net als barbara papa ook zo stomquote:
Nu vind ik jou ook stom.quote:
Toen ik nog heel klein was, vond ik dat nog wel leuk.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:37 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
net als barbara papa ook zo stom
Vreselijk hequote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Toen ik nog heel klein was, vond ik dat nog wel leuk.
Nu is het soms ook op tv, en ik snap echt niet wat ik er vroeger aan vond.
Sowieso de stemmen.
😳quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:39 schreef ToT het volgende:
Youtube heeft onlangs een aflevering van de Poppenkraam verwijderd.
Kwam een wel HEEL erg geile Zwarte Piet met een extreem laag iq in voor met een overdreven zwaar Afrikaans accent.
Dat was volgens mij in die tijd wel vaker zo, dat er een ouwe kerel met een snor achter een microfoon van een tientje al die typetjes zat in te spreken.quote:
Precquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat was volgens mij in die tijd wel vaker zo, dat er een ouwe kerel met een snor achter een microfoon van een tientje al die typetjes zat in te spreken.
Ja die zat te geilen op dat vriendinnetje van Hugo.quote:
Ik kan me er helemaal niets meer van herinneren behalve dat ik het idd ook eng vond.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:41 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
De zevensprong vond ik griezelig als kind keek laatst mee op werk dacht wtf
ja en nu denk je wat fakequote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik kan me er helemaal niets meer van herinneren behalve dat ik het idd ook eng vond.
Ik heb hem thuis op DVD, ooit nog eens gebruikt als zomerkampthema.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik kan me er helemaal niets meer van herinneren behalve dat ik het idd ook eng vond.
Sowieso met heel veel van die ouwe meuk, hoewel je je soms ook afvraagt hoe ze dat toentertijd in godesnaam gedaan hebben zonder computers.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:44 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja en nu denk je wat fake
'bassie adriaan en plaaggeestquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Sowieso met heel veel van die ouwe meuk, hoewel je je soms ook afvraagt hoe ze dat toentertijd in godesnaam gedaan hebben zonder computers.
Maar niet met kinderseries!Toentertijd was het zoiets van: "Boeiuh, die kleintjes kijken toch wel, en aan hen kunnen we toch niks verdienen."
Tot men er achter kwam dat je ook speelgoed kon maken van kinderseries.
Jaaaaaa, doodeng!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:47 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
'bassie adriaan en plaaggeest![]()
![]()
moet je nu kijken huhquote:
heel de familie blijft thuisquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:48 schreef ToT het volgende:
Sow, zit er hier een gekrulde miniatuurversie van me naast me te niezen als een malle.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |