quote:Op donderdag 23 juli 2020 15:12 schreef Guanabana het volgende:
Man man man, het is dat ik niks over mijn werk wil/mag delen, maar ik zit soms te facepalmen(heeft o.a. zijdelings met corona te maken en wat mensen daarover te klagen hebben)
(Frappante is wel dat het heel erg twee uitersten zijn, mensen die vinden dat het allemaal niet streng genoeg is en mensen die het allemaal vreselijke onzin vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Hoe gaat het daar?quote:
Zolang ik mijn paspoort, geld/creditcard en telefoon maar heb komt het verder wel goedquote:Op donderdag 23 juli 2020 15:15 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Zoiets zou ik ook wel kunnen denken ja. Hoewel ik vooral altijd bang ben dat mijn koffer kwijtgeraakt is en niet op de bagageband ligt.
Dat wordt zó echt in mijn hoofd dat ik er dan al bijna van overtuigd ben dat het echt zo is.
Wel eens gehad op Schiphol. Mijn rugtas door de scanner en die man die er achter zat die wilde na de eerste scan wilde die het nog een keer bekijken. Zo'n douanier vroeg aan mij of het mijn rugtas was en dat bevestigde ik, vervolgens gaf degene achter de scanner toch aan dat het in orde was. Ik ging al bedenken wat er alleen in zat wat mogelijk de aandacht trok.quote:Op donderdag 23 juli 2020 15:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik werd eerder ook bijvoorbeeld zenuwachtiger dan nodig bij douanes op vliegvelden. Ik heb m'n bagage zelf ingepakt, doe niet aan drugs, ik heb er geen verboden dingen in gestopt maar stel nou dat ze toch wat vinden? Tegenwoordig gelukkig wel minder last van
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Ik had in een museum in Berlijn ooit dat mijn tas door zo'n scanner moest en daar scheen dus ook iets verdachts in gedetecteerd te zijn. Dus ik helemaal mijn tas uitmesten wat het kon zijn. Die man wees nog aan op de scan welk object verdacht eruit zag. Was het een busje deoquote:Op donderdag 23 juli 2020 15:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wel eens gehad op Schiphol. Mijn rugtas door de scanner en die man die er achter zat die wilde na de eerste scan wilde die het nog een keer bekijken. Zo'n douanier vroeg aan mij of het mijn rugtas was en dat bevestigde ik, vervolgens gaf degene achter de scanner toch aan dat het in orde was. Ik ging al bedenken wat er alleen in zat wat mogelijk de aandacht trok.
Mijn vader heeft het ook een keer op Schiphol gehad dat zijn tas opgemaakt moest worden, omdat er zo'n scheermesje met batterij in zat en dat werd niet als zodanig herkent door de scanner.
quote:Op donderdag 23 juli 2020 15:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
In Amerika hadden ze wat verdachts gezien in mijn handbagage op de scanner. Na bevestiging dat het mijn handbagage was kreeg ik de opdracht de koffer open te maken en meteen drie stappen achteruit te doen, zodat ze daarna de verdachte pakketten konden bekijken. Dat was toch wel even spannend!Wow meteen drie stappen achteruit ook echtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar nu zijn M&M's natuurlijk ook levensgevaarlijk Tim, dat moet je toch weten!Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
quote:Op donderdag 23 juli 2020 15:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
In Amerika hadden ze wat verdachts gezien in mijn handbagage op de scanner. Na bevestiging dat het mijn handbagage was kreeg ik de opdracht de koffer open te maken en meteen drie stappen achteruit te doen, zodat ze daarna de verdachte pakketten konden bekijken. Dat was toch wel even spannend!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij schavuit.
Iedereen weet dat M&M's niet in je bagage horen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op donderdag 23 juli 2020 15:35 schreef Aoibhin het volgende:
Hoeveel Ibuprofen is eigenlijk veilig om op een dag in te nemen?
Maar ik zou eronder gaan zitten als ik jou wasquote:Dosering volwassenen
Meestal wordt ibuprofen verkocht in 200 of 400 mg. De dosering ibuprofen voor volwassenen is maximaal 1200 mg per dag (24 uur).
https://www.pijnstillerin(...)ht%20in,per%20dag%20(24%20uur).
Staat in de bijsluiter, maar ik dacht 1200 mg.quote:Op donderdag 23 juli 2020 15:35 schreef Aoibhin het volgende:
Hoeveel Ibuprofen is eigenlijk veilig om op een dag in te nemen?
Op de scan zagen ze natuurlijk niet dat ik verschillende smaken had meegenomen. Daar zagen ze vooral een grote hoeveelheid onbekende korrelsquote:Op donderdag 23 juli 2020 15:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wow meteen drie stappen achteruit ook echt![]()
Maar nu zijn M&M's natuurlijk ook levensgevaarlijk Tim, dat moet je toch weten!
Enige keer een tassen controle gehad bij concert van Muse, maar dat was logisch omdat rond die periode een aantal aanslagen waren geweest in andere Europese landen.quote:Op donderdag 23 juli 2020 15:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik had in een museum in Berlijn ooit dat mijn tas door zo'n scanner moest en daar scheen dus ook iets verdachts in gedetecteerd te zijn. Dus ik helemaal mijn tas uitmesten wat het kon zijn. Die man wees nog aan op de scan welk object verdacht eruit zag. Was het een busje deo
Thanks! Ik heb net mijn derde had van vandaag (400mg per tablet), dus zit aan de maxquote:Op donderdag 23 juli 2020 15:42 schreef Guanabana het volgende:
[..]
[..]
Maar ik zou eronder gaan zitten als ik jou was(ik krijg altijd last van mijn maag als ik die 400mg tabletten neem, of als ik niet genoeg gegeten heb). Sowieso nooit op een lege maag nemen.
Met of zonder pinda'squote:Op donderdag 23 juli 2020 15:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Op de scan zagen ze natuurlijk niet dat ik verschillende smaken had meegenomen. Daar zagen ze vooral een grote hoeveelheid onbekende korrels
Maandelijkse ellende of iets anders?quote:Op donderdag 23 juli 2020 15:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Thanks! Ik heb net mijn derde had van vandaag (400mg per tablet), dus zit aan de maxHopelijk helpt het zo dan eindelijk een keer echt, want heb er vandaag nog weinig van gemerkt
Of die blauwe, met crunchquote:
Zonder! Wel met peanut butter er in. Plus nog in de smaken cappuccino en framboosquote:
Ja maandelijkse ellende. Aleve Feminax heeft tot nu toe nooit bij mij geholpen nee. Ibuprofen heeft altijd gewerkt, maar misschien dat deze strip al wat ouder is ofzo?quote:Op donderdag 23 juli 2020 15:51 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Maandelijkse ellende of iets anders?
Die Aleve Feminax (is naproxen) werkte voor jou niet toch? Want dat werkt bij mij wel goed, mits ik het op tijd inneem voor de pijn echt is begonnen.
Is ook mijn favorietquote:Op donderdag 23 juli 2020 15:55 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Altijd die inderdaad![]()
Die met pinda vind ik al snel te machtig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |