Dat is wel een gied idee, ja!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:10 schreef Paul het volgende:
Ik had het slim moeten! balkje moet geven!!!!!!!! Kan alsnog @:tot
Eigenlijk had mini-ToT ook even geblurd moeten wordenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:02 schreef ToT het volgende:
Ja was sowieso wel geinig dat zo op de Frontpage, maar zomaar foto's van andermans kinderen ongevraagd op de Frontpage tyfen is natuurlijk wel ff een dingetje.En daar kun je HEEL andere reacties verwachten als hier.
En hier vraagt men zich soms ook al af of het verstandig is om die foto's te posten. De Frontpage is dan wel een HELE stap verder.
Maar ik kon er serieus wel om lachen hoor!
Boefje Paul had een foto van mini ToT op de fp gebruikt. Daarom is het bericht weggehaald.quote:
Nee, hij is veel te lief voor een balkjequote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:10 schreef Paul het volgende:
Ik had het slim moeten! balkje moet geven!!!!!!!! Kan alsnog @:tot
Echt wel.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:16 schreef Jippie het volgende:
[..]
Nee, hij is veel te lief voor een balkje
quote:
Whehe!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:16 schreef Jippie het volgende:
[..]
Nee, hij is veel te lief voor een balkje
Zo kan wel toch.quote:
Zag een flits op Twitter voorbijkomen, was net even bezig met bericht.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Boefje Paul had een foto van mini ToT op de fp gebruikt. Daarom is het bericht weggehaald.
Dit vraagt om een paintshop topic.quote:
Ja kweenie. Hij is nog ietsjes herkenbaar, maar ook weer niet zo erg.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:21 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
maar tot helemaal niet op fp dan toch?
Sen benim herseymsin.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:11 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
askim seni seviyorum
Zelfs een balkje kan hij hebben 😍, maar de FP kent erg harde commentaren dus misschien beter niet plaatsen ToT.quote:
Het is wel een geniale fotoquote:
Ik geniet ook wel vd verhalen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:23 schreef Jippie het volgende:
[..]
Het is wel een geniale foto, wij weten natuurlijk ook hoe die kleine schat er in het echt uitziet 😍
Tot nu toe waren de commentaren verder wel leuk.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:22 schreef Jippie het volgende:
[..]
Zelfs een balkje kan hij hebben 😍, maar de FP kent erg harde commentaren dus misschien beter niet plaatsen ToT.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |