SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
Oeh dat klinkt wel handig!quote:Op zondag 12 juli 2020 22:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hij houdt je beweging bij. En in de dagboek kan je de routes die je hebt afgelegd zien.
Zeg nooit nooit.quote:Op zondag 12 juli 2020 22:39 schreef molloot200 het volgende:
JA ik weet dat ik nooit meer een topic zou openen maar dit was een foutje
Goede TTquote:Op zondag 12 juli 2020 22:39 schreef molloot200 het volgende:
JA ik weet dat ik nooit meer een topic zou openen maar dit was een foutje
Sowieso een vreemde man, altijd al raar gevoel bij gehad.quote:Op zondag 12 juli 2020 22:43 schreef Em31 het volgende:
Gommers kan toch zelf ook nee zeggen, wat een vreemde discussie.
Gommers moet vooral z'n werk doen, volgens mij is hij daar echt heel goed in. Maar het is wel zo'n iemand die zich vervolgens niet te veel met andere zaken bezig moet gaan houdenquote:Op zondag 12 juli 2020 22:59 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Sowieso een vreemde man, altijd al raar gevoel bij gehad.
Weet niet of je doelt op die racismediscussie bij Op1, maar daar knapte ik wel op hem af.quote:Op zondag 12 juli 2020 23:02 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Gommers moet vooral z'n werk doen, volgens mij is hij daar echt heel goed in. Maar het is wel zo'n iemand die zich vervolgens niet te veel met andere zaken bezig moet gaan houden
Ik vind hem wel oké verder, maar Fidan deed net alsof hij niets anders kon dan ja zeggen. Vind het een beetje dubbel. Ja het is raar dat ze het willen horen, maar als het écht niet kan, waarom dan niet gewoon nee zeggen.quote:Op zondag 12 juli 2020 22:59 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Sowieso een vreemde man, altijd al raar gevoel bij gehad.
Is daar een voorbeeld vanquote:Op zondag 12 juli 2020 23:07 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Weet niet of je doelt op die racismediscussie bij Op1, maar daar knapte ik wel op hem af.
Ja, hoewel je dat wel vaker hebt natuurlijk als je songtitels letterlijk gaat vertalenquote:Op zondag 12 juli 2020 22:56 schreef molloot200 het volgende:
https://www.sporcle.com/g(...)-2020-songs-in-dutch
Grappige Sporcle waardoor ik weer besefte hoe lelijk de Nederlandse taal eigenlijk is
Ja er zijn er leuke te vinden. Ik dacht eens even kijken wat ik voor quizzen krijg als ik Eurovision 2020 intypquote:Op zondag 12 juli 2020 23:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, hoewel je dat wel vaker hebt natuurlijk als je songtitels letterlijk gaat vertalenWel echt toffe quizzen zijn dat
Je hebt ze ook andersom; dat je een Engelstalige titel krijgt en die in de taal van het gastland erbij moet zoeken.
Nee die dingen zelf zeker niet inderdaad. Het lijkt er meer op dat voor veel mensen die hot topics minder belangrijk zijn daar dan wat wij op basis van onze media zouden denken. Dat maakt het allemaal niet minder zorgwekkend. Maar als we willen begrijpen waarom iemand aan de macht komt, moeten we ook willen begrijpen hoe de mensen die op die persoon hebben gestemd denken.quote:Op zondag 12 juli 2020 22:38 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik zie gewoon niet in waarom je over bepaalde dingen genuanceerder zou moeten denken als het over behoorlijk extreme dingen gaat.
Het zure van dat laatste is natuurlijk wel dat die mensen niet echt lijken te begrijpen hoe ze moeten stemmen om echt vooruit te gaan. Natuurlijk wil je dat het anders gaat als je niet echt uitzicht hebt op verbetering, alleen is een stem op de partij die je alleen maar verder naar beneden trapt dan niet heel tactisch. Vind dat oprecht wel sneu om te zien, die mensen gun je ook een beter levenquote:Op zondag 12 juli 2020 23:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee die dingen zelf zeker niet inderdaad. Het lijkt er meer op dat voor veel mensen die hot topics minder belangrijk zijn daar dan wat wij op basis van onze media zouden denken. Dat maakt het allemaal niet minder zorgwekkend. Maar als we willen begrijpen waarom iemand aan de macht komt, moeten we ook willen begrijpen hoe de mensen die op die persoon hebben gestemd denken.
Zelfde met Trump: Het is heel makkelijk om al zijn fans te zien als complete idioten. Maar toen ik in een programma van Eva Jinek in de VS keek naar mensen die zo arm waren dat ze massaal naar een grote tent kwamen waar vrijwillige tandartsen nog enige orde in de tandenchaos probeerden aan te brengen, snapte ik ook wel dat als ik in zo'n situatie zat, ik ook zou stemmen op iemand die hele andere dingen belooft dan degene die op dat moment president is. Wat voor debiel het verder ook is.
Ik vind dat wel lastig hoor. Die mensen zitten nu al aan de grond dus wat hebben ze te verliezen als ze op iemand stemmen die een volledig andere mentaliteit lijkt te hebben dan de vorige presidenten? Als zij na acht jaar Obama de indruk hebben dat de Democraten veel praten maar weinig doen, dan snap ik de wanhoop wel.quote:Op zondag 12 juli 2020 23:28 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Het zure van dat laatste is natuurlijk wel dat die mensen niet echt lijken te begrijpen hoe ze moeten stemmen om echt vooruit te gaan. Natuurlijk wil je dat het anders gaat als je niet echt uitzicht hebt op verbetering, alleen is een stem op de partij die je alleen maar verder naar beneden trapt dan niet heel tactisch. Vind dat oprecht wel sneu om te zien, die mensen gun je ook een beter leven
Maar als je ook geen vertrouwen hebt in de partij die de afgelopen acht jaar de dienst uitmaakte heb je in een tweepartijenstelsel weinig opties overquote:Op zondag 12 juli 2020 23:28 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Het zure van dat laatste is natuurlijk wel dat die mensen niet echt lijken te begrijpen hoe ze moeten stemmen om echt vooruit te gaan. Natuurlijk wil je dat het anders gaat als je niet echt uitzicht hebt op verbetering, alleen is een stem op de partij die je alleen maar verder naar beneden trapt dan niet heel tactisch. Vind dat oprecht wel sneu om te zien, die mensen gun je ook een beter leven
Probleem zit ‘m dan ook wel in die indruk natuurlijk. Die mensen volgen of begrijpen de politiek te weinig om in te zien dat de Republikeinen 6 jaar lang van alles stelselmatig geblokkeerd hebben. Waarin een zender als Fox News ook een grote rol speelt uiteraard. Zo’n groep mensen zou dan eigenlijk ook beter af zijn als ze zich zouden scharen achter kandidaten als Sanders, los wat je verder van hem vindt, die ook wel tegen het Democratische establishment is, maar een visie heeft die de onderlaag daadwerkelijk verder zou kunnen helpen.quote:Op zondag 12 juli 2020 23:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind dat wel lastig hoor. Die mensen zitten nu al aan de grond dus wat hebben ze te verliezen als ze op iemand stemmen die een volledig andere mentaliteit lijkt te hebben dan de vorige presidenten? Als zij na acht jaar Obama de indruk hebben dat de Democraten veel praten maar weinig doen, dan snap ik de wanhoop wel.
Klopt. Als je jezelf er een beetje in verdiept dan is in veel gevallen wel te begrijpen waarom iemand ergens op stemt en hoe het komt dat iemand/een partij heel populair is.quote:Op zondag 12 juli 2020 23:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee die dingen zelf zeker niet inderdaad. Het lijkt er meer op dat voor veel mensen die hot topics minder belangrijk zijn daar dan wat wij op basis van onze media zouden denken. Dat maakt het allemaal niet minder zorgwekkend. Maar als we willen begrijpen waarom iemand aan de macht komt, moeten we ook willen begrijpen hoe de mensen die op die persoon hebben gestemd denken.
Zelfde met Trump: Het is heel makkelijk om al zijn fans te zien als complete idioten. Maar toen ik in een programma van Eva Jinek in de VS keek naar mensen die zo arm waren dat ze massaal naar een grote tent kwamen waar vrijwillige tandartsen nog enige orde in de tandenchaos probeerden aan te brengen, snapte ik ook wel dat als ik in zo'n situatie zat, ik ook zou stemmen op iemand die hele andere dingen belooft dan degene die op dat moment president is. Wat voor debiel het verder ook is.
Ja, daarvoor is de kennis inderdaad te ontoereikend (en vaak de intelligentie ook, dat moeten we ook niet vergeten).quote:Op zondag 12 juli 2020 23:34 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Probleem zit ‘m dan ook wel in die indruk natuurlijk. Die mensen volgen of begrijpen de politiek te weinig om in te zien dat de Republikeinen 6 jaar lang van alles stelselmatig geblokkeerd hebben. Waarin een zender als Fox News ook een grote rol speelt uiteraard. Zo’n groep mensen zou dan eigenlijk ook beter af zijn als ze zich zouden scharen achter kandidaten als Sanders, los wat je verder van hem vindt, die ook wel tegen het Democratische establishment is, maar een visie heeft die de onderlaag daadwerkelijk verder zou kunnen helpen.
Het hangt er heel erg vanaf hoe de informatie tot iemand komt. In heel veel gevallen kijkt, luisterd en leest iemand vooral iets uit een of een beperkt aantal bronnen. Als die dan iets op een bepaalde manier brengen die ook nog eens heel erg aansluiten bij hoe je denkt. Dan is een stem op een bepaalde partij vrij gemakkelijk gemaakt.quote:Op zondag 12 juli 2020 23:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind dat wel lastig hoor. Die mensen zitten nu al aan de grond dus wat hebben ze te verliezen als ze op iemand stemmen die een volledig andere mentaliteit lijkt te hebben dan de vorige presidenten? Als zij na acht jaar Obama de indruk hebben dat de Democraten veel praten maar weinig doen, dan snap ik de wanhoop wel.
Precies. Als je niet meerdere bronnen raadpleegt (dat geldt voor iedereen), dan kan je eigen mening behoorlijk gekleurd raken. Daardoor kun je zelfs de feiten gaan ontkennen.quote:Op zondag 12 juli 2020 23:34 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Probleem zit ‘m dan ook wel in die indruk natuurlijk. Die mensen volgen of begrijpen de politiek te weinig om in te zien dat de Republikeinen 6 jaar lang van alles stelselmatig geblokkeerd hebben. Waarin een zender als Fox News ook een grote rol speelt uiteraard. Zo’n groep mensen zou dan eigenlijk ook beter af zijn als ze zich zouden scharen achter kandidaten als Sanders, los wat je verder van hem vindt, die ook wel tegen het Democratische establishment is, maar een visie heeft die de onderlaag daadwerkelijk verder zou kunnen helpen.
Absoluut, ik heb er zelf ook regelmatig last van.quote:Op zondag 12 juli 2020 23:40 schreef Redefine het volgende:
Het probleem zit m er ook wel in dat we als mens steeds meer een confirmation bias krijgen. Het is heel lastig om onszelf echt open te stellen voor andere inzichten.
Dat is toch een beetje te makkelijk. Obama was gewoon niet zo’n geweldige president, die in elk geval “yes we can” niet heeft kunnen vertalen in “als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan”. Tel daarbij op dat de beoogde opvolger de kansarmen neerzette als “basket of deplorables” en er is weinig reden om er vertrouwen in te hebben dat het beter gaat worden.quote:Op zondag 12 juli 2020 23:34 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Jij bent echt heel goed. Meerdere mensen zeggen dat.quote:Op zondag 12 juli 2020 23:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Absoluut, ik heb er zelf ook regelmatig last van.
Ik ook. Het is heel lastig om buiten je eigen cocon te kijken. Zelfs als je blik al vrij breed is. Je wil toch graag zien dat je eigen gelijk bevestigd wordt.quote:Op zondag 12 juli 2020 23:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Absoluut, ik heb er zelf ook regelmatig last van.
Waarin?quote:Op zondag 12 juli 2020 23:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Jij bent echt heel goed. Meerdere mensen zeggen dat.
Zeker! Maar ik heb wel vaker dat als ik jullie hier lees, dat me het gevoel bekruipt dat ik zelf wel eens onderdeel ben van het onderbuikvolkquote:Op zondag 12 juli 2020 23:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik ook. Het is heel lastig om buiten je eigen cocon te kijken. Zelfs als je blik al vrij breed is. Je wil toch graag zien dat je eigen gelijk bevestigd wordt.
Daarom ga ik daar dan ook weleens tegeninquote:Op zondag 12 juli 2020 23:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Zeker! Maar ik heb wel vaker dat als ik jullie hier lees, dat me het gevoel bekruipt dat ik zelf wel eens onderdeel ben van het onderbuikvolken te weinig kennis van zaken heb.
Oh hahaquote:Op zondag 12 juli 2020 23:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Sport heb ik gelezen. Vooral teamsporten.
Zeker, het is inderdaad ook goed dat jij en anderen er tegen in gaan!quote:Op zondag 12 juli 2020 23:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daarom ga ik daar dan ook weleens tegenin![]()
Maar vanuit je onderbuik spreken is ook niet zo vreemd. Dat is een vrij natuurlijke reactie. Dat hebben we allemaal wel. Het gaat er vooral om of je jezelf beseft dat je het doet en ook openstaat voor andere invalshoeken.
Vice versa lijkt me. Anders krijgen we teveel een echoput.quote:Op zondag 12 juli 2020 23:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Zeker, het is inderdaad ook goed dat jij en anderen er tegen in gaan!
Ik denk zeker dat Obama teveel wordt overschat als president door veel mensen. Hij heeft op diverse punten dingen laten liggen die hij zeker had kunnen verbeteren.quote:Op zondag 12 juli 2020 23:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat is toch een beetje te makkelijk. Obama was gewoon niet zo’n geweldige president, die in elk geval “yes we can” niet heeft kunnen vertalen in “als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan”. Tel daarbij op dat de beoogde opvolger de kansarmen neerzette als “basket of deplorables” en er is weinig reden om er vertrouwen in te hebben dat het beter gaat worden.
Is dat excel-leer een grapje in het kader van dataverwerking.quote:Op zondag 12 juli 2020 23:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh hahaJa daarin excelleer ik inderdaad.
Er is absoluut genoeg op Rutte aan te merken. Maar niet dat hij geen goede premier is. Weet toch altijd wel de boel goed bij elkaar te houden. En zorgt er ook voor dat Nederland er in het buitenland goed op staat.quote:Op zondag 12 juli 2020 23:47 schreef ijs_beer het volgende:
Was een fijne uitzending van OP1 net. Fijn dat ze gewoon eens iemand een uur de tijd te geven om ergens over te praten. Zouden ze vaker moeten doen.
En wel weer even extra respect voor Rutte. Politiek inhoudelijk ben ik het lang niet altijd met 'm eens, maar hij is wel een goede premier hoor. En dan ook nog je moeder verliezen en zo door moeten gaan continu. Ik gun de man echt even vakantie.
Andersom geldt dat natuurlijk ook. Als ik vanuit mijn onderbuik spreekt, moet iemand anders daar ook tegenin gaan.quote:Op zondag 12 juli 2020 23:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Zeker, het is inderdaad ook goed dat jij en anderen er tegen in gaan!
quote:Op zondag 12 juli 2020 23:51 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Is dat excel-leer een grapje in het kader van dataverwerking.
Obama was zeker niet een wonderkind, prima president wel, gewoon netjes middenmoot, misschien net subtop in de ranglijst van Amerikaanse presidenten.quote:Op zondag 12 juli 2020 23:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat is toch een beetje te makkelijk. Obama was gewoon niet zo’n geweldige president, die in elk geval “yes we can” niet heeft kunnen vertalen in “als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan”.
Dat was dan ook een gigantische blunder, die uitspraak. Overigens voor enige nuance, het ging dat niet over kansarmen, maar racisten, seksisten, homofoben en xenofoben, wat volgens Clinton ongeveer de helft van de aanhang zou zijn. Dat zegt heul niet dat een kansarme een deplorable isquote:Tel daarbij op dat de beoogde opvolger de kansarmen neerzette als “basket of deplorables” en er is weinig reden om er vertrouwen in te hebben dat het beter gaat worden.
Zekerquote:Op zondag 12 juli 2020 23:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Andersom geldt dat natuurlijk ook. Als ik vanuit mijn onderbuik spreekt, moet iemand anders daar ook tegenin gaan.
Ik weet niet of dat het is. Ik heb hier het idee dat de SC gedomineerd wordt door mensen die in een redelijke buurt zijn opgegroeid, hoog opgeleid zijn en een behoorlijke baan hebben of waarschijnlijk gaan krijgen.quote:Op zondag 12 juli 2020 23:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Zeker! Maar ik heb wel vaker dat als ik jullie hier lees, dat me het gevoel bekruipt dat ik zelf wel eens onderdeel ben van het onderbuikvolken te weinig kennis van zaken heb.
Sanders heeft de rest van democratische partij ook wel meegetrokken, dus best wel kans dat er een aantal van zijn standpunten gerealiseerd gaan worden.quote:Op zondag 12 juli 2020 23:54 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Obama was zeker niet een wonderkind, prima president wel, gewoon netjes middenmoot, misschien net subtop in de ranglijst van Amerikaanse presidenten.
Maar het is ook gewoon een feit dat Republikeinen hem stelselmatig aan het dwarsbomen waren. Obama had met een plan kunnen komen met 100% Republikeins beleid en ze hadden het nog weggestemd. Die combinatie heeft hem niet heel slagvaardig gemaakt. Dat heeft hij zelf ook wel onderschat, anders had hij wel meer geregeld in de eerste twee jaar.
[..]
Dat was dan ook een gigantische blunder, die uitspraak. Overigens voor enige nuance, het ging dat niet over kansarmen, maar racisten, seksisten, homofoben en xenofoben, wat volgens Clinton ongeveer de helft van de aanhang zou zijn. Dat zegt heul niet dat een kansarme een deplorable is
Maar daarom hadden de kansarmen die voorverkiezingen massaal als Democraten voor Sanders moeten stemmen om nog soort van een serieuze kans op verbetering van hun situatie te krijgen.
Ja daar heb ik mezelf ook wel aardig in getraind denk ik. Heel vaak lees ik dingen waarvan ik denk dat de nuance mist. En dat blijkt dan ook bijna altijd zo te zijn.quote:Op zondag 12 juli 2020 23:54 schreef Redefine het volgende:
Het meest basale vind ik overigens dat je zo vaak mogelijk moet nadenken als je iets hoort of leest, is dit het hele verhaal? Vooral als het gaat om verhalen waarvan je denkt, dat is wel heel raar, of schandalig dat kan toch echt niet. Negen van de tien keer is het dan niet zo zwart wit als er in dat nieuwsbericht gesteld wordt.
quote:Op zondag 12 juli 2020 23:55 schreef Guanabana het volgende:
Morgen komt het nieuwe bed, hoop dat het allemaal goed gaat.
Absoluut ja, ben ik met je eens. We zitten hier ook een beetje in een bubbel.quote:Op zondag 12 juli 2020 23:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat het is. Ik heb hier het idee dat de SC gedomineerd wordt door mensen die in een redelijke buurt zijn opgegroeid, hoog opgeleid zijn en een behoorlijke baan hebben of waarschijnlijk gaan krijgen.
Dan is het best lastig om je te verplaatsen in iemand voor wie dat niet geldt en die nu met zijn gezin in een achterstandsbuurt als pakketbezorger de eindjes aan elkaar probeert te knopen.
Geen verwijt overigens, en ik vind het zelf eveneens lastig, maar het past wel een beetje binnen de groeiende tweedeling in de maatschappij.
Ik zou het zelf eigenlijk wel fijn vinden als hij leiding zou geven aan een kabinet zonder VVD (al betwijfel ik of hij dat zou willen). De VVD is eigenlijk wel weer een keer toe aan oppositie voeren zo langzaamaan, maar Rutte is een zeer kundig bestuurder en leiderquote:Op zondag 12 juli 2020 23:47 schreef ijs_beer het volgende:
Was een fijne uitzending van OP1 net. Fijn dat ze gewoon eens iemand een uur de tijd te geven om ergens over te praten. Zouden ze vaker moeten doen.
En wel weer even extra respect voor Rutte. Politiek inhoudelijk ben ik het lang niet altijd met 'm eens, maar hij is wel een goede premier hoor. En dan ook nog je moeder verliezen en zo door moeten gaan continu. Ik gun de man echt even vakantie.
Ja tussen 13 en 16 is de bedoeling, hoeven we gelukkig niet om 7u al klaar te zitten.quote:
Sowieso heb ik enigszins het idee (van buitenaf) dat in de Amerikaanse samenleving nu wat breder wordt begrepen dat er hervormingen nodig zijn. In de sociale richting. Dus het momentum voor het platform van Sanders om de Democratische partij te sturen is wel vrij sterkquote:Op zondag 12 juli 2020 23:57 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Sanders heeft de rest van democratische partij ook wel meegetrokken, dus best wel kans dat er een aantal van zijn standpunten gerealiseerd gaan worden.
Vind ik prima, ik heb toch geen zin om het nu over politiek te hebbenquote:Op zondag 12 juli 2020 23:55 schreef Guanabana het volgende:
*komt gewoon even tussendoor in een politieke discussie*
Ik ben zelf niet arm op gegroeid (ook niet rijk, maar mooi ertussenin). Maar heb wel op scholen gezeten waar kinderen vanuit alle lagen van de samenleving zaten. Verder genoeg met collega's gewerkt uit allerlei lagen van de samenleving. Klanten gehad uit al die lagen. En woon mijn hele leeftijd in de randstad.quote:Op zondag 12 juli 2020 23:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat het is. Ik heb hier het idee dat de SC gedomineerd wordt door mensen die in een redelijke buurt zijn opgegroeid, hoog opgeleid zijn en een behoorlijke baan hebben of waarschijnlijk gaan krijgen.
Dan is het best lastig om je te verplaatsen in iemand voor wie dat niet geldt en die nu met zijn gezin in een achterstandsbuurt als pakketbezorger de eindjes aan elkaar probeert te knopen.
Geen verwijt overigens, en ik vind het zelf eveneens lastig, maar het past wel een beetje binnen de groeiende tweedeling in de maatschappij.
Dat was ook een grote blunder. Maar het blijkt uiteraard toch bijzonder komisch dat Clinton die opmerking bizar veel verweten wordt terwijl de tegenstander de ene vuilspuiterij nog niet had afgerond of hij begon al aan de volgendequote:Op zondag 12 juli 2020 23:54 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Dat was dan ook een gigantische blunder, die uitspraak. Overigens voor enige nuance, het ging dat niet over kansarmen, maar racisten, seksisten, homofoben en xenofoben, wat volgens Clinton ongeveer de helft van de aanhang zou zijn. Dat zegt heul niet dat een kansarme een deplorable is
Maar daarom hadden de kansarmen die voorverkiezingen massaal als Democraten voor Sanders moeten stemmen om nog soort van een serieuze kans op verbetering van hun situatie te krijgen.
Ja daar mogen we blij mee zijn. Ondanks alle nadelen die ons systeem ook heeft. Het kan nog zoveel slechter.quote:Op maandag 13 juli 2020 00:03 schreef Strani het volgende:
Maar jongens ik ben zo blij dat zowel Nederland als Spanje (nu) meerpartijenstelsels hebben. Nu ook weer naar Polen kijkend, al die ellende met zo'n winner takes all-systeem.
Zoiets;quote:Op maandag 13 juli 2020 00:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zeg Guaan, als je morgen een nieuwe kleur uit zou moeten kiezen voor de muren van de huiskamer, welke kleur zou dat dan worden?
Ik dacht al... ik wist dat wij mannen niet zoveel detail in kleuren kunnen herkennen maar om er nou helemáál geen kleur in te herkennen...quote:Op maandag 13 juli 2020 00:21 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Zoiets;
[ afbeelding ]
Oja ik kan mobiel geen plaatjes posten![]()
Al met al, als je in het midden van de discussie zit ben je altijd de klos.quote:Op maandag 13 juli 2020 00:18 schreef Redefine het volgende:
En tegelijkertijd stoor ik mij er dan ook weer aan als er te gemakkelijk wordt gepraat over diverse problemen. Natuurlijk zijn die problemen niet zo groot als sommige mensen roepen. Maar het bagatelliseren is ook zeker niet goed.
Als je bijvoorbeeld kijkt naar migratie. Dan wordt er toch ook te vaak niet naar de problemen gekeken die er wel degelijk spelen. Daar wordt dan vaak te snel overheen gestapt.
Ten dele wel. Al ligt de waarheid ook weer niet altijd in het midden. Maar in de meeste gevallen wel. Sowieso geldt dat de redelijke discussie alleen in het midden te voeren is (en dan heb ik niet over het politieke midden). Niet aan 'het is zwart' kant, noch aan de 'het is wit' kant.quote:Op maandag 13 juli 2020 00:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Al met al, als je in het midden van de discussie zit ben je altijd de klos.
Mooie kleur! Ik denk dat ik voor mijn huis voor een iets lichtere tint zou gaan. Mijn achtergrond op Fok is wel redelijk donkergroenquote:
Of dit ja.quote:Op maandag 13 juli 2020 00:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mooie kleur! Ik denk dat ik voor mijn huis voor een iets lichtere tint zou gaan. Mijn achtergrond op Fok is wel redelijk donkergroen
Het ligt er ook wel een beetje aan welke muur het is. Is het een muur waar je meer met je rug naartoe zit, dan kun je sneller voor donkerder kiezen, dan als je er tegenaan kijkt.quote:Op maandag 13 juli 2020 00:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mooie kleur! Ik denk dat ik voor mijn huis voor een iets lichtere tint zou gaan. Mijn achtergrond op Fok is wel redelijk donkergroen
Ik heb in een eerdere woning een deel van mijn muren lichtblauw gehad. Dat was geen heel bewuste keuze, het was gewoon een kleur die de lokale verfdump op voorraad had. Maar dat beviel primaquote:
Dat heb ik zelf ook wel. De muren in mijn woning zijn allemaal wit. Terwijl ik toch wel genoeg mooie kleuren voorbij zie komen in programma's. Maar er is nog wel een verschil tussen willen en doenquote:Op maandag 13 juli 2020 00:29 schreef Guanabana het volgende:
We hebben overigens overal gewoon witte muren. Verven is moeite en een beetje eng qua wat als het geen gezicht is.
Maar op dit soort plaatjes vind ik het toch altijd wel mooi en dan zou ik het ook wel willen.
Bij mij is het ook dat ik de muren weer wit moet opleveren als ik hier vertrek. Ik weet nog niet wanneer dat gaat zijn, dus durf ik ook niet heel goed de muren te schilderen. Deels ook vanwege moeite en zoquote:Op maandag 13 juli 2020 00:29 schreef Guanabana het volgende:
We hebben overigens overal gewoon witte muren. Verven is moeite en een beetje eng qua wat als het geen gezicht is.
Maar op dit soort plaatjes vind ik het toch altijd wel mooi en dan zou ik het ook wel willen.
Bij lichtblauw zou ik babykamer-vibes voelenquote:Op maandag 13 juli 2020 00:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb in een eerdere woning een deel van mijn muren lichtblauw gehad. Dat was geen heel bewuste keuze, het was gewoon een kleur die de lokale verfdump op voorraad had. Maar dat beviel prima
Dat is inderdaad wel een punt. Dat geldt hier ook wel. Alhoewel de woningbouw eigenlijk niks zou mogen zeggen, want de kleuren van de muren waren hier alle kleuren van de regenboog toen ik hier kwam wonenquote:Op maandag 13 juli 2020 00:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bij mij is het ook dat ik de muren weer wit moet opleveren als ik hier vertrek. Ik weet nog niet wanneer dat gaat zijn, dus durf ik ook niet heel goed de muren te schilderen. Deels ook vanwege moeite en zo
Ik kwam ook op die foto uit, maar wilde toch eerst even checken of dat klopte voor ik het zou postenquote:Op maandag 13 juli 2020 00:40 schreef Guanabana het volgende:
Ik wilde het jullie toch niet onthouden.
[ afbeelding ]
@Davequote:Op maandag 13 juli 2020 00:40 schreef Guanabana het volgende:
Ik wilde het jullie toch niet onthouden.
[ afbeelding ]
Ja dit geeft het liedje van de fuck fuck fuchsia toch weer een andere lading (Ja Zuster, Nee Zuster).quote:
Die ken ik dan weer niet, omdat ik Ja Zuster, Nee Zuster amper gekeken heb.quote:Op maandag 13 juli 2020 00:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dit geeft het liedje van de fuck fuck fuchsia toch weer een andere lading (Ja Zuster, Nee Zuster).
Toen ik klein was hebben m'n ouders me een casettebandje gegeven met de belangrijkste liedjes, dus zo ben ik er alsnog mee opgegroeid.quote:Op maandag 13 juli 2020 00:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die ken ik dan weer niet, omdat ik Ja Zuster, Nee Zuster amper gekeken heb.
Dan blijft dat inderdaad wel hangen.quote:Op maandag 13 juli 2020 00:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Toen ik klein was hebben m'n ouders me een casettebandje gegeven met de belangrijkste liedjes, dus zo ben ik er alsnog mee opgegroeid.
Hier hetzelfde. Moeder was fan en had er een bandje van, dus ik weet er nog best was van zonder ooit een aflevering gezien te hebbenquote:Op maandag 13 juli 2020 00:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Toen ik klein was hebben m'n ouders me een casettebandje gegeven met de belangrijkste liedjes, dus zo ben ik er alsnog mee opgegroeid.
quote:Op maandag 13 juli 2020 00:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hier hetzelfde. Moeder was fan en had er een bandje van, dus ik weet er nog best was van zonder ooit een aflevering gezien te hebben
Als je Purmerend zegt dan moet je een vervoersmiddel kiezen waar je zo snel mogelijk mee rechtsomkeert kunt maken.quote:Op maandag 13 juli 2020 00:48 schreef Strani het volgende:
[..]Dus als ik Purmerend zeg dan weet jij met welk vervoersmiddel we er naar toe gaan?
De step.quote:Op maandag 13 juli 2020 00:48 schreef Strani het volgende:
[..]Dus als ik Purmerend zeg dan weet jij met welk vervoersmiddel we er naar toe gaan?
Zekerquote:Op maandag 13 juli 2020 00:48 schreef Strani het volgende:
Nee hijzelf blijkbaar ook niet, gezien de hulp die hij uiteindelijk nodig had om er te gerakenquote:Op maandag 13 juli 2020 00:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
ZekerDe step. Geen idee waarom overigens
Wim Sonneveld is het duidelijk niet met je eens.quote:Op maandag 13 juli 2020 00:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als je Purmerend zegt dan moet je een vervoersmiddel kiezen waar je zo snel mogelijk mee rechtsomkeert kunt maken.
Leukquote:Op maandag 13 juli 2020 00:55 schreef Guanabana het volgende:
Heb een dikke biografie over Annie MG Schmidt gelezen, wel aanrader.
Veel van wat ze heeft gedaan was natuurlijk geweldig, ze heeft ook de eerste Nederlandse musicals geschreven.
Goedemorgen, en wat spannend, heel veel succes!quote:Op maandag 13 juli 2020 06:46 schreef MMF93 het volgende:
Morning.
Vandaag mn eerste werkdag. Ik heb al 6 jaar geen baantje meer gehad, dus dit voelt wel weer als een mooie stap vooruit. En ik word toevallig ingewerkt door mijn stagebegeleidster, super leuk
.
Fijne dag allemaal
Succes vandaag!quote:Op maandag 13 juli 2020 06:46 schreef MMF93 het volgende:
Morning.
Vandaag mn eerste werkdag. Ik heb al 6 jaar geen baantje meer gehad, dus dit voelt wel weer als een mooie stap vooruit. En ik word toevallig ingewerkt door mijn stagebegeleidster, super leuk
.
Fijne dag allemaal
Veel succes en plezier vandaagquote:Op maandag 13 juli 2020 06:46 schreef MMF93 het volgende:
Morning.
.
Fijne dag allemaal
Veel succes.quote:Op maandag 13 juli 2020 06:46 schreef MMF93 het volgende:
Morning.
.
Fijne dag allemaal
Succes!quote:Op maandag 13 juli 2020 06:46 schreef MMF93 het volgende:
Morning.
.
Fijne dag allemaal
Oeh spannend dan! En succesquote:Op maandag 13 juli 2020 06:46 schreef MMF93 het volgende:
Morning.
.
Fijne dag allemaal
Succes hoorquote:Op maandag 13 juli 2020 06:46 schreef MMF93 het volgende:
Morning.
.
Fijne dag allemaal
Ik heb net mijn derde bak thee gepakt.quote:
Heb een volle theepot staanquote:
wowquote:Op maandag 13 juli 2020 10:35 schreef Redefine het volgende:
https://www.nu.nl/film/60(...)eden-aan-kanker.html
John Travolta blijft ook niet veel bespaard. Eerst een aantal jaar geleden zijn zoon en nu zijn vrouw. Het was ook nog een van de langstlopende showbizz huwelijken.
Succes, tof dat je gaat werken! Veel plezier.quote:Op maandag 13 juli 2020 06:46 schreef MMF93 het volgende:
Morning.
.
Fijne dag allemaal
Ik heb dat met al die liedjes, hoe vaker je ze luistert, hoe leuker ze wordenquote:Op maandag 13 juli 2020 10:53 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Succes, tof dat je gaat werken! Veel plezier.
Ik zit Lion of Love te luisteren, eigenlijk best een lekker nummer
Ik zie het niet zittenquote:Op maandag 13 juli 2020 10:48 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
@:guanabana jij veel succes met het in ontvangst nemen van je nieuwe boxspring vandaag
Oeehhh, spannend! Veel succes!quote:Op maandag 13 juli 2020 06:46 schreef MMF93 het volgende:
Morning.
.
Fijne dag allemaal
Ik snap dat heel goedquote:Op maandag 13 juli 2020 10:56 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik zie het niet zittenheb allemaal doemgedachten over dat het toch allemaal misgaat.
Er had gisteren tijdens het wandelen een vogel in mijn nek geschetenquote:Op maandag 13 juli 2020 11:00 schreef Meridiaan het volgende:
Er heeft een vogel op mijn kat gescheten
Mijn stressniveau is inderdaad heel hoog momenteelquote:Op maandag 13 juli 2020 10:57 schreef Guanabana het volgende:
Respect dat jij een verbouwing doorstaat want ik zou in een staat van permanente stress en wanhoop leven.
wutquote:Op maandag 13 juli 2020 11:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
Er had gisteren tijdens het wandelen een vogel in mijn nek gescheten![]()
Oooh bah inderdaad. Heb je 'm met gelijke munt terugbetaald?quote:Op maandag 13 juli 2020 11:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
Er had gisteren tijdens het wandelen een vogel in mijn nek gescheten![]()
Ik had eerst één muur op mijn slaapkamer roze, en sinds een aantal jaar zijn al mijn muren lichtblauw.quote:Op maandag 13 juli 2020 00:34 schreef Guanabana het volgende:
Ik had ooit een lichtroze tint gekocht voor de slaapkamer met het idee één muur daarmee te doen (want roze) maar dat is toch niet doorgegaan, want ook weer babykamer-vibes
![]()
Dan liever nog een soort fuchsia tint.
Ja echt. Wij waren aan het wandelen en toen waren we bij een kersenboom. En mijn vriend wou daar een kers van plukken en opeten. En ik stond te wachten en toen voelde ik opeens iets nats in mijn nek en toen bleek het vogelpoep te zijnquote:
Spannend hoor, veel succes vandaag!quote:Op maandag 13 juli 2020 06:46 schreef MMF93 het volgende:
Morning.
.
Fijne dag allemaal
Toen ik nog thuis woonde had ik de muren van mijn slaapkamer ook lichtblauwquote:Op maandag 13 juli 2020 11:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik had eerst één muur op mijn slaapkamer roze, en sinds een aantal jaar zijn al mijn muren lichtblauw.
Misschien de innerlijke baby in mij ofzo
omg de MI dat ik nu hebquote:Op maandag 13 juli 2020 11:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja echt. Wij waren aan het wandelen en toen waren we bij een kersenboom. En mijn vriend wou daar een kers van plukken en opeten. En ik stond te wachten en toen voelde ik opeens iets nats in mijn nek en toen bleek het vogelpoep te zijn
En toen moest ik een beetje gillenen moest mijn vriend het verwijderen. Gelukkig niet in mijn kleding of haar gekomen. En het was niet zo'n vieze witte flats maar volgens mij had de vogel ook veel kersen gegeten.
#einde ranzig bericht
Oh nee wat ergquote:Op maandag 13 juli 2020 10:35 schreef Redefine het volgende:
https://www.nu.nl/film/60(...)eden-aan-kanker.html
John Travolta blijft ook niet veel bespaard. Eerst een aantal jaar geleden zijn zoon en nu zijn vrouw. Het was ook nog een van de langstlopende showbizz huwelijken.
Ja preciesquote:Op maandag 13 juli 2020 10:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb dat met al die liedjes, hoe vaker je ze luistert, hoe leuker ze worden![]()
Zouden niet misstaan op het echte ESF
quote:Op maandag 13 juli 2020 11:01 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
JAAAAAAA @:koffieleuk!![]()
![]()
Liever een kopje thee though
Is wel grappig. "vroeger" was ik vaak een van de weinige die thee dronk op het werk en zo. tegenwoordig drinken er zoveel meer thee.quote:
Die combo kan niet misgaan! Zoiets hebben wij thuis ook en het staat geweldig.quote:Op maandag 13 juli 2020 10:48 schreef Arizona het volgende:
Onze muren worden as we speak wit geverfd. RAL9010 FTW.
Qua aankleding willen wij ook voor een warme look gaan, met een houten tafel / jute / riet / (grote) groene planten) en dan gecombineerd met accentjes van goud Vond beide plaatjes hierboven erg mooi!
Hout maakt altijd warm. Zowel in huis als in de haard.quote:Op maandag 13 juli 2020 11:18 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Die combo kan niet misgaan! Zoiets hebben wij thuis ook en het staat geweldig.
Gaaf!quote:Op maandag 13 juli 2020 11:18 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Die combo kan niet misgaan! Zoiets hebben wij thuis ook en het staat geweldig.
quote:Op maandag 13 juli 2020 11:20 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Hout maakt altijd warm. Zowel in huis als in de haard.
Dragers van een houten jas klagen ook zelden dat ze het koud hebbenquote:Op maandag 13 juli 2020 11:20 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Hout maakt altijd warm. Zowel in huis als in de haard.
M'n opa zegt hetzelfde over houten schoenenquote:Op maandag 13 juli 2020 11:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dragers van een houten jas klagen ook zelden dat ze het koud hebben
Oeh dat is ook zeker spannend zeg! Maar komt vast goedquote:Op maandag 13 juli 2020 11:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik snap dat heel goed. Hopelijk komt hij mooi op tijd, dan ben je snel uit de spanning. Maar het komt goed! Vaak herhalen, dan ga je het steeds meer geloven
![]()
Hier komt deze week het hoogtepunt van de verbouwing en qua spanning dus het dieptepunt, de vloer wordt morgen gelegd en dan wordt woensdag en donderdag de keuken geplaatst. Je wil niet weten hoeveel doemgedachten ik met name over die keuken hebEn het is ook nog vlak voor de bouwvak dus als er echt iets belangrijks mis is kan ik nog minimaal 3 weken niet koken en dat kan ik niet aaaaaannn
![]()
*Herhaalt voor de 3137e keer: Het komt goed![]()
Bij ons in het dorp lopen nog behoorlijk wat mensen op klompen. Maar die dragen om warm te zijn vaak ook geitenwollensokkenquote:Op maandag 13 juli 2020 11:28 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
M'n opa zegt hetzelfde over houten schoenen
Gadverquote:Op maandag 13 juli 2020 11:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja echt. Wij waren aan het wandelen en toen waren we bij een kersenboom. En mijn vriend wou daar een kers van plukken en opeten. En ik stond te wachten en toen voelde ik opeens iets nats in mijn nek en toen bleek het vogelpoep te zijn
En toen moest ik een beetje gillenen moest mijn vriend het verwijderen. Gelukkig niet in mijn kleding of haar gekomen. En het was niet zo'n vieze witte flats maar volgens mij had de vogel ook veel kersen gegeten.
#einde ranzig bericht
Ja ik had altijd één muur een kleurtje en de rest wit, maar wilde voor de verandering eens alle muren een kleurtjequote:Op maandag 13 juli 2020 11:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Toen ik nog thuis woonde had ik de muren van mijn slaapkamer ook lichtblauw
En lichtblauw / donkerblauw / groene gordijnen
De muren en gordijnen zijn nog steeds zo, is nu de logeerkamer bij mijn ouders, haha.
Ik drink nu wel koffiequote:
Thanks, dit is tenminste nog eens een zinvolle tag, anders had ik dit lekkers gemist.quote:
Toevallig heb ik net ook gereserveerd voor woensdagochtend. Ben ook met name benieuwd hoe druk het er is. Ik kan mij voorstellen dat juist veel mensen nog thuis blijven, dus wellicht is het lekker rustig.quote:Op maandag 13 juli 2020 11:38 schreef Aoibhin het volgende:
Nou straks dus weer voor het eerst in maanden naar de sportschool![]()
De kleedkamers zijn nog gesloten, maar ik verwissel toch altijd alleen mijn schoenen daar. En verder moest ik een tijdslot reserveren (14:00 - 15:00) en moet je persé met max. 1 persoon in een bepaald vak blijven. Er zal vast ook wel meer toezicht zijn op het schoonmaken van apparaten. Ben benieuwd.
Succesquote:Op maandag 13 juli 2020 11:38 schreef Aoibhin het volgende:
Nou straks dus weer voor het eerst in maanden naar de sportschool![]()
De kleedkamers zijn nog gesloten, maar ik verwissel toch altijd alleen mijn schoenen daar. En verder moest ik een tijdslot reserveren (14:00 - 15:00) en moet je persé met max. 1 persoon in een bepaald vak blijven. Er zal vast ook wel meer toezicht zijn op het schoonmaken van apparaten. Ben benieuwd.
Wij hadden een aantal weken geleden het terras elke dag vol liggen met pitten. De spreeuwen aten dan ergens sierkersen in de buurt, en scheten de pitten dan boven ons terras weer uit.quote:Op maandag 13 juli 2020 11:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
#einde ranzig bericht
Maar wel de spreeuwen de schuld geven he?quote:Op maandag 13 juli 2020 11:41 schreef Dave het volgende:
[..]
Wij hadden een aantal weken geleden het terras elke dag vol liggen met pitten. De spreeuwen aten dan ergens sierkersen in de buurt, en scheten de pitten dan boven ons terras weer uit.
(Tenminste, dit is mijn aanname, ik heb het ze nooit daadwerkelijk zien doen.)
Ja daar ben ik ook benieuwd naar! Maar sowieso geldt als regel dat er maar een beperkt aantal mensen binnen mogen zijn, dus het zal überhaupt wel rustiger zijn dan gemiddeldquote:Op maandag 13 juli 2020 11:40 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Toevallig heb ik net ook gereserveerd voor woensdagochtend. Ben ook met name benieuwd hoe druk het er is. Ik kan mij voorstellen dat juist veel mensen nog thuis blijven, dus wellicht is het lekker rustig.
Thanks!quote:
Ben het beide keren niet gewordenquote:Op maandag 13 juli 2020 11:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Thanks!
Jij ging toch weer hospiteren donderdag, hoe is het daarmee afgelopen?
Balen! Welke regio zoek je?quote:Op maandag 13 juli 2020 11:47 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ben het beide keren niet geworden
Ik had vrijdagavond nog een digitale hospitatie, die ging wel goed! Ik hoor het vanavond of morgen.
Deze week heb ik ook weer 2 hospi's, mocht die van vrijdag het niet worden.
Enschede.quote:
Ah jammerquote:Op maandag 13 juli 2020 11:47 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ik had vrijdagavond nog een digitale hospitatie, die ging wel goed! Ik hoor het vanavond of morgen.
Je kent vast de shows van Marco Marco dan wel?quote:Op maandag 13 juli 2020 11:39 schreef Dave het volgende:
[..]
Thanks, dit is tenminste nog eens een zinvolle tag, anders had ik dit lekkers gemist.
Nou ja, lekker qua man, niet qua slip. Sommige mannen kunnen een slip best hebben (deze man ook), maar niet dit fuchsia gedrocht.
Bij eentje zag ik het wel aankomen, dat klikte niet helemaal. Het andere huis klikte beter, dus daarvan is het wel jammerquote:Op maandag 13 juli 2020 11:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah jammerOf had je er zelf ook al minder mee?
Veel succes met die andere!Je vindt vast wel wat
Euh..... Nee?quote:Op maandag 13 juli 2020 11:51 schreef Meridiaan het volgende:
Je kent vast de shows van Marco Marco dan wel?
Of de merels, maar aangezien er meer spreeuwen dan merels rondvlogen was ik van de spreeuw uitgegaan.quote:Op maandag 13 juli 2020 11:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Maar wel de spreeuwen de schuld geven he?
Jammerquote:Op maandag 13 juli 2020 11:47 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Kan ik je helaas niet bij helpen. Maar je hebt wellicht nog even tot september? Succes!quote:
Mode-ontwerper, doet ook veel met ondergoed. Zijn specifieke kenmerken zie je rond minuut 6 ongeveer. Veel lijnenwerk, harnassen.quote:
quote:Op maandag 13 juli 2020 11:51 schreef Aoibhin het volgende:
Veel succes met die andere! Je vindt vast wel wat
quote:Op maandag 13 juli 2020 12:02 schreef molloot200 het volgende:
Jammer Maar het komt vast goed later na wat huizen
Bedanktquote:Op maandag 13 juli 2020 12:02 schreef Meridiaan het volgende:
Kan ik je helaas niet bij helpen. Maar je hebt wellicht nog even tot september? Succes!
Gewoon lekker blijven proberen toch! Uiteindelijk kom je (als het goed is) ook terecht in het huis waar je het beste kliktquote:
Ah ja, laat ik het er op houden dat ik een simpele briefs het fraaist vindquote:Op maandag 13 juli 2020 12:02 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Kan ik je helaas niet bij helpen. Maar je hebt wellicht nog even tot september? Succes!
[..]
Mode-ontwerper, doet ook veel met ondergoed. Zijn specifieke kenmerken zie je rond minuut 6 ongeveer. Veel lijnenwerk, harnassen.
Het is een specifieke smaak, dat zekerquote:Op maandag 13 juli 2020 12:07 schreef Dave het volgende:
[..]
Ah ja, laat ik het er op houden dat ik een simpele briefs het fraaist vind
Ze dragen de pielemuis er ook zo opvallend in.
Spannend hoor, ik ben benieuwd hoe het ging!quote:Op maandag 13 juli 2020 06:46 schreef MMF93 het volgende:
Morning.
.
Fijne dag allemaal
Ik vind dit nú al een prachtige titel voor een boekquote:Op maandag 13 juli 2020 11:00 schreef Meridiaan het volgende:
Er heeft een vogel op mijn kat gescheten
En als ondertitel: liever op mijn kat dan op mijn poesquote:Op maandag 13 juli 2020 13:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind dit nú al een prachtige titel voor een boek
Dat wordt dan elke dag een stuk fietsen Jobi!quote:Op maandag 13 juli 2020 13:12 schreef Aoibhin het volgende:
Ik pas zowel mijn sportbeha als sportbroek niet meer
Haha okay die reserveren we voor de pornografische fan-fictionquote:Op maandag 13 juli 2020 13:13 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
En als ondertitel: liever op mijn kat dan op mijn poes
Jahaaaquote:Op maandag 13 juli 2020 13:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat wordt dan elke dag een stuk fietsen Jobi!
Het is een kwestie van dat gevoel zo snel mogelijk omzetten in determinatie om er verandering in aan te brengen. Gewoon nu meteen eigenlijk. Zie het als een coronapiek en vanaf hier gaat het allemaal naar beneden.quote:
En we staan allemaal!quote:
Nee ging echt smooth en ze waren zelfs een half uur eerder, dus scheelt weer een hele middag afwachten.quote:
Nou, ik ben blij voor jequote:Op maandag 13 juli 2020 13:23 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee ging echt smooth en ze waren zelfs een half uur eerder, dus scheelt weer een hele middag afwachten.
Jaaaaquote:
Meh, snap ik. Maar des te meer motivatie om weer lekker aan de slag te gaanquote:
Hoezee!quote:Op maandag 13 juli 2020 13:23 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee ging echt smooth en ze waren zelfs een half uur eerder, dus scheelt weer een hele middag afwachten.
Ja nu.quote:Op maandag 13 juli 2020 13:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hoezee!Lig je nu ook in je Guanabed?
Snap ik welquote:
quote:Op maandag 13 juli 2020 13:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind dit nú al een prachtige titel voor een boek
quote:Op maandag 13 juli 2020 13:13 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
En als ondertitel: liever op mijn kat dan op mijn poes
Feestquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door MMF93 op 13-07-2020 14:06:37 ]
quote:Op maandag 13 juli 2020 13:59 schreef MMF93 het volgende:
Nou jongens, IK HEB DIKKE CENTEN VERDIEND. Heerlijk gevoel dit hoor
.
Wat mooi dat het allemaal zo goed is verlopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
Klinkt goed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ik begrijp, je gaat de hele dag mensen testen?
quote:Op maandag 13 juli 2020 14:06 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Klinkt goed!
Wat ik begrijp, je gaat de hele dag mensen testen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 juli 2020 14:12 schreef MMF93 het volgende:
[..]Klinkt als een toffe taak, je komt met een hoop mensen in aanraking, dus zorg goed voor jezelf inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
Ja dat is wel belangrijk dat je dat onthoudtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gooi je je centen in de gezamenlijke ESF-SC pot? Ik denk dat het wel tijd wordt dat we als groep onze financiën gaan delen![]()
Nou, dan moet je niet alleen maar gaan liggen hè? huehuehue.gifquote:Op maandag 13 juli 2020 13:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Snap ik welJe wel het toch uittesten he
.
Mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Koel en donker bewaren
Ja ik denk het welquote:
Is ook supergoedquote:Op maandag 13 juli 2020 14:47 schreef Arizona het volgende:
Ik heb net ook even weer hardgelopen. Ik vind het nog steeds stoer van mezelf dat ik zomaar 5 km kan rennen nuVandaag wel even een paar minuutjes gewandeld tussendoor, het was zo warm in de zon. Ik kan heeeeel slecht sporten in de warmte (met name in de zon), met tennis heb ik daar ook altijd al snel last van.
Nu lekker onder de douche! Nou ja, lekker, de douchekop is gisteren kapot gegaan, Mijn vriend heeft hem net wel gelijmd maar het moet nog drogen. Dus ik moet gewoon onder één saaie waterstraal staan.
Ook met die dekens en kussens zo elegant gepositioneerd?quote:
Neequote:Op maandag 13 juli 2020 14:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ook met die dekens en kussens zo elegant gepositioneerd?
Haha dat doe ik ook nooit hoor. Ik maak mijn bed niet eens op, ik klap de dekens terug en dat is hetquote:
Dankjewel! En ja precie, er zijn nog steeds weinig besmettingen maar dan nog moet ik daar wel extra voorzichtig zijn, omdat er wel een aantal positieve tussen kunnen zitten.quote:Op maandag 13 juli 2020 14:19 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Klinkt als een toffe taak, je komt met een hoop mensen in aanraking, dus zorg goed voor jezelf inderdaad.
Zeg, dit is m'n eerste dag in 6 jaar dat ik weer centen verdient heb. Laat ze me lekker zelf houdenquote:Op maandag 13 juli 2020 14:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat is wel belangrijk dat je dat onthoudt
Gooi je je centen in de gezamenlijke ESF-SC pot? Ik denk dat het wel tijd wordt dat we als groep onze financiën gaan delen
Een nieuw matras is altijd even wennen jaquote:Op maandag 13 juli 2020 14:42 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja ik denk het wel
Ik wilde graag een hard matras omdat ik het fijner vind om wat harder te liggen in plaats van zo ingezakt. Maar is weer even wennen, hoop dat het niet te hard isMaar ligt wel een zachtere topmatras op.
.
Fijn dat het leuk wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo knap!! Had jij voorheen nou ook scheenbeen-klachten of andere blessures? Ik heb zaterdag tijdens de familiedag weer wat stukjes gerend, maar daar heb ik de volgende dag wel spijt van gehadquote:Op maandag 13 juli 2020 14:47 schreef Arizona het volgende:
Ik heb net ook even weer hardgelopen. Ik vind het nog steeds stoer van mezelf dat ik zomaar 5 km kan rennen nuVandaag wel even een paar minuutjes gewandeld tussendoor, het was zo warm in de zon. Ik kan heeeeel slecht sporten in de warmte (met name in de zon), met tennis heb ik daar ook altijd al snel last van.
Nu lekker onder de douche! Nou ja, lekker, de douchekop is gisteren kapot gegaan, Mijn vriend heeft hem net wel gelijmd maar het moet nog drogen. Dus ik moet gewoon onder één saaie waterstraal staan.
@Arizonaquote:‘The US state of Arizona, is currently registering as many new cases of coronavirus as the entire European Union, which has a population 60 times greater.’
.
Fijn hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zeker ook dat er mensen waren die je al kent; dan is het gelijk inderdaad een stuk minder ongemakkelijk allemaal.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Sinds wanneer en jij zo links joh?quote:Op maandag 13 juli 2020 14:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat is wel belangrijk dat je dat onthoudt
Gooi je je centen in de gezamenlijke ESF-SC pot? Ik denk dat het wel tijd wordt dat we als groep onze financiën gaan delen
Ja, daar zou ook eigenlijk een protocol voor bedacht moeten worden om dat minder ongemakkelijk te makenquote:Op maandag 13 juli 2020 15:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Fijn hoor!En zeker ook dat er mensen waren die je al kent; dan is het gelijk inderdaad een stuk minder ongemakkelijk allemaal.
Ja hoor, ging heel goed! Heb wel wat minder weerstand gedaan dan anders, want heb gisteren al heel veel beweging gehadquote:Op maandag 13 juli 2020 14:49 schreef Arizona het volgende:
@:aoibhin, ik hoop dat jij ook lekker gesport hebt, hopelijk niet al teveel spierpijn morgen
Bizar he... Loopt daar echt uit de klauwen. Deed het al, maar het word nu wel heel erg.quote:
Nee, ik heb het blessure-vrij kunnen opbouwen! Heb alleen één keer last van mijn lies gehad, die had ik de avond ervoor verrekt met tennissen en dat ging niet goed samen met de dag erna hardlopenquote:Op maandag 13 juli 2020 14:56 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Zo knap!! Had jij voorheen nou ook scheenbeen-klachten of andere blessures? Ik heb zaterdag tijdens de familiedag weer wat stukjes gerend, maar daar heb ik de volgende dag wel spijt van gehad. Oma MMF
Fijn dat het goed gingquote:Op maandag 13 juli 2020 15:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja hoor, ging heel goed! Heb wel wat minder weerstand gedaan dan anders, want heb gisteren al heel veel beweging gehad![]()
En het was super rustig in de sportschool; er was maar 1 iemand anders. Er zijn nu ook maar 2 crossapparaten vrij (normaal zij het er vijf), omdat er voldoende afstand gehouden moet worden.
Ja! Nu is het doordeweeks sowieso altijd wel rustig in de sportschool, maar de combinatie corona en dit warme weer zal ook wel meespelenquote:Op maandag 13 juli 2020 15:26 schreef Arizona het volgende:
[..]
Fijn dat het goed gingEn dat het zo rustig is nu is wel mooi meegenomen he!
Lekker in de zon nu! Dat is hier nu dus ook geen optie he, ik ga dus ECHT niet in mijn bikini in de tuin liggen met die werklieden in de buurt![]()
Ik ben al onderweg!!quote:Op maandag 13 juli 2020 14:55 schreef MMF93 het volgende:
Zeg, dit is m'n eerste dag in 6 jaar dat ik weer centen verdient heb. Laat ze me lekker zelf houden. Ik koop wel een kopje koffie voor je, dat moet nog wel lukken
. Moet je wel naar Brabant komen he
twitter:MinPres twitterde op maandag 13-07-2020 om 15:20:58Ook vandaag zetten we de gesprekken in aanloop naar de #EUCO voort. Op het Catshuis ontving ik vanmiddag @sanchezcastejon 🇪🇸 voor een werklunch. We bespraken de belangrijkste onderwerpen op de Europese agenda voor 17-18 juli: de meerjarenbegroting en het herstelfonds. https://t.co/2QROygrZHs reageer retweet
Oh jee, nou hopelijk wa het een goed gesprek zodat de relatie een beetje hersteld kan worden.quote:Op maandag 13 juli 2020 15:48 schreef Momo het volgende:
twitter:MinPres twitterde op maandag 13-07-2020 om 15:20:58Ook vandaag zetten we de gesprekken in aanloop naar de #EUCO voort. Op het Catshuis ontving ik vanmiddag @:sanchezcastejon 🇪🇸 voor een werklunch. We bespraken de belangrijkste onderwerpen op de Europese agenda voor 17-18 juli: de meerjarenbegroting en het herstelfonds. https://t.co/2QROygrZHs reageer retweet
'Caroline? Hoe zeg je ook weer 'betalen zul je, armoedzaaier' in het Spaans?'quote:Op maandag 13 juli 2020 15:48 schreef Momo het volgende:
twitter:MinPres twitterde op maandag 13-07-2020 om 15:20:58Ook vandaag zetten we de gesprekken in aanloop naar de #EUCO voort. Op het Catshuis ontving ik vanmiddag @:sanchezcastejon 🇪🇸 voor een werklunch. We bespraken de belangrijkste onderwerpen op de Europese agenda voor 17-18 juli: de meerjarenbegroting en het herstelfonds. https://t.co/2QROygrZHs reageer retweet
Wat mij betreft stuurt Mark aan op de goedkoopste oplossing, Sexitquote:Op maandag 13 juli 2020 15:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh jee, nou hopelijk wa het een goed gesprek zodat de relatie een beetje hersteld kan worden.
Hahaquote:Op maandag 13 juli 2020 15:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wat mij betreft stuurt Mark aan op de goedkoopste oplossing, Sexit
Ik dacht dat die optie Ontspanje zou hetenquote:Op maandag 13 juli 2020 15:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wat mij betreft stuurt Mark aan op de goedkoopste oplossing, Sexit
quote:Op maandag 13 juli 2020 15:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
'Caroline? Hoe zeg je ook weer 'betalen zul je, armoedzaaier' in het Spaans?'
En nu bezuinigen vriend!quote:Op maandag 13 juli 2020 15:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
'Caroline? Hoe zeg je ook weer 'betalen zul je, armoedzaaier' in het Spaans?'
En je drinkt geeneens koffiequote:
De belangrijkste onderwerpen tussen Nederland en Spanje. Dat kan niet anders dan over @Strani gaan.quote:Op maandag 13 juli 2020 15:48 schreef Momo het volgende:
Uiteindelijk wel. Nu zijn we nog in de fase van “Span je nou eens in!”quote:Op maandag 13 juli 2020 15:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik dacht dat die optie Ontspanje zou heten
Zo slecht dat ik alsnog moest lachen.quote:Op maandag 13 juli 2020 16:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zal je zien dat ze het niet met elkaar kunnen vinden en die Spanjaard viesmadrid wordt
Dat is best een interessante vraagquote:
Good busy!quote:Op maandag 13 juli 2020 14:47 schreef Arizona het volgende:
Jezus Timquote:Op maandag 13 juli 2020 16:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zal je zien dat ze het niet met elkaar kunnen vinden en die Spanjaard viesmadrid wordt
quote:Op maandag 13 juli 2020 15:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik dacht dat die optie Ontspanje zou heten
Het is wel een godenzoon met zijn woordspelingen van Bijbelse proporties jaquote:
quote:Op maandag 13 juli 2020 16:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nee hoor qua bloed nietquote:Op maandag 13 juli 2020 16:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben jij nou eigenlijk (deels) Spaans?
Hij is ook al wel heel oud hoorquote:Op maandag 13 juli 2020 16:43 schreef Arizona het volgende:
[..]![]()
Sorry Strani, maar deze is te leuk om niet uit te voeren.
Wat heeft je doen besloten naar Spanje te gaan?quote:Op maandag 13 juli 2020 16:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee hoor qua bloed nietVolledig Nederlands geboren en getogen. Maar ik zal wel langzaam aan best wat Spaanse gewoontes hebben overgenomen.
Ja, die heb ik absoluut niet zelf bedachtquote:
Vooral m'n moederquote:Op maandag 13 juli 2020 16:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat heeft je doen besloten naar Spanje te gaan?
Waar ik heel blij om ben Timquote:Op maandag 13 juli 2020 16:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja, die heb ik absoluut niet zelf bedacht
Ik niet, ik had wel zin in een fittiequote:
Dittequote:Op maandag 13 juli 2020 16:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik niet, ik had wel zin in een fittie
Edit: als toeschouwer dan he. Met popcorn op de bank enzo.
Die edit negeer ik. Als jij een fittie wilt, kom maar op!quote:Op maandag 13 juli 2020 16:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik niet, ik had wel zin in een fittie
Edit: als toeschouwer dan he. Met popcorn op de bank enzo.
Dan heb ik geen kans om reparatiegelden te claimen bij je.quote:Op maandag 13 juli 2020 16:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Vooral m'n moederIk was 17 destijds, en da's nu 22 jaar geleden.
Ik vrees van niet neequote:Op maandag 13 juli 2020 17:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan heb ik geen kans om reparatiegelden te claimen bij je.
Ik ookquote:Op maandag 13 juli 2020 17:03 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ben te loom om zelf aan een fitte deel te nemen
Lig nog steeds in de zon. En nog steeds een lelijke afdrukquote:
Ik heb sinds ik gedoucht heb bijna niets gedaanquote:Op maandag 13 juli 2020 17:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Lig nog steeds in de zon. En nog steeds een lelijke afdruk
Wij hebben net Indiaas besteld!quote:Op maandag 13 juli 2020 16:46 schreef Arizona het volgende:
De Domino's heeft nu een pizza: Tropical BBQ. Ik. Wil. Hem.
Misschien morgen bestellenen anders woensdag.
Ik dacht in het begin altijd dat je op eigen houtje had besloten de wijde wereld in te trekkenquote:Op maandag 13 juli 2020 16:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Vooral m'n moederIk was 17 destijds, en da's nu 22 jaar geleden.
Negeren die calvinist!quote:Op maandag 13 juli 2020 17:19 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wij hebben net Indiaas besteld!
Is wel een decedente dure dag zo.![]()
De calvinist in mij vindt dat allemaal maar ver gaan!
Hahahaquote:Op maandag 13 juli 2020 17:20 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik dacht in het begin altijd dat je op eigen houtje had besloten de wijde wereld in te trekken
Toe maar, ik mocht op die leeftijd amper alleen naar de andere kant van het dorp fietsenquote:Op maandag 13 juli 2020 17:21 schreef Strani het volgende:
[..]
HahahaHad gekund hoor, toen ik 12 was ging ik ook in m'n eentje het hele land door met de trein, met Tienertoer. Zelfs Antwerpen, ook alleen.
Wildebras!quote:Op maandag 13 juli 2020 17:21 schreef Strani het volgende:
[..]
HahahaHad gekund hoor, toen ik 12 was ging ik ook in m'n eentje het hele land door met de trein, met Tienertoer. Zelfs Antwerpen, ook alleen.
Ja echt schijtirritantquote:Op maandag 13 juli 2020 17:25 schreef molloot200 het volgende:
Wat is dit nou weer op de Fok site met de plaatjesitems
Wat bedoel je? Ik merk niks maar ik zit nu ook mobiel.quote:Op maandag 13 juli 2020 17:25 schreef molloot200 het volgende:
Ik vind het achteraf ook best gedurfd van m'n ouders dat ze dat toestonden en zelfs een heel goed idee vonden. Zonder mobiele telefoons en zo in die tijd. Voor mij was het echt geweldig, ik heb op die manier heel veel van het land kunnen zien.quote:Op maandag 13 juli 2020 17:23 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Toe maar, ik mocht op die leeftijd amper alleen naar de andere kant van het dorp fietsen
Mijn moeder vindt het NU nog niet eens oke als ik in mijn eentje naar het buitenland zou gaan.quote:Op maandag 13 juli 2020 17:34 schreef Strani het volgende:
Als ik op m'n 15e tegen m'n moeder had gezegd dat ik een jaartje in Cambodia ging wonen, had ze het waarschijnlijk wel okay gevonden
Hahaha de balans zou wel handig zijn, maar ik heb geen spijt van de vrijheid van toen. Maar ik was ook wel erg verantwoordelijk en georganiseerd hoor, als kind.quote:
Je merkt het gelijk als je op de laptop gaat kijkenquote:Op maandag 13 juli 2020 17:32 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Ik merk niks maar ik zit nu ook mobiel.
Als ik het antwoord van Danny in FB goed intepreteer gaat dit gewoon blijven.quote:Op maandag 13 juli 2020 17:25 schreef molloot200 het volgende:
Dat klinkt positiefquote:Op maandag 13 juli 2020 17:41 schreef Guanabana het volgende:
Ik ben lid van een soort 'zelfhulp' website en nieuwbrief.
'Each week, I send you three potentially life-changing ideas to help you be a slightly less awful human being'.
Haha mooi beginquote:Op maandag 13 juli 2020 17:41 schreef Guanabana het volgende:
'Each week, I send you three potentially life-changing ideas to help you be a slightly less awful human being'.
Wel stoer hoor dat je dat durfdequote:Op maandag 13 juli 2020 17:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind het achteraf ook best gedurfd van m'n ouders dat ze dat toestonden en zelfs een heel goed idee vonden. Zonder mobiele telefoons en zo in die tijd. Voor mij was het echt geweldig, ik heb op die manier heel veel van het land kunnen zien.
Wow die liet jou wel echt heel vrij zegquote:Op maandag 13 juli 2020 17:34 schreef Strani het volgende:
Als ik op m'n 15e tegen m'n moeder had gezegd dat ik een jaartje in Cambodia ging wonen, had ze het waarschijnlijk wel okay gevonden
Ja ik vond het harstikke tof om te doenquote:Op maandag 13 juli 2020 17:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wel stoer hoor dat je dat durfdeIk vond alleen met het OV toen al eng, gewoon in de stad.
slightly less awful, het is maar waar je de lat legtquote:Op maandag 13 juli 2020 17:41 schreef Guanabana het volgende:
quote:Op maandag 13 juli 2020 17:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wow die liet jou wel echt heel vrij zegMijn moeder zou dat nu al niet oké vinden
Of ja, oké, misschien wel, maar dan wel als er duidelijk superveel en lang voorbereiding was en ze zelf als controlfreak ook alles na was gegaan. En dan eenmaal daar minimaal 1x per dag bellen
Wowquote:Op maandag 13 juli 2020 17:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Toen ik 14 was hielp ik ook regelmatig mee op een uitgaansplek in Harderwijk, zelfs nog een keer achter de bar gestaan daar midden in de nacht. Mocht allemaal. Van haar dan hè, niet van de wet
Ja, elke twee weken geloof ik in de oude snijkamer van de universiteit van Harderwijk. Was wel gaaf hoorquote:
Is wel precies wat bij mij past zo'n opmerkingquote:Op maandag 13 juli 2020 17:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
slightly less awful, het is maar waar je de lat legt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |