omdat ik normaal altijd even in Joure ga kijken. Of in Groningen (Nieuwstad ofzo)quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou weer? Nee dat gaat niet door dit jaar.
Is niet makkelijk nee, maar mooiste instrument wat er is vind ik.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:46 schreef shiitake het volgende:
Wow, mooi instrument en moeilijk ook, lijkt me.
Flin Stones?quote:
Google leert mij Meerstadquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
omdat ik normaal altijd even in Joure ga kijken. Of in Groningen (Nieuwstad ofzo)
Joure is echt Ballooncity.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
omdat ik normaal altijd even in Joure ga kijken. Of in Groningen (Nieuwstad ofzo)
Let's get crackin'quote:
Ja ik vind het ook een prachtig instrument. Als je klassieke stukken speelt, dan speel je al lang denk ik?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:47 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Is niet makkelijk nee, maar mooiste instrument wat er is vind ik.
Ligt er toch aan wat voor je muziek je er op speelt.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:47 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Is niet makkelijk nee, maar mooiste instrument wat er is vind ik.
Zo fijn dit.quote:
I knowquote:
1,5 jaar weer intussen. Als kind ook tijd viool gespeeld, daarna tot anderhalf jaar geleden gestopt. Nu pak ik het redelijk snel opquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:49 schreef shiitake het volgende:
Ja ik vind het ook een prachtig instrument. Als je klassieke stukken speelt, dan speel je al lang denk ik?
Nee hoor, klinkt altijd mooi. Of je moet vals spelen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:49 schreef Superbadeendje het volgende:
Ligt er toch aan wat voor je muziek je er op speelt.
Oh dat is nog niet eens heel lang. Fijn dat je het zo snel weer oppakt. Muziek is ook een fijne uitlaatklep.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:50 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
1,5 jaar weer intussen. Als kind ook tijd viool gespeeld, daarna tot anderhalf jaar geleden gestopt. Nu pak ik het redelijk snel op
Zeker, ben altijd muziek aan het maken of luisteren. Kan niet zonder.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:52 schreef shiitake het volgende:
Oh dat is nog niet eens heel lang. Fijn dat je het zo snel weer oppakt. Muziek is ook een fijne uitlaatklep.
Het is ook wel een beetje waar je smaak ligt. Een viool kan van depressief tot zeer vrolijk klinken.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:51 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee hoor, klinkt altijd mooi. Of je moet vals spelen.
Als je niet van viool houdt dan, inderdaad. Klopt. Vrolijk, droevig, spannend, etcquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:54 schreef Superbadeendje het volgende:
Het is ook wel een beetje waar je smaak ligt. Een viool kan van depressief tot zeer vrolijk klinken.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:50 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
1,5 jaar weer intussen. Als kind ook tijd viool gespeeld, daarna tot anderhalf jaar geleden gestopt. Nu pak ik het redelijk snel op
Nee dat is ook zo. In muziek kun je veel gevoel kwijt.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:53 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zeker, ben altijd muziek aan het maken of luisteren. Kan niet zonder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |