Je moet er overigens niet aan denken dat Quintana Corona zou krijgen. Die loopt met zijn leeftijd toch wel een groot gevaar.quote:Op woensdag 29 juli 2020 17:07 schreef Momo het volgende:
[..]
Scheelt denk ik dat Gaviria in Februari besmet raakte en begin April weer naar huis mocht omdat hij geheel virus en klachtenvrij was.
Dan zou Dimitrov er eigenlijk ook geen last van moeten hebben.quote:
300k vind ik veel voor een gestripte huis, waarbij dus ook nog slaapkamer en woonkamer in 1 hebtquote:Op woensdag 29 juli 2020 17:41 schreef Meridiaan het volgende:
Iemand nog behoefte aan een nieuw huis? Wordt wel met drie dagen wit overgeverfd. Ik vind het er geweldig uitzien, maar zou er nooit kunnen wonen, zo druk.
https://www.funda.nl/koop(...)te-raamgracht-12-zw/
Die had ik een tijdje geleden ook gepost.quote:Op woensdag 29 juli 2020 17:41 schreef Meridiaan het volgende:
Iemand nog behoefte aan een nieuw huis? Wordt wel met drie dagen wit overgeverfd. Ik vind het er geweldig uitzien, maar zou er nooit kunnen wonen, zo druk.
https://www.funda.nl/koop(...)te-raamgracht-12-zw/
Andere doping.quote:Op woensdag 29 juli 2020 17:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan zou Dimitrov er eigenlijk ook geen last van moeten hebben.
Jeetje zeg. Heb je overwogen om naar een veiliger land te vluchten?quote:Op woensdag 29 juli 2020 17:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nergens in de straat staan auto's voor de deur, behalve bij vier huizen waaronder die van ons, maar die auto's die voor de deur staan, zijn niet van de personen die in de huizen wonen waar die auto's staan.
Ik kom wel even langs. Ik ben de real life GTA-expert.quote:Op woensdag 29 juli 2020 17:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nergens in de straat staan auto's voor de deur, behalve bij vier huizen waaronder die van ons, maar die auto's die voor de deur staan, zijn niet van de personen die in de huizen wonen waar die auto's staan.
Wel overwogen om een bulldozer te huren en daarmee dan langs de stoep de straat door te rijden. Maar dat vond ik weer wat drastisch, en toen besloten om het maar met jullie te delen.quote:Op woensdag 29 juli 2020 18:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Jeetje zeg. Heb je overwogen om naar een veiliger land te vluchten?
quote:Op woensdag 29 juli 2020 18:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik kom wel even langs. Ik ben de real life GTA-expert.
Op zich is het online delen van je frustraties meestal wel de beste aanpak.quote:Op woensdag 29 juli 2020 18:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wel overwogen om een bulldozer te huren en daarmee dan langs de stoep de straat door te rijden. Maar dat vond ik weer wat drastisch, en toen besloten om het maar met jullie te delen.
Dat vind ik best een subtiele aanpak. Moet kunnenquote:Op woensdag 29 juli 2020 18:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wel overwogen om een bulldozer te huren en daarmee dan langs de stoep de straat door te rijden. Maar dat vond ik weer wat drastisch, en toen besloten om het maar met jullie te delen.
quote:Op woensdag 29 juli 2020 18:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat vind ik best een subtiele aanpak. Moet kunnen
Wel goede slogan zo nu met al die besmettingen daar.quote:Op woensdag 29 juli 2020 18:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Rotterdam heeft blijkbaar een nieuwe campagne met slogan om mensen naar de stad te krijgen. 'Rotterdam. Ga gewoon zelf.'
Ik kan ook nog voorstellen om de slogan te veranderen in 'Rotterdam. Pleurt op en ga lekker bij Luctor voor de deur parkeren'quote:Op woensdag 29 juli 2020 18:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wel goede slogan zo nu met al die besmettingen daar.
quote:Op woensdag 29 juli 2020 18:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wel goede slogan zo nu met al die besmettingen daar.
Wat sympathiek van ze!quote:
Beetje pesten wel. Maargoed, misschien weerhoudt het de Belgen te komen winkelen zonder mondneusmasker in Bredaquote:
quote:Op woensdag 29 juli 2020 18:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik kan ook nog voorstellen om de slogan te veranderen in 'Rotterdam. Pleurt op en ga lekker bij Luctor voor de deur parkeren'
Maar de Nederlanders doen dat toch ook niet winkelen met mondmaskers?quote:Op woensdag 29 juli 2020 18:47 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Beetje pesten wel. Maargoed, misschien weerhoudt het de Belgen te komen winkelen zonder mondneusmasker in Breda
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |