Je weet dat mannen altijd last hebben van dimensie-overschatting.quote:Op donderdag 23 juli 2020 16:58 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Op een of andere manier komt dit heel bot en streng over![]()
Niet zo bedoeld, allemaal kusjes, hiero:![]()
Als je tips nodig hebt om het te regelen, dan willen we altijd helpen!quote:Op donderdag 23 juli 2020 16:55 schreef Guanabana het volgende:
[..]
[..]
Ja uiteindelijk ga ik het sowieso wel waard vinden, want het is echt zowat de enige grote droom in mijn leven
Maar goed, wij (mijn vriend en ik) zijn best wel lastig met vakantie boeken en regelen, we hebben altijd plannen maar dat gaat dan nooit door omdat we zitten te miepen over geld (vooral ik) of laks en passief zijn als het gaat om iets regelen (vooral hij).
Plus dat ik het ook doodeng en lastig vind, ben nog nooit buiten Europa geweest, dus het is sowieso wel even een project
Maar binnen nu en vijf jaar (drie?) is toch sowieso wel het doel.
quote:Op donderdag 23 juli 2020 16:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Wel goed op mensen hoesten zodat zij over een weekje ook zo'n fijn moment kunnen hebben dat ze te horen krijgen dat ze geen corona hebben hè! Deze vreugde mag je niet voor jezelf houden.
quote:Op donderdag 23 juli 2020 16:55 schreef Guanabana het volgende:
[..]
[..]
Ja uiteindelijk ga ik het sowieso wel waard vinden, want het is echt zowat de enige grote droom in mijn leven
Maar goed, wij (mijn vriend en ik) zijn best wel lastig met vakantie boeken en regelen, we hebben altijd plannen maar dat gaat dan nooit door omdat we zitten te miepen over geld (vooral ik) of laks en passief zijn als het gaat om iets regelen (vooral hij).
Plus dat ik het ook doodeng en lastig vind, ben nog nooit buiten Europa geweest, dus het is sowieso wel even een project
De volgende Amerika-reisquote:Op donderdag 23 juli 2020 17:01 schreef Strani het volgende:
[..]Dan moet je wel snel een nieuwe droom vinden als je die droom waargemaakt hebt, want anders volgt een zwart gat!
Eetze! Ik ga ook, we gaan pizza van de pizzeria eten !quote:Op donderdag 23 juli 2020 16:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Leute, ik ga naar de enge wereld buiten, op weg naar de supermarkt. Benieuwd of er veel veranderd is in de tussentijdEn omdat ik nog niet helemaal beter ben heb ik besloten dat ik vanavond kippensoep ga eten
Okay, gelukkigquote:Op donderdag 23 juli 2020 17:02 schreef Guanabana het volgende:
[..]
De volgende Amerika-reis
Of Japan, wil ik ook nog graag heen.
Thanksquote:Op donderdag 23 juli 2020 16:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Als je tips nodig hebt om het te regelen, dan willen we altijd helpen!
Verder vind je heel veel nuttige tips op het Allesamerika forum.
Ik was (als volwassene) ook nog nooit buiten Europa geweest, ik had ook al 12 jaar überhaupt niet gevlogen dus ik vond het ook allemaal ongelooflijk spannend hoor. Maar het is helemaal goed gegaan.
Liefquote:Op donderdag 23 juli 2020 16:16 schreef Strani het volgende:
[..]
*Geeft Jobi een stuk van z'n Tony's.
Japan wil ik ook eens keer heen.quote:Op donderdag 23 juli 2020 17:02 schreef Guanabana het volgende:
[..]
De volgende Amerika-reis
Of Japan, wil ik ook nog graag heen.
Dan hoop ik dat ik me snel wat vrolijker voelquote:Op donderdag 23 juli 2020 16:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan slecht tegen mensen die zich down voelen
Ik merk dat zelf in ieder geval nietquote:Op donderdag 23 juli 2020 17:12 schreef Strani het volgende:
Controversiëel misschien maar ik heb de indruk dat landen als Japan en Zuid-Korea vooral bij vrouwen heel populair zijn. Wat denken jullie, zie ik dat fout of zit er wat in?
Hmm misschien moet ik toch maar eens een grootschalig onderzoek uitvoeren!quote:Op donderdag 23 juli 2020 17:14 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik merk dat zelf in ieder geval niet
Ken ook genoeg mannen die daarheen willen/zijn geweest/fan zijn.
Maar, jij kent dus allemaal vrouwen die naar Japan/Zuid-Korea willen?quote:Op donderdag 23 juli 2020 17:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmm misschien moet ik toch maar eens een grootschalig onderzoek uitvoeren!
Veel geld kost het zeker ja. Zeker omdat (dat was ons argument toen ook) wel iets langer wil om zoveel mogelijk te doen, omdat je er dan niet zo heel snel weer opnieuw komt.quote:Op donderdag 23 juli 2020 16:49 schreef Guanabana het volgende:
[..]
GeldHet duur vinden.
En nu corona natuurlijk. Ook wel dat ik er niet heen wil zolang Trump president is, hoewel ik daar alleen mezelf maar mee heb
Dit klopt ook wel ja. Ik vind het heel erg leuk om dingen te leren/kijken over de Japanse cultuur, maar ik kan er mee leven als ik er nooit in mijn leven heen zou gaan. Toch vrij ingewikkelde bestemming lijkt me ook.quote:Op donderdag 23 juli 2020 17:18 schreef Cyan9 het volgende:
Japan vind ik een heel interessant land, maar ik voel niet echt de behoefte om er daadwerkelijk naartoe te gaan.
Er zijn ook genoeg landen in Europa die ik nog wil zien, en die trekken (in je mand @Dave ) me toch meer.quote:Op donderdag 23 juli 2020 17:19 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dit klopt wel ja. Ik vind het heel erg leuk om dingen te leren/kijken over de Japanse cultuur, maar ik kan er mee leven als ik er nooit in mijn leven heen zou gaan. Toch vrij ingewikkelde bestemming lijkt me ook.
quote:Op donderdag 23 juli 2020 16:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Wel goed op mensen hoesten zodat zij over een weekje ook zo'n fijn moment kunnen hebben dat ze te horen krijgen dat ze geen corona hebben hè! Deze vreugde mag je niet voor jezelf houden.
Ja in mijn omgeving zijn het vooral vrouwen die er interesse in hebben. Toegegeven, het kan er ook door komen dat ik op platonisch gebied ook meer met vrouwen omga dan met mannen.quote:Op donderdag 23 juli 2020 17:15 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Maar, jij kent dus allemaal vrouwen die naar Japan/Zuid-Korea willen?
Ik heb me echt nog nooit onveilig gevoeld in de VS, ook in de steden nietquote:Op donderdag 23 juli 2020 17:21 schreef Guanabana het volgende:
Hoewel ik me daar wel een stuk veiliger zou voelen dan in de VS
quote:Op donderdag 23 juli 2020 17:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Okay, op niet-platonisch gebied in principe ook.
quote:Op donderdag 23 juli 2020 17:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja in mijn omgeving zijn het vooral vrouwen die er interesse in hebben. Toegegeven, het kan er ook door komen dat ik op platonisch gebied ook meer met vrouwen omga dan met mannen.
Okay, op niet-platonisch gebied in principe ook.
Veel verslaafden, veel daklozen, veel protesten e.d. inderdaad, veel wapens.quote:Op donderdag 23 juli 2020 17:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb me echt nog nooit onveilig gevoeld in de VS, ook in de steden nietMaar toen waren er ook geen dingen als protesten o.i.d.
Ik ook, dan ben ik niet lang volgens Nederlandse begrippen.quote:Op donderdag 23 juli 2020 17:18 schreef Cyan9 het volgende:
Japan vind ik een heel interessant land, maar ik voel niet echt de behoefte om er daadwerkelijk naartoe te gaan. Ik ben daar denk ik sowieso een bezienswaardigheid.
Had ik ook. De dag voor we zouden vliegen wilde ik de hele boel cancelenquote:Op donderdag 23 juli 2020 17:17 schreef Guanabana het volgende:
En ik ben ook gewoon een schijterd. Heb veel stress bij zoiets, dus stel ik zou nu gaan dan weet ik niet of ik er wel ten volle van kan genieten.
Maar ik zie ook de klok tikken qua leeftijd (), nu ben ik nog jong. Je weet natuurlijk sowieso niet hoe oud je wordt.
Dus ik ben ook weer niet van heel lang voor me uit schuiven. Heb ik bij Noorwegen ook niet gedaan. Dat is typisch zo'n bestemming van 'daar wil ik ooit nog eens heen', maar ik dacht, nee fuck it ik ga nu.
Heb je de serie Tokidoki van Paulien Cornelisse gezien? Is erg leuk, over Japan.quote:Op donderdag 23 juli 2020 17:25 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Ik ook, dan ben ik niet lang volgens Nederlandse begrippen.
Alleen bij die protesten zou ik me wel onveilig voelen. Maar zo heeeeeel vaak komt zo'n massaal protest ook niet voor.quote:Op donderdag 23 juli 2020 17:25 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Veel verslaafden, veel daklozen, veel protesten e.d. inderdaad, veel wapens.
Nu zul je daar in de praktijk inderdaad vrij weinig van merken, maar toch het idee
Oja auto, nog een reden.quote:Op donderdag 23 juli 2020 17:26 schreef Arizona het volgende:
[..]
Had ik ook. De dag voor we zouden vliegen wilde ik de hele boel cancelen![]()
Maar toen we eenmaal geland waren en door se douane en de huurauto hadden, was ik echt alle spanning kwijt
Ja het is wel een hele reis natuurlijk, en die douane kan best lang duren (zo'n heel gesprekje dat je moet voeren over wat je gaat doen) en het zoeken naar het juiste verhuurbedrijf kan ook nog wel tijd kosten.quote:Op donderdag 23 juli 2020 17:26 schreef Arizona het volgende:
[..]
Had ik ook. De dag voor we zouden vliegen wilde ik de hele boel cancelen![]()
Maar toen we eenmaal geland waren en door se douane en de huurauto hadden, was ik echt alle spanning kwijt
Oja, afschuwelijkquote:Op donderdag 23 juli 2020 17:28 schreef Aoibhin het volgende:
(zo'n heel gesprekje dat je moet voeren over wat je gaat doen)
Dat is wel een dingetje ja. Ik was er in 2017 met mijn moeder en heb zelf ook geen rijbewijs. Vond het best wel lullig toen dat zij alles moest rijden...quote:Op donderdag 23 juli 2020 17:27 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oja auto, nog een reden.
Mijn vriend is de enige van ons met een rijbewijs. Dus hij zou dan alles moeten rijden (stel we gaan een roadtrip doen, waar het wel snel op neerkomt in de VS).
Ik zie mezelf niet snel (als ik het al van plan ben) mijn rijbewijs halen.
Ja als hem wat overkomt oid dan kan je al niks meer.quote:Op donderdag 23 juli 2020 17:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is wel een dingetje ja. Ik was er in 2017 met mijn moeder en heb zelf ook geen rijbewijs. Vond het best wel lullig toen dat zij alles moest rijden...
Ja ik vind het dan ook best wel awkward om helemaal te gaan uitleggen wat we gaat doen en waar we heen gaan. Ik weet niet, zo'n reis die we hebben gepland zie ik dan toch als privé ofzoquote:
Maar ze vragen toch alleen of je voor business of vakantie er bent? En dan zeg je vakantie en dan is het toch goed?quote:Op donderdag 23 juli 2020 17:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ik vind het dan ook best wel awkward om helemaal te gaan uitleggen wat we gaat doen en waar we heen gaan. Ik weet niet, zo'n reis die we hebben gepland zie ik dan toch als privé ofzo
Helaas, heb ik die gemist.quote:Op donderdag 23 juli 2020 17:26 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Heb je de serie Tokidoki van Paulien Cornelisse gezien? Is erg leuk, over Japan.
Dat is inderdaad ook wel een risico ja.quote:Op donderdag 23 juli 2020 17:30 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja als hem wat overkomt oid dan kan je al niks meer.
Maar goed.
Wil er nu niet meer over praten.
Eet smakelijk!quote:
Bij ons vroegen ze nog wel door. En natuurlijk hoe je niet elk detail te vermelden ofzo, maar wat je een beetje op die vakantie gaat doen en waarheen allemaal (in geval van roadtrip).quote:Op donderdag 23 juli 2020 17:31 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Maar ze vragen toch alleen of je voor busisness of vakantie er bent? En dan zeg je vakantie en dan is het toch goed?
Of willen ze heel je itinerary weten?
Zolang het geen bordelen-roadtrip is zou ik er weinig problemen mee hebben om hen informatie te geven.quote:Op donderdag 23 juli 2020 17:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Bij ons vroegen ze nog wel door. En natuurlijk hoe je niet elk detail te vermelden ofzo, maar wat je een beetje op die vakantie gaat doen en waarheen allemaal (in geval van roadtrip).
Misschien is het dan een idee om een ticket bij elkaar te fantaseren (wel enigszins realistisch) en die te boeken zodra het een keer kanquote:Op donderdag 23 juli 2020 16:55 schreef Guanabana het volgende:
[..]
[..]
Ik heb niet bewust op mensen gehoest, ook niet op de irritante! Toonbeeld van terughoudendheidquote:Op donderdag 23 juli 2020 16:58 schreef Strani het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |