Spannend!quote:Op zondag 30 augustus 2020 01:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dan moet je nog ff wachten tot er andere vrouwen zijn, voor je kan pottekijken
Ja wel mooi dat dat kan. In de toekomst heeft iedereen zo'n printer thuis.quote:Op zondag 30 augustus 2020 01:34 schreef Stoorzendert het volgende:
Toch mooi dat je gewoon dit soort dingen kunt printen. Ik print ook veel huishoudelijke dingen. Dingen die normaal gewoon 10 - 20 euro kosten kosten me nu een paar cent ofzo.
tea earl grey hotquote:Op zondag 30 augustus 2020 01:36 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja wel mooi dat dat kan. In de toekomst heeft iedereen zo'n printer thuis.
replicators zijn een natuurlijke evolutie van 3d printersquote:
Kost nu al weinig. Heb een 'full enclosed' printer waarmee ik ABS, PLA, TPU (flexibel), Nylon, PEEK, etc. kan printen. De meeste zijn hoogwaardige duurzame kunststoffen. De nauwkeurigheid ligt op zo'n 0.1mm. Ik doe op mijn draaibank en freesbank nog wel iets beter (ergens rond de ±0.01mm) maar toch best prima voor de meeste toepassingen.quote:Op zondag 30 augustus 2020 01:36 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja wel mooi dat dat kan. In de toekomst heeft iedereen zo'n printer thuis.
hoi neuke?quote:
pikachu ik kies jouquote:
Iets met een klein stokje en een gaatje denk ik.quote:Op zondag 30 augustus 2020 01:48 schreef moemoe het volgende:
[..]
NeukeIk weet niet waar je op doelt hoor
Leuke pica meomoequote:Op zondag 30 augustus 2020 01:48 schreef moemoe het volgende:
[..]
NeukeIk weet niet waar je op doelt hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |