Ik durf niet meer hierna....jouw beurt om te kapenquote:
3x raden hoe dat komt?quote:Op zondag 30 augustus 2020 00:01 schreef kree het volgende:
Shure beetje slap ouwehoeren altijd goed het is soms toch al beetje te dood op fok
Je eraan irriteren niet?quote:
Ik had een spicey chicken fries besteld. Nou spicey wat ie wel... Ik kan best wel tegen pittig eten en maak mijn eigen sambal met hete pepers van de toko, maar dit spul was gewoon niet te eten...quote:
KAAP!quote:
Nee die heb ik niet op.quote:Op zondag 30 augustus 2020 00:06 schreef Schakeltopia het volgende:
heb je ook carl cox op de koptelefoon shiitake?
dat is wel zonde danquote:Op zondag 30 augustus 2020 00:05 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik had een spicey chicken fries besteld. Nou spicey wat ie wel... Ik kan best wel tegen pittig eten en maak mijn eigen sambal met hete pepers van de toko, maar dit spul was gewoon niet te eten...
Het gaat hier ook om puntjes maar kaap dus bij een minuut. Ziek sneu dit met weer dezelfde titel enzo.quote:Op zondag 30 augustus 2020 00:05 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik had een spicey chicken fries besteld. Nou spicey wat ie wel... Ik kan best wel tegen pittig eten en maak mijn eigen sambal met hete pepers van de toko, maar dit spul was gewoon niet te eten...
Zo kun je alles verpesten met hete pepers...soms slaat dat gewoon nergens meer op. En gewoon kruiden is daar al genoeg voor.quote:Op zondag 30 augustus 2020 00:05 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
oke ja nee nee ja misschien ik geloof jequote:Op zondag 30 augustus 2020 00:07 schreef kree het volgende:
Wat het is ik stel sommige dingen (en sssssh doe ik soms met opzet). Aan de kaak zodat ik weet alweer dat er een drama over gemaakt gaat worden. Maarja dat maakt het forum leuk wel. Ok meestal slot wel uiteindelijk
Maar kan best serieus zijn hoor echt waar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |