoolreis kamperen.Was altijd geweldig.quote:
Precies!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Of een vakantie huisje midden in het bos
Zeker weten, beetje avontuurlijkquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:17 schreef engine het volgende:
[..]
Ja is anders maar het heeft allebei wel wat![]()
Denk dat ik kamperen uiteindelijk leuker vind. Beetje aanklooien
Ik heb in Thailand wel eens bij m'n toenmalige vriendin en haar familie verbleven, in the middle of nowhere.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:16 schreef Jippie het volgende:
Ik vind een 5 sterren hotel fantastisch, maar er gaat niets boven het 'een zijn met de natuur' zoals bij kamperen.
Als we met DTS gaan kamperen wil ik bij jou in de tent.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:17 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
[ afbeelding ]zo kampeer ik alleen
'slapen' uhuquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb in Thailand wel eens bij m'n toenmalige vriendin en haar familie verbleven, in the middle of nowhere.
Voor een paar weekjes is dat echt wel super tof!Douchen met een pannetje water dat je uit een ton schept enzo, maar ook daar was het me veel te gehorig om fatsoenlijk te kunnen slapen.
Wij hebben het liefste een resort aan een strand waar we een aantal dagen verblijven, waarna we naar een volgend resort gaan.
Een luxe sterrenhotel is sowieso ook tof natuurlijk, maar geeft niet echt een lekker vakantiegevoel.
Maar voor zo tussendoor is het wel fijn als je ff een belabberd slechte resort hebt gehad.
Dat heb ik dus ook, het hele jaar zit je al tussen muren.quote:
Ik ging altijd mee met mijn zoons op de basisschool, vond dat echt leuk met al die kotersquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wij gingen vroeger op de basisschool 6 dagen op schoolreis kamperen.Was altijd geweldig.
Dat mag jij en eigen toilet wij gaan niet met wc rol naar toilet lopenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als we met DTS gaan kamperen wil ik bij jou in de tent.
Das geen tentquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:17 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
[ afbeelding ]zo kampeer ik alleen
Zoek dan ook een goede camping.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:20 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Dat mag jij en eigen toilet wij gaan niet met wc rol naar toilet lopen
Dacht het niet.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als we met DTS gaan kamperen wil ik bij jou in de tent.
precies ik ga niet in een tent,, voor geen miljoen. ga een beetje op de wormen en ongedierte liggen. met wc rol naar toilet met toilet tas naar de douchequote:
Dus.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:20 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Zag er vandaag nog 3 in de lucht.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:18 schreef Schakeltopia het volgende:
beetje jammer dat ze die luchtballonnen aan de grond houden
wij gaan dan in onze eigen tent ernaast scheetquote:
Precies!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb in Thailand wel eens bij m'n toenmalige vriendin en haar familie verbleven, in the middle of nowhere.
Voor een paar weekjes is dat echt wel super tof!Douchen met een pannetje water dat je uit een ton schept enzo, maar ook daar was het me veel te gehorig om fatsoenlijk te kunnen slapen.
Wij hebben het liefste een resort aan een strand waar we een aantal dagen verblijven, waarna we naar een volgend resort gaan.
Een luxe sterrenhotel is sowieso ook tof natuurlijk, maar geeft niet echt een lekker vakantiegevoel.
Maar voor zo tussendoor is het wel fijn als je ff een belabberd slechte resort hebt gehad.
Ik heb nooit op wormen en ongedierte gelegen met kamperen?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:22 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
precies ik ga niet in een tent,, voor geen miljoen. ga een beetje op de wormen en ongedierte liggen. met wc rol naar toilet met toilet tas naar de douche![]()
![]()
quote:
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:20 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |