Sterktequote:
Sterkte/beterschapquote:Op woensdag 29 juli 2020 20:06 schreef Guanabana het volgende:
Ik kom trouwens niet op Jitsi, voel me niet zo
Oh ik kwam gewoon in SHO het topic tegenquote:Op woensdag 29 juli 2020 20:15 schreef Dave het volgende:
[..]
De site waarop ik ze tegenkwam heeft ze weer weggehaald. Zal wel gedreigd zijn met een claim.
En ik wilde nou vanavond juist weer even wel.quote:Op woensdag 29 juli 2020 20:06 schreef Guanabana het volgende:
Ik kom trouwens niet op Jitsi, voel me niet zo
Hier 1 paling voor jequote:Op woensdag 29 juli 2020 20:26 schreef Guanabana het volgende:
Heb nog geen broekpaling in mijn dm-box, disappointed.
Kijk maar NPO3quote:Op woensdag 29 juli 2020 19:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ah, een kijker! Is het programma de moeite?
Komt vast wel een andere keer als Jitsi een ding blijft.quote:Op woensdag 29 juli 2020 20:24 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
En ik wilde nou vanavond juist weer even wel.![]()
![]()
![]()
Zie dit nu pasquote:Op woensdag 29 juli 2020 20:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
@:GeorgeM om 20:30 is er op NPO 3 een show Het beste van George, gevolgd door een docu over hem
Mijn ogen O.oquote:
quote:Op woensdag 29 juli 2020 20:26 schreef Guanabana het volgende:
Heb nog geen broekpaling in mijn dm-box, disappointed.
Ik ben voor het eerst een man tegen gekomen die uit zichzelf tegen me zei dat hij fan was van George Michaelquote:
Meestal daar ergens tussen in ja, heb je de link?quote:Op woensdag 29 juli 2020 20:33 schreef BillDauterive het volgende:
Hoeveel ESF'ers zitten er op woensdagavond op jitsi? een stuk of 5, 10?
We zijn nu met 7. En @ijs_beer komt er vast nog bijquote:Op woensdag 29 juli 2020 20:33 schreef BillDauterive het volgende:
Nee. Ik heb een maand geleden een keer gezegd dat ik wel wilde joinen, maar kreeg geen reactie, dus heb ik het daarna niet meer gevraagd.quote:Op woensdag 29 juli 2020 20:33 schreef Momo het volgende:
[..]
Meestal daar ergens tussen in ja, heb je de link?
Ik stuur wel even privequote:Op woensdag 29 juli 2020 20:36 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee. Ik heb een maand geleden een keer gezegd dat ik wel wilde joinen, maar kreeg geen reactie, dus heb ik het daarna niet meer gevraagd.
(vandaag gaat trouwens niet lukken)
Ik heb ook wel eens in de stiltecoupé meegejitsi'd, ging best primaquote:Op woensdag 29 juli 2020 20:30 schreef Guanabana het volgende:
Ben wel benieuwd of het veel beter gaat op mijn nieuwe laptop.
Maar heb totaal geen zin om te praten, dus dan zit ik daar mute te zijn, is misschien ook wat ongezellig.![]()
En jij bent er zeker pas later vanavond he @:ijs_beer?
Nu acht!quote:Op woensdag 29 juli 2020 20:33 schreef BillDauterive het volgende:
JA DOE DOE DOEquote:Op woensdag 29 juli 2020 20:34 schreef Guanabana het volgende:
Ik niet meer, mag ik de link? Ik kom misschien even lurken/kijken hoe het gaat met nieuwe laptop.
Oh echtquote:Op woensdag 29 juli 2020 20:33 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ben voor het eerst een man tegen gekomen die uit zichzelf tegen me zei dat hij fan was van George Michael
Je hoeft geen app te hebben persee. Het kan ook via desktop.quote:Op woensdag 29 juli 2020 20:40 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dank je! moet je Jitsi ook uit de playstore halen of kan je meteen joinen?
En we konden zélfs niet liplezenquote:Op woensdag 29 juli 2020 20:39 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens in de stiltecoupé meegejitsi'd, ging best prima
Ik heb geen microfoon of microfooningang, dus dat zou ik dan toch maar mobiel doenquote:Op woensdag 29 juli 2020 20:40 schreef Momo het volgende:
[..]
Je hoeft geen app te hebben persee. Het kan ook via desktop.
Dat zien wequote:
Als je nu komt, zit je er maar een keer bij!quote:Op woensdag 29 juli 2020 20:44 schreef Guanabana het volgende:
Sorry jongens ik weet niet waarom ik er twee keer bij zit, alles gaat mis![]()
Ik geloof er niets van dat jij heel verlegen bentquote:Op woensdag 29 juli 2020 20:41 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik heb geen microfoon of microfooningang, dus dat zou ik dan toch maar mobiel doenAnders denken jullie dat ik heel verlegen ben.
Hamlapjes heeft je er genadeloos uitgekicktquote:Op woensdag 29 juli 2020 20:42 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja mijn internet hield er ook mee op hoor.
Hoezo Hamlapjes, if anything was het Strani die iets zei en toen dacht ik FUCK IT WEG HIER.quote:
Ah oke.quote:Op woensdag 29 juli 2020 20:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hamlapjes heeft je er genadeloos uitgekickt
Hahaha gewoon terugkomen johquote:Op woensdag 29 juli 2020 20:48 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hoezo Hamlapjes, if anything was het Strani die iets zei en toen dacht ik FUCK IT WEG HIER.![]()
Geintje hoorquote:
Neejoh kom gewoon!quote:Op woensdag 29 juli 2020 20:50 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Maar ik vind het aso om alleen te lurken, heb geen zin om te praten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |