abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 juli 2020 @ 17:50:00 #203
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_194225603
Ja ijs_beer, je bent nu een MAN!
Koel en donker bewaren
  Moderator donderdag 23 juli 2020 @ 17:50:40 #204
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_194225620
quote:
10s.gif Op donderdag 23 juli 2020 17:50 schreef Guanabana het volgende:
Ja ijs_beer, je bent nu een MAN!
Oh wat was ik anders? een vetplantje?
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_194225644
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juli 2020 17:40 schreef Strani het volgende:

[..]

Zolang het geen bordelen-roadtrip is zou ik er weinig problemen mee hebben om hen informatie te geven.
Nou ja we deden niks genants ofzo, maar ik vind het dan toch stom om uit te moeten leggen :P Slaat natuurlijk nergens op
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  donderdag 23 juli 2020 @ 17:52:06 #206
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_194225655
quote:
9s.gif Op donderdag 23 juli 2020 17:50 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Oh wat was ik anders? een vetplantje?
Een jongen ;)
Koel en donker bewaren
pi_194225661
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 17:49 schreef Guanabana het volgende:

[..]

*O*

@:Strani, kijk, een man ;)
:D _O-
  donderdag 23 juli 2020 @ 17:52:54 #208
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_194225670
Tweede Kamer wil nieuw OMT-advies over mondkapjes

Partijen in de Tweede Kamer willen dat het kabinet nieuw onderzoek laat doen naar het inzetten van mondkapjes. Een meerderheid van VVD, CDA, ChristenUnie, D66, SP, GroenLinks en PvdA vindt dat het kabinet het OMT (Outbreak Managament Team) om nieuw advies moet vragen, zo laten ze aan de NOS weten.

De burgemeesters van Rotterdam en Amsterdam riepen het kabinet deze week op meer maatregelen voor te bereiden nu het aantal besmettingen stijgt en mensen de anderhalvemetermaatregel niet altijd naleven. Aboutaleb en Halsema vinden dat het kabinet op meer plekken een mondkapjesplicht kan overwegen.

Volgens de PvdA is het OMT-advies over mondkapjes al weer van enige tijd terug, en zijn er inmiddels nieuwe studies over mondkapjes, zoals onlangs onderzoek van het Universitair Medisch Centrum Utrecht. Daarin was de conclusie dat het dragen van mondkapjes helpt om verspreiding van het virus tegen te gaan.

VVD-Kamerlid Veldman noemt de oproep van de burgemeesters "begrijpelijk". "Misschien is een bredere mondkapjesplicht een mogelijke oplossing, maar er kleven ook nadelen aan zoals een belemmering in de persoonlijke levenssfeer. Het is daarom goed een nadere verkenning te doen naar plussen en minnen van een mondkapjesplicht. Als het na OV ook in andere sectoren iets toevoegt dan moeten we dat doen, als het louter schijnveiligheid creëert dan moeten we het niet doen".

Ook andere partijen denken dat er voor- en nadelen aan mondkapjes zitten. Het CDA is het met minister Grapperhaus eens dat afstand houden effectiever is. "Maar we horen graag de laatste stand van zaken en visie op mondkapjes van het OMT", aldus Kamerlid Van den Berg.

GroenLinks vroeg het kabinet al eerder te kijken naar een mondkapjesplicht in de horeca.

Dinsdag meldde het RIVM dat het aantal besmettingen in een week tijd is verdubbeld, van 534 naar 987. Tegelijkertijd steeg het percentage positieve tests met twee derde.

Nog niet alle partijen, waaronder de PVV en Forum voor Democratie, hebben op de vragen van de NOS over de mondkapjes gereageerd.
Afstand houden

Eerder vandaag liet een woordvoerder van het kabinet weten dat het kabinet nog geen reden ziet om een nieuw OMT-advies te vragen.

Het OMT zelf heeft ook geen voornemens nu bij elkaar te komen, aldus een woordvoerder van het OMT.

Niet alle burgemeesters in ons land vinden een mondkapjesplicht verstandig. Hubert Bruls, burgemeester in Nijmegen en voorzitter van het Veiligheidsberaad, vindt het juist een onverstandig idee om op korte termijn een mondkapjesplicht in openbare ruimtes in te voeren, en ziet dat veel burgemeesters dat idee delen.

"De kern van ons beleid is afstand houden. Dat voorkomt besmettingen. Met een mondkapje op, loop je het risico dat de anderhalve meter afstand niet meer wordt nageleefd", zei Bruls in Spraakmakers op NPO Radio 1.

In verschillende Europese landen is het dragen van een mondmasker in openbare gelegenheden inmiddels verplicht. Onder meer Frankrijk en België kennen de plicht om het gezicht te bedekken in afgesloten openbare ruimtes, zoals winkels, bioscopen en gebedshuizen.
  donderdag 23 juli 2020 @ 17:53:04 #209
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_194225674
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 17:51 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Nou ja we deden niks genants ofzo, maar ik vind het dan toch stom om uit te moeten leggen :P Slaat natuurlijk nergens op
Alsof iemand ook gaat zeggen van:

'we gaan eerst een hoertje oppikken, daarna drugs gebruiken en een 7-Eleven overvallen, gr gr'.
Koel en donker bewaren
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 23 juli 2020 @ 17:57:52 #210
39237 crew  H_T
2733
pi_194225760
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 17:12 schreef Strani het volgende:
Controversiëel misschien maar ik heb de indruk dat landen als Japan en Zuid-Korea vooral bij vrouwen heel populair zijn. Wat denken jullie, zie ik dat fout of zit er wat in?
Wil ik ook graag heen :) Al zal dat iets meer voorbereiding en zo vragen dan de VS, toch een heel andere taal en andere gebruiken. Japan is ook lastiger om goedkopere vluchten heen te vinden dan de VS.

Wat betreft de Amerikaanse douane wisselt het in mijn ervaring hoeveel ze doorvragen. De laatste keer kon ik praktisch meteen doorlopen, dat was wel prettig :) De eerste keer dat ik solo naar de States ging wilde ik in Californië wat pretparken bezoeken, en toen ik dat vertelde aan de douanier gaf hij me nog een tip voor de volgende keer :D Daar heb ik nooit echt problemen mee gehad.

Voor mezelf vond ik het wel een fijne gedachte dat ik voor een paar van die dingen alvast tickets geboekt had en die geprint en wel in de handbagage had zitten. Ik had dus 'bewijs' voor wat ik ging doen.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  donderdag 23 juli 2020 @ 18:01:11 #211
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_194225803
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 17:52 schreef Momo het volgende:
Tweede Kamer wil nieuw OMT-advies over mondkapjes

Partijen in de Tweede Kamer willen dat het kabinet nieuw onderzoek laat doen naar het inzetten van mondkapjes. Een meerderheid van VVD, CDA, ChristenUnie, D66, SP, GroenLinks en PvdA vindt dat het kabinet het OMT (Outbreak Managament Team) om nieuw advies moet vragen, zo laten ze aan de NOS weten.

De burgemeesters van Rotterdam en Amsterdam riepen het kabinet deze week op meer maatregelen voor te bereiden nu het aantal besmettingen stijgt en mensen de anderhalvemetermaatregel niet altijd naleven. Aboutaleb en Halsema vinden dat het kabinet op meer plekken een mondkapjesplicht kan overwegen.

Volgens de PvdA is het OMT-advies over mondkapjes al weer van enige tijd terug, en zijn er inmiddels nieuwe studies over mondkapjes, zoals onlangs onderzoek van het Universitair Medisch Centrum Utrecht. Daarin was de conclusie dat het dragen van mondkapjes helpt om verspreiding van het virus tegen te gaan.

VVD-Kamerlid Veldman noemt de oproep van de burgemeesters "begrijpelijk". "Misschien is een bredere mondkapjesplicht een mogelijke oplossing, maar er kleven ook nadelen aan zoals een belemmering in de persoonlijke levenssfeer. Het is daarom goed een nadere verkenning te doen naar plussen en minnen van een mondkapjesplicht. Als het na OV ook in andere sectoren iets toevoegt dan moeten we dat doen, als het louter schijnveiligheid creëert dan moeten we het niet doen".

Ook andere partijen denken dat er voor- en nadelen aan mondkapjes zitten. Het CDA is het met minister Grapperhaus eens dat afstand houden effectiever is. "Maar we horen graag de laatste stand van zaken en visie op mondkapjes van het OMT", aldus Kamerlid Van den Berg.

GroenLinks vroeg het kabinet al eerder te kijken naar een mondkapjesplicht in de horeca.

Dinsdag meldde het RIVM dat het aantal besmettingen in een week tijd is verdubbeld, van 534 naar 987. Tegelijkertijd steeg het percentage positieve tests met twee derde.

Nog niet alle partijen, waaronder de PVV en Forum voor Democratie, hebben op de vragen van de NOS over de mondkapjes gereageerd.
Afstand houden

Eerder vandaag liet een woordvoerder van het kabinet weten dat het kabinet nog geen reden ziet om een nieuw OMT-advies te vragen.

Het OMT zelf heeft ook geen voornemens nu bij elkaar te komen, aldus een woordvoerder van het OMT.

Niet alle burgemeesters in ons land vinden een mondkapjesplicht verstandig. Hubert Bruls, burgemeester in Nijmegen en voorzitter van het Veiligheidsberaad, vindt het juist een onverstandig idee om op korte termijn een mondkapjesplicht in openbare ruimtes in te voeren, en ziet dat veel burgemeesters dat idee delen.

"De kern van ons beleid is afstand houden. Dat voorkomt besmettingen. Met een mondkapje op, loop je het risico dat de anderhalve meter afstand niet meer wordt nageleefd", zei Bruls in Spraakmakers op NPO Radio 1.

In verschillende Europese landen is het dragen van een mondmasker in openbare gelegenheden inmiddels verplicht. Onder meer Frankrijk en België kennen de plicht om het gezicht te bedekken in afgesloten openbare ruimtes, zoals winkels, bioscopen en gebedshuizen.
Bioscoop met een mondkapje, nou nee
Same shit, different day
SC hopper present
  donderdag 23 juli 2020 @ 18:01:39 #212
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_194225809
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 18:01 schreef Koen66 het volgende:

[..]

Bioscoop met een mondkapje, nou nee
Inderdaad, hoe moet je dan popcorn naar binnen proppen by the bucketloads.
Koel en donker bewaren
  donderdag 23 juli 2020 @ 18:01:45 #213
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_194225811
@Arizona gefeliciteerd *G* *O* *G* :*
Same shit, different day
SC hopper present
  donderdag 23 juli 2020 @ 18:02:46 #214
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_194225825
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 18:01 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Dingen die nodig zijn als een supermarkt is een no-brainer maar een bioscoop, neuh
Same shit, different day
SC hopper present
  donderdag 23 juli 2020 @ 18:03:50 #215
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_194225847
Ik vraag mij ook stel je gaat het verplichten in alle winkels in Nederland. Stel Trudy loopt de AH binnen en loopt gewoon door en zegt geen mondkapje op te willen doen. Wat doen ze dan in de winkel? Is er beveiliging die haar naar buiten gooit? Dat heeft de AH in bijvoorbeeld Emmen niet lijkt mij. Haar spullen niet afrekenen ? Alleen maar foei zeggen?
  donderdag 23 juli 2020 @ 18:04:47 #216
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_194225862
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 18:03 schreef Momo het volgende:
Ik vraag mij ook stel je gaat het verplichten in alle winkels in Nederland. Stel Trudy loopt de AH binnen en loopt gewoon door en zegt geen mondkapje op te willen doen. Wat doen ze dan in de winkel? Is er beveiliging die haar naar buiten gooit? Dat heeft de AH in bijvoorbeeld Emmen niet lijkt mij. Haar spullen niet afrekenen ? Alleen maar foei zeggen?
Ja en ik heb er zijdelings een beetje mee te maken via mijn werk, als ik al zie hoeveel mensen tegen mondkapjes in het OV zijn wordt dat echt een enorm ding als ze straks overal verplicht zouden zijn.

Teveel Nederlanders gaan daar gewoon niet mee akkoord vrees ik.
Koel en donker bewaren
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 23 juli 2020 @ 18:07:14 #217
39237 crew  H_T
2733
pi_194225903
Ik heb bij de AH net kippensoep gekocht, net als drop, pinda M&M's en huismerk-pinda M&M's (zodat ik uit kan vinden wat het verschil is tussen die twee, uiteraard) en bij een andere winkel ook nog een fles van een legendarische Friese tinctuur op basis van vast wel geneeskrachtige kruiden :o
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  donderdag 23 juli 2020 @ 18:15:35 #218
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_194226098
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 18:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb bij de AH net kippensoep gekocht, net als drop, pinda M&M's en huismerk-pinda M&M's (zodat ik uit kan vinden wat het verschil is tussen die twee, uiteraard) en bij een andere winkel ook nog een fles van een legendarische Friese tinctuur op basis van vast wel geneeskrachtige kruiden :o
Tussen blauwe M&MS en huismerk-blauwe M&MS van de Jumbo zat echt een enorm verschil, toen ik dat eens ging testen.

De echte zijn echt veel lekkerder.
Koel en donker bewaren
  donderdag 23 juli 2020 @ 18:17:08 #219
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_194226132
Blauw = crunchy
Koel en donker bewaren
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 23 juli 2020 @ 18:19:18 #220
39237 crew  H_T
2733
pi_194226176
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 18:15 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Tussen blauwe M&MS en huismerk-blauwe M&MS van de Jumbo zat echt een enorm verschil, toen ik dat eens ging testen.

De echte zijn echt veel lekkerder.
Volgens mij zit er bij de pindavariant ook zeker een merkbaar verschil tussen, maar ik zou het niet nu kunnen benoemen. Vandaar de test. Wetenschap (8>
Ik ben de kleur MAGENTA
  donderdag 23 juli 2020 @ 18:21:39 #221
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_194226211
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 17:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Ik heb niet bewust op mensen gehoest, ook niet op de irritante! Toonbeeld van terughoudendheid *)
Je bent te goed voor deze wereld :D
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
  donderdag 23 juli 2020 @ 18:29:48 #222
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_194226343
quote:
Ik vraag me dan ook af wat ze zouden doen in het buitenland waar het wel al verplicht is.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  ESF Reporter donderdag 23 juli 2020 @ 18:37:21 #223
87554 Cee
Welluk?
pi_194226474
quote:
17s.gif Op donderdag 23 juli 2020 17:49 schreef ijs_beer het volgende:
Ohhhhh Japan. Dat is echt de top van m'n vakantiewensenlijst. O+ O+ O+ ik wil zooooo graag.
Ja, ook.
In de bloesem tijd.
En dan elke dag sushi.
Ik ga alleen niet op een tatami liggen, kom op zeg. :{w
pi_194226662
quote:
Kleinere winkels hebben dat sowieso niet. Wie houdt iemand zonder mondkapje tegen, als die 2 euro meeneemt en een brood bij de bakker uit de schappen pakt? Een mondkapjesplicht in de supermarkt is nog wel enigszins te begrijpen, omdat je de vakkenvullers wil beschermen. Tijdens het boodschappen doen, kan je wel afstand nemen, maar doet niemand dat meer. |:(

Ik hoop wel heel erg dat als er een mondkapjesplicht komt, dat er dan een uitzondering komt voor personen die vanwege medische redenen geen mondkapje kunnen dragen. Momenteel is die er niet. Schandalig, want juist deze groep is vaak aangewezen op het OV.
  donderdag 23 juli 2020 @ 18:49:24 #225
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_194226703
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 18:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Ik vraag me dan ook af wat ze zouden doen in het buitenland waar het wel al verplicht is.
Is toch anders, dan zie je NLs echt gewoon die kapjes aan hun bakkes hangen
Same shit, different day
SC hopper present
  donderdag 23 juli 2020 @ 18:51:32 #226
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_194226742
Ik was paar weken terug in een Kaufland in Nettetal vlak naast Venlo, tig Nederlanders liepen er rond en zelfs de schappen hebben NL teksten. Iedereen netjes met kapjes
Same shit, different day
SC hopper present
  donderdag 23 juli 2020 @ 18:51:46 #227
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_194226747
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 18:47 schreef BillDauterive het volgende:

[..]

Kleinere winkels hebben dat sowieso niet. Wie houdt iemand zonder mondkapje tegen, als die 2 euro meeneemt en een brood bij de bakker uit de schappen pakt? Een mondkapjesplicht in de supermarkt is nog wel enigszins te begrijpen, omdat je de vakkenvullers wil beschermen. Tijdens het boodschappen doen, kan je wel afstand nemen, maar doet niemand dat meer. |:(

Ik hoop wel heel erg dat als er een mondkapjesplicht komt, dat er dan een uitzondering komt voor personen die vanwege medische redenen geen mondkapje kunnen dragen. Momenteel is die er niet. Schandalig, want juist deze groep is vaak aangewezen op het OV.
Ik denk dat er ook maar weinig mensen zijn die voor medische redenen geen mondkapje kunnen dragen. Waarschijnlijk gaan veel mensen dat juist wel faken, zoals die draak Edmee.
pi_194226837
Gefeliciteerd @Hawaii_Tim !
C’est Davie :o)
pi_194226866
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 18:47 schreef BillDauterive het volgende:
Volgens Edmee is die uitzondering er wel hoor.
pi_194226869
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 18:51 schreef Momo het volgende:

[..]

Ik denk dat er ook maar weinig mensen zijn die voor medische redenen geen mondkapje kunnen dragen. Waarschijnlijk gaan veel mensen dat juist wel faken, zoals die draak Edmee.
Er zijn genoeg mensen met (ernstige) longaandoeningen en een aantal kunnen wel een spatmasker op doen. Dat mag nu ook niet. Ik vind dat apart, omdat conducteurs wel alleen maar een spatmasker op hebben.
pi_194226910
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 18:01 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Ik keek een serie waarin ze plasticmondkapjescondooms gebruikten, zodat ze toch konden zoenen.

Trouwens, zijn alle Braziliaanse series zo vaag en overgeacteerd?
  donderdag 23 juli 2020 @ 19:01:33 #232
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_194226918
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 18:59 schreef BillDauterive het volgende:

[..]

Er zijn genoeg mensen met (ernstige) longaandoeningen en een aantal kunnen wel een spatmasker op doen. Dat mag nu ook niet. Ik vind dat apart, omdat conducteurs wel alleen maar een spatmasker op hebben.
Ja, hopelijk kunnen die mensen wel gewoon straks alles doen maar daar gaat ook misbruik van gemaakt worden. Al zie ik van die anti-alles tokkies zeker geen spatmasker opzetten. Nog minder modieus dan een mondmasker.
pi_194226937
Hoe lang had jij nu op de uitslag gewacht, @Hawaii_Tim ? Ik begreep net dat zorgpersoneel, kapsters etc. voorrang krijgen. Mijn kapster kreeg de uitslag binnen 6 uur.
pi_194226972
quote:
6s.gif Op donderdag 23 juli 2020 18:59 schreef Dave het volgende:

[..]

Volgens Edmee is die uitzondering er wel hoor.
Ja, maar daar heeft Edmee ongelijk in. Ze zijn er wel mee bezig, maar het schiet niet op. Zie: https://iederin.nl/rover-(...)medische-aandoening/

Maar goed, dit is slechts het ov. Dat is voor velen geen (groot) verlies. Als dit in alle winkels ingevoerd wordt, dan gaat de levenskwaliteit van deze groep wel flink achteruit.

quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 19:01 schreef Momo het volgende:

[..]

Ja, hopelijk kunnen die mensen wel gewoon straks alles doen maar daar gaat ook misbruik van gemaakt worden. Al zie ik van die anti-alles tokkies zeker geen spatmasker opzetten. Nog minder modieus dan een mondmasker.
Dat zie ik ook niet gebeuren :D Als je een verklaring van je huisarts nodig hebt en je die altijd bij je hebt, dan kunnen die anti-alles tokkies gewoon beboet worden. Dan wordt er ook minder snel misbruik van gemaakt.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 23 juli 2020 @ 19:18:03 #235
39237 crew  H_T
2733
pi_194227173
quote:
11s.gif Op donderdag 23 juli 2020 19:02 schreef Dave het volgende:
Hoe lang had jij nu op de uitslag gewacht, @:hawaii_tim ? Ik begreep net dat zorgpersoneel, kapsters etc. voorrang krijgen. Mijn kapster kreeg de uitslag binnen 6 uur.
Ze zeiden dat ze binnen 48 uur zouden bellen, ruim 50 uur na de test heb ik er zelf maar een belletje aan gewaagd
Ik ben de kleur MAGENTA
  donderdag 23 juli 2020 @ 19:18:24 #236
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_194227177
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 17:49 schreef Guanabana het volgende:

[..]

*O*

@:Strani, kijk, een man ;)
Zonder context ziet deze post er voor mij niet goed uit :D

'Kijk Strani dát is nou een echte man!! :( '
  donderdag 23 juli 2020 @ 19:19:24 #237
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_194227193
Ik heb me trouwens zojuist pas gerealiseerd, @Guanabana, dat mijn zo'n beetje beste vriend A. Hamilton heet.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 23 juli 2020 @ 19:20:42 #238
39237 crew  H_T
2733
pi_194227222
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 19:19 schreef Strani het volgende:
Ik heb me trouwens zojuist pas gerealiseerd, @:guanabana, dat mijn zo'n beetje beste vriend A. Hamilton heet.
Buitenechtelijke zoon van een sekswerker en een Schot?
Ik ben de kleur MAGENTA
  donderdag 23 juli 2020 @ 19:21:05 #239
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_194227228
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 19:19 schreef Strani het volgende:
Ik heb me trouwens zojuist pas gerealiseerd, @:guanabana, dat mijn zo'n beetje beste vriend A. Hamilton heet.
:D

Grappig.
Koel en donker bewaren
  donderdag 23 juli 2020 @ 19:22:33 #240
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_194227259
quote:
5s.gif Op donderdag 23 juli 2020 19:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Buitenechtelijke zoon van een sekswerker en een Schot?
Nee, maar hij is zelf een Schot dus het zou kunnen dat hij een buitenechtelijke zoon met een sekswerker heeft. Ik kan dat niet uitsluiten.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 23 juli 2020 @ 19:26:08 #241
39237 crew  H_T
2733
pi_194227306
quote:
10s.gif Op donderdag 23 juli 2020 19:22 schreef Strani het volgende:

[..]

Nee, maar hij is zelf een Schot dus het zou kunnen dat hij een buitenechtelijke zoon met een sekswerker heeft. Ik kan dat niet uitsluiten.
Zelf een Schot maar zijn vader niet? Schotschok!
Ik ben de kleur MAGENTA
  donderdag 23 juli 2020 @ 19:28:07 #242
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_194227336
quote:
11s.gif Op donderdag 23 juli 2020 19:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Zelf een Schot maar zijn vader niet? Schotschok!
:D Nou laat ik het dan zo zeggen, hij heeft waarschijnlijk twee Schotse ouders maar of één van hen een sekswerker is, is bij mij niet bekend.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 23 juli 2020 @ 19:29:24 #243
39237 crew  H_T
2733
pi_194227364
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 19:28 schreef Strani het volgende:

[..]

:D Nou laat ik het dan zo zeggen, hij heeft waarschijnlijk twee Schotse ouders maar of één van hen een sekswerker is, is bij mij niet bekend.
Dan is het subtieler om te vragen of hij wel eens gedumpt is op een vergeten plekje in de Caraïben
Ik ben de kleur MAGENTA
  donderdag 23 juli 2020 @ 19:30:57 #244
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_194227394
quote:
12s.gif Op donderdag 23 juli 2020 19:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Dan is het subtieler om te vragen of hij wel eens gedumpt is op een vergeten plekje in de Caraïben
En is hij een held en een geleerde geworden?
Koel en donker bewaren
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 23 juli 2020 @ 19:31:20 #245
39237 crew  H_T
2733
pi_194227399
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 19:30 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Staat hij met zijn bakkes op een joetje?
Ik ben de kleur MAGENTA
  donderdag 23 juli 2020 @ 19:32:31 #246
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_194227421
Moet hij minder praten en meer lachen?
Koel en donker bewaren
  donderdag 23 juli 2020 @ 19:32:58 #247
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_194227431
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 19:30 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Zo goed als: Wielerjournalist.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 23 juli 2020 @ 19:34:59 #248
39237 crew  H_T
2733
pi_194227469
quote:
10s.gif Op donderdag 23 juli 2020 19:32 schreef Strani het volgende:

[..]

Verder was er niemand in de kamer toen dat gebeurde
Ik ben de kleur MAGENTA
  Moderator donderdag 23 juli 2020 @ 19:37:45 #249
375570 crew  Cyan9
pi_194227523
Dilemma: ik heb geen zin om te koken, maar ik heb ook geen zin om wat te bestellen. Ik weet het niet meer.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  donderdag 23 juli 2020 @ 19:38:09 #250
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_194227528
quote:
9s.gif Op donderdag 23 juli 2020 19:37 schreef Cyan9 het volgende:
Dilemma: ik heb geen zin om te koken, maar ik heb ook geen zin om wat te bestellen. Ik weet het niet meer.
Brood eten.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 23 juli 2020 @ 19:38:52 #251
39237 crew  H_T
2733
pi_194227553
quote:
Stuur je adres en ik bestel wat voor je :7 Maar dan wil ik geen gezeur achteraf!
Ik ben de kleur MAGENTA
  donderdag 23 juli 2020 @ 19:39:07 #252
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_194227561
quote:
Naar de McDonalds.
Koel en donker bewaren
pi_194227572
quote:
10s.gif Op donderdag 23 juli 2020 19:32 schreef Strani het volgende:

[..]

Vakgenoot van Thijs Zonneveld. Het zal je maar overkomen ;(
De Sahara is zonder meer erg droog.
  donderdag 23 juli 2020 @ 19:39:45 #254
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_194227578
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juli 2020 19:39 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Naar de McDonalds.
Laten we daar Burger King van maken.
  donderdag 23 juli 2020 @ 19:40:16 #255
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_194227590
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 19:39 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Vakgenoot van Thijs Zonneveld. Het zal je maar overkomen ;(
Ja maar die ben ik zelf ook nog nooit tegengekomen tijdens een race. Filemon Wesselink wel.
  Moderator donderdag 23 juli 2020 @ 19:40:17 #256
375570 crew  Cyan9
pi_194227591
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 19:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Stuur je adres en ik bestel wat voor je :7 Maar dan wil ik geen gezeur achteraf!
Ik durf niet.
  donderdag 23 juli 2020 @ 19:40:24 #257
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_194227595
Diepvriespizza.
Koel en donker bewaren
  Moderator donderdag 23 juli 2020 @ 19:40:33 #258
375570 crew  Cyan9
pi_194227599
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juli 2020 19:39 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Naar de McDonalds.
Dan verhonger ik nog liever. :P
  donderdag 23 juli 2020 @ 19:40:35 #259
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_194227600
Niet zeuren en toch koken.
Koel en donker bewaren
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 23 juli 2020 @ 19:40:40 #260
39237 crew  H_T
2733
pi_194227603
quote:
14s.gif Op donderdag 23 juli 2020 19:39 schreef Strani het volgende:

[..]

Minder algemeen in Nederland, dus de kans dat er niet een in de buurt is is te groot
Ik ben de kleur MAGENTA
  donderdag 23 juli 2020 @ 19:40:46 #261
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_194227604
Wel zeuren en toch bestellen.
Koel en donker bewaren
  Moderator donderdag 23 juli 2020 @ 19:41:04 #262
375570 crew  Cyan9
pi_194227613
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juli 2020 19:40 schreef Guanabana het volgende:
Diepvriespizza.
Ik heb geen oven.
  donderdag 23 juli 2020 @ 19:41:13 #263
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_194227619
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 19:40 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

:{w
Koel en donker bewaren
  donderdag 23 juli 2020 @ 19:41:13 #264
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_194227621
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 19:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Minder algemeen in Nederland, dus de kans dat er niet een in de buurt is is te groot
Ja maar het is zó veel lekkerder :o
pi_194227624
quote:
14s.gif Op donderdag 23 juli 2020 19:39 schreef Strani het volgende:

[..]

Niet iets typisch Spaans als “Patatzaak Gerrit Mulder”?
pi_194227637
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 19:40 schreef Strani het volgende:

[..]

Ja maar die ben ik zelf ook nog nooit tegengekomen tijdens een race. Filemon Wesselink wel.
Filemon lijkt me wel ok toch?
  donderdag 23 juli 2020 @ 19:42:26 #267
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_194227656
quote:
10s.gif Op donderdag 23 juli 2020 19:41 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Niet iets typisch Spaans als “Patatzaak Gerrit Mulder”?
Hoe kom je nou op Gerrit Mulder? :D
pi_194227668
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 19:42 schreef Strani het volgende:

[..]

Ik vond het gewoon lekker Nederlands klinken :D :P
  donderdag 23 juli 2020 @ 19:42:59 #269
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_194227669
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 19:41 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Filemon lijkt me wel ok toch?
Lijkt me wel hoor :Y Ik heb 'm verder ook niet gesproken.
  Moderator donderdag 23 juli 2020 @ 19:43:37 #270
375570 crew  Cyan9
pi_194227688
quote:

[..]

Die maakt de beste patat aan de Costa.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 23 juli 2020 @ 19:43:48 #271
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_194227693
quote:

[..]

Lijkt me wel hoor :Y Ik heb 'm verder ook niet gesproken.
Heb je dat programma van hem gezien dat hij ripped gaat worden?
Koel en donker bewaren
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 23 juli 2020 @ 19:46:12 #272
39237 crew  H_T
2733
pi_194227738
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 19:41 schreef Strani het volgende:

[..]

Ja maar het is zó veel lekkerder :o
Maar in Friesland zit er bijvoorbeeld niet één! Dan moet je vanuit Leeuwarden bijvoorbeeld een beste reis maken voor een Whopper
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 19:40 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Je kan ook aan een paar mensen uit de SC een DM sturen met een verzoek voor een item in een bepaalde categorie. Vraag iemand om een groente, een ander om een soort vlees of vis (als je geen vega bent) en een ander om een soort zetmeel en maak iets met die ingrediënten :)

Edit: oh wacht, je hebt geen zin om te koken. Ik dacht dat het om geen inspiratie ging
Ik ben de kleur MAGENTA
  donderdag 23 juli 2020 @ 19:46:31 #273
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_194227748
Koel en donker bewaren
  donderdag 23 juli 2020 @ 19:46:50 #274
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_194227755
Ik zit weer mobiel hoor :')
Koel en donker bewaren
pi_194227774
@Cyan9 laat iemand anders voor je koken :P
  Moderator donderdag 23 juli 2020 @ 19:47:27 #276
375570 crew  Cyan9
pi_194227775
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 19:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Maar in Friesland zit er bijvoorbeeld niet één! Dan moet je vanuit Leeuwarden bijvoorbeeld een beste reis maken voor een Whopper
[..]

Je kan ook aan een paar mensen uit de SC een DM sturen met een verzoek voor een item in een bepaalde categorie. Vraag iemand om een groente, een ander om een soort vlees of vis (als je geen vega bent) en een ander om een soort zetmeel en maak iets met die ingrediënten :)

Edit: oh wacht, je hebt geen zin om te koken. Ik dacht dat het om geen inspiratie ging
En dan moet ik ook nog boodschappen doen. :P
  Moderator donderdag 23 juli 2020 @ 19:47:45 #277
375570 crew  Cyan9
pi_194227780
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 19:47 schreef Aoibhin het volgende:
@:Cyan9 laat iemand anders voor je koken :P
Kom jij effe?
pi_194227826
quote:
10s.gif Op donderdag 23 juli 2020 19:47 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Kom jij effe?
Dat wordt wel een lange tippel dan. Ik weet niet of je wel zo lang op je voedsel kan wachten
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 23 juli 2020 @ 19:51:04 #279
39237 crew  H_T
2733
pi_194227848
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 19:47 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

En dan moet ik ook nog boodschappen doen. :P
Mijn aanbod voor bestelroulette staat nog :)
Ik ben de kleur MAGENTA
  donderdag 23 juli 2020 @ 19:52:10 #280
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_194227866
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 19:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
:o

Nou daar gaat mijn plan om voor later een zomerhuisje te kopen in Friesland!

(Ging sowieso niet gebeuren hoor, dat wordt op de Veluwe natuurlijk)
  Moderator donderdag 23 juli 2020 @ 19:52:19 #281
375570 crew  Cyan9
pi_194227867
quote:
10s.gif Op donderdag 23 juli 2020 19:49 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Dat wordt wel een lange tippel dan. Ik weet niet of je wel zo lang op je voedsel kan wachten
Ik ben alvast begonnen aan het toetje. :+
  Moderator donderdag 23 juli 2020 @ 19:52:44 #282
375570 crew  Cyan9
pi_194227877
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 19:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Mijn aanbod voor bestelroulette staat nog :)
Ik durf nog steeds niet. :P
pi_194227997
OMG wij gingen pizza van de pizzeria eten bij mijn ouders voor de verjaardagen van mij en mijn vader. Mijn broer en zijn gezin was er ook en mijn neefje (4) was vanmiddag al bij mijn ouders.
Had hij helemaal zelf bedacht dat de kamer voor mij versierd moest worden en ik kreeg een verjaardagsketting die hij had geknutseld en een versierde stoel aan tafel O+
Ik vond het zó lief dat hij zo aan mij dacht, ik moest bijna huilen :')
pi_194228052
Oh en Japan en Korea en sowieso Azië trekken mij totaal niet en ik ben een vrouw. Dus misschien ben ik geen echte vrouw ;(
  donderdag 23 juli 2020 @ 20:02:11 #285
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_194228064
quote:
17s.gif Op donderdag 23 juli 2020 19:59 schreef Arizona het volgende:
OMG wij gingen pizza van de pizzeria eten bij mijn ouders voor de verjaardagen van mij en mijn vader. Mijn broer en zijn gezin was er ook en mijn neefje (4) was vanmiddag al bij mijn ouders.
Had hij helemaal zelf bedacht dat de kamer voor mij versierd moest worden en ik kreeg een verjaardagsketting die hij had geknutseld en een versierde stoel aan tafel O+
Ahhh wat lief O+
  donderdag 23 juli 2020 @ 20:02:23 #286
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_194228069
quote:
15s.gif Op donderdag 23 juli 2020 20:01 schreef Arizona het volgende:
Oh en Japan en Korea en sowieso Azië trekken mij totaal niet en ik ben een vrouw. Dus misschien ben ik geen echte vrouw ;(
Die theorie is inmiddels alweer ontkracht, dus er is nog hoop voor je ;)
pi_194228116
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 19:52 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Ik ben alvast begonnen aan het toetje. :+
Oeh wat? :P
pi_194228137
quote:
17s.gif Op donderdag 23 juli 2020 19:59 schreef Arizona het volgende:
Wat intens schattig O+ O+
  Moderator donderdag 23 juli 2020 @ 20:06:34 #289
375570 crew  Cyan9
pi_194228154
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 20:04 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Oeh wat? :P
Jumbo rijstdessert (grote beker natuurlijk), dat is echt een stukje hemel. O+
pi_194228170
Echt, wie krijgt er nu nog een versierde stoel op zijn verjaardag O+
Mooiste kado sinds jaren :Y
  Moderator donderdag 23 juli 2020 @ 20:10:30 #291
375570 crew  Cyan9
pi_194228219
Omg omg omg *fangirlboy modus aan* nieuwe muziek van Kylie Minogueeeeee. Ik moet nu luisterennn. *O*
pi_194228224
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 20:06 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Jumbo rijstdessert (grote beker natuurlijk), dat is echt een stukje hemel. O+
Oeh die ken ik niet! Maar moet sowieso even wachten met het uitproberen, want ben op dieet :P
  Moderator donderdag 23 juli 2020 @ 20:11:48 #293
375570 crew  Cyan9
pi_194228241
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 20:10 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Oeh die ken ik niet! Maar moet sowieso even wachten met het uitproberen, want ben op dieet :P
Slechts 120 KCALletjes per 100 gram. :+
pi_194228254
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 20:11 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Slechts 120 KCALletjes per 100 gram. :+
Ja maar ik mag maar weinig koolhydraten, dat gaat vooral het probleem worden :P
  Moderator donderdag 23 juli 2020 @ 20:13:32 #295
375570 crew  Cyan9