Succes met beidequote:

Dat is mij wel gelukt. Ook cold turkeyquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:52 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
oke dan! ik moet dat nog is doen met roken

niet?quote:

GVD, het is besmettelijk.quote:

Ik weet het jaren probleem van mij al. Dus naja neem het met een korrel zout. Ik baal btw wel dat ik nou geen pussy pics kreeg van de scammers. En nu hoor ik niks meer.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:48 schreef engine het volgende:
[..]
Geen probleem verderIk kan het alleen wat moeilijk volgen soms

Erg hequote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
GVD, het is besmettelijk.

nice!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:52 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat is mij wel gelukt. Ook cold turkey

Als je hulp nodig hebt, vraag de buren! Ik merk dat ze je erg snel met dingen laten stoppenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:52 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
oke dan! ik moet dat nog is doen met roken

quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:54 schreef aloa het volgende:
Roken heb ik echt totaal geen probleem meer mee

Geen pussy pics krijgen is altijd kut...ofja eigenlijk niet dusquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:53 schreef kree het volgende:
[..]
Ik weet het jaren probleem van mij al. Dus naja neem het met een korrel zout. Ik baal btw wel dat ik nou geen pussy pics kreeg van de scammers. En nu hoor ik niks meer.
Gebanned door scammers denk. Als jullie nooit meer wat van me horen dan heeft een Nigeriaanse neef me wss omgelegd denk. Lol.
Kreeg niet eens boogie pics als preview.....

Ik geef je geen waarschuwing.quote:

Het stinkt als mn buurman op zn balkon rookt en het staat bij mij openquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:54 schreef aloa het volgende:
Roken heb ik echt totaal geen probleem meer mee

Dat ook ja.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Het stinkt als mn buurman op zn balkon rookt en het staat bij mij open

Dat is idd best wel veel.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:55 schreef aloa het volgende:
Ongeveer 30 peuken per dag.
Blij dat ik dat niet meer doe

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |