Kamperen is leuk met kinderenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Langer dan een dag hoeft het voor mij ook niet.Was wel gezellig.
En waar zit jij nu?quote:
Ik heb kamperen ook altijd leuk gevonden.quote:
Echt niet.quote:
Ja ik ook in de huiskamer en matras erin😎quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb kamperen ook altijd leuk gevonden.
Wellusquote:
In een tent wel,of je moet zeker weten dat het lekker weer wordtquote:
Een van de stelletjes die mee waren hadden water in de tent gekregen. Foutje bij het opzetten gemaakt.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:11 schreef Jippie het volgende:
[..]
Mazzel dan! Er zijn zulke stortbuien de laatste dagen, dat ik gelijk medelijden heb met kamperend Nederland
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
In een tent wel,of je moet zeker weten dat het lekker weer wordt
Waar jij maar wil.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:13 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
En waar zit jij nu?
quote:
in bad natuurlijk zit er al in water wordt nog koud zo darlingquote:
Droog houden is wel belangrijkquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
In een tent wel,of je moet zeker weten dat het lekker weer wordt
Ik heb altijd van kamperen genoten.quote:
Of een vakantie huisje midden in het bosquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:16 schreef Jippie het volgende:
Ik vind een 5 sterren hotel fantastisch, maar er gaat niets boven het 'een zijn met de natuur' zoals bij kamperen.
Ja is anders maar het heeft allebei wel watquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:16 schreef Jippie het volgende:
Ik vind een 5 sterren hotel fantastisch, maar er gaat niets boven het 'een zijn met de natuur' zoals bij kamperen.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:10 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dat heb je keurig gedaan! Wij hebben composiet blad, welke niet 100% aansloot, 3 maanden moeten wachten op ander blad zit nu perfect, maar dat achterlijk lange wachten
Pfff dat zal een koude nacht zijn geweestquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Een van de stelletjes die mee waren hadden water in de tent gekregen. Foutje bij het opzetten gemaakt.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:16 schreef Jippie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |