heb geen idee Aloaquote:
Het is wel een geniale fotoquote:
Echt, ik word daar heel vrolijk vanquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik geniet ook wel vd verhalen.
ja maar niet op de front page is beter ideequote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:25 schreef FreshFruit het volgende:
Wie aan Mini Tot komt ,komt ook aan mij jonguh.![]()
![]()
Ik wil net gaan checken.quote:
quote:
mag ik ook de link aubquote:
Ze staan met aanstekers te zwaaien.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:26 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
[..]
mag ik ook de link aub
Ik haal gewoon alle stomme comments wegquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:25 schreef FreshFruit het volgende:
Wie aan Mini Tot komt ,komt ook aan mij jonguh.![]()
![]()
Hou maar lekker voor een select gezelschap 💜quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:26 schreef ToT het volgende:
Ja nee om gezeik te voorkomen misschien toch maar niet doen dan.
Oh kan je dat ook al.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:27 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik haal gewoon alle stomme comments weg
Geen idee heb het al lang uitstaan.quote:
Ja, je ziet ook dat hij bezig is met een 'actie' met de PC daarom snap ik wel dat Paul die foto pakte, geniale fotoquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:27 schreef ToT het volgende:
[..]Hij was op dat moment als een malle op de beeldschermen aan het meppen en er hard aan te schudden.
![]()
![]()
Ja is idd wel beter.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:29 schreef Jippie het volgende:
[..]
Hou maar lekker voor een select gezelschap 💜
Zeker wetenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja is idd wel beter.
Maar was wel een leuk geintje!
Is die q-dance stage gewoon een replay van 2019? Wat een teleurstellingquote:
thankssquote:
Ik heb deze opstaan.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:32 schreef engine het volgende:
[..]
Is die q-dance stage gewoon een replay van 2019? Wat een teleurstelling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |