SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
Dan denk ik dat het meer door het tweede komt dan door het eerste, maar dat het eerste een 'betere' reden is om op het werk te geven.quote:Op woensdag 29 juli 2020 16:45 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ze heeft gemerkt dat ze beter mensen kan helpen en anticiperen of zoiets.
Ze wil gewoon niet thuis zijn, want: ze is pas gescheiden en heeft geen kinderen.
Inderdaad. Daarom: jammer als een probleem van een collega het probleem van alle collega’s wordt gemaakt.quote:Op woensdag 29 juli 2020 16:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan denk ik dat het meer door het tweede komt dan door het eerste, maar dat het eerste een 'betere' reden is om op het werk te geven.
Maar goed, haar keuze om weer op kantoor te gaan zitten zou niet jouw dwang moeten zijn. Afwisselen wie welke dag op kantoor zit lijkt mij al een prima handreiking
Hooivorken in de aanslag.quote:
Zij heeft het aangegeven bij onze leidinggevende en hij was het met haar eens (hij was ook al wat vaker op kantoor) en merkte dan dat hij en zij alle vragen kregen (dus ook dingen die ik en m’n andere collega zouden kunnen oplossen). Hij heeft het toen in het MT besproken en daar is besloten dat thuiswerken alleen nog mogelijk is voor afdelingen waar ze met teveel in een kantoor zitten en niet voor ondersteunende afdelingenquote:Op woensdag 29 juli 2020 16:47 schreef Meridiaan het volgende: Toch jammer als een probleem van je collega een probleem van het hele team wordt.
Dat eerste denk ik ook.quote:Op woensdag 29 juli 2020 16:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan denk ik dat het meer door het tweede komt dan door het eerste, maar dat het eerste een 'betere' reden is om op het werk te geven.
Maar goed, haar keuze om weer op kantoor te gaan zitten zou niet jouw dwang moeten zijn. Afwisselen wie welke dag op kantoor zit lijkt mij al een prima handreiking
De leidinggevende zouden beter de taken moeten delegeren tussen de thuiswerkers en kantoorwerkers ipv op deze manier op te lossen. Ook kan je leidinggevende communiceren dat de thuiswerkers ook vragen kunnen beantwoorden.quote:Op woensdag 29 juli 2020 16:54 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Zij heeft het aangegeven bij onze leidinggevende en hij was het met haar eens (hij was ook al wat vaker op kantoor) en merkte dan dat hij en zij alle vragen kregen (dus ook dingen die ik en m’n andere collega zouden kunnen oplossen). Hij heeft het toen in het MT besproken en daar is besloten dat thuiswerken alleen nog mogelijk is voor afdelingen waar ze met teveel in een kantoor zitten en niet voor ondersteunende afdelingen
Dan wordt het lastiger, als het management er in mee gaat.quote:Op woensdag 29 juli 2020 16:54 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Zij heeft het aangegeven bij onze leidinggevende en hij was het met haar eens (hij was ook al wat vaker op kantoor) en merkte dan dat hij en zij alle vragen kregen (dus ook dingen die ik en m’n andere collega zouden kunnen oplossen). Hij heeft het toen in het MT besproken en daar is besloten dat thuiswerken alleen nog mogelijk is voor afdelingen waar ze met teveel in een kantoor zitten en niet voor ondersteunende afdelingen
Dat is bijzonder inderdaad. Ik las gisteren dat tennisser Dimitrov nog behoorlijk veel klachten heeft na Covid, en dat is ook een topsporter.quote:Op woensdag 29 juli 2020 17:01 schreef Momo het volgende:
Toch mooi bij wielrennen nu, Gaviria wint in Spanje
Die heeft al corona gehad en zelf een paar dagen in het ziekenhuis gelegen daarmee in de UAE, daarna moest hij nog 6 weken alleen in een hotelkamer blijven zonder dat hij naar buiten mocht.
Die doping werkt dus goed.quote:Op woensdag 29 juli 2020 17:01 schreef Momo het volgende:
Toch mooi bij wielrennen nu, Gaviria wint in Spanje
Die heeft al corona gehad en zelf een paar dagen in het ziekenhuis gelegen daarmee in de UAE, daarna moest hij nog 6 weken alleen in een hotelkamer blijven zonder dat hij naar buiten mocht.
Scheelt denk ik dat Gaviria in Februari besmet raakte en begin April weer naar huis mocht omdat hij geheel virus en klachtenvrij was.quote:Op woensdag 29 juli 2020 17:05 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Dat is bijzonder inderdaad. Ik las gisteren dat tennisser Dimitrov nog behoorlijk veel klachten heeft na Covid, en dat is ook een topsporter.
Ik heb 'm in januari gesproken, dus dan ben ik nog goed weggekomen.quote:Op woensdag 29 juli 2020 17:07 schreef Momo het volgende:
[..]
Scheelt denk ik dat Gaviria in Februari besmet raakte en begin April weer naar huis mocht omdat hij geheel virus en klachtenvrij was.
Dit idd.quote:Op woensdag 29 juli 2020 16:56 schreef F1gamer het volgende:
[..]
De leidinggevende zouden beter de taken moeten delegeren tussen de thuiswerkers en kantoorwerkers ipv op deze manier op te lossen. Ook kan je leidinggevende communiceren dat de thuiswerkers ook vragen kunnen beantwoorden.
Goed geregeld daar!quote:Op woensdag 29 juli 2020 17:00 schreef Redefine het volgende:
Bij ons is op kantoor werken nog steeds vrijblijvend. Al werkt bijna iedereen nu wel twee dagen per week op kantoor. Dat doe ik zelf ook. Voor de afwisseling vind ik het eigenlijk wel relaxed.
Het beste van beide werelden. En ondanks dat vrijdag eigenlijk mijn kantoordag is, werk ik dan thuis. Want als het zo warm is ga ik liever niet steeds wisselen tussen buiten warm en binnen koud door de airco.
Volgende week werk ik dan drie keer op kantoor. Maar dat is om een nieuwe collega in te werken (andere dagen doen andere collega's dat) een verder testen van nieuw systeem.
En daarna een week vrij
Ja jij hebt het hem gewoon gegeven hequote:Op woensdag 29 juli 2020 17:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb 'm in januari gesproken, dus dan ben ik nog goed weggekomen.
Het helpt ook niet dat de directrice een aantal mensen tijdens het thuiswerken niet te pakken kon krijgenquote:Op woensdag 29 juli 2020 16:56 schreef Redefine het volgende:
@:GeorgeM vervelend dat je nu weer volledig op kantoor moet werkenJe zou toch denken in tijdens als deze daar er wel een mooi schema te maken is. Zodat iedereen deels thuis en op kantoor werkt.
Maar ik heb eigenlijk sterk het idee dat jouw werkgever dit aangrijpt om mensen weer op kantoor te laten werken. Niet iedere werkgever kan namelijk even goed om gaan met thuiswerkers
Dit lijkt me echt wigquote:Op woensdag 29 juli 2020 17:00 schreef Redefine het volgende:
Bij ons is op kantoor werken nog steeds vrijblijvend. Al werkt bijna iedereen nu wel twee dagen per week op kantoor. Dat doe ik zelf ook. Voor de afwisseling vind ik het eigenlijk wel relaxed.
Het beste van beide werelden. En ondanks dat vrijdag eigenlijk mijn kantoordag is, werk ik dan thuis. Want als het zo warm is ga ik liever niet steeds wisselen tussen buiten warm en binnen koud door de airco.
Volgende week werk ik dan drie keer op kantoor. Maar dat is om een nieuwe collega in te werken (andere dagen doen andere collega's dat) een verder testen van nieuw systeem.
En daarna een week vrij
Ik ga niet weg. Maar wel een paar dagen her en der afgesproken met vrienden en familie.quote:Op woensdag 29 juli 2020 17:24 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Dit lijkt me echt wig![]()
Lekker, een week vrij! Ga je nog iets doen/weg?
We zijn met z’n vijven.quote:Op woensdag 29 juli 2020 17:02 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Dan wordt het lastiger, als het management er in mee gaat.
Zit je in een groot team? Je moet zelf toch ook beschermd blijven. En inderdaad, wat zijn de richtlijnen van het RIVM?
Nee dat is dan inderdaad 'dodelijk' voor het weinige vertrouwen wat zo iemand mogelijk in thuiswerken heeft.quote:Op woensdag 29 juli 2020 17:23 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Het helpt ook niet dat de directrice een aantal mensen tijdens het thuiswerken niet te pakken kon krijgen
Je moet er overigens niet aan denken dat Quintana Corona zou krijgen. Die loopt met zijn leeftijd toch wel een groot gevaar.quote:Op woensdag 29 juli 2020 17:07 schreef Momo het volgende:
[..]
Scheelt denk ik dat Gaviria in Februari besmet raakte en begin April weer naar huis mocht omdat hij geheel virus en klachtenvrij was.
Dan zou Dimitrov er eigenlijk ook geen last van moeten hebben.quote:
300k vind ik veel voor een gestripte huis, waarbij dus ook nog slaapkamer en woonkamer in 1 hebtquote:Op woensdag 29 juli 2020 17:41 schreef Meridiaan het volgende:
Iemand nog behoefte aan een nieuw huis? Wordt wel met drie dagen wit overgeverfd. Ik vind het er geweldig uitzien, maar zou er nooit kunnen wonen, zo druk.
https://www.funda.nl/koop(...)te-raamgracht-12-zw/
Die had ik een tijdje geleden ook gepost.quote:Op woensdag 29 juli 2020 17:41 schreef Meridiaan het volgende:
Iemand nog behoefte aan een nieuw huis? Wordt wel met drie dagen wit overgeverfd. Ik vind het er geweldig uitzien, maar zou er nooit kunnen wonen, zo druk.
https://www.funda.nl/koop(...)te-raamgracht-12-zw/
Andere doping.quote:Op woensdag 29 juli 2020 17:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan zou Dimitrov er eigenlijk ook geen last van moeten hebben.
Jeetje zeg. Heb je overwogen om naar een veiliger land te vluchten?quote:Op woensdag 29 juli 2020 17:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nergens in de straat staan auto's voor de deur, behalve bij vier huizen waaronder die van ons, maar die auto's die voor de deur staan, zijn niet van de personen die in de huizen wonen waar die auto's staan.
Ik kom wel even langs. Ik ben de real life GTA-expert.quote:Op woensdag 29 juli 2020 17:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nergens in de straat staan auto's voor de deur, behalve bij vier huizen waaronder die van ons, maar die auto's die voor de deur staan, zijn niet van de personen die in de huizen wonen waar die auto's staan.
Wel overwogen om een bulldozer te huren en daarmee dan langs de stoep de straat door te rijden. Maar dat vond ik weer wat drastisch, en toen besloten om het maar met jullie te delen.quote:Op woensdag 29 juli 2020 18:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Jeetje zeg. Heb je overwogen om naar een veiliger land te vluchten?
quote:Op woensdag 29 juli 2020 18:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik kom wel even langs. Ik ben de real life GTA-expert.
Op zich is het online delen van je frustraties meestal wel de beste aanpak.quote:Op woensdag 29 juli 2020 18:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wel overwogen om een bulldozer te huren en daarmee dan langs de stoep de straat door te rijden. Maar dat vond ik weer wat drastisch, en toen besloten om het maar met jullie te delen.
Dat vind ik best een subtiele aanpak. Moet kunnenquote:Op woensdag 29 juli 2020 18:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wel overwogen om een bulldozer te huren en daarmee dan langs de stoep de straat door te rijden. Maar dat vond ik weer wat drastisch, en toen besloten om het maar met jullie te delen.
quote:Op woensdag 29 juli 2020 18:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat vind ik best een subtiele aanpak. Moet kunnen
Wel goede slogan zo nu met al die besmettingen daar.quote:Op woensdag 29 juli 2020 18:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Rotterdam heeft blijkbaar een nieuwe campagne met slogan om mensen naar de stad te krijgen. 'Rotterdam. Ga gewoon zelf.'
Ik kan ook nog voorstellen om de slogan te veranderen in 'Rotterdam. Pleurt op en ga lekker bij Luctor voor de deur parkeren'quote:Op woensdag 29 juli 2020 18:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wel goede slogan zo nu met al die besmettingen daar.
quote:Op woensdag 29 juli 2020 18:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wel goede slogan zo nu met al die besmettingen daar.
Wat sympathiek van ze!quote:
Beetje pesten wel. Maargoed, misschien weerhoudt het de Belgen te komen winkelen zonder mondneusmasker in Bredaquote:
quote:Op woensdag 29 juli 2020 18:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik kan ook nog voorstellen om de slogan te veranderen in 'Rotterdam. Pleurt op en ga lekker bij Luctor voor de deur parkeren'
Maar de Nederlanders doen dat toch ook niet winkelen met mondmaskers?quote:Op woensdag 29 juli 2020 18:47 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Beetje pesten wel. Maargoed, misschien weerhoudt het de Belgen te komen winkelen zonder mondneusmasker in Breda
In België moet je dacht ik mondkapjes op. En daar is ook meer horeca dicht dan hier.quote:Op woensdag 29 juli 2020 18:48 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar de Nederlanders doen dat toch ook niet winkelen met mondmaskers?
Jah daaromquote:Op woensdag 29 juli 2020 18:48 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar de Nederlanders doen dat toch ook niet winkelen met mondmaskers?
Nog niet echt een groot verschil, denk dat dat ook een paar dagen duurt voordat de zalf werkt. Lief dat je het vraagtquote:Op woensdag 29 juli 2020 18:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
Jah daarom![]()
Hoe is het met je teen nu? Voel je iets van verbetering?
Al die Nederlanders die bijvoorbeeld nu in Frankrijk zitten moeten dus om België heen rijden naar huis?quote:Op woensdag 29 juli 2020 18:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik had nog hoop om aan het begin van de herfst nog even op vakantie te gaan, maar als het zo doorgaat twijfel ik of dat er nog in zit
Zolang het niet erger is geworden in elk geval. Nog even afwachten dan maar. Hopelijk is dat spul z'n werk al druk aan het doen.quote:Op woensdag 29 juli 2020 18:51 schreef Momo het volgende:
[..]
Nog niet echt een groot verschil, denk dat dat ook een paar dagen duurt voordat de zalf werkt. Lief dat je het vraagt
Ik heb er geen goed gevoel over eigenlijkquote:Op woensdag 29 juli 2020 18:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik had nog hoop om aan het begin van de herfst nog even op vakantie te gaan, maar als het zo doorgaat twijfel ik of dat er nog in zit
Er zijn grotere problemen en ik hoef natuurlijk niet op vakantie te gaan, maar ik had er wel zin inquote:Op woensdag 29 juli 2020 18:57 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb er geen goed gevoel over eigenlijk
Ja laatst nog dat verhalen van Nederlanders die nog steeds niet terug zijn uit verre bestemmingen sinds Maart. Lijkt mij echt beangstigend om zo ver van huis te zitten zo lang. Misschien ook sommige mensen alleen.quote:Op woensdag 29 juli 2020 19:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Er zijn grotere problemen en ik hoef natuurlijk niet op vakantie te gaan, maar ik had er wel zin inAan de andere kant blijft daar weinig van over als de kans bestaat dat ik halsoverkop naar huis moet omdat de grenzen dicht kunnen gaan
Doorreis mag toch wel?quote:Op woensdag 29 juli 2020 18:55 schreef Momo het volgende:
[..]
Al die Nederlanders die bijvoorbeeld nu in Frankrijk zitten moeten dus om België heen rijden naar huis?
België heeft heel Nederland oranje gemaakt vanavond. Dus dat geld dan ook voor alle Nederlanders.quote:Op woensdag 29 juli 2020 19:06 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Is heel België dan nu oranje, of alleen Antwerpen?
Ik heb gewoon geen goed gevoel over de hele toestand in de wereld bedoel ik. Kan er niet precies de vinger op leggen maar het voelt heel erg als foute boel.quote:Op woensdag 29 juli 2020 19:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Er zijn grotere problemen en ik hoef natuurlijk niet op vakantie te gaan, maar ik had er wel zin inAan de andere kant blijft daar weinig van over als de kans bestaat dat ik halsoverkop naar huis moet omdat de grenzen dicht kunnen gaan
Dat heb ik ook een beetje hoor. Toen Corona uitbrak en er overal tekort aan was hielden landen ook materiaal in van andere landen dat op doortocht daar was. Al enige tijd de opmars van conservatief populisme overal. China, Rusland en Amerika vertrouw ik allemaal niet.quote:Op woensdag 29 juli 2020 19:07 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb gewoon geen goed gevoel over de hele toestand in de wereld bedoel ik. Kan er niet precies de vinger op leggen maar het voelt heel erg als foute boel.
Dat bedoel ik, het lijkt wel pesten.quote:Op woensdag 29 juli 2020 19:10 schreef Dave het volgende:
Het krijgt nu wel een hoog “als jij mij op oranje zet, zet ik jou lekker op rood” gehalte.
een Doutzen dan eerderquote:Op woensdag 29 juli 2020 19:13 schreef Dave het volgende:
Oh, ik lees net dat ook Madonna een Karen is geworden.
[ afbeelding ]
Denk meer ter voorkoming van Belgen massaal naar Nederland gaan om naar winkels, restaurants en feesten gaan.quote:Op woensdag 29 juli 2020 19:06 schreef Momo het volgende:
[..]
België heeft heel Nederland oranje gemaakt vanavond. Dus dat geld dan ook voor alle Nederlanders.
quote:Op woensdag 29 juli 2020 19:15 schreef Momo het volgende:
Had ook wel verwacht dat de Belgen onze bondgenoten zouden zijn in een crisis als dit. Ze gooide in maart de grens met ons dicht, wat niet in overleg was met ons direct.
Ook niet met Nederland meegegaan op die EU top.
Kunnen we ons aansluiten bij Scandinavië?
wut?? demons?quote:
Ik scoor op mijn 23andme DNA test ook 41% Scandinavië. Aan beide kanten van de familie Friese voorouders.quote:Op woensdag 29 juli 2020 19:17 schreef F1gamer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Was heel erg vroeger deels ook zo.
quote:
Wait, whut?!quote:gynecological problems are caused by people having sex in their dreams with demons
quote:
Kijk dit:quote:
quote:
TOEVALLIG zag ik het net voor de eerste keer ooit toen ik er langszapte.quote:Op woensdag 29 juli 2020 19:27 schreef Dave het volgende:
Waar hebben ze die kandidaten van De Hit Kwis weggetrokken?
quote:Op woensdag 29 juli 2020 19:27 schreef Dave het volgende:
Die ene lijkt wel de geblondeerde uit Flodder!quote:Op woensdag 29 juli 2020 19:31 schreef Guanabana het volgende:
[..]
TOEVALLIG zag ik het net voor de eerste keer ooit toen ik er langszapte.
Ik zat van UGH wie zijn dit?! Snel de tv uit!
grrr smotus met die potusquote:Op woensdag 29 juli 2020 19:29 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
De arts die dit beweert krijgt steun van de POTUS
Helmond denk ikquote:Op woensdag 29 juli 2020 19:27 schreef Dave het volgende:
Dit zijn toch 100% acteurs, kan niet anders.quote:Op woensdag 29 juli 2020 19:27 schreef Dave het volgende:
Gezellig in het Zoute Drop-Pactquote:Op woensdag 29 juli 2020 19:15 schreef Momo het volgende:
Had ook wel verwacht dat de Belgen onze bondgenoten zouden zijn in een crisis als dit. Ze gooide in maart de grens met ons dicht, wat niet in overleg was met ons direct.
Dat heb ik ook.quote:Op woensdag 29 juli 2020 19:07 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb gewoon geen goed gevoel over de hele toestand in de wereld bedoel ik. Kan er niet precies de vinger op leggen maar het voelt heel erg als foute boel.
Ah, een kijker! Is het programma de moeite?quote:Op woensdag 29 juli 2020 19:27 schreef Dave het volgende:
Na drie minuten concludeer ik: nee.quote:Op woensdag 29 juli 2020 19:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ah, een kijker! Is het programma de moeite?
Ik had al zo'n vermoeden. Dank je!quote:
Nee absoluut niet, maar ben te lui om de afstandsbediening te zoeken.quote:Op woensdag 29 juli 2020 19:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 juli 2020 19:45 schreef Dave het volgende:
[..]
Nee absoluut niet, maar ben te lui om de afstandsbediening te zoeken.
Ik heb altijd gezegd dat Nederland politiek (en ook cultureel) gezien toenadering zou moeten zoeken tot Scandinaviëquote:Op woensdag 29 juli 2020 19:15 schreef Momo het volgende:
Jaaaa dan krijgen we daar voortaan ook meer punten van.quote:Op woensdag 29 juli 2020 19:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb altijd gezegd dat Nederland politiek (en ook cultureel) gezien toenadering zou moeten zoeken tot Scandinavië
Zoute dropquote:
quote:Op woensdag 29 juli 2020 19:53 schreef F1gamer het volgende:
idd Strani
Je ziet met de vrekkige vijf (Nederland, Oostenrijk, Denemarken, Finland en Zweden). Alleen Oostenrijk is een vreemde bijt.
We krijgen ook al veel meer punten van Scandinavië dan van onze burenquote:Op woensdag 29 juli 2020 19:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Jaaaa dan krijgen we daar voortaan ook meer punten van.
Zou ik ook doen, het lijkt me sterk dat zij mijn maat isquote:
Madonna, Kylie passen. De makkelijkste wisten ze niet.quote:
Is dat de uitkomst? “Mogelijk”?quote:Mogelijk komen er in diverse Nederlandse regio's mondkapjesverplichtingen om lokale uitbraken de kop in te drukken. Dat vertelde voorzitter van het Veiligheidsberaad Hubert Bruls woensdagavond na overleg met gezondheidsminister Tamara van Ark, het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) en de Veiligheidsregio's. Een landelijke mondkapjesplicht is vooralsnog niet aan de orde.
Oh dit vind ik wel een interessant kaartje!quote:Op woensdag 29 juli 2020 19:54 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je ziet toch ook wel een beetje een correlatie met dit soort kaarten
quote:Op woensdag 29 juli 2020 19:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zou ik ook doen, het lijkt me sterk dat zij mijn maat is
Daarom zeg ik: Vlaanderen annexerenquote:Op woensdag 29 juli 2020 19:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
We krijgen ook al veel meer punten van Scandinavië dan van onze buren
Om welke regio's gaat het dan?quote:
België is eigenlijk ook al twee landen, die lijnrecht tegenover elkaar staan soms. Lijkt me ook erg lastig om daar een eenduidige boodschap te communiceren, vooral in een tijd als deze een boodschap waar iedereen zich aan dient te houden. Veel mensen voelen zich geen Belg, men voelt zich Waal of Vlaming. Alles is gesplitst.quote:Op woensdag 29 juli 2020 19:56 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb een keer een heel intellectueel boek gelezen over cultuurverschillen gebaseerd op verschillende parameters en daar bleek uit dat we meer gemeen hebben met Scandinavië dan met België.
Diversequote:
Ik zeg laten we er Scandinevië en Belux van maken.quote:Op woensdag 29 juli 2020 19:56 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb een keer een heel intellectueel boek gelezen over cultuurverschillen gebaseerd op verschillende parameters en daar bleek uit dat we meer gemeen hebben met Scandinavië dan met België.
Wat een geweldig programma is dat zegquote:Op woensdag 29 juli 2020 19:27 schreef Dave het volgende:
Beetje pesten is het nu ja.quote:Op woensdag 29 juli 2020 20:00 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wat een geweldig programma is dat zeg![]()
Ik ben het Belgische coronagezeik een beetje zat. Dan loopt er weer een burgemeester te klagen over onze aanpak, dan hoor je Maggie de Block weer wat negatiefs zeggen. Het is niet alsof het daar beter gaat. Integendeel
We hebben in de periode maart-juni onze economie minder gesloopt met een intelligente lockdown, dan de Belgen met totale lockdown.quote:Op woensdag 29 juli 2020 20:00 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wat een geweldig programma is dat zeg![]()
Ik ben het Belgische coronagezeik een beetje zat. Dan loopt er weer een burgemeester te klagen over onze aanpak, dan hoor je Maggie de Block weer wat negatiefs zeggen. Het is niet alsof het daar beter gaat. Integendeel
quote:Op woensdag 29 juli 2020 19:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh dit vind ik wel een interessant kaartje!
Zijn er zo'n grafiek van recentere jaren?quote:Op woensdag 29 juli 2020 20:03 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit soort plaatjes zijn interessant inderdaad.
Noooooooooquote:Op woensdag 29 juli 2020 20:03 schreef Dave het volgende:
Amsterdam, Rotterdam en Tilburg krijgen mondkapjesplicht. (Experiment)
Jaaaa die stonden in dat boek dat ik las!quote:Op woensdag 29 juli 2020 20:03 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit soort plaatjes zijn interessant inderdaad.
Die kleurgrafiek van hierboven is uit 2009.quote:Op woensdag 29 juli 2020 20:04 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Zijn er zo'n grafiek van recentere jaren?
Het valt echt best mee hoor! Gisteren kon ik zelfs alweer redelijk normaal met m'n vrouw praten tijdens het lopen, ondanks dat het een graad of 33 was.quote:
Nooquote:Op woensdag 29 juli 2020 20:06 schreef Guanabana het volgende:
Ik kom trouwens niet op Jitsi, voel me niet zo
Lijkt wel met die overlevingstabellen, die lopen ook tien jaar achter.quote:Op woensdag 29 juli 2020 20:05 schreef Momo het volgende:
[..]
Die kleurgrafiek van hierboven is uit 2009.
Ja ik zie nu ook niet waar je dat leest.quote:
Heb helaas de foto’s niet gezien. Maar eh, puntige knieën?quote:Op woensdag 29 juli 2020 20:00 schreef Dave het volgende:
Oh, en om even op mn post van gisteren terug te komen, ik ben overtuigd. Ferry is qua formaat een Fokker.
Het was bij die linkse rakkers van het NOS journaalquote:Op woensdag 29 juli 2020 20:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja ik zie nu ook niet waar je dat leest.
Graag bron vermelden ipv hier zomaar iets neer te plempen.
Goed voorzien.quote:Op woensdag 29 juli 2020 20:08 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Heb helaas de foto’s niet gezien. Maar eh, puntige knieën?
Ik wil graag kunnen hardlopen zonder zo’n ding op. In de stad kwam ik al niet.quote:Op woensdag 29 juli 2020 20:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Het valt echt best mee hoor! Gisteren kon ik zelfs alweer redelijk normaal met m'n vrouw praten tijdens het lopen, ondanks dat het een graad of 33 was.
quote:Op woensdag 29 juli 2020 20:00 schreef Dave het volgende:
Oh, en om even op mn post van gisteren terug te komen, ik ben overtuigd. Ferry is qua formaat een Fokker.
Ah ook wel de brandhaarden nuquote:Op woensdag 29 juli 2020 20:03 schreef Dave het volgende:
Amsterdam, Rotterdam en Tilburg krijgen mondkapjesplicht. (Experiment)
De site waarop ik ze tegenkwam heeft ze weer weggehaald. Zal wel gedreigd zijn met een claim.quote:
Sterktequote:
Sterkte/beterschapquote:Op woensdag 29 juli 2020 20:06 schreef Guanabana het volgende:
Oh ik kwam gewoon in SHO het topic tegenquote:Op woensdag 29 juli 2020 20:15 schreef Dave het volgende:
[..]
De site waarop ik ze tegenkwam heeft ze weer weggehaald. Zal wel gedreigd zijn met een claim.
En ik wilde nou vanavond juist weer even wel.quote:Op woensdag 29 juli 2020 20:06 schreef Guanabana het volgende:
Hier 1 paling voor jequote:Op woensdag 29 juli 2020 20:26 schreef Guanabana het volgende:
Heb nog geen broekpaling in mijn dm-box, disappointed.
Kijk maar NPO3quote:Op woensdag 29 juli 2020 19:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Komt vast wel een andere keer als Jitsi een ding blijft.quote:Op woensdag 29 juli 2020 20:24 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
En ik wilde nou vanavond juist weer even wel.![]()
![]()
![]()
Zie dit nu pasquote:Op woensdag 29 juli 2020 20:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
@:GeorgeM om 20:30 is er op NPO 3 een show Het beste van George, gevolgd door een docu over hem
Mijn ogen O.oquote:
quote:Op woensdag 29 juli 2020 20:26 schreef Guanabana het volgende:
Heb nog geen broekpaling in mijn dm-box, disappointed.
Ik ben voor het eerst een man tegen gekomen die uit zichzelf tegen me zei dat hij fan was van George Michaelquote:
Meestal daar ergens tussen in ja, heb je de link?quote:Op woensdag 29 juli 2020 20:33 schreef BillDauterive het volgende:
Hoeveel ESF'ers zitten er op woensdagavond op jitsi? een stuk of 5, 10?
We zijn nu met 7. En @ijs_beer komt er vast nog bijquote:Op woensdag 29 juli 2020 20:33 schreef BillDauterive het volgende:
Nee. Ik heb een maand geleden een keer gezegd dat ik wel wilde joinen, maar kreeg geen reactie, dus heb ik het daarna niet meer gevraagd.quote:Op woensdag 29 juli 2020 20:33 schreef Momo het volgende:
[..]
Meestal daar ergens tussen in ja, heb je de link?
Ik stuur wel even privequote:Op woensdag 29 juli 2020 20:36 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee. Ik heb een maand geleden een keer gezegd dat ik wel wilde joinen, maar kreeg geen reactie, dus heb ik het daarna niet meer gevraagd.
(vandaag gaat trouwens niet lukken)
Ik heb ook wel eens in de stiltecoupé meegejitsi'd, ging best primaquote:Op woensdag 29 juli 2020 20:30 schreef Guanabana het volgende:
Ben wel benieuwd of het veel beter gaat op mijn nieuwe laptop.
Maar heb totaal geen zin om te praten, dus dan zit ik daar mute te zijn, is misschien ook wat ongezellig.![]()
En jij bent er zeker pas later vanavond he @:ijs_beer?
Nu acht!quote:Op woensdag 29 juli 2020 20:33 schreef BillDauterive het volgende:
JA DOE DOE DOEquote:Op woensdag 29 juli 2020 20:34 schreef Guanabana het volgende:
Ik niet meer, mag ik de link? Ik kom misschien even lurken/kijken hoe het gaat met nieuwe laptop.
Oh echtquote:Op woensdag 29 juli 2020 20:33 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ben voor het eerst een man tegen gekomen die uit zichzelf tegen me zei dat hij fan was van George Michael
Je hoeft geen app te hebben persee. Het kan ook via desktop.quote:Op woensdag 29 juli 2020 20:40 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dank je! moet je Jitsi ook uit de playstore halen of kan je meteen joinen?
En we konden zélfs niet liplezenquote:Op woensdag 29 juli 2020 20:39 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens in de stiltecoupé meegejitsi'd, ging best prima
Ik heb geen microfoon of microfooningang, dus dat zou ik dan toch maar mobiel doenquote:Op woensdag 29 juli 2020 20:40 schreef Momo het volgende:
[..]
Je hoeft geen app te hebben persee. Het kan ook via desktop.
Dat zien wequote:
Als je nu komt, zit je er maar een keer bij!quote:Op woensdag 29 juli 2020 20:44 schreef Guanabana het volgende:
Sorry jongens ik weet niet waarom ik er twee keer bij zit, alles gaat mis![]()
Ik geloof er niets van dat jij heel verlegen bentquote:Op woensdag 29 juli 2020 20:41 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik heb geen microfoon of microfooningang, dus dat zou ik dan toch maar mobiel doenAnders denken jullie dat ik heel verlegen ben.
Hamlapjes heeft je er genadeloos uitgekicktquote:Op woensdag 29 juli 2020 20:42 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja mijn internet hield er ook mee op hoor.
Hoezo Hamlapjes, if anything was het Strani die iets zei en toen dacht ik FUCK IT WEG HIER.quote:
Ah oke.quote:Op woensdag 29 juli 2020 20:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hamlapjes heeft je er genadeloos uitgekickt
Hahaha gewoon terugkomen johquote:Op woensdag 29 juli 2020 20:48 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hoezo Hamlapjes, if anything was het Strani die iets zei en toen dacht ik FUCK IT WEG HIER.![]()
Geintje hoorquote:
Neejoh kom gewoon!quote:Op woensdag 29 juli 2020 20:50 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Maar ik vind het aso om alleen te lurken, heb geen zin om te praten.
ik volgende week misschienquote:Op woensdag 29 juli 2020 20:57 schreef Meke het volgende:
En alle andere lurkers die twijfelen twijfelen twijfelen: kom ook! Het is écht heel laagdrempelig en leuk, je bent welkomDM maar voor het linkje
Weet niet of het gelukt is, maar je zou je DMs kunnen checken.quote:Op woensdag 29 juli 2020 20:50 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Maar ik vind het aso om alleen te lurken, heb geen zin om te praten.
quote:Op woensdag 29 juli 2020 21:11 schreef Dave het volgende:
[..]
Weet niet of het gelukt is, maar je zou je DMs kunnen checken.
Voor ieders duidelijkheid: het is niet de mijne.quote:Op woensdag 29 juli 2020 21:21 schreef Guanabana het volgende:
[..]Wat een heugelijk moment om zoiets van Dave te krijgen, bedankt!
Dat is precies wat je zou zeggen als het wel de jouwe wasquote:Op woensdag 29 juli 2020 21:23 schreef Dave het volgende:
[..]
Voor ieders duidelijkheid: het is niet de mijne.
quote:Op woensdag 29 juli 2020 21:41 schreef Meke het volgende:
[..]
Dat is precies wat je zou zeggen als het wel de jouwe was
Zit je dan tussen allemaal vrouwen?quote:
Die smiley was omdat ik weer goed bezig was. Aantal knappe vrouwen valt wat tegen.quote:Op woensdag 29 juli 2020 21:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Veel knappe vrouwen in badpak? Of waar was die smiley voor?
Da's geen antwoord op de vraag hoeveel vrouwen er bij zijnquote:Op woensdag 29 juli 2020 21:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
1 andere jongen/man was er nog.
Stuk of 18,denk ik. Ik heb niet geteld.quote:Op woensdag 29 juli 2020 21:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Da's geen antwoord op de vraag hoeveel vrouwen er bij zijn
18 vrouwenquote:Op woensdag 29 juli 2020 21:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Stuk of 18,denk ik. Ik heb niet geteld.
quote:Op woensdag 29 juli 2020 21:56 schreef Meke het volgende:
[..]
Als ik @:Strani was zou ik zo reageren:
[..]
quote:Op woensdag 29 juli 2020 21:41 schreef Meke het volgende:
[..]
Dat is precies wat je zou zeggen als het wel de jouwe was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over die rit naar Pau
quote:Op woensdag 29 juli 2020 22:01 schreef Momo het volgende:
Dat het maar duidelijk isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over die rit naar Pau
Edit: ze hebben laaienlichters verkeerd gespeldDe rest goed
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Oh hahahaquote:Op woensdag 29 juli 2020 21:56 schreef Aoibhin het volgende:
Ik was net op Jitsi even naar de wc, ik kwam terug en merkte dat er iemand weg was
Jobi: "Huh, is @:ijs_beer nou weg?"
Anderen: "Ja, en er is nog iemand weg."
Jobi: "Nee toch? Wie dan?"
Anderen: *omg...*
Jobi: "Nee toch, wie dan? Er is toch niemand weg verder, HE?"
............
*gegrinnik van de anderen*
............
Jobi: "OH JA @:Strani IS OOK WEG!"![]()
![]()
![]()
![]()
Mwa, ik weet wel raad met jouw fysieke aanwezigheid.quote:Op woensdag 29 juli 2020 22:26 schreef Strani het volgende:
Misschien is mijn geestelijke aanwezigheid op Jitsi sterker dan mijn fysieke aanwezigheid.
quote:
Guanastrani bloeit weer opquote:Op woensdag 29 juli 2020 22:27 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Mwa, ik weet wel raad met jouw fysieke aanwezigheid.
Ik ben héél blij dat die gekke vivafilmpjes nog niet tot inspiratie hebben geleidquote:Op woensdag 29 juli 2020 22:25 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hè bah. Jij doet ook alles op Jitsi hè, slapen, naar de wc gaan.
Denk het niet, denk dat Strani die mental image van mij in tuinbroek nooit meer kwijtraaktquote:
quote:Op woensdag 29 juli 2020 22:28 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik ben héél blij dat die gekke vivafilmpjes nog niet tot inspiratie hebben geleid
Therapie wordt dit, Guana.quote:Op woensdag 29 juli 2020 22:30 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Denk het niet, denk dat Strani die mental image van mij in tuinbroek nooit meer kwijtraakt
Scherp.quote:Op woensdag 29 juli 2020 21:56 schreef Aoibhin het volgende:
Ik was net op Jitsi even naar de wc, ik kwam terug en merkte dat er iemand weg was
Jobi: "Huh, is @:ijs_beer nou weg?"
Anderen: "Ja, en er is nog iemand weg."
Jobi: "Nee toch? Wie dan?"
Anderen: *omg...*
Jobi: "Nee toch, wie dan? Er is toch niemand weg verder, HE?"
............
*gegrinnik van de anderen*
............
Jobi: "OH JA @:Strani IS OOK WEG!"![]()
![]()
![]()
![]()
Hahahaquote:Op woensdag 29 juli 2020 22:28 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik ben héél blij dat die gekke vivafilmpjes nog niet tot inspiratie hebben geleid
quote:Op woensdag 29 juli 2020 22:01 schreef Momo het volgende:
@Rellende_Rotscholier die in de voorbeschouwing los geen spaander heel laat van Pau. Altijd genieten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over die rit naar Pau
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Ja okay da's wel waarquote:Op woensdag 29 juli 2020 22:38 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nou ja, ik héb geen tuinbroek hè, dus hou je daar aan vast!
Hoe kan Strani zich vasthouden aan een object dat je niet hebt?quote:Op woensdag 29 juli 2020 22:38 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nou ja, ik héb geen tuinbroek hè, dus hou je daar aan vast!
De Tour komt ook iets te vaak op dezelfde plekken. Ze gaan ook weer naar La Planche des Belles Filles.quote:Op woensdag 29 juli 2020 22:32 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
@:rellende_rotscholier die in de voorbeschouwing los geen spaander heel laat van Pau. Altijd genieten.
Er is geen vat op te krijgen.quote:Op woensdag 29 juli 2020 22:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hoe kan Strani zich vasthouden aan een object dat je niet hebt?
Mwa mwa mwa, ik ben er ook niet zo'n fan van.quote:Op woensdag 29 juli 2020 22:42 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Vind je een jumpsuit wel kunnen?
Ik had namelijk bijna zoiets besteld:
[ afbeelding ]
maar nog niet gedaan.
Wat vind je wel leuk?quote:Op woensdag 29 juli 2020 22:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Mwa mwa mwa, ik ben er ook niet zo'n fan van.
Maar jij moet doen wat je zélf leuk vindt hè
Inderdaad. Terwijl er in de Vogezen best nog wel andere mooie bergen zijn. Nouja, er zal wel goed betaald worden.quote:Op woensdag 29 juli 2020 22:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De Tour komt ook iets te vaak op dezelfde plekken. Ze gaan ook weer naar La Planche des Belles Filles.
Ik kan er geen chocoladetouw aan vast makenquote:
wat zie je jezelf WEL dragen is misschien makkelijkerquote:Op woensdag 29 juli 2020 22:49 schreef Guanabana het volgende:
Deze is wel leuker, maar ik zie het mezelf ook weer niet heel snel dragen.
[ afbeelding ]
Lijkt me zo vervelend als je naar het toilet moet. Steeds hele ding uit. En weer aan.quote:Op woensdag 29 juli 2020 22:42 schreef Guanabana het volgende:
maar nog niet gedaan.
quote:Op woensdag 29 juli 2020 22:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
Lijkt me zo vervelend als je naar het toilet moet. Steeds hele ding uit. En weer aan.
Ja he? Ik doe gewoon alsof ik thuis benquote:Op woensdag 29 juli 2020 22:25 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hè bah. Jij doet ook alles op Jitsi hè, slapen, naar de wc gaan.
Dat zal het vast zijn!quote:Op woensdag 29 juli 2020 22:26 schreef Strani het volgende:
Misschien is mijn geestelijke aanwezigheid op Jitsi sterker dan mijn fysieke aanwezigheid.
Ja zat ik me ook al af te vragen jaquote:Op woensdag 29 juli 2020 22:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
Lijkt me zo vervelend als je naar het toilet moet. Steeds hele ding uit. En weer aan.
Ja, en 2 mannen. Maar geen concurrentie voor jou.quote:
quote:Op woensdag 29 juli 2020 22:28 schreef Meke het volgende:
[..]
En wat vind je daar nou van Tim.quote:Op woensdag 29 juli 2020 22:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Als je niet een variant met een butt flap hebt zal je wel behoorlijk wat uit moeten doen elke keer dat je naar de wc gaat
butt flapquote:Op woensdag 29 juli 2020 22:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Als je niet een variant met een butt flap hebt zal je wel behoorlijk wat uit moeten doen elke keer dat je naar de wc gaat
quote:Op woensdag 29 juli 2020 22:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, en 2 mannen. Maar geen concurrentie voor jou.
Het lijkt mij nogal onhandig, maar vrouwen doen vaker onhandige dingen. Zoals hoge hakken dragenquote:
Dat doe ik nooit.quote:Op woensdag 29 juli 2020 23:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het lijkt mij nogal onhandig, maar vrouwen doen vaker onhandige dingen. Zoals hoge hakken dragen
Dat vind ik inderdaad ook wel een nadeel aan jumpsuits, ondanks dat ik ze wel leuk vind. En dat die naad zo in je kruis gaat snijden als je even bukt.quote:Op woensdag 29 juli 2020 22:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
kont flap? of zo ik weet het nietquote:
Butt flapquote:Op woensdag 29 juli 2020 22:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hakkenquote:Op woensdag 29 juli 2020 23:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het lijkt mij nogal onhandig, maar vrouwen doen vaker onhandige dingen. Zoals hoge hakken dragen
Het zou denk ik hele stressvolle situaties opleveren bij mijquote:Op woensdag 29 juli 2020 23:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat vind ik inderdaad ook wel een nadeel aan jumpsuits, ondanks dat ik ze wel leuk vind. En dat die naad zo in je kruis gaat snijden als je even bukt.
Ik zie het...maar daar kun je toch door niet plassen danquote:Op woensdag 29 juli 2020 23:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zo’n Smurfenbroek met een staartgat erin zeg maar
Dank je! Ik was op zoek naar een voorbeeld maar had niets beters gevonden dan ditquote:
En Pau... Altijd naar Pau.quote:Op woensdag 29 juli 2020 22:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De Tour komt ook iets te vaak op dezelfde plekken. Ze gaan ook weer naar La Planche des Belles Filles.
quote:
Buttscratcher!quote:Op woensdag 29 juli 2020 23:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dank je! Ik was op zoek naar een voorbeeld maar had niets beters gevonden dan dit
Er is ook een aflevering waarin Peter een onesie met butt flap draagt. Hij noemt het geloof ik wel anders
Nou ja, als het echt puur om m'n eigen smaak gaat: Iets waarbij de vormen wel een beetje geaccentueerd worden, of in elk geval niet grotendeels worden verstopt achter hangend stof.quote:
Ik dat een leuke pakje en lijkt mij ook comfortabelquote:Op woensdag 29 juli 2020 22:42 schreef Guanabana het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
maar nog niet gedaan.
Bijna net zo erg als die auto's voor de deur!quote:Op woensdag 29 juli 2020 23:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik lag net lekker in bed, maar toen moest ik naar de wc en nu kom ik niet meer in diezelfde positie dat ik lekker lig.![]()
classic.quote:Op woensdag 29 juli 2020 23:06 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Buttscratcher!
Buttscratcher?
Buttscratcher!
Oh nee dat is weer iets anders
Ja, alles zit tegen vandaag.quote:Op woensdag 29 juli 2020 23:19 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Bijna net zo erg als die auto's voor de deur!
Altijd uitgaan van het positievequote:Op woensdag 29 juli 2020 23:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, alles zit tegen vandaag.
Ik vind hakken wel heel leuk! Maar ik draag ze ook weer niet héél vaak. Meestal draag ik laarsjes die wel een klein hakje hebben, maar het mag geen naam hebben.quote:
quote:
Geen flauw idee meer.quote:Op woensdag 29 juli 2020 23:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb 8 van de 12 boeken op mijn boekenlijst voor Nederlands ook echt gelezen. Hoeveel jullie?
Ik heb ook wel eens zo'n onesie gehad om in te slapen. Superleuk ding en lekker warm, maar wat snijdt dat in je kruis joh. Deed echt zeer bij het wakker wordenquote:Op woensdag 29 juli 2020 23:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het zou denk ik hele stressvolle situaties opleveren bij mij
quote:Op woensdag 29 juli 2020 23:28 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Geen flauw idee meer.
Ik weet nog wel dat ik voor de andere taalvakken echt alles deed om niet echt alles te hoeven lezen en kijken en ik allemaal methodes had om daarmee te cheaten.
Misschien dat ik daarom nu nauwelijks Frans en Duits kan
Uiteindelijk hadden ze bij mij 'leeslessen' ingevoerd. Als je dan een uur deed alsof je wat zat te lezen, werd meteen 10% van het target afgetekendquote:Op woensdag 29 juli 2020 23:28 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Geen flauw idee meer.
Ik weet nog wel dat ik voor de andere taalvakken echt alles deed om niet echt alles te hoeven lezen en kijken en ik allemaal methodes had om daarmee te cheaten.
Misschien dat ik daarom nu nauwelijks Frans en Duits kan
ah een enkellaarsjes typje dus?quote:Op woensdag 29 juli 2020 23:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vind hakken wel heel leuk! Maar ik draag ze ook weer niet héél vaak. Meestal draag ik laarsjes die wel een klein hakje hebben, maar het mag geen naam hebben.
Ik volgens mij ook zoietsquote:Op woensdag 29 juli 2020 23:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb 8 van de 12 boeken op mijn boekenlijst voor Nederlands ook echt gelezen. Hoeveel jullie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |