Stuur je adres en ik bestel wat voor jequote:Op donderdag 23 juli 2020 19:37 schreef Cyan9 het volgende:
Dilemma: ik heb geen zin om te koken, maar ik heb ook geen zin om wat te bestellen. Ik weet het niet meer.
Naar de McDonalds.quote:Op donderdag 23 juli 2020 19:37 schreef Cyan9 het volgende:
Dilemma: ik heb geen zin om te koken, maar ik heb ook geen zin om wat te bestellen. Ik weet het niet meer.
Ja maar die ben ik zelf ook nog nooit tegengekomen tijdens een race. Filemon Wesselink wel.quote:Op donderdag 23 juli 2020 19:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Vakgenoot van Thijs Zonneveld. Het zal je maar overkomen
Ik durf niet.quote:Op donderdag 23 juli 2020 19:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Stuur je adres en ik bestel wat voor jeMaar dan wil ik geen gezeur achteraf!
Minder algemeen in Nederland, dus de kans dat er niet een in de buurt is is te grootquote:Op donderdag 23 juli 2020 19:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Laten we daar Burger King van maken.
Ja maar het is zó veel lekkerderquote:Op donderdag 23 juli 2020 19:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Minder algemeen in Nederland, dus de kans dat er niet een in de buurt is is te groot
Niet iets typisch Spaans als “Patatzaak Gerrit Mulder”?quote:Op donderdag 23 juli 2020 19:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Laten we daar Burger King van maken.
Filemon lijkt me wel ok toch?quote:Op donderdag 23 juli 2020 19:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar die ben ik zelf ook nog nooit tegengekomen tijdens een race. Filemon Wesselink wel.
Hoe kom je nou op Gerrit Mulder?quote:Op donderdag 23 juli 2020 19:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Niet iets typisch Spaans als “Patatzaak Gerrit Mulder”?
Die maakt de beste patat aan de Costa.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Heb je dat programma van hem gezien dat hij ripped gaat worden?quote:Op donderdag 23 juli 2020 19:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Lijkt me wel hoorIk heb 'm verder ook niet gesproken.
Maar in Friesland zit er bijvoorbeeld niet één! Dan moet je vanuit Leeuwarden bijvoorbeeld een beste reis maken voor een Whopperquote:
Je kan ook aan een paar mensen uit de SC een DM sturen met een verzoek voor een item in een bepaalde categorie. Vraag iemand om een groente, een ander om een soort vlees of vis (als je geen vega bent) en een ander om een soort zetmeel en maak iets met die ingrediëntenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |