Jij hier? Jij bent toch ook al een fokker van het eerste uur?quote:
Het vriendinnetje van Mini-ToT is ook 4, en die brabbelt idd echt wat af hoor!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:54 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat je ze mist. Ze zijn zo leuk op die leeftijd. Vooral met 4 jaar, wanneer ze al lekker gaan kletsen.
Ja is inderdaad echt schattig, die stemmetjes. En dan vooral die wijze taal die er soms uitkomt.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Het vriendinnetje van Mini-ToT is ook 4, en die brabbelt idd echt wat af hoor!Zo schattig!
Voelde zich vast aangetrokken door de TTquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij hier? Jij bent toch ook al een fokker van het eerste uur?
Ik paste ook veel op op kinderen en dat mis ik nu wel.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:00 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja is inderdaad echt schattig, die stemmetjes. En dan vooral die wijze taal die er soms uitkomt.
Zeker ja!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:00 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja is inderdaad echt schattig, die stemmetjes. En dan vooral die wijze taal die er soms uitkomt.
Paar jaar lesgegeven aan kleuterklassenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik paste ook veel op op kinderen en dat mis ik nu wel.
Ga eens naar je vriendje toe!foutjequote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Moet-ie even naar de juf van groep 5 lopen voor een grotere!
En als mini-ToT straks grappige dingen zegt, moet je het opschrijven. Dat is altijd leuk voor later als ie groot is.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeker ja!
We kennen ook wat oudere kinderen, en wat voor onzin DAAR soms uit komt.....Maar soms is het ook zo schattig als ze een beestje ziet: "SCHORPIOEN!"
Geen idee hoe ze dat woord kent, maar ze wees naar een vlieg op het plafond!
Loopt ze buiten in de tuin: "Ik kan niet terug! Er is hier een gevaarlijk beest!"
Was een pissebed of zo.
Zit hij zo bij mij op mijn schoot.quote:
quote ging ff verkeerdquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zit hij zo bij mij op mijn schoot.
hhhhhhhhhhhhhhiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiaiaiaiaiiaaiaquote:
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:06 schreef shiitake het volgende:
[..]
En als mini-ToT straks grappige dingen zegt, moet je het opschrijven. Dat is altijd leuk voor later als ie groot is.
Oei. Moet je maar net shampoo op zak hebben ...quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:07 schreef ToT het volgende:
Mevrouw ToT is ook onderwijzeres geweest in eigen land, op een basisschool.
Heeft aan alle groepen les gegeven, maar die ukkies blijven het schattigst!
Alleen krijg je in dat land de eerste paar jaar geen loon, en als er kinderen te arm zijn om eten, drinken, schriften, schrijfgerei of wat dan ook ,mee maar school te nemen, wordt er van jou verwacht dat jij het voor hen aanschaft!
Ook als een kind stinkt en zegt dat ze geen geld voor shampoo hebben, moet jij uit je eigen zak shampoo voor het kind halen.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:09 schreef maily het volgende:
[..]
Oei. Moet je maar net shampoo op zak hebben ...
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:09 schreef maily het volgende:
[..]
Oei. Moet je maar net shampoo op zak hebben ...
PVPquote:
We doen ons best.quote:
Huh? Heb ik iets gemist?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:14 schreef maily het volgende:
[..]
Godzijdank ben jij hier ook nog.
Stelletje gestoorden verder
Ik ben niet zomaar gestoord.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:14 schreef maily het volgende:
[..]
Godzijdank ben jij hier ook nog.
Stelletje gestoorden verder
Zwaar gestoord dan?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben niet zomaar gestoord.
Hou het maar op normaal gestoord.quote:
Doe ik ook altijdquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja, schakel staat te dansen in de woonkamer, als DAT niet gestoord is....
In jouw woonkamer of waar?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja, schakel staat te dansen in de woonkamer, als DAT niet gestoord is....
He bah, normaal is zo saai...quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hou het maar op normaal gestoord.
Sound Rush ook?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:11 schreef Schakeltopia het volgende:
ik sta lekker te dansen in de woonkamer
Wat voor mij normaal is kan debiel voor jou zijn.quote:
all night longquote:
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat voor mij normaal is kan debiel voor jou zijn.
Dat is een feit.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat voor mij normaal is kan debiel voor jou zijn.
ik lees dat je een hele bijzondere fles drank hebt heequote:
Hee Paul heequote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:19 schreef Paul het volgende:
[..]
ik lees dat je een hele bijzondere fles drank hebt hee
Zolang we maar lol hebben.quote:
Zo is datquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zolang we maar lol hebben.
Yup, die foto die Dikkeder heeft geplaatst klopt niet helemaal, het is meer zo eentje:quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:19 schreef Paul het volgende:
[..]
ik lees dat je een hele bijzondere fles drank hebt hee
quote:
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:22 schreef Schakeltopia het volgende:
naja dansen dansen, lekker wiebelen !![]()
mijn hersenen werken op 144 bpmquote:
Waardeloosquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:23 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
jaa ik heb rustige shit opstaan van die franky rizardo ofzo
Als ik je hier van het dak afmieter wil het ook wel voor een paar sec. lukken.quote:
@kree je hebt je zielsverwant gevonden!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:24 schreef Schakeltopia het volgende:
en moet zo de speakers weer uit doen, beetje aan de buren denken enzooo
Als je maar goede muziek opzet terwijl je me naar beneden smijtquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als ik je hier van het dak afmieter wil het ook wel voor een paar sec. lukken.
Wel eng hee, zit er een slang in heequote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Yup, die foto die Dikkeder heeft geplaatst klopt niet helemaal, het is meer zo eentje:
[ afbeelding ]
En in die doos van Ardbeg zit inmiddels geen fles meer.
Nee. Ook niet gekliktquote:
En een schorpioen hee!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:25 schreef Paul het volgende:
[..]
Wel eng hee, zit er een slang in hee
En een koptelefoon op?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:28 schreef Schakeltopia het volgende:
zoooo echt kut dat ik niet vrijstaand achteraf woon ergens
Hoezo?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:28 schreef Schakeltopia het volgende:
aloaquote:
Ja zo willen wij dus ook gaan wonen!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:28 schreef Schakeltopia het volgende:
Oh da's niet handig. Ik heb een draadloze en is ideaal.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:30 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja die heb heel kort draadje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |