Ach veel dingen moet je niet meer naar terug kijken.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:48 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
moet je nu kijken huh
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:48 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
heel de familie blijft thuis
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:48 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
heel de familie blijft thuis
ja en baas kan er weinig van zeggenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:50 schreef ToT het volgende:
Ja gaat waarschijnlijk wel ff een dingetje worden deze herfst en winter; driekwart van Nederland blijft om de paar weken een week of 2 thuis tot de snotterigheid verdwenen is.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:52 schreef Paul het volgende:
BREKEND!
https://frontpage.fok.nl/(...)s-aanval-op-fok.html
BREKEND!
ja en veel ontslagen vallen . bedrijven winkels ondernemers omvallen. geen stage plaatsen.. ieder mens heeft hiermee van doen in het nadeel. zou niet weten wie hier profijt van heeftquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:52 schreef Superbadeendje het volgende:
Dat er door het gedoe al mijn sollicitaties in het water vallen vind ik erger.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 @ 19:55 schreef KlapMongeaul het volgende:
Selfie van Paul? Aan zijn niveau te zien kan het niet missen!
Iig goed kut dus.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:53 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja en veel ontslagen vallen . bedrijven winkels ondernemers omvallen. geen stage plaatsen.. ieder mens heeft hiermee van doen in het nadeel. zou niet weten wie hier profijt van heeft
ipad zekerquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:59 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
mij pi blijft vaststaan
nee laptopquote:
Dat is een klacht of een mededeling?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:59 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
mij pi blijft vaststaan
hulpvraagquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is een klacht of een mededeling?
Zolang het maar niet tussen de rits is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |