SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKIk ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Goed nieuws!quote:Op donderdag 23 juli 2020 14:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
In dit specifieke geval vond ik naar mezelf verwijzen in de TT wel toegestaan
Vreugde!
quote:Op donderdag 23 juli 2020 14:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vreugde!
Jaa wat fijn!quote:Op donderdag 23 juli 2020 14:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vreugde!
Uitgebreid de hele groente-afdeling onder hoesten. Moet kunnen, in een vrij landquote:Op donderdag 23 juli 2020 14:43 schreef Guanabana het volgende:
Juichen![]()
![]()
Lekker boodschappen doen, alles![]()
Keurig binnen een minuut het volgende deel geopend. Het was wel een mooie samenloop van omstandigheden zoquote:Op donderdag 23 juli 2020 14:45 schreef Guanabana het volgende:
Dat was wel een cliffhanger zo met die LaPo
quote:Op donderdag 23 juli 2020 14:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Uitgebreid de hele groente-afdeling onder hoesten. Moet kunnen, in een vrij land
quote:Op donderdag 23 juli 2020 14:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Uitgebreid de hele groente-afdeling onder hoesten. Moet kunnen, in een vrij land
Ik durfde het eigenlijk niet te zeggen, maar ik dacht dat ook.quote:Op donderdag 23 juli 2020 14:46 schreef Cee het volgende:
Je wil niet weten hoe vaak ik vandaag al het topic heb zitten refreshen om te checken wat te Uitslag is maar jeujjjj!Wat bizar eigenlijk dat die symptomen zo dicht bij elkaar zitten. Aan je omschrijving te lezen was ik haast overtuigd dat je positief zou testen!
Veel beterschap!
Maar goed, ik ben ook dramatisch en licht hypochondrisch en alles.quote:Op donderdag 23 juli 2020 14:47 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Als ik Tim was geweest was ik er waarschijnlijk 100% van overtuigd geweest dat ik corona had.
Ik ga ook altijd ‘graag’ uit van het ergste, dan is de teleurstelling altijd minder hard.quote:Op donderdag 23 juli 2020 14:47 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik durfde het eigenlijk niet te zeggen, maar ik dacht dat eigenlijk ook.
*high five*quote:Op donderdag 23 juli 2020 14:48 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Maar goed, ik ben ook dramatisch en licht hypochondrisch en alles.
Doe ik ook altijd met alles.quote:Op donderdag 23 juli 2020 14:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ga ook altijd ‘graag’ uit van het ergste, dan is de teleurstelling altijd minder hard.
Is mijn redding, vooral dit jaar.
Beetje laatste aflevering van een seizoen gevoel.quote:Op donderdag 23 juli 2020 14:45 schreef Guanabana het volgende:
Dat was wel een cliffhanger zo met die LaPo
quote:Op donderdag 23 juli 2020 14:46 schreef Cee het volgende:
Je wil niet weten hoe vaak ik vandaag al het topic heb zitten refreshen om te checken wat te Uitslag is maar jeujjjj!Wat bizar eigenlijk dat die symptomen zo dicht bij elkaar zitten. Aan je omschrijving te lezen was ik haast overtuigd dat je positief zou testen!
Veel beterschap!
Lief dat jullie zo meelevenquote:Op donderdag 23 juli 2020 14:47 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik durfde het eigenlijk niet te zeggen, maar ik dacht dat ook.
Wel frappant. Als ik Tim was geweest was ik er waarschijnlijk 100% van overtuigd geweest dat ik corona had.
quote:Op donderdag 23 juli 2020 14:48 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Maar goed, ik ben ook dramatisch en licht hypochondrisch en alles.
Ik join jullie.quote:Op donderdag 23 juli 2020 14:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ga ook altijd ‘graag’ uit van het ergste, dan is de teleurstelling altijd minder hard.
Is mijn redding, vooral dit jaar.
Ik heb dat afgelopen najaar voor het eerst gehad, dat ik ziek was en totaal geen reuk en smaak meer had. Ik vond dat zó raarquote:Op donderdag 23 juli 2020 14:54 schreef Strani het volgende:
Wow gefeliciteerd Tim!! Opluchting hoor! Ook ik dacht stiekem dat de kans groot was dat je het had, met dat verlies van smaak!
![]()
![]()
Ik was twee jaar geleden een keer ziek, en toen had ik heel de tijd een zoute smaak in mijn mond in plaats van geen smaak, dat was ook heel raar.quote:Op donderdag 23 juli 2020 14:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb dat afgelopen najaar voor het eerst gehad, dat ik ziek was en totaal geen reuk en smaak meer had. Ik vond dat zó raar
Dank jequote:Op donderdag 23 juli 2020 14:54 schreef Strani het volgende:
Wow gefeliciteerd Tim!! Opluchting hoor! Ook ik dacht stiekem dat de kans groot was dat je het had, met dat verlies van smaak!
![]()
![]()
Aioquote:
Liep er niet gewoon allemaal snot je mond in?quote:Op donderdag 23 juli 2020 14:58 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik was twee jaar geleden een keer ziek, en toen had ik heel de tijd een zoute smaak in mijn mond in plaats van geen smaak, dat was ook heel raar.
Neequote:Op donderdag 23 juli 2020 15:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Liep er niet gewoon allemaal snot je mond in?
Dat is ook raarquote:Op donderdag 23 juli 2020 14:58 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik was twee jaar geleden een keer ziek, en toen had ik heel de tijd een zoute smaak in mijn mond in plaats van geen smaak, dat was ook heel raar.
Dat is meer mijn gedachtenpatroon jaquote:Op donderdag 23 juli 2020 15:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Overigens zou het me ergens ook niet helemaal verbazen als ik vanmiddag alsnog gebeld word door de GGD (net belde ik zelf) met de melding dat er toch iets niet goed is gegaan![]()
Gewoon niet vanuit gaan johquote:Op donderdag 23 juli 2020 15:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Overigens zou het me ergens ook niet helemaal verbazen als ik vanmiddag alsnog gebeld word door de GGD (net belde ik zelf) met de melding dat er toch iets niet goed is gegaanMaar dat gebeurt vast niet, en tot die tijd heb ik het gewoon niet
Gauw boodschappen doen dan, nu het nog kanquote:Op donderdag 23 juli 2020 15:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Overigens zou het me ergens ook niet helemaal verbazen als ik vanmiddag alsnog gebeld word door de GGD (net belde ik zelf) met de melding dat er toch iets niet goed is gegaanMaar dat gebeurt vast niet, en tot die tijd heb ik het gewoon niet
Ik werd eerder ook bijvoorbeeld zenuwachtiger dan nodig bij douanes op vliegvelden. Ik heb m'n bagage zelf ingepakt, doe niet aan drugs, ik heb er geen verboden dingen in gestopt maar stel nou dat ze toch wat vinden? Tegenwoordig gelukkig wel minder last vanquote:Op donderdag 23 juli 2020 15:05 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat is meer mijn gedachtenpatroon ja![]()
Gaat ook niet gebeurenquote:Op donderdag 23 juli 2020 15:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Gewoon niet vanuit gaan johSymptomen kunnen zo dicht bij elkaar liggen
Haha dat heb ik ook. En dan bang zijn dat je juist dóór je zenuwachtigheid opvalt en ze je extra in de gaten gaan houdenquote:Op donderdag 23 juli 2020 15:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik werd eerder ook bijvoorbeeld zenuwachtiger dan nodig bij douanes op vliegvelden. Ik heb m'n bagage zelf ingepakt, doe niet aan drugs, ik heb er geen verboden dingen in gestopt maar stel nou dat ze toch wat vinden? Tegenwoordig gelukkig wel minder last van
[..]
Gaat ook niet gebeurenIk neem aan dat ze de systemen op het callcenter wel zo hebben ingericht dat je bij een positieve test het daar niet zomaar bij kunt laten, plus dat het extra op moet vallen als er een test positief is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koel en donker bewaren
Goed om te horenquote:Op donderdag 23 juli 2020 14:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vreugde!
De keren dat ik extra ben gecontroleerd mocht ik snel weer verder, dat heeft wel geholpenquote:Op donderdag 23 juli 2020 15:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
Haha dat heb ik ook. En dan bang zijn dat je juist dóór je zenuwachtigheid opvalt en ze je extra in de gaten gaan houden
Zoiets zou ik ook wel kunnen denken ja. Hoewel ik vooral altijd bang ben dat mijn koffer kwijtgeraakt is en niet op de bagageband ligt.quote:Op donderdag 23 juli 2020 15:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik werd eerder ook bijvoorbeeld zenuwachtiger dan nodig bij douanes op vliegvelden. Ik heb m'n bagage zelf ingepakt, doe niet aan drugs, ik heb er geen verboden dingen in gestopt maar stel nou dat ze toch wat vinden? Tegenwoordig gelukkig wel minder last van
[..]
eyyy goed nieuws!!!!!quote:Op donderdag 23 juli 2020 14:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vreugde!
Oh dat heb ik ook welquote:Op donderdag 23 juli 2020 15:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
Haha dat heb ik ook. En dan bang zijn dat je juist dóór je zenuwachtigheid opvalt en ze je extra in de gaten gaan houden
quote:Op donderdag 23 juli 2020 15:12 schreef Guanabana het volgende:
Man man man, het is dat ik niks over mijn werk wil/mag delen, maar ik zit soms te facepalmen(heeft o.a. zijdelings met corona te maken en wat mensen daarover te klagen hebben)
(Frappante is wel dat het heel erg twee uitersten zijn, mensen die vinden dat het allemaal niet streng genoeg is en mensen die het allemaal vreselijke onzin vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Hoe gaat het daar?quote:
Zolang ik mijn paspoort, geld/creditcard en telefoon maar heb komt het verder wel goedquote:Op donderdag 23 juli 2020 15:15 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Zoiets zou ik ook wel kunnen denken ja. Hoewel ik vooral altijd bang ben dat mijn koffer kwijtgeraakt is en niet op de bagageband ligt.
Dat wordt zó echt in mijn hoofd dat ik er dan al bijna van overtuigd ben dat het echt zo is.
Wel eens gehad op Schiphol. Mijn rugtas door de scanner en die man die er achter zat die wilde na de eerste scan wilde die het nog een keer bekijken. Zo'n douanier vroeg aan mij of het mijn rugtas was en dat bevestigde ik, vervolgens gaf degene achter de scanner toch aan dat het in orde was. Ik ging al bedenken wat er alleen in zat wat mogelijk de aandacht trok.quote:Op donderdag 23 juli 2020 15:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Ik had in een museum in Berlijn ooit dat mijn tas door zo'n scanner moest en daar scheen dus ook iets verdachts in gedetecteerd te zijn. Dus ik helemaal mijn tas uitmesten wat het kon zijn. Die man wees nog aan op de scan welk object verdacht eruit zag. Was het een busje deoquote:Op donderdag 23 juli 2020 15:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wel eens gehad op Schiphol. Mijn rugtas door de scanner en die man die er achter zat die wilde na de eerste scan wilde die het nog een keer bekijken. Zo'n douanier vroeg aan mij of het mijn rugtas was en dat bevestigde ik, vervolgens gaf degene achter de scanner toch aan dat het in orde was. Ik ging al bedenken wat er alleen in zat wat mogelijk de aandacht trok.
Mijn vader heeft het ook een keer op Schiphol gehad dat zijn tas opgemaakt moest worden, omdat er zo'n scheermesje met batterij in zat en dat werd niet als zodanig herkent door de scanner.
quote:Op donderdag 23 juli 2020 15:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
In Amerika hadden ze wat verdachts gezien in mijn handbagage op de scanner. Na bevestiging dat het mijn handbagage was kreeg ik de opdracht de koffer open te maken en meteen drie stappen achteruit te doen, zodat ze daarna de verdachte pakketten konden bekijken. Dat was toch wel even spannend!Wow meteen drie stappen achteruit ook echtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar nu zijn M&M's natuurlijk ook levensgevaarlijk Tim, dat moet je toch weten!Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
quote:Op donderdag 23 juli 2020 15:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
In Amerika hadden ze wat verdachts gezien in mijn handbagage op de scanner. Na bevestiging dat het mijn handbagage was kreeg ik de opdracht de koffer open te maken en meteen drie stappen achteruit te doen, zodat ze daarna de verdachte pakketten konden bekijken. Dat was toch wel even spannend!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij schavuit.
Iedereen weet dat M&M's niet in je bagage horen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op donderdag 23 juli 2020 15:35 schreef Aoibhin het volgende:
Hoeveel Ibuprofen is eigenlijk veilig om op een dag in te nemen?
Maar ik zou eronder gaan zitten als ik jou wasquote:Dosering volwassenen
Meestal wordt ibuprofen verkocht in 200 of 400 mg. De dosering ibuprofen voor volwassenen is maximaal 1200 mg per dag (24 uur).
https://www.pijnstillerin(...)ht%20in,per%20dag%20(24%20uur).
Staat in de bijsluiter, maar ik dacht 1200 mg.quote:Op donderdag 23 juli 2020 15:35 schreef Aoibhin het volgende:
Hoeveel Ibuprofen is eigenlijk veilig om op een dag in te nemen?
Op de scan zagen ze natuurlijk niet dat ik verschillende smaken had meegenomen. Daar zagen ze vooral een grote hoeveelheid onbekende korrelsquote:Op donderdag 23 juli 2020 15:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wow meteen drie stappen achteruit ook echt![]()
Maar nu zijn M&M's natuurlijk ook levensgevaarlijk Tim, dat moet je toch weten!
Enige keer een tassen controle gehad bij concert van Muse, maar dat was logisch omdat rond die periode een aantal aanslagen waren geweest in andere Europese landen.quote:Op donderdag 23 juli 2020 15:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik had in een museum in Berlijn ooit dat mijn tas door zo'n scanner moest en daar scheen dus ook iets verdachts in gedetecteerd te zijn. Dus ik helemaal mijn tas uitmesten wat het kon zijn. Die man wees nog aan op de scan welk object verdacht eruit zag. Was het een busje deo
Thanks! Ik heb net mijn derde had van vandaag (400mg per tablet), dus zit aan de maxquote:Op donderdag 23 juli 2020 15:42 schreef Guanabana het volgende:
[..]
[..]
Maar ik zou eronder gaan zitten als ik jou was(ik krijg altijd last van mijn maag als ik die 400mg tabletten neem, of als ik niet genoeg gegeten heb). Sowieso nooit op een lege maag nemen.
Met of zonder pinda'squote:Op donderdag 23 juli 2020 15:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Op de scan zagen ze natuurlijk niet dat ik verschillende smaken had meegenomen. Daar zagen ze vooral een grote hoeveelheid onbekende korrels
Maandelijkse ellende of iets anders?quote:Op donderdag 23 juli 2020 15:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Thanks! Ik heb net mijn derde had van vandaag (400mg per tablet), dus zit aan de maxHopelijk helpt het zo dan eindelijk een keer echt, want heb er vandaag nog weinig van gemerkt
Of die blauwe, met crunchquote:
Zonder! Wel met peanut butter er in. Plus nog in de smaken cappuccino en framboosquote:
Ja maandelijkse ellende. Aleve Feminax heeft tot nu toe nooit bij mij geholpen nee. Ibuprofen heeft altijd gewerkt, maar misschien dat deze strip al wat ouder is ofzo?quote:Op donderdag 23 juli 2020 15:51 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Maandelijkse ellende of iets anders?
Die Aleve Feminax (is naproxen) werkte voor jou niet toch? Want dat werkt bij mij wel goed, mits ik het op tijd inneem voor de pijn echt is begonnen.
Is ook mijn favorietquote:Op donderdag 23 juli 2020 15:55 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Altijd die inderdaad![]()
Die met pinda vind ik al snel te machtig.
De houdbaarheidsdatum staat gewoon op de strips. Maar die dingen zijn meer dan een jaar goed, en als je er in zo'n tempo doorheen gaat kan ik me haast niet voorstellen dat dat jaar al om isquote:Op donderdag 23 juli 2020 15:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja maandelijkse ellende. Aleve Feminax heeft tot nu toe nooit bij mij geholpen nee. Ibuprofen heeft altijd gewerkt, maar misschien dat deze strip al wat ouder is ofzo?
Op de tijd de pil innemen helpt bij mij ook heel goed, maarja1x te laat en het komt er alsnog gewoon doorheen.
Mwah, gaat wel. Ups en downsquote:
Die met karamel vond ik zelf heel goor.quote:Op donderdag 23 juli 2020 15:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Is ook mijn favorietDie met pinda (en de gewone ook) vind ik ook heel lekker.
Die met karamel heb ik nog altijd niet geprobeerd
Oh maar de houdbaarheidsdatum is gewoon nog goed hoorquote:Op donderdag 23 juli 2020 15:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De houdbaarheidsdatum staat gewoon op de strips. Maar die dingen zijn meer dan een jaar goed, en als je er in zo'n tempo doorheen gaat kan ik me haast niet voorstellen dat dat jaar al om is
Ah, ok. Ik wil hem wel proberen, want de combi karamel/chocolade vind ik echt heerlijkquote:Op donderdag 23 juli 2020 15:58 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Die met karamel vond ik zelf heel goor.
Ooohh lekker! Bij de M&M store geweest?quote:Op donderdag 23 juli 2020 15:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zonder! Wel met peanut butter er in. Plus nog in de smaken cappuccino en framboos
Ik heb over een halfuur vakantie, genotquote:Op donderdag 23 juli 2020 15:59 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb weekend, genot![]()
Op vrijdag moeten werken
quote:Op donderdag 23 juli 2020 16:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb over een halfuur vakantie, genot
Niet straks vakantie hebben
Als bij mij ibuprofen niet genoeg helpt, neem ik Diclofenac, dat helpt vaak beter.quote:Op donderdag 23 juli 2020 15:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh maar de houdbaarheidsdatum is gewoon nog goed hoorAnders zou ik het niet eens durven innemen
Niet eens! In de VS hebben ze al meer smaken standaard in de supermarkt, waaronder de peanut butterquote:Op donderdag 23 juli 2020 16:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ooohh lekker! Bij de M&M store geweest?
Wij hebben daar toen echt allerlei smaken uitgezocht. Was belachelijk duur voor een klein zakje maar zo leuk en lekker
Oh ja dat klopt. Sowieso hadden ze zoveel snoep en zoutjes in de supermarktquote:Op donderdag 23 juli 2020 16:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Niet eens! In de VS hebben ze al meer smaken standaard in de supermarkt, waaronder de peanut butterCappuccino en framboos waren ter gelegenheid van een 'kies de smaak'-wedstrijd als ik het goed heb. Cappuccino ging prima, framboos werd heel snel weggemieterd door degene die het cadeau kreeg
Waarbij het soms erg teleurstellend is om het voor het eerst te proevenquote:Op donderdag 23 juli 2020 16:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oh ja dat klopt. Sowieso hadden ze zoveel snoep en zoutjes in de supermarkt
quote:Op donderdag 23 juli 2020 14:56 schreef Cee het volgende:
[..]
We zijn ESF we hadden beter moeten weten hihaho
Volgens mij geldt dat voor heel veel Amerikaanse producten wel dat het matig is toch?quote:Op donderdag 23 juli 2020 16:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Waarbij het soms erg teleurstellend is om het voor het eerst te proevenIn films en tv-series zat gehoord over Twinkies (Dave, af!) dus die zouden vast wel heel lekker zijn! Nou, daar was weinig bijzonders aan. Matig cakeje met een saaie vulling er in, dat was het wel
Dat kan ik me voorstellen! Maar goed dat we toen nog niks van Covid-19 wisten, gezien jou hypochondriequote:Op donderdag 23 juli 2020 14:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb dat afgelopen najaar voor het eerst gehad, dat ik ziek was en totaal geen reuk en smaak meer had. Ik vond dat zó raar
Goed puntquote:Op donderdag 23 juli 2020 15:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Op andere gebieden ben ik wel een stuk pessimistischer/voorzichtiger hoor
[..]
Dank jeMet een hoofd vol snot proef je ook minder, en daar had/heb ik ook last van. Sommige dingen proefde ik wel, andere dingen niet of minder. De pizza die ik had laten komen kon ik prima proeven, en omdat ik die zo zelden bestel kon dat echt niet allemaal uit het geheugen komen
Ik vind de Hershey's Cookies en Cream wel lekker, maar dat kun je moeilijk chocola noemen.quote:Op donderdag 23 juli 2020 16:12 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Volgens mij geldt dat voor heel veel Amerikaanse producten wel dat het matig is toch?
Chocolade is daar toch ook goor, net als de meeste kaas?
Nou ja, wat weet ik ervan, ik ben er nooit geweest, heb meelij![]()
Ja precies, die bedoelde ikquote:Op donderdag 23 juli 2020 16:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind de Hershey's Cookies en Cream wel lekker, maar dat kun je moeilijk chocola noemen.
Oh die heb ik daar ook gekocht ja. Vond er ook niet veel aanquote:Op donderdag 23 juli 2020 16:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Waarbij het soms erg teleurstellend is om het voor het eerst te proevenIn films en tv-series zat gehoord over Twinkies (Dave, af!) dus die zouden vast wel heel lekker zijn! Nou, daar was weinig bijzonders aan. Matig cakeje met een saaie vulling er in, dat was het wel
Thanksquote:Op donderdag 23 juli 2020 16:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ahwhoop voor jou snel een up
quote:Op donderdag 23 juli 2020 16:15 schreef Strani het volgende:
Tevens heb ik vandaag besloten mezelf te verwennen met een Tony's caramel/seasalt.
Ik vond wel heel veel Goldfisch smaakjes heel lekkerquote:Op donderdag 23 juli 2020 16:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nou dan had ik me echt wel willen laten testen. Ik had toen heel veel dingen die nu op Corona zouden wijzen. Hoesten, heeft echt wel 2 maanden geduurd, koorts, spierpijn, hoofdpijn, extreme vermoeidheid, paar dagen geen reuk en smaak.quote:Op donderdag 23 juli 2020 16:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen! Maar goed dat we toen nog niks van Covid-19 wisten, gezien jou hypochondrie
Hershey's melk schijnt duidelijk anders te smaken dan Europese melkchocolade, maar die heb ik niet gehad. De Hershey's C&C die Kaneelstokje noemt is op basis van witte chocola, dat is prima. En ook een Snickers of zo is goed te doen, maar dat is natuurlijk geen pure chocoladereep.quote:Op donderdag 23 juli 2020 16:12 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Volgens mij geldt dat voor heel veel Amerikaanse producten wel dat het matig is toch?
Chocolade is daar toch ook goor, net als de meeste kaas?
Nou ja, wat weet ik ervan, ik ben er nooit geweest, heb meelij![]()
Zo'n heel groot blok?quote:Op donderdag 23 juli 2020 16:15 schreef Strani het volgende:
Tevens heb ik vandaag besloten mezelf te verwennen met een Tony's caramel/seasalt.
Je gaat het je achteraf tóch nog afvragen hè?quote:Op donderdag 23 juli 2020 16:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nou dan had ik me echt wel willen laten testen. Ik had toen heel veel dingen die nu op Corona zouden wijzen. Hoesten, heeft echt wel 2 maanden geduurd, koorts, spierpijn, hoofdpijn, extreme vermoeidheid, paar dagen geen reuk en smaak.
Die heb ik nog niet geprobeerd geloof ikquote:Op donderdag 23 juli 2020 16:17 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vond wel heel veel Goldfisch smaakjes heel lekker![]()
Heb je altijd al willen ontbijten met krokante winegums in een plas melk? Dan is Froot Loops hét ontbijt voor jou!quote:Maar inderdaad ook veel dingen die best tegenvielenOok van dat ontbijtspul, zag er heel leuk uit maar het smaakte naar een kruising tussen iets heel zoets en iets heel smakeloos
(Lucky Charm ofzo)
Die is lekker.quote:
Dan zou ik maar niet meer naar wedstrijden van ADO gaan!quote:Op donderdag 23 juli 2020 16:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan slecht tegen mensen die zich down voelen
De supermarkt heeft altijd een klein schap met import. Ook wat Amerikaans. Butterfingers, wat frisdrank, Jiffy pindakaas en marshmellow voor op brood.quote:Op donderdag 23 juli 2020 16:14 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja precies, die bedoelde ikHoorde weleens dat Hershey's niet naar chocolade smaakt maar naar stoffige kaas.
Goeiequote:Op donderdag 23 juli 2020 16:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan zou ik maar niet meer naar wedstrijden van ADO gaan!
[ afbeelding ]
Stiekem wel, haha, maar het was toch echt wel een paar maanden vóór Corona hier was. Dus de kans is nog steeds heel erg kleinquote:Op donderdag 23 juli 2020 16:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Je gaat het je achteraf tóch nog afvragen hè?
Dat zeg je, maar volgens een test is het virus al gevonden in samples van rioolwater in Barcelona van vorig jaar maart.quote:Op donderdag 23 juli 2020 16:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
Stiekem wel, haha, maar het was toch echt wel een paar maanden vóór Corona hier was. Dus de kans is nog steeds heel erg klein
@:guanabana Hersheys vind ik inderdaad heel muf smaken voor chocola, was ook zo'n tegenvaller
Ik heb uiteindelijk zelf gebeldquote:Op donderdag 23 juli 2020 16:40 schreef BillDauterive het volgende:
Jeej @:Hawaii_Tim! Goed zeg. Ik had eerlijk gezegd ook verwacht dat het corona was, want daarvan raak je je smaak zo snel kwijt. Mooi dat het toch maar een griepje of verkoudheidje is en je weer naar buiten mag
Vooral ook fijn dat je niet langer hoefde te wachten en ze na iets meer dan 48 uur gebeld hebben!
Blauwe M&M's waren er niet.quote:Op donderdag 23 juli 2020 16:15 schreef Guanabana het volgende:
Nu ga ik naar de Kruidvat voor die mondkapjes. Ga ook waarschijnlijk meteen M&M's kopen als ik er toch ben.
Oh echtquote:Op donderdag 23 juli 2020 16:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat zeg je, maar volgens een test is het virus al gevonden in samples van rioolwater in Barcelona van vorig jaar maart.
Soms ga ik wel nadenken over toen ik zo ziek was vorig jaar in november. Nog nooit zo ziek geweest en zo benauwd. Ook dicht bij een ziekenopname zat ik toen. Maarja zoals je ziet bij Tim kan het ook iets anders zijn geweest.quote:Op donderdag 23 juli 2020 16:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat zeg je, maar volgens een test is het virus al gevonden in samples van rioolwater in Barcelona van vorig jaar maart.
Geldquote:Op donderdag 23 juli 2020 16:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En jouw Amerika-trip kan nog komenIs er iets specifieks dat je tegenhoudt?
Past goed bij je gloomy karakterquote:Op donderdag 23 juli 2020 16:48 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Blauwe M&M's waren er niet.
De gekleurde mondkapjes ook niet, heb nu zwart, grijs en wit.
Wat knullig dat je zelf moet bellenquote:Op donderdag 23 juli 2020 16:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb uiteindelijk zelf gebeldIk ben er ook blij mee
Verbaas me er wel een beetje over dat de post over verlies van smaak bij veel mensen zo is aangekomen, want zó erg was het nou ook weer allemaal niet
Zijn dat uitwasbare? Hoe duur waren die?quote:Op donderdag 23 juli 2020 16:48 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Blauwe M&M's waren er niet.
De gekleurde mondkapjes ook niet, heb nu zwart, grijs en wit.
quote:Op donderdag 23 juli 2020 16:52 schreef Guanabana het volgende:
Wat een kutwinkel is de Kruidvat toch. Wat een zooi, kan er nooit iets vinden, de medewerkers zijn matig, het is veel te krap.
Ja, oke.quote:
Het is zeker duur, maar het zal ook niet snel goedkoper worden. Daar hoef je dus niet op te wachten. Of je het geld kan missen en het aan zo'n reis wil besteden is natuurlijk een ander verhaal, maar daar zal je zelf over moeten beslissen. Ik heb in elk geval geen spijt gehad van mijn reisjes en zou ook niet weten wat ik nu met het geld zou doen als ik het niet had uitgegevenquote:Op donderdag 23 juli 2020 16:49 schreef Guanabana het volgende:
[..]
GeldHet duur vinden.
En nu corona natuurlijk. Ook wel dat ik er niet heen wil zolang Trump president is, hoewel ik daar alleen mezelf maar mee heb
Wij hadden onze tickets 2 dagen voordat Trump president werd geboektquote:Op donderdag 23 juli 2020 16:49 schreef Guanabana het volgende:
[..]
GeldHet duur vinden.
En nu corona natuurlijk. Ook wel dat ik er niet heen wil zolang Trump president is, hoewel ik daar alleen mezelf maar mee heb
Drie voor 5 euro in een pakje.quote:Op donderdag 23 juli 2020 16:51 schreef BillDauterive het volgende:
Zijn dat uitwasbare? Hoe duur waren die?
Ik ben #teamfuckit , gaat dus gewoon in de wasmachinequote:Op donderdag 23 juli 2020 16:53 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Drie voor 5 euro in een pakje.
Ja, er staat op, handwas met mild wasmiddel. Maar is er echt iemand die dat doet, of zeggen mensen van 'fuck it, ik gooi het in de wasmachine'?
Nee precies, maar wel een grappige gedachte. Een pionierquote:Op donderdag 23 juli 2020 16:48 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oh echtNou, dan was ik misschien een early adopter wat Corona betreft
. Mijn moeder heeft hetzelfde gehad, paar dagen na mij begonnen, ook flink ziek en wekenlang hoesten.
Maar goed, dat gaan we toch nooit weten
Bij de Kruidvat in mijn buurt werkt een heel chagrijnige medewerkster. Je struikelt gewoon over de artikelen daar.quote:Op donderdag 23 juli 2020 16:52 schreef Guanabana het volgende:
Wat een kutwinkel is de Kruidvat toch. Wat een zooi, kan er nooit iets vinden, de medewerkers zijn matig, het is veel te krap.
Eind februari/begin maart heb ik ook behoorlijk gehoest, maar toen was er ook nog geen reden om me te laten testen.quote:Op donderdag 23 juli 2020 16:48 schreef Momo het volgende:
[..]
Soms ga ik wel nadenken over toen ik zo ziek was vorig jaar in november. Nog nooit zo ziek geweest en zo benauwd. Ook dicht bij een ziekenopname zat ik toen. Maarja zoals je ziet bij Tim kan het ook iets anders zijn geweest.
Ah op die manier. Had ik smaakverlies? Ja, zeker. Proefde ik echt helemaal niets meer? Dat verschilde. Als ze bedoelen dat je met corona echt dagen lang helemaal niets meer proeft dan had ik dat nietquote:Op donderdag 23 juli 2020 16:51 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wat knullig dat je zelf moet bellen![]()
Naja, als ik verkouden ben, dan smaakt mijn eten wel iets minder, maar dan geniet ik er nog steeds van. Van veel coronapatiënten hoor je dat ze vrijwel niets meer proeven, dus is dat - voor mij - het duidelijkste symptoom van corona.
En toch... kom ik liever bij Kruidvat dan Etos.quote:Op donderdag 23 juli 2020 16:52 schreef Guanabana het volgende:
quote:Op donderdag 23 juli 2020 16:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het is zeker duur, maar het zal ook niet snel goedkoper worden. Daar hoef je dus niet op te wachten. Of je het geld kan missen en het aan zo'n reis wil besteden is natuurlijk een ander verhaal, maar daar zal je zelf over moeten beslissen. Ik heb in elk geval geen spijt gehad van mijn reisjes en zou ook niet weten wat ik nu met het geld zou doen als ik het niet had uitgegeven
Ja uiteindelijk ga ik het sowieso wel waard vinden, want het is echt zowat de enige grote droom in mijn levenquote:Op donderdag 23 juli 2020 16:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij hadden onze tickets 2 dagen voordat Trump president werd geboekt
Maar onze vakantie was er niet minder om hoor
Zolang je buiten de vakantieperiodes kunt en je scherp bent op zogenoemde flash sales, kun je nog best goedkope tickets scoren.
Wij hebben echt voor die vakantie gespaard en vonden het iedere cent waard. En uiteindelijk is ons het nog meegevallen wat we voor ruim 3 weken, 3 personen kwijt waren inclusief vlucht, hotels, auto, eten, uitjes, shoppen.
Ja precies, het valt niet uit te sluiten maar kon ook iets anders zijn.quote:Op donderdag 23 juli 2020 16:48 schreef Momo het volgende:
[..]
Soms ga ik wel nadenken over toen ik zo ziek was vorig jaar in november. Nog nooit zo ziek geweest en zo benauwd. Ook dicht bij een ziekenopname zat ik toen. Maarja zoals je ziet bij Tim kan het ook iets anders zijn geweest.
Meestal was ik waar handwas op staat gewoon in de wasmachine.quote:Op donderdag 23 juli 2020 16:53 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Drie voor 5 euro in een pakje.
Ja, er staat op, handwas met mild wasmiddel. Maar is er echt iemand die dat doet, of zeggen mensen van 'fuck it, ik gooi het in de wasmachine'?
Ik denk behoorlijk lang, maar ik heb nog niet eerder zo'n heel ding gekochtquote:
Ik heb ze hier allebei en ga echt veel liever naar de Etos, wat een verschil.quote:Op donderdag 23 juli 2020 16:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En toch... kom ik liever bij Kruidvat dan Etos.
Bedoel je met 'heel ding' zo'n gewone reep, 180 g?quote:Op donderdag 23 juli 2020 16:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk behoorlijk lang, maar ik heb nog niet eerder zo'n heel ding gekochtIk laat het je weten
Wel goed op mensen hoesten zodat zij over een weekje ook zo'n fijn moment kunnen hebben dat ze te horen krijgen dat ze geen corona hebben hè! Deze vreugde mag je niet voor jezelf houden.quote:Op donderdag 23 juli 2020 16:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Leute, ik ga naar de enge wereld buiten, op weg naar de supermarkt. Benieuwd of er veel veranderd is in de tussentijdEn omdat ik nog niet helemaal beter ben heb ik besloten dat ik vanavond kippensoep ga eten
Op een of andere manier komt dit heel bot en streng overquote:Op donderdag 23 juli 2020 16:57 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Bedoel je met 'heel ding' zo'n gewone reep, 180 g?
Ik denk hetquote:Op donderdag 23 juli 2020 16:57 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Bedoel je met 'heel ding' zo'n gewone reep, 180 g?
Je weet dat mannen altijd last hebben van dimensie-overschatting.quote:Op donderdag 23 juli 2020 16:58 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Op een of andere manier komt dit heel bot en streng over![]()
Niet zo bedoeld, allemaal kusjes, hiero:![]()
Als je tips nodig hebt om het te regelen, dan willen we altijd helpen!quote:Op donderdag 23 juli 2020 16:55 schreef Guanabana het volgende:
[..]
[..]
Ja uiteindelijk ga ik het sowieso wel waard vinden, want het is echt zowat de enige grote droom in mijn leven
Maar goed, wij (mijn vriend en ik) zijn best wel lastig met vakantie boeken en regelen, we hebben altijd plannen maar dat gaat dan nooit door omdat we zitten te miepen over geld (vooral ik) of laks en passief zijn als het gaat om iets regelen (vooral hij).
Plus dat ik het ook doodeng en lastig vind, ben nog nooit buiten Europa geweest, dus het is sowieso wel even een project
Maar binnen nu en vijf jaar (drie?) is toch sowieso wel het doel.
quote:Op donderdag 23 juli 2020 16:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Wel goed op mensen hoesten zodat zij over een weekje ook zo'n fijn moment kunnen hebben dat ze te horen krijgen dat ze geen corona hebben hè! Deze vreugde mag je niet voor jezelf houden.
quote:Op donderdag 23 juli 2020 16:55 schreef Guanabana het volgende:
[..]
[..]
Ja uiteindelijk ga ik het sowieso wel waard vinden, want het is echt zowat de enige grote droom in mijn leven
Maar goed, wij (mijn vriend en ik) zijn best wel lastig met vakantie boeken en regelen, we hebben altijd plannen maar dat gaat dan nooit door omdat we zitten te miepen over geld (vooral ik) of laks en passief zijn als het gaat om iets regelen (vooral hij).
Plus dat ik het ook doodeng en lastig vind, ben nog nooit buiten Europa geweest, dus het is sowieso wel even een project
De volgende Amerika-reisquote:Op donderdag 23 juli 2020 17:01 schreef Strani het volgende:
[..]Dan moet je wel snel een nieuwe droom vinden als je die droom waargemaakt hebt, want anders volgt een zwart gat!
Eetze! Ik ga ook, we gaan pizza van de pizzeria eten !quote:Op donderdag 23 juli 2020 16:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Leute, ik ga naar de enge wereld buiten, op weg naar de supermarkt. Benieuwd of er veel veranderd is in de tussentijdEn omdat ik nog niet helemaal beter ben heb ik besloten dat ik vanavond kippensoep ga eten
Okay, gelukkigquote:Op donderdag 23 juli 2020 17:02 schreef Guanabana het volgende:
[..]
De volgende Amerika-reis
Of Japan, wil ik ook nog graag heen.
Thanksquote:Op donderdag 23 juli 2020 16:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Als je tips nodig hebt om het te regelen, dan willen we altijd helpen!
Verder vind je heel veel nuttige tips op het Allesamerika forum.
Ik was (als volwassene) ook nog nooit buiten Europa geweest, ik had ook al 12 jaar überhaupt niet gevlogen dus ik vond het ook allemaal ongelooflijk spannend hoor. Maar het is helemaal goed gegaan.
Liefquote:Op donderdag 23 juli 2020 16:16 schreef Strani het volgende:
[..]
*Geeft Jobi een stuk van z'n Tony's.
Japan wil ik ook eens keer heen.quote:Op donderdag 23 juli 2020 17:02 schreef Guanabana het volgende:
[..]
De volgende Amerika-reis
Of Japan, wil ik ook nog graag heen.
Dan hoop ik dat ik me snel wat vrolijker voelquote:Op donderdag 23 juli 2020 16:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan slecht tegen mensen die zich down voelen
Ik merk dat zelf in ieder geval nietquote:Op donderdag 23 juli 2020 17:12 schreef Strani het volgende:
Controversiëel misschien maar ik heb de indruk dat landen als Japan en Zuid-Korea vooral bij vrouwen heel populair zijn. Wat denken jullie, zie ik dat fout of zit er wat in?
Hmm misschien moet ik toch maar eens een grootschalig onderzoek uitvoeren!quote:Op donderdag 23 juli 2020 17:14 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik merk dat zelf in ieder geval niet
Ken ook genoeg mannen die daarheen willen/zijn geweest/fan zijn.
Maar, jij kent dus allemaal vrouwen die naar Japan/Zuid-Korea willen?quote:Op donderdag 23 juli 2020 17:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmm misschien moet ik toch maar eens een grootschalig onderzoek uitvoeren!
Veel geld kost het zeker ja. Zeker omdat (dat was ons argument toen ook) wel iets langer wil om zoveel mogelijk te doen, omdat je er dan niet zo heel snel weer opnieuw komt.quote:Op donderdag 23 juli 2020 16:49 schreef Guanabana het volgende:
[..]
GeldHet duur vinden.
Dit klopt ook wel ja. Ik vind het heel erg leuk om dingen te leren/kijken over de Japanse cultuur, maar ik kan er mee leven als ik er nooit in mijn leven heen zou gaan. Toch vrij ingewikkelde bestemming lijkt me ook.quote:Op donderdag 23 juli 2020 17:18 schreef Cyan9 het volgende:
Japan vind ik een heel interessant land, maar ik voel niet echt de behoefte om er daadwerkelijk naartoe te gaan.
Er zijn ook genoeg landen in Europa die ik nog wil zien, en die trekken (in je mand @Dave ) me toch meer.quote:Op donderdag 23 juli 2020 17:19 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dit klopt wel ja. Ik vind het heel erg leuk om dingen te leren/kijken over de Japanse cultuur, maar ik kan er mee leven als ik er nooit in mijn leven heen zou gaan. Toch vrij ingewikkelde bestemming lijkt me ook.
quote:Op donderdag 23 juli 2020 16:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Wel goed op mensen hoesten zodat zij over een weekje ook zo'n fijn moment kunnen hebben dat ze te horen krijgen dat ze geen corona hebben hè! Deze vreugde mag je niet voor jezelf houden.
Ja in mijn omgeving zijn het vooral vrouwen die er interesse in hebben. Toegegeven, het kan er ook door komen dat ik op platonisch gebied ook meer met vrouwen omga dan met mannen.quote:Op donderdag 23 juli 2020 17:15 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Maar, jij kent dus allemaal vrouwen die naar Japan/Zuid-Korea willen?
Ik heb me echt nog nooit onveilig gevoeld in de VS, ook in de steden nietquote:Op donderdag 23 juli 2020 17:21 schreef Guanabana het volgende:
Hoewel ik me daar wel een stuk veiliger zou voelen dan in de VS
quote:Op donderdag 23 juli 2020 17:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Okay, op niet-platonisch gebied in principe ook.
quote:Op donderdag 23 juli 2020 17:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja in mijn omgeving zijn het vooral vrouwen die er interesse in hebben. Toegegeven, het kan er ook door komen dat ik op platonisch gebied ook meer met vrouwen omga dan met mannen.
Okay, op niet-platonisch gebied in principe ook.
Veel verslaafden, veel daklozen, veel protesten e.d. inderdaad, veel wapens.quote:Op donderdag 23 juli 2020 17:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb me echt nog nooit onveilig gevoeld in de VS, ook in de steden nietMaar toen waren er ook geen dingen als protesten o.i.d.
Ik ook, dan ben ik niet lang volgens Nederlandse begrippen.quote:Op donderdag 23 juli 2020 17:18 schreef Cyan9 het volgende:
Japan vind ik een heel interessant land, maar ik voel niet echt de behoefte om er daadwerkelijk naartoe te gaan. Ik ben daar denk ik sowieso een bezienswaardigheid.
Had ik ook. De dag voor we zouden vliegen wilde ik de hele boel cancelenquote:Op donderdag 23 juli 2020 17:17 schreef Guanabana het volgende:
En ik ben ook gewoon een schijterd. Heb veel stress bij zoiets, dus stel ik zou nu gaan dan weet ik niet of ik er wel ten volle van kan genieten.
Maar ik zie ook de klok tikken qua leeftijd (), nu ben ik nog jong. Je weet natuurlijk sowieso niet hoe oud je wordt.
Dus ik ben ook weer niet van heel lang voor me uit schuiven. Heb ik bij Noorwegen ook niet gedaan. Dat is typisch zo'n bestemming van 'daar wil ik ooit nog eens heen', maar ik dacht, nee fuck it ik ga nu.
Heb je de serie Tokidoki van Paulien Cornelisse gezien? Is erg leuk, over Japan.quote:Op donderdag 23 juli 2020 17:25 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Ik ook, dan ben ik niet lang volgens Nederlandse begrippen.
Alleen bij die protesten zou ik me wel onveilig voelen. Maar zo heeeeeel vaak komt zo'n massaal protest ook niet voor.quote:Op donderdag 23 juli 2020 17:25 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Veel verslaafden, veel daklozen, veel protesten e.d. inderdaad, veel wapens.
Nu zul je daar in de praktijk inderdaad vrij weinig van merken, maar toch het idee
Oja auto, nog een reden.quote:Op donderdag 23 juli 2020 17:26 schreef Arizona het volgende:
[..]
Had ik ook. De dag voor we zouden vliegen wilde ik de hele boel cancelen![]()
Maar toen we eenmaal geland waren en door se douane en de huurauto hadden, was ik echt alle spanning kwijt
Ja het is wel een hele reis natuurlijk, en die douane kan best lang duren (zo'n heel gesprekje dat je moet voeren over wat je gaat doen) en het zoeken naar het juiste verhuurbedrijf kan ook nog wel tijd kosten.quote:Op donderdag 23 juli 2020 17:26 schreef Arizona het volgende:
[..]
Had ik ook. De dag voor we zouden vliegen wilde ik de hele boel cancelen![]()
Maar toen we eenmaal geland waren en door se douane en de huurauto hadden, was ik echt alle spanning kwijt
Oja, afschuwelijkquote:Op donderdag 23 juli 2020 17:28 schreef Aoibhin het volgende:
(zo'n heel gesprekje dat je moet voeren over wat je gaat doen)
Dat is wel een dingetje ja. Ik was er in 2017 met mijn moeder en heb zelf ook geen rijbewijs. Vond het best wel lullig toen dat zij alles moest rijden...quote:Op donderdag 23 juli 2020 17:27 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oja auto, nog een reden.
Mijn vriend is de enige van ons met een rijbewijs. Dus hij zou dan alles moeten rijden (stel we gaan een roadtrip doen, waar het wel snel op neerkomt in de VS).
Ik zie mezelf niet snel (als ik het al van plan ben) mijn rijbewijs halen.
Ja als hem wat overkomt oid dan kan je al niks meer.quote:Op donderdag 23 juli 2020 17:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is wel een dingetje ja. Ik was er in 2017 met mijn moeder en heb zelf ook geen rijbewijs. Vond het best wel lullig toen dat zij alles moest rijden...
Ja ik vind het dan ook best wel awkward om helemaal te gaan uitleggen wat we gaat doen en waar we heen gaan. Ik weet niet, zo'n reis die we hebben gepland zie ik dan toch als privé ofzoquote:
Maar ze vragen toch alleen of je voor business of vakantie er bent? En dan zeg je vakantie en dan is het toch goed?quote:Op donderdag 23 juli 2020 17:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ik vind het dan ook best wel awkward om helemaal te gaan uitleggen wat we gaat doen en waar we heen gaan. Ik weet niet, zo'n reis die we hebben gepland zie ik dan toch als privé ofzo
Helaas, heb ik die gemist.quote:Op donderdag 23 juli 2020 17:26 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Heb je de serie Tokidoki van Paulien Cornelisse gezien? Is erg leuk, over Japan.
Dat is inderdaad ook wel een risico ja.quote:Op donderdag 23 juli 2020 17:30 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja als hem wat overkomt oid dan kan je al niks meer.
Maar goed.
Wil er nu niet meer over praten.
Eet smakelijk!quote:
Bij ons vroegen ze nog wel door. En natuurlijk hoe je niet elk detail te vermelden ofzo, maar wat je een beetje op die vakantie gaat doen en waarheen allemaal (in geval van roadtrip).quote:Op donderdag 23 juli 2020 17:31 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Maar ze vragen toch alleen of je voor busisness of vakantie er bent? En dan zeg je vakantie en dan is het toch goed?
Of willen ze heel je itinerary weten?
Zolang het geen bordelen-roadtrip is zou ik er weinig problemen mee hebben om hen informatie te geven.quote:Op donderdag 23 juli 2020 17:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Bij ons vroegen ze nog wel door. En natuurlijk hoe je niet elk detail te vermelden ofzo, maar wat je een beetje op die vakantie gaat doen en waarheen allemaal (in geval van roadtrip).
Misschien is het dan een idee om een ticket bij elkaar te fantaseren (wel enigszins realistisch) en die te boeken zodra het een keer kanquote:Op donderdag 23 juli 2020 16:55 schreef Guanabana het volgende:
[..]
[..]
Ik heb niet bewust op mensen gehoest, ook niet op de irritante! Toonbeeld van terughoudendheidquote:Op donderdag 23 juli 2020 16:58 schreef Strani het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 juli 2020 17:49 schreef ijs_beer het volgende:
Ohhhhh Japan. Dat is echt de top van m'n vakantiewensenlijst.![]()
![]()
ik wil zooooo graag.
Oh wat was ik anders? een vetplantje?quote:
Nou ja we deden niks genants ofzo, maar ik vind het dan toch stom om uit te moeten leggenquote:Op donderdag 23 juli 2020 17:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Zolang het geen bordelen-roadtrip is zou ik er weinig problemen mee hebben om hen informatie te geven.
Een jongenquote:Op donderdag 23 juli 2020 17:50 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Oh wat was ik anders? een vetplantje?
Alsof iemand ook gaat zeggen van:quote:Op donderdag 23 juli 2020 17:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou ja we deden niks genants ofzo, maar ik vind het dan toch stom om uit te moeten leggenSlaat natuurlijk nergens op
Wil ik ook graag heenquote:Op donderdag 23 juli 2020 17:12 schreef Strani het volgende:
Controversiëel misschien maar ik heb de indruk dat landen als Japan en Zuid-Korea vooral bij vrouwen heel populair zijn. Wat denken jullie, zie ik dat fout of zit er wat in?
Bioscoop met een mondkapje, nou neequote:Op donderdag 23 juli 2020 17:52 schreef Momo het volgende:
Tweede Kamer wil nieuw OMT-advies over mondkapjes
Partijen in de Tweede Kamer willen dat het kabinet nieuw onderzoek laat doen naar het inzetten van mondkapjes. Een meerderheid van VVD, CDA, ChristenUnie, D66, SP, GroenLinks en PvdA vindt dat het kabinet het OMT (Outbreak Managament Team) om nieuw advies moet vragen, zo laten ze aan de NOS weten.
De burgemeesters van Rotterdam en Amsterdam riepen het kabinet deze week op meer maatregelen voor te bereiden nu het aantal besmettingen stijgt en mensen de anderhalvemetermaatregel niet altijd naleven. Aboutaleb en Halsema vinden dat het kabinet op meer plekken een mondkapjesplicht kan overwegen.
Volgens de PvdA is het OMT-advies over mondkapjes al weer van enige tijd terug, en zijn er inmiddels nieuwe studies over mondkapjes, zoals onlangs onderzoek van het Universitair Medisch Centrum Utrecht. Daarin was de conclusie dat het dragen van mondkapjes helpt om verspreiding van het virus tegen te gaan.
VVD-Kamerlid Veldman noemt de oproep van de burgemeesters "begrijpelijk". "Misschien is een bredere mondkapjesplicht een mogelijke oplossing, maar er kleven ook nadelen aan zoals een belemmering in de persoonlijke levenssfeer. Het is daarom goed een nadere verkenning te doen naar plussen en minnen van een mondkapjesplicht. Als het na OV ook in andere sectoren iets toevoegt dan moeten we dat doen, als het louter schijnveiligheid creëert dan moeten we het niet doen".
Ook andere partijen denken dat er voor- en nadelen aan mondkapjes zitten. Het CDA is het met minister Grapperhaus eens dat afstand houden effectiever is. "Maar we horen graag de laatste stand van zaken en visie op mondkapjes van het OMT", aldus Kamerlid Van den Berg.
GroenLinks vroeg het kabinet al eerder te kijken naar een mondkapjesplicht in de horeca.
Dinsdag meldde het RIVM dat het aantal besmettingen in een week tijd is verdubbeld, van 534 naar 987. Tegelijkertijd steeg het percentage positieve tests met twee derde.
Nog niet alle partijen, waaronder de PVV en Forum voor Democratie, hebben op de vragen van de NOS over de mondkapjes gereageerd.
Afstand houden
Eerder vandaag liet een woordvoerder van het kabinet weten dat het kabinet nog geen reden ziet om een nieuw OMT-advies te vragen.
Het OMT zelf heeft ook geen voornemens nu bij elkaar te komen, aldus een woordvoerder van het OMT.
Niet alle burgemeesters in ons land vinden een mondkapjesplicht verstandig. Hubert Bruls, burgemeester in Nijmegen en voorzitter van het Veiligheidsberaad, vindt het juist een onverstandig idee om op korte termijn een mondkapjesplicht in openbare ruimtes in te voeren, en ziet dat veel burgemeesters dat idee delen.
"De kern van ons beleid is afstand houden. Dat voorkomt besmettingen. Met een mondkapje op, loop je het risico dat de anderhalve meter afstand niet meer wordt nageleefd", zei Bruls in Spraakmakers op NPO Radio 1.
In verschillende Europese landen is het dragen van een mondmasker in openbare gelegenheden inmiddels verplicht. Onder meer Frankrijk en België kennen de plicht om het gezicht te bedekken in afgesloten openbare ruimtes, zoals winkels, bioscopen en gebedshuizen.
Inderdaad, hoe moet je dan popcorn naar binnen proppen by the bucketloads.quote:
Dingen die nodig zijn als een supermarkt is een no-brainer maar een bioscoop, neuhquote:Op donderdag 23 juli 2020 18:01 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Inderdaad, hoe moet je dan popcorn naar binnen proppen by the bucketloads.
Ja en ik heb er zijdelings een beetje mee te maken via mijn werk, als ik al zie hoeveel mensen tegen mondkapjes in het OV zijn wordt dat echt een enorm ding als ze straks overal verplicht zouden zijn.quote:Op donderdag 23 juli 2020 18:03 schreef Momo het volgende:
Ik vraag mij ook stel je gaat het verplichten in alle winkels in Nederland. Stel Trudy loopt de AH binnen en loopt gewoon door en zegt geen mondkapje op te willen doen. Wat doen ze dan in de winkel? Is er beveiliging die haar naar buiten gooit? Dat heeft de AH in bijvoorbeeld Emmen niet lijkt mij. Haar spullen niet afrekenen ? Alleen maar foei zeggen?
Tussen blauwe M&MS en huismerk-blauwe M&MS van de Jumbo zat echt een enorm verschil, toen ik dat eens ging testen.quote:Op donderdag 23 juli 2020 18:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb bij de AH net kippensoep gekocht, net als drop, pinda M&M's en huismerk-pinda M&M's (zodat ik uit kan vinden wat het verschil is tussen die twee, uiteraard) en bij een andere winkel ook nog een fles van een legendarische Friese tinctuur op basis van vast wel geneeskrachtige kruiden
Volgens mij zit er bij de pindavariant ook zeker een merkbaar verschil tussen, maar ik zou het niet nu kunnen benoemen. Vandaar de test. Wetenschapquote:Op donderdag 23 juli 2020 18:15 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Tussen blauwe M&MS en huismerk-blauwe M&MS van de Jumbo zat echt een enorm verschil, toen ik dat eens ging testen.
De echte zijn echt veel lekkerder.
Je bent te goed voor deze wereldquote:Op donderdag 23 juli 2020 17:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb niet bewust op mensen gehoest, ook niet op de irritante! Toonbeeld van terughoudendheid
Ik vraag me dan ook af wat ze zouden doen in het buitenland waar het wel al verplicht is.quote:Op donderdag 23 juli 2020 18:03 schreef Momo het volgende:
Ik vraag mij ook stel je gaat het verplichten in alle winkels in Nederland. Stel Trudy loopt de AH binnen en loopt gewoon door en zegt geen mondkapje op te willen doen. Wat doen ze dan in de winkel? Is er beveiliging die haar naar buiten gooit? Dat heeft de AH in bijvoorbeeld Emmen niet lijkt mij. Haar spullen niet afrekenen ? Alleen maar foei zeggen?
Ja, ook.quote:Op donderdag 23 juli 2020 17:49 schreef ijs_beer het volgende:
Ohhhhh Japan. Dat is echt de top van m'n vakantiewensenlijst.![]()
![]()
ik wil zooooo graag.
Kleinere winkels hebben dat sowieso niet. Wie houdt iemand zonder mondkapje tegen, als die 2 euro meeneemt en een brood bij de bakker uit de schappen pakt? Een mondkapjesplicht in de supermarkt is nog wel enigszins te begrijpen, omdat je de vakkenvullers wil beschermen. Tijdens het boodschappen doen, kan je wel afstand nemen, maar doet niemand dat meer.quote:Op donderdag 23 juli 2020 18:03 schreef Momo het volgende:
Is toch anders, dan zie je NLs echt gewoon die kapjes aan hun bakkes hangenquote:Op donderdag 23 juli 2020 18:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vraag me dan ook af wat ze zouden doen in het buitenland waar het wel al verplicht is.
Ik denk dat er ook maar weinig mensen zijn die voor medische redenen geen mondkapje kunnen dragen. Waarschijnlijk gaan veel mensen dat juist wel faken, zoals die draak Edmee.quote:Op donderdag 23 juli 2020 18:47 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Kleinere winkels hebben dat sowieso niet. Wie houdt iemand zonder mondkapje tegen, als die 2 euro meeneemt en een brood bij de bakker uit de schappen pakt? Een mondkapjesplicht in de supermarkt is nog wel enigszins te begrijpen, omdat je de vakkenvullers wil beschermen. Tijdens het boodschappen doen, kan je wel afstand nemen, maar doet niemand dat meer.![]()
Ik hoop wel heel erg dat als er een mondkapjesplicht komt, dat er dan een uitzondering komt voor personen die vanwege medische redenen geen mondkapje kunnen dragen. Momenteel is die er niet. Schandalig, want juist deze groep is vaak aangewezen op het OV.
Volgens Edmee is die uitzondering er wel hoor.quote:Op donderdag 23 juli 2020 18:47 schreef BillDauterive het volgende:
Ik hoop wel heel erg dat als er een mondkapjesplicht komt, dat er dan een uitzondering komt voor personen die vanwege medische redenen geen mondkapje kunnen dragen. Momenteel is die er niet. Schandalig, want juist deze groep is vaak aangewezen op het OV.
Er zijn genoeg mensen met (ernstige) longaandoeningen en een aantal kunnen wel een spatmasker op doen. Dat mag nu ook niet. Ik vind dat apart, omdat conducteurs wel alleen maar een spatmasker op hebben.quote:Op donderdag 23 juli 2020 18:51 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik denk dat er ook maar weinig mensen zijn die voor medische redenen geen mondkapje kunnen dragen. Waarschijnlijk gaan veel mensen dat juist wel faken, zoals die draak Edmee.
Ik keek een serie waarin ze plasticmondkapjescondooms gebruikten, zodat ze toch konden zoenen.quote:Op donderdag 23 juli 2020 18:01 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Inderdaad, hoe moet je dan popcorn naar binnen proppen by the bucketloads.
Ja, hopelijk kunnen die mensen wel gewoon straks alles doen maar daar gaat ook misbruik van gemaakt worden. Al zie ik van die anti-alles tokkies zeker geen spatmasker opzetten. Nog minder modieus dan een mondmasker.quote:Op donderdag 23 juli 2020 18:59 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen met (ernstige) longaandoeningen en een aantal kunnen wel een spatmasker op doen. Dat mag nu ook niet. Ik vind dat apart, omdat conducteurs wel alleen maar een spatmasker op hebben.
Ja, maar daar heeft Edmee ongelijk in. Ze zijn er wel mee bezig, maar het schiet niet op. Zie: https://iederin.nl/rover-(...)medische-aandoening/quote:Op donderdag 23 juli 2020 18:59 schreef Dave het volgende:
[..]
Volgens Edmee is die uitzondering er wel hoor.
Dat zie ik ook niet gebeurenquote:Op donderdag 23 juli 2020 19:01 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, hopelijk kunnen die mensen wel gewoon straks alles doen maar daar gaat ook misbruik van gemaakt worden. Al zie ik van die anti-alles tokkies zeker geen spatmasker opzetten. Nog minder modieus dan een mondmasker.
Ze zeiden dat ze binnen 48 uur zouden bellen, ruim 50 uur na de test heb ik er zelf maar een belletje aan gewaagdquote:Op donderdag 23 juli 2020 19:02 schreef Dave het volgende:
Hoe lang had jij nu op de uitslag gewacht, @:hawaii_tim ? Ik begreep net dat zorgpersoneel, kapsters etc. voorrang krijgen. Mijn kapster kreeg de uitslag binnen 6 uur.
Zonder context ziet deze post er voor mij niet goed uitquote:
Buitenechtelijke zoon van een sekswerker en een Schot?quote:Op donderdag 23 juli 2020 19:19 schreef Strani het volgende:
Ik heb me trouwens zojuist pas gerealiseerd, @:guanabana, dat mijn zo'n beetje beste vriend A. Hamilton heet.
quote:Op donderdag 23 juli 2020 19:19 schreef Strani het volgende:
Ik heb me trouwens zojuist pas gerealiseerd, @:guanabana, dat mijn zo'n beetje beste vriend A. Hamilton heet.
Nee, maar hij is zelf een Schot dus het zou kunnen dat hij een buitenechtelijke zoon met een sekswerker heeft. Ik kan dat niet uitsluiten.quote:Op donderdag 23 juli 2020 19:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Buitenechtelijke zoon van een sekswerker en een Schot?
Zelf een Schot maar zijn vader niet? Schotschok!quote:Op donderdag 23 juli 2020 19:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, maar hij is zelf een Schot dus het zou kunnen dat hij een buitenechtelijke zoon met een sekswerker heeft. Ik kan dat niet uitsluiten.
quote:Op donderdag 23 juli 2020 19:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zelf een Schot maar zijn vader niet? Schotschok!
Dan is het subtieler om te vragen of hij wel eens gedumpt is op een vergeten plekje in de Caraïbenquote:Op donderdag 23 juli 2020 19:28 schreef Strani het volgende:
[..]Nou laat ik het dan zo zeggen, hij heeft waarschijnlijk twee Schotse ouders maar of één van hen een sekswerker is, is bij mij niet bekend.
En is hij een held en een geleerde geworden?quote:Op donderdag 23 juli 2020 19:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan is het subtieler om te vragen of hij wel eens gedumpt is op een vergeten plekje in de Caraïben
Staat hij met zijn bakkes op een joetje?quote:Op donderdag 23 juli 2020 19:30 schreef Guanabana het volgende:
[..]
En is hij een held en een geleerde geworden?
Zo goed als: Wielerjournalist.quote:Op donderdag 23 juli 2020 19:30 schreef Guanabana het volgende:
[..]
En is hij een held en een geleerde geworden?
Verder was er niemand in de kamer toen dat gebeurdequote:
Brood eten.quote:Op donderdag 23 juli 2020 19:37 schreef Cyan9 het volgende:
Dilemma: ik heb geen zin om te koken, maar ik heb ook geen zin om wat te bestellen. Ik weet het niet meer.
Stuur je adres en ik bestel wat voor jequote:Op donderdag 23 juli 2020 19:37 schreef Cyan9 het volgende:
Dilemma: ik heb geen zin om te koken, maar ik heb ook geen zin om wat te bestellen. Ik weet het niet meer.
Naar de McDonalds.quote:Op donderdag 23 juli 2020 19:37 schreef Cyan9 het volgende:
Ja maar die ben ik zelf ook nog nooit tegengekomen tijdens een race. Filemon Wesselink wel.quote:Op donderdag 23 juli 2020 19:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Vakgenoot van Thijs Zonneveld. Het zal je maar overkomen
Ik durf niet.quote:Op donderdag 23 juli 2020 19:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Stuur je adres en ik bestel wat voor jeMaar dan wil ik geen gezeur achteraf!
Minder algemeen in Nederland, dus de kans dat er niet een in de buurt is is te grootquote:Op donderdag 23 juli 2020 19:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Laten we daar Burger King van maken.
Ja maar het is zó veel lekkerderquote:Op donderdag 23 juli 2020 19:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Minder algemeen in Nederland, dus de kans dat er niet een in de buurt is is te groot
Niet iets typisch Spaans als “Patatzaak Gerrit Mulder”?quote:Op donderdag 23 juli 2020 19:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Laten we daar Burger King van maken.
Filemon lijkt me wel ok toch?quote:Op donderdag 23 juli 2020 19:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar die ben ik zelf ook nog nooit tegengekomen tijdens een race. Filemon Wesselink wel.
Hoe kom je nou op Gerrit Mulder?quote:Op donderdag 23 juli 2020 19:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Niet iets typisch Spaans als “Patatzaak Gerrit Mulder”?
Die maakt de beste patat aan de Costa.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Heb je dat programma van hem gezien dat hij ripped gaat worden?quote:Op donderdag 23 juli 2020 19:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Lijkt me wel hoorIk heb 'm verder ook niet gesproken.
Maar in Friesland zit er bijvoorbeeld niet één! Dan moet je vanuit Leeuwarden bijvoorbeeld een beste reis maken voor een Whopperquote:
Je kan ook aan een paar mensen uit de SC een DM sturen met een verzoek voor een item in een bepaalde categorie. Vraag iemand om een groente, een ander om een soort vlees of vis (als je geen vega bent) en een ander om een soort zetmeel en maak iets met die ingrediëntenquote:
En dan moet ik ook nog boodschappen doen.quote:Op donderdag 23 juli 2020 19:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Maar in Friesland zit er bijvoorbeeld niet één! Dan moet je vanuit Leeuwarden bijvoorbeeld een beste reis maken voor een Whopper
[..]
Je kan ook aan een paar mensen uit de SC een DM sturen met een verzoek voor een item in een bepaalde categorie. Vraag iemand om een groente, een ander om een soort vlees of vis (als je geen vega bent) en een ander om een soort zetmeel en maak iets met die ingrediënten
Edit: oh wacht, je hebt geen zin om te koken. Ik dacht dat het om geen inspiratie ging
Kom jij effe?quote:Op donderdag 23 juli 2020 19:47 schreef Aoibhin het volgende:
@:Cyan9 laat iemand anders voor je koken
Dat wordt wel een lange tippel dan. Ik weet niet of je wel zo lang op je voedsel kan wachtenquote:
Mijn aanbod voor bestelroulette staat nogquote:Op donderdag 23 juli 2020 19:47 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
En dan moet ik ook nog boodschappen doen.
quote:Op donderdag 23 juli 2020 19:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Maar in Friesland zit er bijvoorbeeld niet één! Dan moet je vanuit Leeuwarden bijvoorbeeld een beste reis maken voor een Whopper
Ik ben alvast begonnen aan het toetje.quote:Op donderdag 23 juli 2020 19:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat wordt wel een lange tippel dan. Ik weet niet of je wel zo lang op je voedsel kan wachten
Ik durf nog steeds niet.quote:Op donderdag 23 juli 2020 19:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mijn aanbod voor bestelroulette staat nog
Ahhh wat liefquote:Op donderdag 23 juli 2020 19:59 schreef Arizona het volgende:
OMG wij gingen pizza van de pizzeria eten bij mijn ouders voor de verjaardagen van mij en mijn vader. Mijn broer en zijn gezin was er ook en mijn neefje (4) was vanmiddag al bij mijn ouders.
Had hij helemaal zelf bedacht dat de kamer voor mij versierd moest worden en ik kreeg een verjaardagsketting die hij had geknutseld en een versierde stoel aan tafel![]()
Ik vond het zó lief dat hij zo aan mij dacht, ik moest bijna huilen
Die theorie is inmiddels alweer ontkracht, dus er is nog hoop voor jequote:Op donderdag 23 juli 2020 20:01 schreef Arizona het volgende:
Oh en Japan en Korea en sowieso Azië trekken mij totaal niet en ik ben een vrouw. Dus misschien ben ik geen echte vrouw
Oeh wat?quote:Op donderdag 23 juli 2020 19:52 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik ben alvast begonnen aan het toetje.
Wat intens schattigquote:Op donderdag 23 juli 2020 19:59 schreef Arizona het volgende:
OMG wij gingen pizza van de pizzeria eten bij mijn ouders voor de verjaardagen van mij en mijn vader. Mijn broer en zijn gezin was er ook en mijn neefje (4) was vanmiddag al bij mijn ouders.
Had hij helemaal zelf bedacht dat de kamer voor mij versierd moest worden en ik kreeg een verjaardagsketting die hij had geknutseld en een versierde stoel aan tafel![]()
Ik vond het zó lief dat hij zo aan mij dacht, ik moest bijna huilen
Jumbo rijstdessert (grote beker natuurlijk), dat is echt een stukje hemel.quote:
Oeh die ken ik niet! Maar moet sowieso even wachten met het uitproberen, want ben op dieetquote:Op donderdag 23 juli 2020 20:06 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Jumbo rijstdessert (grote beker natuurlijk), dat is echt een stukje hemel.
Slechts 120 KCALletjes per 100 gram.quote:Op donderdag 23 juli 2020 20:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oeh die ken ik niet! Maar moet sowieso even wachten met het uitproberen, want ben op dieet
Ja maar ik mag maar weinig koolhydraten, dat gaat vooral het probleem wordenquote:
Slechts 20 gram aan koolhydraten per 100 gram!!quote:Op donderdag 23 juli 2020 20:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja maar ik mag maar weinig koolhydraten, dat gaat vooral het probleem worden
Dat is teveelquote:Op donderdag 23 juli 2020 20:13 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Slechts 20 gram aan koolhydraten per 100 gram!!![]()
Veelquote:Op donderdag 23 juli 2020 20:13 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Slechts 20 gram aan koolhydraten per 100 gram!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |