Ik had het wel zo netjes van Paul gevonden als hij het even met jou overlegd had.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja die foto die ik hier postte, met dat masterplan om FOK! te DDoSsen.
ik dacht dat dat gebeurt was omdat tot erom lachttequote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had het wel zo netjes van Paul gevonden als hij het even met jou overlegd had.
O jee, frontpage is wat anders he. Maar zo zie je hoe makkelijk een foto gebruikt kan worden.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja die foto die ik hier postte, met dat masterplan om FOK! te DDoSsen.
Sowieso, maar ik ken zijn spontaniteit wel, dan doet hij soms lollige dingen zonder er net ff genoeg over na te denken.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had het wel zo netjes van Paul gevonden als hij het even met jou overlegd had.
Klopt ja!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee, frontpage is wat anders he. Maar zo zie je hoe makkelijk een foto gebruikt kan worden.
Was ook vast niet kwaad bedoeldquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Sowieso, maar ik ken zijn spontaniteit wel, dan doet hij soms lollige dingen zonder er net ff genoeg over na te denken.
Hij wilde mij/ons gewoon ff verrassen!
Hey moemoequote:
Nee had hem alleen maar gedeeld omdat hij hier al stond. Maarja prima zo, jammer danquote:
Ook op twitter of zo. Hoe vaak zie je bij weblog geen foto,s vsn andere van twitter staan.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt ja!Dat is nu wel duidelijk idd.
Dat zeer zeker niet. Foutje is gemaakt en weer opgelost.quote:
weer zonder mij hequote:
Te spontaan. Kan gebeuren. Denk niet dat ToT boos is.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:09 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee had hem alleen maar gedeeld omdat hij hier al stond. Maarja prima zo, jammer dan
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:10 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
weer zonder mij he
askim seni seviyorumquote:
Je had het gewoonweg even met TOT moeten overleggen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:10 schreef Paul het volgende:
Ik had het slim moeten! balkje moet geven!!!!!!!! Kan alsnog @:tot
Bericht is weg!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:52 schreef Paul het volgende:
BREKEND!
https://frontpage.fok.nl/(...)s-aanval-op-fok.html
BREKEND!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |