Kanjer topper echt klassequote:
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij mag ons allemaal blij verrassen door iedereen hier een bitcoin te sturen
Ik bemoei mij daar ook niet mee, maar voor mini - ToT ga ik door roeien en ruitenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:36 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik doe dat eigenlijk bijna nooit. Ik laat dat altijd over aan de mensen van de frontpage die daar verstand van hebben
Heerenveen woont mijn broertje.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:39 schreef Rob het volgende:
* Rob zit in hotel in Heerenveenmorgen weer naar huus
Op telefoon FOK!ken is zwaar kudt.
Dus tot morgen
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:38 schreef Paul het volgende:
[..]
Ok is goed @:jippie en ik zullen het topic moderaten
We mogen alleen reacties weghalen die tegen het beleid zijn zeg maar. Daarom laat ik het altijd maar doen, want weet het beleid nooit zo goedquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:41 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik bemoei mij daar ook niet mee, maar voor mini - ToT ga ik door roeien en ruiten
Ze hebben er wel de tijd voor genomen. We hebben vandaag gewoon weer 2,5 uur over de tegels zitten discussiëren.quote:
Wat ben je ook een mietje soms.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:42 schreef Paul het volgende:
[..]
We mogen alleen reacties weghalen die tegen het beleid zijn zeg maar. Daarom laat ik het altijd maar doen, want weet het beleid nooit zo goed
Vooral dat turquoise in het mazaiek breekt mooi denk ik. Je hebt gelukkig niet alleen donkere kleuren gebruikt zoals je eerst aangaf.quote:
Ik was aangenaam verrast toen ik laatste op mijn Coinbase account keekquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:40 schreef devzero het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat ben je ook een mietje soms.
Whehe, goed idee idd!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Bij mini-ToT aangepast beleid, alles wat niet lief of complimenteus is wordt verwijderd en voorgedragen voor een permbanquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:42 schreef Paul het volgende:
[..]
We mogen alleen reacties weghalen die tegen het beleid zijn zeg maar. Daarom laat ik het altijd maar doen, want weet het beleid nooit zo goed
Het bad vind ik wel aan de grote kant. Maar ik wilde dit design. En daar hadden ze alleen keuze in 170cm en 190cm... Ik wilde eigenlijk 180cm. Dus hopelijk zak ik niet onderuit tijdens het badderenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:41 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Kanjer topper echt klasse
nee hoor ik denk dat jij straks heerlijk geniet na dag kei hard werken en zo gegundquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:45 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Het bad vind ik wel aan de grote kant. Maar ik wilde dit design. En daar hadden ze alleen keuze in 170cm en 190cm... Ik wilde eigenlijk 180cm. Dus hopelijk zak ik niet onderuit tijdens het badderenBad is 190 x 95 x 60 (lxbxh) (diepte is 45cm)
Als ik hem zie zal ik zwaaienquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heerenveen woont mijn broertje.
Als je verkoper hebt met liefde voor zijn vak is hij zelf niet te stoppenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:42 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ze hebben er wel de tijd voor genomen. We hebben vandaag gewoon weer 2,5 uur over de tegels zitten discussiëren.Totaal iets van 12 uur zitten praten daar. Zal vast wel ergens in de offerte verwerkt zitten verwacht ik.
De coins van Mevrouw ToT en mij zijn echt gedecimeerd in waarde.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:43 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik was aangenaam verrast toen ik laatste op mijn Coinbase account keek
Zit je in Haje?quote:
Gewoon een Superbadeendje erbij in badquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:45 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Het bad vind ik wel aan de grote kant. Maar ik wilde dit design. En daar hadden ze alleen keuze in 170cm en 190cm... Ik wilde eigenlijk 180cm. Dus hopelijk zak ik niet onderuit tijdens het badderenBad is 190 x 95 x 60 (lxbxh) (diepte is 45cm)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |