We hebben een hele drukke tegel in de douche gekozen, en toen werd ons geadviseerd om een hele rustige en lichte (i.v.m. licht) tegel te kiezen voor de vloer.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:43 schreef Jippie het volgende:
[..]
Vooral dat turquoise in het mazaiek breekt mooi denk ik. Je hebt gelukkig niet alleen donkere kleuren gebruikt zoals je eerst aangaf.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:46 schreef Jippie het volgende:
[..]
Gewoon een Superbadeendje erbij in bad
ha ha herken baar ook zo vaak last van eerst kiezen dan kijken naar de prijs ja hoor duurstequote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:47 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
We hebben een hele drukke tegel in de douche gekozen, en toen werd ons geadviseerd om een hele rustige en lichte (i.v.m. licht) tegel te kiezen voor de vloer.
En wat we uitgekozen hebben was uiteraard weer de duurste tegel uit het assortimentDe naam alleen al 'Belvedère'
quote:
Hij en zijn vrouw zijn zelf kunstenaars. Dus hij had wel verstand van kleurstellingen en waar en hoeveel 'eye catchers' je neer moet zetten.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:46 schreef Jippie het volgende:
[..]
Als je verkoper hebt met liefde voor zijn vak is hij zelf niet te stoppen
Die zijn vaak ook bet mooiste afgewerkt , mooiste kleuren, mooi dessin en glazuurlaag.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:47 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
We hebben een hele drukke tegel in de douche gekozen, en toen werd ons geadviseerd om een hele rustige en lichte (i.v.m. licht) tegel te kiezen voor de vloer.
En wat we uitgekozen hebben was uiteraard weer de duurste tegel uit het assortimentDe naam alleen al 'Belvedère'
huh? Bitcoin en Ethereum zijn bijna 200% gestegen sinds Maart 2020. Of heb je in de hoogtijdagen gekocht toen het nog ¤20k waard was?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:46 schreef ToT het volgende:
[..]
De coins van Mevrouw ToT en mij zijn echt gedecimeerd in waarde.
Ja echt PRECIES voor de crash ingestapt.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:49 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
huh? Bitcoin en Ethereum zijn bijna 200% gestegen sinds Maart 2020. Of heb je in de hoogtijdagen gekocht toen het nog ¤20k waard was?
Daar heb je echt mazzel aan. Soms versterken kleuren elkaar en dan heb je in je badkamer een heel ander effect dan je bedoeldequote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:48 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Hij en zijn vrouw zijn zelf kunstenaars. Dus hij had wel verstand van kleurstellingen en waar en hoeveel 'eye catchers' je neer moet zetten.
Ga eerst maar verhuizen ToT, geld wat je er nu in stopt zal je nooit 100% terugkrijgen bij verkoop.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:49 schreef ToT het volgende:
Wij willen ook een andere badkamer, maar eerst een andere keuken, en als we die kosten bij elkaar optellen, bedenken we ons ook steeds dat dit echt wel een leuk huisje is maar toch net niet wat we precies willen.
We willen het liefst een mooi vrijstaand huisje met een tuintje er omheen, grasveldje, bomen, wit hekje, zwanger schaap en een ezel op het gras of whatever; dat soort dingen!
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:52 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ga eerst maar verhuizen ToT, geld wat je er nu in stopt zal je nooit 100% terugkrijgen bij verkoop.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:52 schreef ToT het volgende:
Loopt-ie godverdomme weer met de blender naar me toe.
Ik ben opgegroeid in een huis uit 1793. De verbouwingen deed mijn vader allemaal zelf. Soms met behulp van 2 vrienden.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:50 schreef Jippie het volgende:
[..]
Daar heb je echt mazzel aan. Soms versterken kleuren elkaar en dan heb je in je badkamer een heel ander effect dan je bedoelde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |