quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:06 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
scrol terug is weg
Dat viel mee. Al is mijn tentje een eenlaagstent, wat in de praktijk dus betekent dat als het regent en je het doek aanraakt je dus een natte vinger/broek/slaapzak/kussen krijgtquote:
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een zolder met een treinbaan.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat viel mee. Al is mijn tentje een eenlaagstent, wat in de praktijk dus betekent dat als het regent en je het doek aanraakt je dus een natte vinger/broek/slaapzak/kussen krijgt
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Letterlijk vannacht ja. M'n tentje is net iets te klein om gestrekt te kunnen liggen.
Bekende uitspraak idd.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Speelgoedtreintjes zijn net als vrouwenborsten; ze zijn voor de kleine bedoeld, maar papa speelt er mee!
Langer dan een dag hoeft het voor mij ook niet.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:06 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
vreselijk toch ik haat kramperen
Dus ik leerde vannacht heel snel dat ik het beste echt midden in de tent kon gaan liggen met mijn matjequote:
Krijgen we zo Ome Henk?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:09 schreef ToT het volgende:
[..]
En dan heeft hij het ook nog een keer over de "glamping"!
Dat heb je keurig gedaan! Wij hebben composiet blad, welke niet 100% aansloot, 3 maanden moeten wachten op ander blad zit nu perfect, maar dat achterlijk lange wachtenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:05 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik heb nu een tweedehandsje erin zitten (van mijn ouder, 15jr oud, maar nog best wel prima). Ik heb een groot blad gekocht (4 meter) en zelf gezaagd (verstek voor hoek). Je kunt de naad van de 2 platen totaal niet voelen, dus wel geslaagd!
Volgens mij als je hem live ziet heb je 2 dagen kramp van het lachen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:09 schreef ToT het volgende:
[..]
En dan heeft hij het ook nog een keer over de "glamping"!
en daar gaat het omquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Langer dan een dag hoeft het voor mij ook niet.Was wel gezellig.
Waag het niet.quote:
slimmerd zoals het een echte fokker behoort te gaanquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dus ik leerde vannacht heel snel dat ik het beste echt midden in de tent kon gaan liggen met mijn matje
Zit je nu bij Mario?quote:
Mazzel dan! Er zijn zulke stortbuien de laatste dagen, dat ik gelijk medelijden heb met kamperend Nederlandquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat viel mee. Al is mijn tentje een eenlaagstent, wat in de praktijk dus betekent dat als het regent en je het doek aanraakt je dus een natte vinger/broek/slaapzak/kussen krijgt
En een stad van Lego!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een zolder met een treinbaan.![]()
![]()
Ik ken mensen hier op FOK! die bij een show geïrriteerd weg zijn gelopen omdat hij bijna na elke zin zei: "Even aan m'n lul krabben".quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Volgens mij als je hem live ziet heb je 2 dagen kramp van het lachen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |