En dan moet ik ook nog boodschappen doen.quote:Op donderdag 23 juli 2020 19:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Maar in Friesland zit er bijvoorbeeld niet één! Dan moet je vanuit Leeuwarden bijvoorbeeld een beste reis maken voor een Whopper
[..]
Je kan ook aan een paar mensen uit de SC een DM sturen met een verzoek voor een item in een bepaalde categorie. Vraag iemand om een groente, een ander om een soort vlees of vis (als je geen vega bent) en een ander om een soort zetmeel en maak iets met die ingrediënten
Edit: oh wacht, je hebt geen zin om te koken. Ik dacht dat het om geen inspiratie ging
Kom jij effe?quote:Op donderdag 23 juli 2020 19:47 schreef Aoibhin het volgende:
@:Cyan9 laat iemand anders voor je koken
Dat wordt wel een lange tippel dan. Ik weet niet of je wel zo lang op je voedsel kan wachtenquote:
Mijn aanbod voor bestelroulette staat nogquote:Op donderdag 23 juli 2020 19:47 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
En dan moet ik ook nog boodschappen doen.
quote:Op donderdag 23 juli 2020 19:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Maar in Friesland zit er bijvoorbeeld niet één! Dan moet je vanuit Leeuwarden bijvoorbeeld een beste reis maken voor een Whopper
Ik ben alvast begonnen aan het toetje.quote:Op donderdag 23 juli 2020 19:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat wordt wel een lange tippel dan. Ik weet niet of je wel zo lang op je voedsel kan wachten
Ik durf nog steeds niet.quote:Op donderdag 23 juli 2020 19:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mijn aanbod voor bestelroulette staat nog
Ahhh wat liefquote:Op donderdag 23 juli 2020 19:59 schreef Arizona het volgende:
OMG wij gingen pizza van de pizzeria eten bij mijn ouders voor de verjaardagen van mij en mijn vader. Mijn broer en zijn gezin was er ook en mijn neefje (4) was vanmiddag al bij mijn ouders.
Had hij helemaal zelf bedacht dat de kamer voor mij versierd moest worden en ik kreeg een verjaardagsketting die hij had geknutseld en een versierde stoel aan tafel![]()
Ik vond het zó lief dat hij zo aan mij dacht, ik moest bijna huilen
Die theorie is inmiddels alweer ontkracht, dus er is nog hoop voor jequote:Op donderdag 23 juli 2020 20:01 schreef Arizona het volgende:
Oh en Japan en Korea en sowieso Azië trekken mij totaal niet en ik ben een vrouw. Dus misschien ben ik geen echte vrouw
Oeh wat?quote:Op donderdag 23 juli 2020 19:52 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik ben alvast begonnen aan het toetje.
Wat intens schattigquote:Op donderdag 23 juli 2020 19:59 schreef Arizona het volgende:
OMG wij gingen pizza van de pizzeria eten bij mijn ouders voor de verjaardagen van mij en mijn vader. Mijn broer en zijn gezin was er ook en mijn neefje (4) was vanmiddag al bij mijn ouders.
Had hij helemaal zelf bedacht dat de kamer voor mij versierd moest worden en ik kreeg een verjaardagsketting die hij had geknutseld en een versierde stoel aan tafel![]()
Ik vond het zó lief dat hij zo aan mij dacht, ik moest bijna huilen
Jumbo rijstdessert (grote beker natuurlijk), dat is echt een stukje hemel.quote:
Oeh die ken ik niet! Maar moet sowieso even wachten met het uitproberen, want ben op dieetquote:Op donderdag 23 juli 2020 20:06 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Jumbo rijstdessert (grote beker natuurlijk), dat is echt een stukje hemel.
Slechts 120 KCALletjes per 100 gram.quote:Op donderdag 23 juli 2020 20:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oeh die ken ik niet! Maar moet sowieso even wachten met het uitproberen, want ben op dieet
Ja maar ik mag maar weinig koolhydraten, dat gaat vooral het probleem wordenquote:
Slechts 20 gram aan koolhydraten per 100 gram!!quote:Op donderdag 23 juli 2020 20:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja maar ik mag maar weinig koolhydraten, dat gaat vooral het probleem worden
Dat is teveelquote:Op donderdag 23 juli 2020 20:13 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Slechts 20 gram aan koolhydraten per 100 gram!!![]()
Veelquote:Op donderdag 23 juli 2020 20:13 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Slechts 20 gram aan koolhydraten per 100 gram!!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |