Is verwijderd krijg ikquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:52 schreef Paul het volgende:
BREKEND!
https://frontpage.fok.nl/(...)s-aanval-op-fok.html
BREKEND!
Welke stream kijk jij dan?quote:
Misschien als standaard ingesteld.quote:
Hey Rob 🥰quote:
Rob.quote:
ja en krijg het niet meer weg help sbequote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Misschien als standaard ingesteld.
O oepsquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:02 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja beetje mini-tot op de frontpage knallen
ik kon er pas om lachen toen tot erom kon lachen zelf dacht is in overlegquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:02 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja beetje mini-tot op de frontpage knallen
Snap ik. Wist niet dat mini ToTje gebruikt wasquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja is in overleg met mij verwijderd.Ik kreeg via Facebook vragen er over.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:03 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja en krijg het niet meer weg help sbe
Je kan niet een ander aanklikken en dan gebruiken als standaard?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:03 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja en krijg het niet meer weg help sbe
quote:
ja nu maar gister ook al gedaan stond er uit zich zelf ineens weerquote:
Ja ik kon er wel om lachen, maar had wel mijn bedenkingen er over.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:03 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik kon er pas om lachen toen tot erom kon lachen zelf dacht is in overleg
moet je wel zeggen dat je hem als standaard wultquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:05 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja nu maar gister ook al gedaan stond er uit zich zelf ineens weer
Ja die foto die ik hier postte, met dat masterplan om FOK! te DDoSsen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap ik. Wist niet dat mini ToTje gebruikt was
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja die foto die ik hier postte, met dat masterplan om FOK! te DDoSsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |