Ik heb altijd gezegd dat Nederland politiek (en ook cultureel) gezien toenadering zou moeten zoeken tot Scandinaviëquote:Op woensdag 29 juli 2020 19:15 schreef Momo het volgende:
Had ook wel verwacht dat de Belgen onze bondgenoten zouden zijn in een crisis als dit. Ze gooide in maart de grens met ons dicht, wat niet in overleg was met ons direct.
Ook niet met Nederland meegegaan op die EU top.
Kunnen we ons aansluiten bij Scandinavië?
Jaaaa dan krijgen we daar voortaan ook meer punten van.quote:Op woensdag 29 juli 2020 19:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb altijd gezegd dat Nederland politiek (en ook cultureel) gezien toenadering zou moeten zoeken tot Scandinavië
Zoute dropquote:
quote:Op woensdag 29 juli 2020 19:53 schreef F1gamer het volgende:
idd Strani
Je ziet met de vrekkige vijf (Nederland, Oostenrijk, Denemarken, Finland en Zweden). Alleen Oostenrijk is een vreemde bijt.
We krijgen ook al veel meer punten van Scandinavië dan van onze burenquote:Op woensdag 29 juli 2020 19:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Jaaaa dan krijgen we daar voortaan ook meer punten van.
Zou ik ook doen, het lijkt me sterk dat zij mijn maat isquote:
Madonna, Kylie passen. De makkelijkste wisten ze niet.quote:
Is dat de uitkomst? “Mogelijk”?quote:Mogelijk komen er in diverse Nederlandse regio's mondkapjesverplichtingen om lokale uitbraken de kop in te drukken. Dat vertelde voorzitter van het Veiligheidsberaad Hubert Bruls woensdagavond na overleg met gezondheidsminister Tamara van Ark, het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) en de Veiligheidsregio's. Een landelijke mondkapjesplicht is vooralsnog niet aan de orde.
Oh dit vind ik wel een interessant kaartje!quote:Op woensdag 29 juli 2020 19:54 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je ziet toch ook wel een beetje een correlatie met dit soort kaarten
quote:Op woensdag 29 juli 2020 19:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zou ik ook doen, het lijkt me sterk dat zij mijn maat is
Daarom zeg ik: Vlaanderen annexerenquote:Op woensdag 29 juli 2020 19:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
We krijgen ook al veel meer punten van Scandinavië dan van onze buren
Om welke regio's gaat het dan?quote:
België is eigenlijk ook al twee landen, die lijnrecht tegenover elkaar staan soms. Lijkt me ook erg lastig om daar een eenduidige boodschap te communiceren, vooral in een tijd als deze een boodschap waar iedereen zich aan dient te houden. Veel mensen voelen zich geen Belg, men voelt zich Waal of Vlaming. Alles is gesplitst.quote:Op woensdag 29 juli 2020 19:56 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb een keer een heel intellectueel boek gelezen over cultuurverschillen gebaseerd op verschillende parameters en daar bleek uit dat we meer gemeen hebben met Scandinavië dan met België.
Diversequote:
Ik zeg laten we er Scandinevië en Belux van maken.quote:Op woensdag 29 juli 2020 19:56 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb een keer een heel intellectueel boek gelezen over cultuurverschillen gebaseerd op verschillende parameters en daar bleek uit dat we meer gemeen hebben met Scandinavië dan met België.
Wat een geweldig programma is dat zegquote:Op woensdag 29 juli 2020 19:27 schreef Dave het volgende:
Waar hebben ze die kandidaten van De Hit Kwis weggetrokken?
Beetje pesten is het nu ja.quote:Op woensdag 29 juli 2020 20:00 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wat een geweldig programma is dat zeg![]()
Ik ben het Belgische coronagezeik een beetje zat. Dan loopt er weer een burgemeester te klagen over onze aanpak, dan hoor je Maggie de Block weer wat negatiefs zeggen. Het is niet alsof het daar beter gaat. Integendeel
We hebben in de periode maart-juni onze economie minder gesloopt met een intelligente lockdown, dan de Belgen met totale lockdown.quote:Op woensdag 29 juli 2020 20:00 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wat een geweldig programma is dat zeg![]()
Ik ben het Belgische coronagezeik een beetje zat. Dan loopt er weer een burgemeester te klagen over onze aanpak, dan hoor je Maggie de Block weer wat negatiefs zeggen. Het is niet alsof het daar beter gaat. Integendeel
quote:Op woensdag 29 juli 2020 19:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh dit vind ik wel een interessant kaartje!
Zijn er zo'n grafiek van recentere jaren?quote:Op woensdag 29 juli 2020 20:03 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit soort plaatjes zijn interessant inderdaad.
Noooooooooquote:Op woensdag 29 juli 2020 20:03 schreef Dave het volgende:
Amsterdam, Rotterdam en Tilburg krijgen mondkapjesplicht. (Experiment)
Jaaaa die stonden in dat boek dat ik las!quote:Op woensdag 29 juli 2020 20:03 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit soort plaatjes zijn interessant inderdaad.
Die kleurgrafiek van hierboven is uit 2009.quote:Op woensdag 29 juli 2020 20:04 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Zijn er zo'n grafiek van recentere jaren?
Het valt echt best mee hoor! Gisteren kon ik zelfs alweer redelijk normaal met m'n vrouw praten tijdens het lopen, ondanks dat het een graad of 33 was.quote:
Nooquote:Op woensdag 29 juli 2020 20:06 schreef Guanabana het volgende:
Ik kom trouwens niet op Jitsi, voel me niet zo
Lijkt wel met die overlevingstabellen, die lopen ook tien jaar achter.quote:Op woensdag 29 juli 2020 20:05 schreef Momo het volgende:
[..]
Die kleurgrafiek van hierboven is uit 2009.
Ja ik zie nu ook niet waar je dat leest.quote:
Heb helaas de foto’s niet gezien. Maar eh, puntige knieën?quote:Op woensdag 29 juli 2020 20:00 schreef Dave het volgende:
Oh, en om even op mn post van gisteren terug te komen, ik ben overtuigd. Ferry is qua formaat een Fokker.
Het was bij die linkse rakkers van het NOS journaalquote:Op woensdag 29 juli 2020 20:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja ik zie nu ook niet waar je dat leest.
Graag bron vermelden ipv hier zomaar iets neer te plempen.
Goed voorzien.quote:Op woensdag 29 juli 2020 20:08 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Heb helaas de foto’s niet gezien. Maar eh, puntige knieën?
Ik wil graag kunnen hardlopen zonder zo’n ding op. In de stad kwam ik al niet.quote:Op woensdag 29 juli 2020 20:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Het valt echt best mee hoor! Gisteren kon ik zelfs alweer redelijk normaal met m'n vrouw praten tijdens het lopen, ondanks dat het een graad of 33 was.
quote:Op woensdag 29 juli 2020 20:00 schreef Dave het volgende:
Oh, en om even op mn post van gisteren terug te komen, ik ben overtuigd. Ferry is qua formaat een Fokker.
Ah ook wel de brandhaarden nuquote:Op woensdag 29 juli 2020 20:03 schreef Dave het volgende:
Amsterdam, Rotterdam en Tilburg krijgen mondkapjesplicht. (Experiment)
De site waarop ik ze tegenkwam heeft ze weer weggehaald. Zal wel gedreigd zijn met een claim.quote:
Sterktequote:
Sterkte/beterschapquote:Op woensdag 29 juli 2020 20:06 schreef Guanabana het volgende:
Oh ik kwam gewoon in SHO het topic tegenquote:Op woensdag 29 juli 2020 20:15 schreef Dave het volgende:
[..]
De site waarop ik ze tegenkwam heeft ze weer weggehaald. Zal wel gedreigd zijn met een claim.
En ik wilde nou vanavond juist weer even wel.quote:Op woensdag 29 juli 2020 20:06 schreef Guanabana het volgende:
Hier 1 paling voor jequote:Op woensdag 29 juli 2020 20:26 schreef Guanabana het volgende:
Heb nog geen broekpaling in mijn dm-box, disappointed.
Kijk maar NPO3quote:Op woensdag 29 juli 2020 19:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ah, een kijker! Is het programma de moeite?
Komt vast wel een andere keer als Jitsi een ding blijft.quote:Op woensdag 29 juli 2020 20:24 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
En ik wilde nou vanavond juist weer even wel.![]()
![]()
![]()
Zie dit nu pasquote:Op woensdag 29 juli 2020 20:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
@:GeorgeM om 20:30 is er op NPO 3 een show Het beste van George, gevolgd door een docu over hem
Mijn ogen O.oquote:
quote:Op woensdag 29 juli 2020 20:26 schreef Guanabana het volgende:
Heb nog geen broekpaling in mijn dm-box, disappointed.
Ik ben voor het eerst een man tegen gekomen die uit zichzelf tegen me zei dat hij fan was van George Michaelquote:
Meestal daar ergens tussen in ja, heb je de link?quote:Op woensdag 29 juli 2020 20:33 schreef BillDauterive het volgende:
Hoeveel ESF'ers zitten er op woensdagavond op jitsi? een stuk of 5, 10?
We zijn nu met 7. En @ijs_beer komt er vast nog bijquote:Op woensdag 29 juli 2020 20:33 schreef BillDauterive het volgende:
Nee. Ik heb een maand geleden een keer gezegd dat ik wel wilde joinen, maar kreeg geen reactie, dus heb ik het daarna niet meer gevraagd.quote:Op woensdag 29 juli 2020 20:33 schreef Momo het volgende:
[..]
Meestal daar ergens tussen in ja, heb je de link?
Ik stuur wel even privequote:Op woensdag 29 juli 2020 20:36 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee. Ik heb een maand geleden een keer gezegd dat ik wel wilde joinen, maar kreeg geen reactie, dus heb ik het daarna niet meer gevraagd.
(vandaag gaat trouwens niet lukken)
Ik heb ook wel eens in de stiltecoupé meegejitsi'd, ging best primaquote:Op woensdag 29 juli 2020 20:30 schreef Guanabana het volgende:
Ben wel benieuwd of het veel beter gaat op mijn nieuwe laptop.
Maar heb totaal geen zin om te praten, dus dan zit ik daar mute te zijn, is misschien ook wat ongezellig.![]()
En jij bent er zeker pas later vanavond he @:ijs_beer?
Nu acht!quote:Op woensdag 29 juli 2020 20:33 schreef BillDauterive het volgende:
JA DOE DOE DOEquote:Op woensdag 29 juli 2020 20:34 schreef Guanabana het volgende:
Ik niet meer, mag ik de link? Ik kom misschien even lurken/kijken hoe het gaat met nieuwe laptop.
Oh echtquote:Op woensdag 29 juli 2020 20:33 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ben voor het eerst een man tegen gekomen die uit zichzelf tegen me zei dat hij fan was van George Michael
Je hoeft geen app te hebben persee. Het kan ook via desktop.quote:Op woensdag 29 juli 2020 20:40 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dank je! moet je Jitsi ook uit de playstore halen of kan je meteen joinen?
En we konden zélfs niet liplezenquote:Op woensdag 29 juli 2020 20:39 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens in de stiltecoupé meegejitsi'd, ging best prima
Ik heb geen microfoon of microfooningang, dus dat zou ik dan toch maar mobiel doenquote:Op woensdag 29 juli 2020 20:40 schreef Momo het volgende:
[..]
Je hoeft geen app te hebben persee. Het kan ook via desktop.
Dat zien wequote:
Als je nu komt, zit je er maar een keer bij!quote:Op woensdag 29 juli 2020 20:44 schreef Guanabana het volgende:
Sorry jongens ik weet niet waarom ik er twee keer bij zit, alles gaat mis![]()
Ik geloof er niets van dat jij heel verlegen bentquote:Op woensdag 29 juli 2020 20:41 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik heb geen microfoon of microfooningang, dus dat zou ik dan toch maar mobiel doenAnders denken jullie dat ik heel verlegen ben.
Hamlapjes heeft je er genadeloos uitgekicktquote:Op woensdag 29 juli 2020 20:42 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja mijn internet hield er ook mee op hoor.
Hoezo Hamlapjes, if anything was het Strani die iets zei en toen dacht ik FUCK IT WEG HIER.quote:
Ah oke.quote:Op woensdag 29 juli 2020 20:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hamlapjes heeft je er genadeloos uitgekickt
Hahaha gewoon terugkomen johquote:Op woensdag 29 juli 2020 20:48 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hoezo Hamlapjes, if anything was het Strani die iets zei en toen dacht ik FUCK IT WEG HIER.![]()
Geintje hoorquote:
Neejoh kom gewoon!quote:Op woensdag 29 juli 2020 20:50 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Maar ik vind het aso om alleen te lurken, heb geen zin om te praten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |