abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_194223236
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 15:00 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Aio
AOI O+
Zonder wrijving geen glans
pi_194223239
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 15:12 schreef Guanabana het volgende:
Man man man, het is dat ik niks over mijn werk wil/mag delen, maar ik zit soms te facepalmen :|W (heeft o.a. zijdelings met corona te maken en wat mensen daarover te klagen hebben)
(Frappante is wel dat het heel erg twee uitersten zijn, mensen die vinden dat het allemaal niet streng genoeg is en mensen die het allemaal vreselijke onzin vinden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_194223247
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 15:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

AOI O+
Hoe gaat het daar? *O*
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 23 juli 2020 @ 15:20:57 #54
39237 crew  H_T
2733
pi_194223285
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 15:15 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Zoiets zou ik ook wel kunnen denken ja. Hoewel ik vooral altijd bang ben dat mijn koffer kwijtgeraakt is en niet op de bagageband ligt.

Dat wordt zó echt in mijn hoofd dat ik er dan al bijna van overtuigd ben dat het echt zo is.
Zolang ik mijn paspoort, geld/creditcard en telefoon maar heb komt het verder wel goed :) Dan is het vervelend dat de bagage er niet of later is, maar normaal gesproken geen groot probleem.

Ik ga er tegenwoordig meestal vanuit dat ik vast wel iets ben vergeten wat ik dan ter plaatse wel koop. Dat werkt voor mij beter dan eindeloos panikeren of ik echt niets ben vergeten. En zo vaak komt het niet meer voor dat ik ook daadwerkelijk iets vergeten ben :D

Maar stel dat ik bijvoorbeeld vergeten ben om sokken in te pakken. Niet zo slim natuurlijk, maar ook niet echt een groot probleem. Die hebben ze overal wel, en dan hoef ik eenmaal weer thuis minder snel nieuwe sokken te kopen :7
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  donderdag 23 juli 2020 @ 15:29:02 #55
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_194223416
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 15:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Ik werd eerder ook bijvoorbeeld zenuwachtiger dan nodig bij douanes op vliegvelden. Ik heb m'n bagage zelf ingepakt, doe niet aan drugs, ik heb er geen verboden dingen in gestopt maar stel nou dat ze toch wat vinden? Tegenwoordig gelukkig wel minder last van :)
[..]

Wel eens gehad op Schiphol. Mijn rugtas door de scanner en die man die er achter zat die wilde na de eerste scan wilde die het nog een keer bekijken. Zo'n douanier vroeg aan mij of het mijn rugtas was en dat bevestigde ik, vervolgens gaf degene achter de scanner toch aan dat het in orde was. Ik ging al bedenken wat er alleen in zat wat mogelijk de aandacht trok.

Mijn vader heeft het ook een keer op Schiphol gehad dat zijn tas opgemaakt moest worden, omdat er zo'n scheermesje met batterij in zat en dat werd niet als zodanig herkent door de scanner. |:)
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  donderdag 23 juli 2020 @ 15:33:22 #56
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_194223481
Gaat weer lekker. Ik heb een mail gehad voor de training van maandag met twee linkjes naar programma's waar me mee gaan werken en dan moet ik voor wachtwoord vergeten kiezen de eerste keer. Maar ik krijg geen mailtje binnen. In de mail staat er ook een telefoonnummer voor wanneer je niet kan inloggen, bel ik dat nummer, krijg ik te horen dat dat nummer niet in gebruik is |:)

Tijd voor weekend zo hoor. :(
Fuck the EBU.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 23 juli 2020 @ 15:34:52 #57
39237 crew  H_T
2733
pi_194223491
In Amerika hadden ze wat verdachts gezien in mijn handbagage op de scanner. Na bevestiging dat het mijn handbagage was kreeg ik de opdracht de koffer open te maken en meteen drie stappen achteruit te doen, zodat ze daarna de verdachte pakketten konden bekijken. Dat was toch wel even spannend!

SPOILER
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_194223494
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 15:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Wel eens gehad op Schiphol. Mijn rugtas door de scanner en die man die er achter zat die wilde na de eerste scan wilde die het nog een keer bekijken. Zo'n douanier vroeg aan mij of het mijn rugtas was en dat bevestigde ik, vervolgens gaf degene achter de scanner toch aan dat het in orde was. Ik ging al bedenken wat er alleen in zat wat mogelijk de aandacht trok.

Mijn vader heeft het ook een keer op Schiphol gehad dat zijn tas opgemaakt moest worden, omdat er zo'n scheermesje met batterij in zat en dat werd niet als zodanig herkent door de scanner. |:)
Ik had in een museum in Berlijn ooit dat mijn tas door zo'n scanner moest en daar scheen dus ook iets verdachts in gedetecteerd te zijn. Dus ik helemaal mijn tas uitmesten wat het kon zijn. Die man wees nog aan op de scan welk object verdacht eruit zag. Was het een busje deo :')
pi_194223501
Hoeveel Ibuprofen is eigenlijk veilig om op een dag in te nemen?
pi_194223516
quote:
11s.gif Op donderdag 23 juli 2020 15:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
In Amerika hadden ze wat verdachts gezien in mijn handbagage op de scanner. Na bevestiging dat het mijn handbagage was kreeg ik de opdracht de koffer open te maken en meteen drie stappen achteruit te doen, zodat ze daarna de verdachte pakketten konden bekijken. Dat was toch wel even spannend!

SPOILER
Wow meteen drie stappen achteruit ook echt :D

Maar nu zijn M&M's natuurlijk ook levensgevaarlijk Tim, dat moet je toch weten!
  donderdag 23 juli 2020 @ 15:37:27 #61
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_194223520
quote:
11s.gif Op donderdag 23 juli 2020 15:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:

SPOILER
:o Jij schavuit.

Iedereen weet dat M&M's niet in je bagage horen. :') :P
SPOILER
Fuck the EBU.
pi_194223576
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 15:35 schreef Aoibhin het volgende:
quote:
Dosering volwassenen
Meestal wordt ibuprofen verkocht in 200 of 400 mg. De dosering ibuprofen voor volwassenen is maximaal 1200 mg per dag (24 uur).

https://www.pijnstillerin(...)ht%20in,per%20dag%20(24%20uur).
Maar ik zou eronder gaan zitten als ik jou was :P (ik krijg altijd last van mijn maag als ik die 400mg tabletten neem, of als ik niet genoeg gegeten heb). Sowieso nooit op een lege maag nemen.
Koel en donker bewaren
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 23 juli 2020 @ 15:43:06 #63
39237 crew  H_T
2733
pi_194223584
quote:
Staat in de bijsluiter, maar ik dacht 1200 mg.
Ik ben de kleur MAGENTA
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 23 juli 2020 @ 15:45:07 #64
39237 crew  H_T
2733
pi_194223607
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 15:37 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Wow meteen drie stappen achteruit ook echt :D

Maar nu zijn M&M's natuurlijk ook levensgevaarlijk Tim, dat moet je toch weten!
Op de scan zagen ze natuurlijk niet dat ik verschillende smaken had meegenomen. Daar zagen ze vooral een grote hoeveelheid onbekende korrels :P
Ik ben de kleur MAGENTA
  Moderator donderdag 23 juli 2020 @ 15:45:11 #65
446930 crew  ESF1Gamer
pi_194223608
quote:

[..]

Ik had in een museum in Berlijn ooit dat mijn tas door zo'n scanner moest en daar scheen dus ook iets verdachts in gedetecteerd te zijn. Dus ik helemaal mijn tas uitmesten wat het kon zijn. Die man wees nog aan op de scan welk object verdacht eruit zag. Was het een busje deo :')
Enige keer een tassen controle gehad bij concert van Muse, maar dat was logisch omdat rond die periode een aantal aanslagen waren geweest in andere Europese landen.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_194223660
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 15:42 schreef Guanabana het volgende:

[..]

[..]

Maar ik zou eronder gaan zitten als ik jou was :P (ik krijg altijd last van mijn maag als ik die 400mg tabletten neem, of als ik niet genoeg gegeten heb). Sowieso nooit op een lege maag nemen.
Thanks! Ik heb net mijn derde had van vandaag (400mg per tablet), dus zit aan de max :') Hopelijk helpt het zo dan eindelijk een keer echt, want heb er vandaag nog weinig van gemerkt ;(
pi_194223682
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 15:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Op de scan zagen ze natuurlijk niet dat ik verschillende smaken had meegenomen. Daar zagen ze vooral een grote hoeveelheid onbekende korrels :P
Met of zonder pinda's :o
pi_194223693
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 15:49 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Thanks! Ik heb net mijn derde had van vandaag (400mg per tablet), dus zit aan de max :') Hopelijk helpt het zo dan eindelijk een keer echt, want heb er vandaag nog weinig van gemerkt ;(
Maandelijkse ellende of iets anders?

Die Aleve Feminax (is naproxen) werkte voor jou niet toch? Want dat werkt bij mij wel goed, mits ik het op tijd inneem voor de pijn echt is begonnen.
Koel en donker bewaren
pi_194223699
De tas van mijn vriend werd er ook uitgepikt bij de scanner van de handbagage op Tenerife.
Er zat nog een yoghurtje in en dat is vloeistof he :D
pi_194223741
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 15:50 schreef Arizona het volgende:

[..]

Of die blauwe, met crunch :9~
pi_194223751
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 15:55 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Of die blauwe, met crunch :9~
Altijd die inderdaad :9~

Die met pinda vind ik al snel te machtig.
Koel en donker bewaren
pi_194223752
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 15:18 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Hoe gaat het daar? *O*
Goed. Bij jou?
Zonder wrijving geen glans
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 23 juli 2020 @ 15:56:05 #73
39237 crew  H_T
2733
pi_194223759
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 15:50 schreef Arizona het volgende:

[..]

Zonder! Wel met peanut butter er in. Plus nog in de smaken cappuccino en framboos :P
Ik ben de kleur MAGENTA
pi_194223765
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 15:51 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Maandelijkse ellende of iets anders?

Die Aleve Feminax (is naproxen) werkte voor jou niet toch? Want dat werkt bij mij wel goed, mits ik het op tijd inneem voor de pijn echt is begonnen.
Ja maandelijkse ellende. Aleve Feminax heeft tot nu toe nooit bij mij geholpen nee. Ibuprofen heeft altijd gewerkt, maar misschien dat deze strip al wat ouder is ofzo?

Op de tijd de pil innemen helpt bij mij ook heel goed, maarja :') 1x te laat en het komt er alsnog gewoon doorheen.
pi_194223788
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 15:55 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Altijd die inderdaad :9~

Die met pinda vind ik al snel te machtig.
Is ook mijn favoriet :9~ Die met pinda (en de gewone ook) vind ik ook heel lekker.

Die met karamel heb ik nog altijd niet geprobeerd :o
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')