abonnement Unibet Coolblue
pi_194309534



Welkom in de ESF-SC

De vernieuwde Slowchat van ESF, voor al uw (non)-esf-gerelateerde dagelijkse beslommeringen.
Hier kan je kwijt wat je vanavond gaat eten, dat je ruzie hebt met de teckel van de tante van je buurvrouw, wat je vakantieplannen zijn, wat er vanavond op tv komt, wat je favoriete esf liedje van dit jaar is, wat je midden in de nacht kwijt moet, je slechtste grappen, hoe erg je spinnen haat, je klachten over Huub Stapel, als je sowieso mensen die Huub heten stiekem niet vertrouwt, hoeveel meltdowns afgelopen esf je bezorgd heeft, je laatste ervaring met een airfryer, hoe harig jij het graag ziet, dat je je even helemaal klote voelt, dat jij WIDM stiekem ook nooit gezien hebt, wie Mark Rutte moet opvolgen en dat je geen idee hebt wat je moet kopen voor vaderdag.

En uiteraard ook over serieuze zaken die je bezig houden of kwijt wilt. (En daar hoef je sorry voor te zeggen. Nee niet. Geen sorry. Hou op met gesorry. GEEN sorrrrry! ook geen sorrie.

*G* :B w/ 120301_163650_wapperindiaan.gif 120301_163650_bloosindiaan.gif 120301_163650_frownindiaan.gif 120301_163650_redfaceindiaan.gif 14.gif

Ons eiland Doezepwa Utopia:

Cee's moodboard van Doezepwa Utopia: https://pin.it/ikbu7rgamqkcu3

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019

Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!

ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 29 juli 2020 @ 16:51:17 #2
39237 crew  H_T
2733
pi_194309577
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2020 16:45 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Ze heeft gemerkt dat ze beter mensen kan helpen en anticiperen of zoiets.
Ze wil gewoon niet thuis zijn, want: ze is pas gescheiden en heeft geen kinderen.
Dan denk ik dat het meer door het tweede komt dan door het eerste, maar dat het eerste een 'betere' reden is om op het werk te geven.

Maar goed, haar keuze om weer op kantoor te gaan zitten zou niet jouw dwang moeten zijn. Afwisselen wie welke dag op kantoor zit lijkt mij al een prima handreiking
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator woensdag 29 juli 2020 @ 16:51:37 #3
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_194309581
twitter


|:) :(
pi_194309610
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 16:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Dan denk ik dat het meer door het tweede komt dan door het eerste, maar dat het eerste een 'betere' reden is om op het werk te geven.

Maar goed, haar keuze om weer op kantoor te gaan zitten zou niet jouw dwang moeten zijn. Afwisselen wie welke dag op kantoor zit lijkt mij al een prima handreiking
Inderdaad. Daarom: jammer als een probleem van een collega het probleem van alle collega’s wordt gemaakt.
pi_194309620
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 16:51 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]

|:) :(
Hooivorken in de aanslag.

Ik wacht wel al een tijdje op dit deel van de boekenserie.
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_194309626
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2020 16:47 schreef Meridiaan het volgende: Toch jammer als een probleem van je collega een probleem van het hele team wordt.
Zij heeft het aangegeven bij onze leidinggevende en hij was het met haar eens (hij was ook al wat vaker op kantoor) en merkte dan dat hij en zij alle vragen kregen (dus ook dingen die ik en m’n andere collega zouden kunnen oplossen). Hij heeft het toen in het MT besproken en daar is besloten dat thuiswerken alleen nog mogelijk is voor afdelingen waar ze met teveel in een kantoor zitten en niet voor ondersteunende afdelingen |:)
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_194309648
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 16:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Dan denk ik dat het meer door het tweede komt dan door het eerste, maar dat het eerste een 'betere' reden is om op het werk te geven.

Maar goed, haar keuze om weer op kantoor te gaan zitten zou niet jouw dwang moeten zijn. Afwisselen wie welke dag op kantoor zit lijkt mij al een prima handreiking
Dat eerste denk ik ook.
Probleem is dat ze onze leidinggevende en de Directie nu achter zich heeft.
Heeft ze slim gespeeld o|O
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_194309655
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2020 16:54 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Zij heeft het aangegeven bij onze leidinggevende en hij was het met haar eens (hij was ook al wat vaker op kantoor) en merkte dan dat hij en zij alle vragen kregen (dus ook dingen die ik en m’n andere collega zouden kunnen oplossen). Hij heeft het toen in het MT besproken en daar is besloten dat thuiswerken alleen nog mogelijk is voor afdelingen waar ze met teveel in een kantoor zitten en niet voor ondersteunende afdelingen |:)
De leidinggevende zouden beter de taken moeten delegeren tussen de thuiswerkers en kantoorwerkers ipv op deze manier op te lossen. Ook kan je leidinggevende communiceren dat de thuiswerkers ook vragen kunnen beantwoorden.
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  woensdag 29 juli 2020 @ 16:56:22 #9
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_194309660
@GeorgeM vervelend dat je nu weer volledig op kantoor moet werken :{ Je zou toch denken in tijdens als deze daar er wel een mooi schema te maken is. Zodat iedereen deels thuis en op kantoor werkt.

Maar ik heb eigenlijk sterk het idee dat jouw werkgever dit aangrijpt om mensen weer op kantoor te laten werken. Niet iedere werkgever kan namelijk even goed om gaan met thuiswerkers :{
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  woensdag 29 juli 2020 @ 17:00:52 #10
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_194309706
Bij ons is op kantoor werken nog steeds vrijblijvend. Al werkt bijna iedereen nu wel twee dagen per week op kantoor. Dat doe ik zelf ook. Voor de afwisseling vind ik het eigenlijk wel relaxed.

Het beste van beide werelden. En ondanks dat vrijdag eigenlijk mijn kantoordag is, werk ik dan thuis. Want als het zo warm is ga ik liever niet steeds wisselen tussen buiten warm en binnen koud door de airco.

Volgende week werk ik dan drie keer op kantoor. Maar dat is om een nieuwe collega in te werken (andere dagen doen andere collega's dat) een verder testen van nieuw systeem.

En daarna een week vrij :)
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Moderator woensdag 29 juli 2020 @ 17:01:10 #11
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_194309712
Toch mooi bij wielrennen nu, Gaviria wint in Spanje :)
Die heeft al corona gehad en zelf een paar dagen in het ziekenhuis gelegen daarmee in de UAE, daarna moest hij nog 6 weken alleen in een hotelkamer blijven zonder dat hij naar buiten mocht.
pi_194309726
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2020 16:54 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Zij heeft het aangegeven bij onze leidinggevende en hij was het met haar eens (hij was ook al wat vaker op kantoor) en merkte dan dat hij en zij alle vragen kregen (dus ook dingen die ik en m’n andere collega zouden kunnen oplossen). Hij heeft het toen in het MT besproken en daar is besloten dat thuiswerken alleen nog mogelijk is voor afdelingen waar ze met teveel in een kantoor zitten en niet voor ondersteunende afdelingen |:)
Dan wordt het lastiger, als het management er in mee gaat.
Zit je in een groot team? Je moet zelf toch ook beschermd blijven. En inderdaad, wat zijn de richtlijnen van het RIVM?
pi_194309768
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 17:01 schreef Momo het volgende:
Toch mooi bij wielrennen nu, Gaviria wint in Spanje :)
Die heeft al corona gehad en zelf een paar dagen in het ziekenhuis gelegen daarmee in de UAE, daarna moest hij nog 6 weken alleen in een hotelkamer blijven zonder dat hij naar buiten mocht.
Dat is bijzonder inderdaad. Ik las gisteren dat tennisser Dimitrov nog behoorlijk veel klachten heeft na Covid, en dat is ook een topsporter.
  woensdag 29 juli 2020 @ 17:06:04 #14
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_194309784
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 17:01 schreef Momo het volgende:
Toch mooi bij wielrennen nu, Gaviria wint in Spanje :)
Die heeft al corona gehad en zelf een paar dagen in het ziekenhuis gelegen daarmee in de UAE, daarna moest hij nog 6 weken alleen in een hotelkamer blijven zonder dat hij naar buiten mocht.
Die doping werkt dus goed.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  Moderator woensdag 29 juli 2020 @ 17:07:57 #15
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_194309811
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2020 17:05 schreef Meridiaan het volgende:

[..]

Dat is bijzonder inderdaad. Ik las gisteren dat tennisser Dimitrov nog behoorlijk veel klachten heeft na Covid, en dat is ook een topsporter.
Scheelt denk ik dat Gaviria in Februari besmet raakte en begin April weer naar huis mocht omdat hij geheel virus en klachtenvrij was.
  woensdag 29 juli 2020 @ 17:15:28 #16
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_194309924
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 17:07 schreef Momo het volgende:

[..]

Scheelt denk ik dat Gaviria in Februari besmet raakte en begin April weer naar huis mocht omdat hij geheel virus en klachtenvrij was.
Ik heb 'm in januari gesproken, dus dan ben ik nog goed weggekomen.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_194309935
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 16:56 schreef F1gamer het volgende:

[..]

De leidinggevende zouden beter de taken moeten delegeren tussen de thuiswerkers en kantoorwerkers ipv op deze manier op te lossen. Ook kan je leidinggevende communiceren dat de thuiswerkers ook vragen kunnen beantwoorden.
Dit idd.
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 29 juli 2020 @ 17:18:53 #18
163650 Greys
pi_194309969
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2020 17:00 schreef Redefine het volgende:
Bij ons is op kantoor werken nog steeds vrijblijvend. Al werkt bijna iedereen nu wel twee dagen per week op kantoor. Dat doe ik zelf ook. Voor de afwisseling vind ik het eigenlijk wel relaxed.

Het beste van beide werelden. En ondanks dat vrijdag eigenlijk mijn kantoordag is, werk ik dan thuis. Want als het zo warm is ga ik liever niet steeds wisselen tussen buiten warm en binnen koud door de airco.

Volgende week werk ik dan drie keer op kantoor. Maar dat is om een nieuwe collega in te werken (andere dagen doen andere collega's dat) een verder testen van nieuw systeem.

En daarna een week vrij :)
Goed geregeld daar!

En lekker vooruitzicht! ^O^
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator woensdag 29 juli 2020 @ 17:21:09 #19
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_194310013
quote:
10s.gif Op woensdag 29 juli 2020 17:15 schreef Strani het volgende:

[..]

Ik heb 'm in januari gesproken, dus dan ben ik nog goed weggekomen.
Ja jij hebt het hem gewoon gegeven he :(
  woensdag 29 juli 2020 @ 17:22:44 #20
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_194310033
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 17:21 schreef Momo het volgende:

[..]

Ja jij hebt het hem gewoon gegeven he :(
Ja eigenlijk wel ;(

Of eigenlijk m'n vrouw, ik nam alleen de foto's, zij deed het interview :D
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_194310043
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2020 16:56 schreef Redefine het volgende:
@:GeorgeM vervelend dat je nu weer volledig op kantoor moet werken :{ Je zou toch denken in tijdens als deze daar er wel een mooi schema te maken is. Zodat iedereen deels thuis en op kantoor werkt.

Maar ik heb eigenlijk sterk het idee dat jouw werkgever dit aangrijpt om mensen weer op kantoor te laten werken. Niet iedere werkgever kan namelijk even goed om gaan met thuiswerkers :{
Het helpt ook niet dat de directrice een aantal mensen tijdens het thuiswerken niet te pakken kon krijgen :{
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_194310067
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2020 17:00 schreef Redefine het volgende:
Bij ons is op kantoor werken nog steeds vrijblijvend. Al werkt bijna iedereen nu wel twee dagen per week op kantoor. Dat doe ik zelf ook. Voor de afwisseling vind ik het eigenlijk wel relaxed.

Het beste van beide werelden. En ondanks dat vrijdag eigenlijk mijn kantoordag is, werk ik dan thuis. Want als het zo warm is ga ik liever niet steeds wisselen tussen buiten warm en binnen koud door de airco.

Volgende week werk ik dan drie keer op kantoor. Maar dat is om een nieuwe collega in te werken (andere dagen doen andere collega's dat) een verder testen van nieuw systeem.

En daarna een week vrij :)
Dit lijkt me echt wig _O_

Lekker, een week vrij! Ga je nog iets doen/weg?
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  woensdag 29 juli 2020 @ 17:34:55 #23
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_194310206
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2020 17:24 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Dit lijkt me echt wig _O_

Lekker, een week vrij! Ga je nog iets doen/weg?
Ik ga niet weg. Maar wel een paar dagen her en der afgesproken met vrienden en familie.

En verder vooral weinig doen O-)
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_194310221
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2020 17:02 schreef Meridiaan het volgende:

[..]

Dan wordt het lastiger, als het management er in mee gaat.
Zit je in een groot team? Je moet zelf toch ook beschermd blijven. En inderdaad, wat zijn de richtlijnen van het RIVM?
We zijn met z’n vijven.
Ik heb al gezegd dat ik er niet blij mee ben, omdat het nu weet oplaait, maar het is praten tegen een betonnen muur.
Maar ik laat het er niet bij.
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  woensdag 29 juli 2020 @ 17:36:21 #25
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_194310225
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2020 17:23 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Het helpt ook niet dat de directrice een aantal mensen tijdens het thuiswerken niet te pakken kon krijgen :{
Nee dat is dan inderdaad 'dodelijk' voor het weinige vertrouwen wat zo iemand mogelijk in thuiswerken heeft.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')