Ik dacht dat je alleen berichten aandroeg maar als Redactie Frontpage kan je dat idd.quote:
link aubquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:33 schreef ToT het volgende:
Okee het staat er dus weer!En zowel Danny als Yvonne kunnen er om lachen.
Laat dan ook maar ff zo.
Paul, je bent veel te snel met dit soort dingen!
Ik doe dat eigenlijk bijna nooit. Ik laat dat altijd over aan de mensen van de frontpage die daar verstand van hebbenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:27 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik haal gewoon alle stomme comments weg
Schitterend Stoorquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:35 schreef Stoorzendert het volgende:
Dit gaat 'm worden!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met deze kleurstelling. Mozaïek op de achterwand van de nisjes.
[ afbeelding ]
sjiek hoorquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:35 schreef Stoorzendert het volgende:
Dit gaat 'm worden!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja maar in dit geval vind ik het wel ff een dingetje.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:36 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik doe dat eigenlijk bijna nooit. Ik laat dat altijd over aan de mensen van de frontpage die daar verstand van hebben
Echt supermooi.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:35 schreef Stoorzendert het volgende:
Dit gaat 'm worden!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gedaanquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:36 schreef Paul het volgende:
Oh oh hasselbaink gaat nu haar mening geven
krijg ik ook een bad?quote:
Ok is goed @Jippie en ik zullen het topic moderatenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja maar in dit geval vind ik het wel ff een dingetje.
Ja ziet er zo gaaf uit. Jammer dat ik die muziek echt niet trek.quote:
Ik wilde net vragen of je met me in bad wil.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:38 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
krijg ik ook een bad?
altijd zelfde gedachten he ja natuurlijkquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik wilde net vragen of je met me in bad wil.
Mooie kleurencombinatie!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:35 schreef Stoorzendert het volgende:
Dit gaat 'm worden!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ramen (10 stuks) zijn gemaakt. Glas is besteld. Komt over 3 weken. Schoorsteen wordt over 2 weken verwijderd. De badkamerboer had het behoorlijk druk. We krijgen volgende week de offerte (Richtprijs ¤20kquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:36 schreef Jippie het volgende:
[..]
He, hoe is het met de verbouwing?
Even afwachten wie nu komt.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:38 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ziet er zo gaaf uit. Jammer dat ik die muziek echt niet trek.
Hij mag ons allemaal blij verrassen door iedereen hier een bitcoin te sturenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Sowieso, maar ik ken zijn spontaniteit wel, dan doet hij soms lollige dingen zonder er net ff genoeg over na te denken.
Hij wilde mij/ons gewoon ff verrassen!
100% mee eens!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:39 schreef Rob het volgende:
* Rob zit in hotel in Heerenveenmorgen weer naar huus
Op telefoon FOK!ken is zwaar kudt.
Dus tot morgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |