SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
Nou lekker dan, wat stom zeg. Zit je daar eventueel nog mee aan het eind van je vakantie. Raar dat dat zomaar mag.quote:Op zondag 12 juli 2020 15:29 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Die zou afgelopen woensdag eigenlijk zijn geweest, maar is verzet naar midden augustus
Eckt Stomme F1!quote:Op zondag 12 juli 2020 15:30 schreef molloot200 het volgende:
Omdat dit waarschijnlijk toch weer een topic gaat worden vooral over de F1 mag er ook best een titel naar worden vernoemd
Ja haha, twee topics geledenquote:Op zondag 12 juli 2020 15:31 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oh is het de tweede keer met deze TT?
#1016 ESF1 #2quote:Op zondag 12 juli 2020 15:31 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oh is het de tweede keer met deze TT?
D’r is nog een roze auto.quote:
quote:Op zondag 12 juli 2020 15:32 schreef Dave het volgende:
[..]
#1016 ESF1 #2
Kun je de diehard fokkers niet aan doen.
quote:
Maakt niet uit johquote:Op zondag 12 juli 2020 15:33 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Precies het topic wat ik heb gemist![]()
Sorry ik zal het nooit meer doen
Ja ik vond dat ook vreemd maar goed het mag blijkbaarquote:Op zondag 12 juli 2020 15:30 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nou lekker dan, wat stom zeg. Zit je daar eventueel nog mee aan het eind van je vakantie. Raar dat dat zomaar mag.
Nee is niet echt erg hoorquote:Op zondag 12 juli 2020 15:33 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Precies het topic wat ik heb gemist![]()
Sorry ik zal het nooit meer doen
Ja nee nu is het klaar.quote:Op zondag 12 juli 2020 15:37 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee is niet echt erg hoor
Ze zijn hier gewoon wat vervelend.
Nee want Stroll rijmt op 💩quote:Op zondag 12 juli 2020 15:33 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
D’r is nog een roze auto.
Perez, ga daar dan maar voor wezen
RTL Duitsland kijkt ook wel lekker.quote:Op zondag 12 juli 2020 15:36 schreef Em31 het volgende:
Wel fijn dat we nu die stomme interviews van Jack niet steeds te zien krijgen
quote:Op zondag 12 juli 2020 15:38 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja nee nu is het klaar.
Dit is het allerlaatste topic wat ik voorlopig open
Is echt niet erg hoor, maar kies volgende keer gewoon wat anders.quote:Op zondag 12 juli 2020 15:38 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja nee nu is het klaar.
Dit is het allerlaatste topic wat ik voorlopig open
Dat is de tijdsafstand tussen twee auto's. Dus de interval tussen Hamilton en Verstappen is nu een seconde of 5.quote:
Het wordt wel opvallend hoe Verstappen z'n teamgenoten te kijk blijft zetten.quote:Op zondag 12 juli 2020 15:41 schreef Em31 het volgende:
Als Albon zo doorgaat zitten Vettel volgend jaar in die auto.
Tipje van mama: elke dag bellen, mailen, faxen. Net zo lang tot-ie gillend gek badend van het zweet wakker wordt.quote:Op zondag 12 juli 2020 15:27 schreef molloot200 het volgende: Even iets anders tussendoor: ik word helemaal schijtziek van mn psychologie vak wat ik heb gevolgd die er de cijfers gewoon steeds maar niet op zet. Ik heb nog steeds niet helemaal vakantie, en hoewel ons is beloofd dat voor 1 juni het erop zou staan, hebben ze daarna 2 juni in een mail gezegd "komt voor volgende week". Nou niet dus.
![]()
![]()
![]()
Ja hè. Een keer knipperen.quote:Op zondag 12 juli 2020 15:43 schreef Cee het volgende:
Echt niet normaal hoe snel ze die banden er op krijgen.
Dit was ook echt niet normaal snel, wowquote:Op zondag 12 juli 2020 15:43 schreef Cee het volgende:
Record staat nu volgens mij op 1.9 seconden, ook Red Bull / Verstappen.quote:Op zondag 12 juli 2020 15:43 schreef Cee het volgende:
Stel je bent een van die BandenPipo’s en je weet oh oeps ik draai hem niet goed vast maar die vlag gaat al omhoog, auto rijdt weg, zeg je dan iets of denk je “ik kijk gewoon wat er gebeurt”.quote:
Is zo’n bandenpipo onlangs ook niet een keer overreden of zo?quote:Op zondag 12 juli 2020 15:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Stel je bent een van die BandenPipo’s en je weet oh oeps ik draai hem niet goed vast maar die vlag gaat al omhoog, auto rijdt weg, zeg je dan iets of denk je “ik kijk gewoon wat er gebeurt”.
Dank voor de tip mamaquote:Op zondag 12 juli 2020 15:42 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Tipje van mama: elke dag bellen, mailen, faxen. Net zo lang tot-ie gillend gek badend van het zweet wakker wordt.
En ook je studiebegeleider inschakelen.
Hoppa.
Bij Haas weten ze het antwoord daarop welquote:Op zondag 12 juli 2020 15:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Stel je bent een van die BandenPipo’s en je weet oh oeps ik draai hem niet goed vast maar die vlag gaat al omhoog, auto rijdt weg, zeg je dan iets of denk je “ik kijk gewoon wat er gebeurt”.
Dat is pas nog gebeurd, die band rolde er gewoon afquote:Op zondag 12 juli 2020 15:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Mijn dochter komt niet meer bij van dit verhaalquote:Op zondag 12 juli 2020 15:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Bottas heeft nog geen pitstop gemaakt.quote:Op zondag 12 juli 2020 15:50 schreef molloot200 het volgende:
Ik kijk even een poosje niet en... Wat zie ik nou? Max plaatsje terug naar 3?
Nee want je krijgt ook een boete als dat gebeurtquote:Op zondag 12 juli 2020 15:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh ja Bottas weer gewoon 3e zoals het net ook wasquote:Op zondag 12 juli 2020 15:54 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Bottas heeft nog geen pitstop gemaakt.
Oh, hij gaat nu.
Dan die leraar platbellen, platfaxen, platmailen, platchatten en platteamsen. Stalken. Aanbellen. Alles.quote:Op zondag 12 juli 2020 15:49 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dank voor de tip mama
Alleen die studiebegeleider wordt misschien wel lastig want het is niet van mijn eigen studie maar dit is een keuzevak (minor) wat ik volg
Wie?quote:Op zondag 12 juli 2020 15:55 schreef Strani het volgende:
Oh nee, beide mediums. Hij gaat wel lekker.
Ik wil regenquote:
Georgequote:Op zondag 12 juli 2020 15:57 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Dan die leraar platbellen, platfaxen, platmailen, platchatten en platteamsen. Stalken. Aanbellen. Alles.
Wat is z’n nummer? Dan bel ik wel.
Lijer
Ergens wel een heel mooi plaatje ditquote:Op zondag 12 juli 2020 15:59 schreef Strani het volgende:
Deze foto heb ik blijkbaar acht jaar geleden op Facebook gezet. Was een bosbrand in de bergen achter m'n dorp en dit was het uitzicht vanuit m'n woonkamer waar ik toen woonde.
[ afbeelding ]
Ja vond ik ook wel hoorquote:Op zondag 12 juli 2020 16:08 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ergens wel een heel mooi plaatje dit
Ik kan daar echt niet tegen die leraren. Serieusquote:
Zou ook wel gek zijn als de ouders van volwassen studenten ineens met deegrollers voor het huis van de leraar staanquote:Op zondag 12 juli 2020 16:10 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik kan daar echt niet tegen die leraren. Serieus![]()
Lekker met leerlingen sollen, ze kunnen toch niks terugdoen. En ouders mogen zich er ook niet mee bemoeien.
Echt![]()
![]()
Ja en dit jaar alles onder het mom van "ja maar het is corona" dus mag ik zo een herkansing doen* midden in augustusquote:Op zondag 12 juli 2020 16:10 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik kan daar echt niet tegen die leraren. Serieus![]()
Lekker met leerlingen sollen, ze kunnen toch niks terugdoen. En ouders mogen zich er ook niet mee bemoeien.
Echt![]()
![]()
Deegrollers gaat misschien iets te verquote:Op zondag 12 juli 2020 16:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Zou ook wel gek zijn als de ouders van volwassen studenten ineens met deegrollers voor het huis van de leraar staan
Jullie hóeven ook niet alles te betalen hèquote:Op zondag 12 juli 2020 16:19 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Deegrollers gaat misschien iets te ver![]()
We mogen wel alles betalen, maar verder onze muil houden
Als 'ie nog op de middelbare school zat, misschien. Maar ja, je moet er vanaf hun 18e ook van uit gaan dat ze hun eigen boontjes kunnen doppen in die zin.quote:Op zondag 12 juli 2020 16:19 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Deegrollers gaat misschien iets te ver![]()
We mogen wel alles betalen, maar verder onze muil houden
Ja precies, en dat kan ik ook wel. Maar af en toe is het ook heel fijn als je ouders meeleven hoorquote:Op zondag 12 juli 2020 16:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Als 'ie nog op de middelbare school zat, misschien. Maar ja, je moet er vanaf hun 18e ook van uit gaan dat ze hun eigen boontjes kunnen doppen in die zin.
Allebei, denk ik. Gasly en Albon zijn echt te vroeg in de Red Bull gezet, waardoor ze extra achterstand hebben. Maar Verstappen heeft tot nu toe uiteindelijk wel elke keer de overhand gehad/gekregen tegenover zijn teammaat en dat waren niet alleen maar pannenkoeken. Dus dan ben je ook wel heel goedquote:Op zondag 12 juli 2020 16:19 schreef Em31 het volgende:
Is Verstappen nou echt zó goed of zijn Albon en Gasly dan zo matig? Zo'n groot verschil kan toch ook niet.
Meeleven wel natuurlijk! Maar vanaf een afstandje.quote:Op zondag 12 juli 2020 16:24 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja precies, en dat kan ik ook wel. Maar af en toe is het ook heel fijn als je ouders meeleven hoor
Ik kan er gewoon niet zo goed tegen als ze proberen onzekere jongvolwassenen te piepelen. Omdat ze weten dat ze toch niks terug durven te zeggen en de ouders niks mogen.quote:Op zondag 12 juli 2020 16:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Als 'ie nog op de middelbare school zat, misschien. Maar ja, je moet er vanaf hun 18e ook van uit gaan dat ze hun eigen boontjes kunnen doppen in die zin.
Nee en meestal wordt het heel erg een "jullie zijn de leerlingen en wij zijn de leraren dus wij hebben het voor het zeggen"-verhaaltje.quote:Op zondag 12 juli 2020 16:29 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik kan er gewoon niet zo goed tegen als ze proberen onzekere jongvolwassenen te piepelen. Omdat ze weten dat ze toch niks terug durven te zeggen en de ouders niks mogen.
Dit bedoel ik idd. Je machtspositie misbruiken. Ik zeg niet dat het altijd goed is dat ouders zich ermee kunnen bemoeien, want ouders slaan nog wel eens door tegenwoordig.quote:Op zondag 12 juli 2020 16:31 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nee en meestal wordt het heel erg een "jullie zijn de leerlingen en wij zijn de leraren dus wij hebben het voor het zeggen"-verhaaltje.
Een paar weken geleden velen uit mijn klas gemaild dat de toets écht te lang was en dat daardoor veel 'm niet af hebben. Krijgen we als reactie "wij vinden dat hij echt goed te doen was". Ja hallo, als zo veel leerlingen dat zeggen moet je dat toch als een serieuze klacht gaan nemen
Nee.quote:
Als je met 18 jaar dan zgn volwassen bent, dan moeten de leraren jullie ook als zodanig behandelen.quote:Op zondag 12 juli 2020 16:31 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nee en meestal wordt het heel erg een "jullie zijn de leerlingen en wij zijn de leraren dus wij hebben het voor het zeggen"-verhaaltje.
Een paar weken geleden velen uit mijn klas gemaild dat de toets écht te lang was en dat daardoor veel 'm niet af hebben. Krijgen we als reactie "wij vinden dat hij echt goed te doen was". Ja hallo, als zo veel leerlingen dat zeggen moet je dat toch als een serieuze klacht gaan nemen
quote:Op zondag 12 juli 2020 16:42 schreef Strani het volgende:
Nou ja, de Red Bull heeft tenminste de eindstreep gehaald.
En ze hebben ook flink wat voorsprong op de andere teams dan Mercedes. Dat is wel vooruitgang ten opzichte van vorig jaar!quote:Op zondag 12 juli 2020 16:42 schreef Strani het volgende:
Nou ja, de Red Bull heeft tenminste de eindstreep gehaald.
Ja toch wel heel knap hoor. Wat zou ik hem dan graag in een Mercedes zien, gewoon om te kunnen vergelijken.quote:Op zondag 12 juli 2020 16:24 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Allebei, denk ik. Gasly en Albon zijn echt te vroeg in de Red Bull gezet, waardoor ze extra achterstand hebben. Maar Verstappen heeft tot nu toe uiteindelijk wel elke keer de overhand gehad/gekregen tegenover zijn teammaat en dat waren niet alleen maar pannenkoeken. Dus dan ben je ook wel heel goed
Zit je nou na al die maanden nu al te klagen over te veel sport?quote:Op zondag 12 juli 2020 16:45 schreef Strani het volgende:
Als straks het wielerseizoen ook nog begint wordt het echt totale sportchaos
quote:
Hahaha, nee hoorquote:Op zondag 12 juli 2020 16:47 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zit je nou na al die maanden nu al te klagen over te veel sport?
Te veel sport kan nietquote:Op zondag 12 juli 2020 16:47 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zit je nou na al die maanden nu al te klagen over te veel sport?
Dat schakelen tussen verschillende wedstrijden kunnen wij toch maar al te goed dankzij al die NF's?quote:Op zondag 12 juli 2020 16:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Hahaha, nee hoor
Nou ja, die dag van Paris-Roubaix én Giro én Vuelta wordt wel een beetje veel, zeker als er dan ook nog F1 is
Ja dat wordt een béétje lastig jaquote:Op zondag 12 juli 2020 16:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Hahaha, nee hoor
Nou ja, die dag van Paris-Roubaix én Giro én Vuelta wordt wel een beetje veel, zeker als er dan ook nog F1 is
Aan de F1 geloof ik.quote:Op zondag 12 juli 2020 16:50 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja dat wordt een béétje lastig ja
Aan welke doet Van der Poel mee, de eerste?
En waarschijnlijk ook nog voetbalquote:Op zondag 12 juli 2020 16:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Hahaha, nee hoor
Zou gaaf zijn om die twee in dezelfde auto te zien rijden, ja, dan kunnen we eens zien wie er echt beter isquote:Op zondag 12 juli 2020 16:46 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja toch wel heel knap hoor. Wat zou ik hem dan graag in een Mercedes zien, gewoon om te kunnen vergelijken.
Paris-Roubaix jaquote:Op zondag 12 juli 2020 16:50 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja dat wordt een béétje lastig ja
Aan welke doet Van der Poel mee, de eerste?
Dat welquote:Op zondag 12 juli 2020 16:50 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat schakelen tussen verschillende wedstrijden kunnen wij toch maar al te goed dankzij al die NF's?
Ja hoewel ik dat eigenlijk niet eens zo heel vaak kijk, voor iemand die er z'n geld mee verdientquote:
MvdP lijkt me inderdaad niet iemand die het laatst gekozen werd bij gym inderdaadquote:Op zondag 12 juli 2020 16:54 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zou hij ook gewoon winnen, laten we eerlijk zijn.
Gewoon Telstar-Eindhoven kijken op die drukke dag en er hier (hinderlijk) over posten.quote:Op zondag 12 juli 2020 16:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja hoewel ik dat eigenlijk niet eens zo heel vaak kijk, voor iemand die er z'n geld mee verdient
Ik welquote:Op zondag 12 juli 2020 16:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
MvdP lijkt me inderdaad niet iemand die het laatst gekozen werd bij gym inderdaad
Ja okay dat sowieso natuurlijk.quote:Op zondag 12 juli 2020 16:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gewoon Telstar-Eindhoven kijken op die drukke dag en er hier (hinderlijk) over posten.
Grapje of was het waarquote:
Het is okayquote:Op zondag 12 juli 2020 17:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Sorry als ik hiermee een trauma heb aangeboord
Was wel waar ja, zo'n beetje! Voetballen kon ik wel aardig maar ik was wel een beetje een underdog met sport toen.quote:
Ah ok. Kan gebeuren.quote:Op zondag 12 juli 2020 17:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Was wel waar ja, zo'n beetje! Voetballen kon ik wel aardig maar ik was wel een beetje een underdog met sport toen.
Zekerquote:
Spreekt Rosberg Nederlandsquote:Op zondag 12 juli 2020 17:03 schreef Strani het volgende:
Dat was een hele vrolijke Max op RTL Duitsland. Ook nog een 'alles goed?' naar Nico Rosberg in de studio.
Oh, voetballen was ook wel het enige waarin ik bij de eersten werd gekozen hoor.quote:Op zondag 12 juli 2020 17:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Was wel waar ja, zo'n beetje! Voetballen kon ik wel aardig maar ik was wel een beetje een underdog met sport toen.
Oh ik bedoelde het als grapje, maar is dus echt zo.quote:Op zondag 12 juli 2020 17:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Blijkbaar! Ik kan er verder alleen ook geen bewijs voor vinden.
Ooooooooh, ja oké die spreekt Nederlands ja.quote:Op zondag 12 juli 2020 17:09 schreef Strani het volgende:
Oh wacht haha het was Hulkenberg, niet Rosberg, sorry
Ik heb vorig jaar voor het eerst in járen een potje gespeeld met collega's. Bij m'n eerste balcontact ging ik languit tegen de grond omdat ik over de bal struikelde. Knieën geschaafd, ribben deden een beetje pijn en zelfs in m'n gezicht was er wat geschaafdquote:Op zondag 12 juli 2020 17:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Oh, voetballen was ook wel het enige waarin ik bij de eersten werd gekozen hoor.
Ik kan al die metroseksuele Duitsers niet meer van elkaar onderscheidenquote:Op zondag 12 juli 2020 17:11 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ooooooooh, ja oké die spreekt Nederlands ja.
quote:Op zondag 12 juli 2020 17:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar voor het eerst in járen een potje gespeeld met collega's. Bij m'n eerste balcontact ging ik languit tegen de grond omdat ik over de bal struikelde. Knieën geschaafd, ribben deden een beetje pijn en zelfs in m'n gezicht was er wat geschaafd![]()
Wel doorgespeeld. Maar dit was mijn laatste wedstrijd, dat besluit had ik al snel genomen
Hulkenbergquote:Op zondag 12 juli 2020 17:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik kan al die metroseksuele Duitsers niet meer van elkaar onderscheiden
Hahahaquote:Op zondag 12 juli 2020 17:16 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hulkenberg
[ afbeelding ]
Rosberg
[ afbeelding ]
Was dat niet Hulkenberg?quote:
Jaquote:Op zondag 12 juli 2020 17:18 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Was dat niet Hulkenberg?
Ik zag hem in de studio zitten bij RTL.
Oeps. Spuit 11.
quote:
quote:
Wat weet Strani nou van bergen of andere geografische verhogingen in het landschap af?quote:
Dat is waar, we hadden het kunnen wetenquote:Op zondag 12 juli 2020 18:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wat weet Strani nou van bergen of andere geografische verhogingen in het landschap af?
Lees dit nu pas. Maar ik snap je reactiequote:Op zondag 12 juli 2020 14:17 schreef molloot200 het volgende:
@:Aoibhin ik besloot maar eens een begin aan SF1 te maken van 2015
Wat is Moldavië![]()
![]()
quote:Op zondag 12 juli 2020 18:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wat weet Strani nou van bergen of andere geografische verhogingen in het landschap af?
Ah. Ik was in de meeste balsporten wel goed. En bij honkbal en basketbal een van de beste, dus daar had ik dan geen last vanquote:Op zondag 12 juli 2020 17:06 schreef Strani het volgende:
[..]
ZekerIk merk wel dat ik er enige bewijsdrang aan over heb gehouden maar da's ook weer niet altijd erg.
Hij ziet het wel, maar wil het niet toegevenquote:
En geel voor een schwalbe zeker.quote:Op zondag 12 juli 2020 17:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar voor het eerst in járen een potje gespeeld met collega's. Bij m'n eerste balcontact ging ik languit tegen de grond omdat ik over de bal struikelde. Knieën geschaafd, ribben deden een beetje pijn en zelfs in m'n gezicht was er wat geschaafd![]()
Wel doorgespeeld. Maar dit was mijn laatste wedstrijd, dat besluit had ik al snel genomen
Nee maar ik vind die plaatjes van de dames die jullie hebben gepost dan weer wél heel interessant en die twee kan ik ook goed uit elkaar houdenquote:Op zondag 12 juli 2020 18:26 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Hij ziet het wel, maar wil het niet toegeven
Beter die twee dames dan die tweede Duitse bergen inderdaad.quote:Op zondag 12 juli 2020 18:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee maar ik vind die plaatjes van de dames die jullie hebben gepost dan weer wél heel interessant en die twee kan ik ook goed uit elkaar houden
Vandaar ook de schwalbe.quote:Op zondag 12 juli 2020 18:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Hahaha, ik geloof niet dat er iemand in de buurt was om een overtreding aan te smeren
Preciesquote:Op zondag 12 juli 2020 18:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Beter die twee dames dan die tweede Duitse bergen inderdaad.
Als er een scheidsrechter was geweest dan had hij waarschijnlijk gelachen en me overeind geholpenquote:
Heuvels bestraan niet!quote:
@Davequote:
Speciaal voor jou Straniosquote:Op zondag 12 juli 2020 18:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee maar ik vind die plaatjes van de dames die jullie hebben gepost dan weer wél heel interessant en die twee kan ik ook goed uit elkaar houden
Een visstick heeft geen richtinggevoel?quote:Op zondag 12 juli 2020 18:32 schreef Aoibhin het volgende:
Nou nou nou. Vandaag wilde ik mijn gefixte fiets dus uitproberen (geen problemen mee gehad ook; alles is oké!), maar was nog een beetje huiverig over hoe het dan zou werken, want stel er klopt toch iets niet helemaal... Ouders vandaag allebei vrij, dus die hadden zoiets van "joh, dan gaan we toch gewoon mee?"
Dus we hadden het plan om dan naar Haarzuilens te gaan, waar bij het kasteel een boomgaard staat waar speciaal een boom voor mijn overleden tante is gepland, en waar haar as ook is uitgestrooid. Haarzuilens is ook niet zo ver van Utrecht vandaan, dus niet gelijk een hele workout, omdat ik morgen ook weer naar de sportschool wil.
Mijn vader is daar veel vaker geweest dan wij, en hij beweerde heel goed te weten hoe je daar dan moet komen. Hij wist het héél goed zei hij. Dus wij zijn maar gewoon achter hem aan gefietst.
Maar mijn vader heeft echt het richtingsgevoel van een visstick blijkt maar weer, want hij heeft ons voor niets zo'n beetje half de provincie Utrecht door gestuurd voor we eindelijk op de goede weg zaten![]()
En toen kwam mijn vader met de uitleg "ja, ik wilde gewoon de weg volgen die we anders met de auto altijd doen, en dan de zon volgen"![]()
Alsof we nog in de middeleeuwen leven
![]()
Mams en ik grepen in en uiteindelijk zijn we er dus wel gekomen. Terugweg was aanzienlijk korter![]()
En nu ga ik uitrekenen hoeveel we in km om zijn gereden
Je wil niet weten hoe vaak die lijers mij de weg vragen joh!quote:Op zondag 12 juli 2020 18:35 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Een visstick heeft geen richtinggevoel?
Zo ben ikquote:
Mooi verhaalquote:Op zondag 12 juli 2020 18:32 schreef Aoibhin het volgende:
Nou nou nou. Vandaag wilde ik mijn gefixte fiets dus uitproberen (geen problemen mee gehad ook; alles is oké!), maar was nog een beetje huiverig over hoe het dan zou werken, want stel er klopt toch iets niet helemaal... Ouders vandaag allebei vrij, dus die hadden zoiets van "joh, dan gaan we toch gewoon mee?"
Dus we hadden het plan om dan naar Haarzuilens te gaan, waar bij het kasteel een boomgaard staat waar speciaal een boom voor mijn overleden tante is gepland, en waar haar as ook is uitgestrooid. Haarzuilens is ook niet zo ver van Utrecht vandaan, dus niet gelijk een hele workout, omdat ik morgen ook weer naar de sportschool wil.
Mijn vader is daar veel vaker geweest dan wij, en hij beweerde heel goed te weten hoe je daar dan moet komen. Hij wist het héél goed zei hij. Dus wij zijn maar gewoon achter hem aan gefietst.
Maar mijn vader heeft echt het richtingsgevoel van een visstick blijkt maar weer, want hij heeft ons voor niets zo'n beetje half de provincie Utrecht door gestuurd voor we eindelijk op de goede weg zaten![]()
En toen kwam mijn vader met de uitleg "ja, ik wilde gewoon de weg volgen die we anders met de auto altijd doen, en dan de zon volgen"![]()
Alsof we nog in de middeleeuwen leven
![]()
Mams en ik grepen in en uiteindelijk zijn we er dus wel gekomen. Terugweg was aanzienlijk korter![]()
En nu ga ik uitrekenen hoeveel we in km om zijn gereden
Mag toch hopen dat @Strani bij dát balcontact niet languit op de grond viel, zijn knieën schaafde en zijn ribben kneusdequote:
Ik kan dat niet bevestigen noch ontkennen.quote:Op zondag 12 juli 2020 18:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat @:Strani bij dát balcontact niet languit op de grond viel, zijn knieën schaafde en zijn ribben kneusde
Oh dat is wel toevallig zeg!quote:Op zondag 12 juli 2020 18:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Mooi verhaal
Stomtoevallig vandaag nog Haarzuilens op TV gezien. Ik kende het eigenlijk niet maar ik had een stukje Blauw Bloed* opstaan en dat werd daar gepresenteerd. Ik vond het er prachtig uitzien!
* Mijn vrouw en ik kijken op zaterdag en zondag graag ironisch TV (ook omdat er dan niks anders is) terwijl we onze ochtendkoffie drinken in bed. Blauw Bloed was vandaag een goede optie. Sterren.nl kan ookLachen hoor.
Wat slechtquote:Op zondag 12 juli 2020 18:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik kan dat niet bevestigen noch ontkennen.
Daar laten we de VAR even naar kijken.quote:Op zondag 12 juli 2020 18:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik kan dat niet bevestigen noch ontkennen.
Dus jullie zitten elke week te ontbijten met Muziekfeest op het plein.quote:Op zondag 12 juli 2020 18:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Mooi verhaal
Stomtoevallig vandaag nog Haarzuilens op TV gezien. Ik kende het eigenlijk niet maar ik had een stukje Blauw Bloed* opstaan en dat werd daar gepresenteerd. Ik vond het er prachtig uitzien!
* Mijn vrouw en ik kijken op zaterdag en zondag graag ironisch TV (ook omdat er dan niks anders is) terwijl we onze ochtendkoffie drinken in bed. Blauw Bloed was vandaag een goede optie. Sterren.nl kan ookLachen hoor.
Lekker hoorquote:Op zondag 12 juli 2020 18:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh dat is wel toevallig zeg!Haha, zijn ook wel programma's die lekker wegkijken
![]()
Haarzuilens is inderdaad mooi; echt een schattig plaatsje ookWe hebben daar nog een tijdje op een terrasje gezeten.
Haha nee maar in het verleden hebben we wel af en toe Oranje TV opgehad. Lachen hoorquote:Op zondag 12 juli 2020 18:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dus jullie zitten elke week te ontbijten met Muziekfeest op het plein.
Dat is (In het algemeen) meestal niet de reactie nee.quote:Op zondag 12 juli 2020 18:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat @:Strani bij dát balcontact niet languit op de grond viel, zijn knieën schaafde en zijn ribben kneusde
Ja was het ook hoor!quote:Op zondag 12 juli 2020 18:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Lekker hoorKlinkt toch als een leuke dag zo.
Dan gooi je dat ontbijt er toch gewoon spontaan weer uit zou je denkenquote:Op zondag 12 juli 2020 18:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dus jullie zitten elke week te ontbijten met Muziekfeest op het plein.
Dat vind ik zeker met het oog op het verhaal dat je vertelde een hele geruststellende gedachte ja. Dat je nog niet zó warrig bent dat je je dat soort dingen bent voor gaan stellenquote:Op zondag 12 juli 2020 19:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja was het ook hoor!En ook leuk dat ouders mee waren
Lijkt mij wel. Maar daar in Spanje hebben ze blijkbaar een andere smaak.quote:Op zondag 12 juli 2020 19:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dan gooi je dat ontbijt er toch gewoon spontaan weer uit zou je denken
quote:Op zondag 12 juli 2020 19:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat vind ik zeker met het oog op het verhaal dat je vertelde een hele geruststellende gedachte ja. Dat nog niet zó warrig bent dat je je dat soort dingen bent voor gaan stellen
Straks denkt heel Spanje dat Nederlanders zo zijn. En wat doet onze Strani? Die doet er gewoon aan mee!quote:Op zondag 12 juli 2020 19:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Lijkt mij wel. Maar daar in Spanje hebben ze blijkbaar een andere smaak.
Ja die organiseert ook elk jaar een wedstrijd koekhappen en klompendans met tulpen in je haar. En al die andere mensen maar denkenquote:Op zondag 12 juli 2020 19:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Straks denkt heel Spanje dat Nederlanders zo zijn. En wat doet onze Strani? Die doet er gewoon aan mee!
Het is toch ook gewoon zo?quote:Op zondag 12 juli 2020 19:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Straks denkt heel Spanje dat Nederlanders zo zijn. En wat doet onze Strani? Die doet er gewoon aan mee!
Ik vraag me af of ik wel Nederlands benquote:
Tuurlijk is dat normaal! Niet naar ze luisteren hoor!quote:Op zondag 12 juli 2020 19:12 schreef molloot200 het volgende:
Ik doe elke tweede donderdag van de maand een Sieneke luisteravond, ik dacht dat dat normaal was en traditie ?????
Je hoort gewoon mij vloeken. Paps heeft me de verkeerde afslag op gestuurd; zit nu in Spanjoliëquote:
Gezellig! Ik zet de koffie vast opquote:Op zondag 12 juli 2020 19:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je hoort gewoon mij vloeken. Paps heeft me de verkeerde afslag op gestuurd; zit nu in Spanjolië
4 minuut 14 = 254 seconden = Nog heul ver wegquote:Op zondag 12 juli 2020 19:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Gezellig! Ik zet de koffie vast op
Ik zie nu ook de eerste bliksem.
Waardevolle momentenquote:Op zondag 12 juli 2020 19:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja was het ook hoor!En ook leuk dat ouders mee waren
Hahahaquote:Op zondag 12 juli 2020 19:22 schreef Dave het volgende:
[..]
4 minuut 14 = 254 seconden = Nog heul ver weg
Lekker!quote:Op zondag 12 juli 2020 19:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja was gezelligquote:
Je zou toch wel raar staan te kijken als opeens de halve SC op je stoep staat.quote:Op zondag 12 juli 2020 19:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Stranita is er gewoon bij joh. Ik ben wel benieuwd naar de vrouw die het al zo lang uithoudt met die mafkeesquote:
Thunder and lightning, it's getting exciting?quote:Op zondag 12 juli 2020 19:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Hahaha
Nou, eerst donder en dan bliksem is ook best bijzonder
Beetje wel, geef ik toequote:Op zondag 12 juli 2020 19:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je zou toch wel raar staan te kijken als opeens de halve SC op je stoep staat.
M..maa.maar die uitnodiging was maar een grapjequote:
Nee natuurlijk niet, jullie zijn echt welkom hoorquote:Op zondag 12 juli 2020 19:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
M..maa.maar die uitnodiging was maar een grapje
Storms don't last foreverquote:
Een raar kijkende Strani, ik wil hetquote:
Brrrr, dan nog liever pizza Hawaii.quote:Op zondag 12 juli 2020 19:36 schreef Meke het volgende:
Ze hadden net geitenkaas op mijn pizza gegooid![]()
Oeh geef hem dan maar aan mijquote:Op zondag 12 juli 2020 19:36 schreef Meke het volgende:
Ze hadden net geitenkaas op mijn pizza gegooid![]()
Ja het lijkt wel alsof ze het erom doenquote:Op zondag 12 juli 2020 19:34 schreef Dave het volgende:
RTL Nieuws: “bij de Poolse presidentsverkiezingen zijn de 2 kandidaten tegenpolen.”
Padoempats.
quote:Op zondag 12 juli 2020 19:34 schreef Dave het volgende:
RTL Nieuws: “bij de Poolse presidentsverkiezingen zijn de 2 kandidaten tegenpolen.”
Padoempats.
Nou echt hoorquote:
Ja stond er wel bij, en ik had gezegd; 'geen geitenkaas', dus ergens is dat misgegaanquote:Op zondag 12 juli 2020 19:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oeh geef hem dan maar aan mij
Stond het niet duidelijk erbij of was er een fout gemaakt?
Haha oh dat vind ik ook fantastischquote:Op zondag 12 juli 2020 19:50 schreef Strani het volgende:
Ik heb 192 TV weer opstaan. Wat een heerlijke zender is dat toch, ik kan het iedereen aanbevelen. De meest gekke en obscure dingen komen er langs.
(En deze kijk ik niet ironisch)
Jaquote:
Hahaha ja dat klopt ookquote:Op zondag 12 juli 2020 19:58 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar nooit alleen, je hebt wel iemand nodig om je verbazing mee te delen
Ja maar meestal zijn het "parels"quote:Op zondag 12 juli 2020 19:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Hahaha ja dat klopt ook
En dan zit er af en toe een echte parel tussen waar je nog nooit van had gehoord
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
quote:Op zondag 12 juli 2020 20:02 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar meestal zijn het "parels"
Nou dan begrijp ik wel dat je uit schulgevoel zo links bent gewordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jammer dat dat niet goed is doorgekomen danquote:Op zondag 12 juli 2020 19:55 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja stond er wel bij, en ik had gezegd; 'geen geitenkaas', dus ergens is dat misgegaanHeb het er maar afgeschraapt want ging het eerst proberen, maar vind het ECHT niet lekker
Ja hèquote:Op zondag 12 juli 2020 20:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou dan begrijp ik wel dat je uit schulgevoel zo links bent geworden
Spinazie, mozarella, rode uien chutneyquote:Op zondag 12 juli 2020 20:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jammer dat dat niet goed is doorgekomen danAls je het echt niet lust, dan overheerst het gelijk zo
Wat zat er verder op?
Oeh lekkerquote:
Ja ik denk dat als je het lekker vindt, het wel een lekker afwisselende smaak was, want de rest was wel redelijk 'zoet' ofzo, en dat is dan de zoute tegenhanger. Maar ik vind 't vies dus dan werkt het nietquote:Op zondag 12 juli 2020 20:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oeh lekker![]()
Op zich is die geitenkaas dan ook niet echt nodig ofzo, hoewel ik het zelf wel lekker vind
You lost me at echte levenquote:Op zondag 12 juli 2020 20:43 schreef Arizona het volgende:
Hoi! Ik heb een druk weekend In Mijn Echte Leven gehad! Wel leuk gelukkig.
Het belangrijkste dat ik uit het teruglezen onthouden heb:
Hulkenberg
Echt leven? Wasda?quote:Op zondag 12 juli 2020 20:43 schreef Arizona het volgende:
Hulkenberg
Dat warme bad zijn wij natuurlijkquote:Op zondag 12 juli 2020 20:58 schreef Aoibhin het volgende:
Lekker een koude douche gehad en daarna een warm bad
Ja dit slaat echt allesquote:
Mooi die eensgezindheidquote:Op zondag 12 juli 2020 20:43 schreef Arizona het volgende:
Hulkenberg
Koude doesjquote:Op zondag 12 juli 2020 20:58 schreef Aoibhin het volgende:
Lekker een koude douche gehad en daarna een warm bad
quote:
quote:Op zondag 12 juli 2020 20:43 schreef Arizona het volgende:
Hulkenberg
Ik vond dat een erg leuke filmquote:
Oh ik hield altijd wel van een koude douche hoorquote:Op zondag 12 juli 2020 21:13 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Koude doesj![]()
Ik krijg jullie wel zo ver
Ja, dit nieuws hing al wel heel nadrukkelijk in de lucht. Maar het gaat wel vrij hard, zeker met Ajacieden uit die tijd.quote:Op zondag 12 juli 2020 21:12 schreef sportfreak het volgende:
Ajax-icoon Suurbier (75) overleden
Het gaat steeds harder met jaren '70 generatie. Eerder dit jaar overleed Rob Rensenbrink en eerder ook al Cruijff, Keizer en Nanninga...
Is dat een nieuw computerspelquote:Op zondag 12 juli 2020 20:43 schreef Arizona het volgende:
Hulkenberg
Ooooh dat kan nog alle kanten op gaan dusquote:Op zondag 12 juli 2020 21:41 schreef Hamlapjes het volgende:
Nou, die verkiezingen met die tegenPolen, he, eerste exit poll is binnen
50.4% vs. 49.6%
Jep, foutmarge van deze poll is al 2%.quote:Op zondag 12 juli 2020 21:43 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ooooh dat kan nog alle kanten op gaan dus
Wanneer zijn nu de echte verkiezingen in Polen?quote:Op zondag 12 juli 2020 21:45 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Jep, foutmarge van deze poll is al 2%.
En ook de buitenlandse stemmen zitten hier nog niet bij, die zullen zeer waarschijnlijk in grote meerderheid kiezen voor de tegenstrever van de huidige president, die de 50.4% peilde. Duurt nog wel een paar dagen tot we daar meer over weten
Voor het parlement? Die zijn vorig jaar nog geweest, dus dat zal in 2023 dan pas weer zijn (helaas).quote:Op zondag 12 juli 2020 21:47 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Wanneer zijn nu de echte verkiezingen in Polen?
Oh dat duurt dan nog even jaquote:Op zondag 12 juli 2020 21:52 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Voor het parlement? Die zijn vorig jaar nog geweest, dus dat zal in 2023 dan pas weer zijn (helaas).
Ik heb van iemand die voor deze man stemt begrepen dat hij wel tegen adopties door homostellen is maar verder niet zo zeer anti-homo, en dat hij vooral anti-Duitse bemoeienis is en niet zo zeer anti-EU.quote:Op zondag 12 juli 2020 21:56 schreef Em31 het volgende:
Die nu voorstaat is die anti-homo, anti-EU, anti-alles kerel toch?
Even opgezocht, maar gaat volgens mij wel wat verder.quote:Op zondag 12 juli 2020 21:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb van iemand die voor deze man stemt begrepen dat hij wel tegen adopties door homostellen is maar verder niet zo zeer anti-homo, en dat hij vooral anti-Duitse bemoeienis is en niet zo zeer anti-EU.
Maar dit kan net zo goed het perspectief zijn van deze ene persoon hoor, ik weet er verder zelf ook weinig van.
https://nos.nl/artikel/23(...)e-discriminatie.htmlquote:Het bleek juist het startschot voor een nieuwe haatcampagne tegen de Poolse homogemeenschap. Met de parlementsverkiezingen voor de deur bombardeerde de conservatieve PiS-partij het onderwerp tot hun belangrijkste campagnethema
Op zich niet zo gek dat er in een behoorlijk katholiek land als Polen nog veel tegenstand is. Ik denk soms wel eens dat er een onhandige situatie is ontstaan doordat landen uit het westen van Europa de landen uit het oosten gaan opleggen dat dingen sneller moeten veranderen. Aan het Zwarte Piet-gebeuren in Nederland hebben we kunnen zien wat voor tegenstand dan kan ontstaan.quote:Op zondag 12 juli 2020 22:03 schreef Em31 het volgende:
[..]
Even opgezocht, maar gaat volgens mij wel wat verder.
[..]
https://nos.nl/artikel/23(...)e-discriminatie.html
Ja.quote:Op zondag 12 juli 2020 21:56 schreef Em31 het volgende:
Die nu voorstaat is die anti-homo, anti-EU, anti-alles kerel toch?
Je was er toch voor jezelf wel? Of ook niet?quote:Op zondag 12 juli 2020 22:09 schreef Guanabana het volgende:
Goh waarom was Guana er heel de avond niet?
Sporcle.
Even los van de opvattingen, verbaast het me wel dat je van zoiets relatief onbelangrijks voor de gemiddelde Pool een speerpunt kan maken.quote:Op zondag 12 juli 2020 22:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Op zich niet zo gek dat er in een behoorlijk katholiek land als Polen nog veel tegenstand is. Ik denk soms wel eens dat er een onhandige situatie is ontstaan doordat landen uit het westen van Europa de landen uit het oosten gaan opleggen dat dingen sneller moeten veranderen. Aan het Zwarte Piet-gebeuren in Nederland hebben we kunnen zien wat voor tegenstand dan kan ontstaan.
Dat maakt het allemaal niet minder zorgwekkend, maar wel makkelijker uit te leggen.
Hoeveel had je er goed?quote:Op zondag 12 juli 2020 22:09 schreef Guanabana het volgende:
Sporcle.
Het zal daar ook wel een 'aanval op de cultuur' zijn voor conservatievere mensen, net zoals de ZP-discussie dat in Nederland is.quote:Op zondag 12 juli 2020 22:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Even los van de opvattingen, verbaast het me wel dat je van zoiets relatief onbelangrijks voor de gemiddelde Pool een speerpunt kan maken.
Zie de NOS dit al doen.quote:Opposition candidate may “fulfil Jewish demands” if he wins presidency, warns Polish state TV
Ja, ben jij ook een fan van Sporcles maken?quote:Op zondag 12 juli 2020 22:09 schreef Guanabana het volgende:
Sporcle.
Oh dit klinkt niet echt goed neequote:Op zondag 12 juli 2020 22:13 schreef Em31 het volgende:
In Polen gaat het sowieso niet helemaal lekker de laatste tijd. Eigenlijk wel zoals in Hongarije.
[..]
Zie de NOS dit al doen.
Ik snap jequote:Op zondag 12 juli 2020 22:09 schreef Guanabana het volgende:
Sporcle.
Dit lijkt aan te geven dat mensen banger zijn voor het verliezen van de traditionale hoekstenen (huwelijk, kinderen krijgen et.) dan voor twee zoenende mannen of vrouwen.quote:In iedere LHBT-vrije zone heeft het lokale bestuur een resolutie aangenomen. Hoewel de exacte inhoud ervan per zone verschilt, blijft de kern van alle resoluties gelijk: kinderen en gezinnen moeten beschermd worden tegen de verspreiding van de LHBT-ideologie, die in strijd zou zijn met waarden die in de Poolse Grondwet verankerd staan. Alles wat deze waarden ondermijnt, bijvoorbeeld seksuele voorlichting op scholen, wordt afgekeurd.
Er is binnen de LHBT-vrije zones dus geen sprake van een verbod op seksuele diversiteit. Er is namelijk een verschil tussen homoseksualiteit en LHBT-ideologie en activisme, zo beweert Nikodem Bernaciak van het Ordo Iuris Intitute for Legal Culture, een private organisatie die de lobby voor anti-LHBT-resoluties aanvoert. "Activisten vallen het traditionele gezin en huwelijk aan en willen de band tussen ouders en kinderen vernietigen."
quote:Op zondag 12 juli 2020 22:12 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Van ALLE quizzen die ik gedaan heb?
Heb vooral filmquizzen gedaan.
Enige verschil is dat er in Polen nog wel commerciële TV op de hand van oppositie is, las ik ergensquote:Op zondag 12 juli 2020 22:13 schreef Em31 het volgende:
In Polen gaat het sowieso niet helemaal lekker de laatste tijd. Eigenlijk wel zoals in Hongarije.
[..]
Zie de NOS dit al doen.
Vooral quizzen dat je stills ziet van een film en moet raden welke het isquote:Op zondag 12 juli 2020 22:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik snap jeHet is zooooo verslavend!
Wat voor quizzen heb je allemaal gedaan?
Ja, maar uiteindelijk denk ik dat ondanks de #ophef Zwarte Piet hier gewoon 1 van de 30 stellingen in de Stemwijzer is, en buiten een paar fanatiekelingen geen doorslaggevende reden om op een partij te stemmen.quote:Op zondag 12 juli 2020 22:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Het zal daar ook wel een 'aanval op de cultuur' zijn voor conservatievere mensen, net zoals de ZP-discussie dat in Nederland is.
https://www.sporcle.com/g(...)=ghcgh&pid=9Aa759b3bquote:Op zondag 12 juli 2020 22:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Klinkt lekker indrukwekkend als je kan antwoorden met 3258, zeker als je er niet bij zegt hoeveel vragen in totaal
Maarre, nog leuke tegengekomen?
Dat hij er na al die jaren nog steeds zo'n zin in heeft. Elke keer weer antwoorden klaar hebben, lijkt me zo vermoeiendquote:
Ah ja die zijn leukquote:Op zondag 12 juli 2020 22:16 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Vooral quizzen dat je stills ziet van een film en moet raden welke het isTegen mijn vriend. Hij won wat waker, maar hij heeft ook twee keer zo films gezien.
Ja, dat zal daar inderdaad ook wel zo zijn. Het zal ook wel zo zijn dat buitenlandse media zich enorm richten op de hot topics.quote:Op zondag 12 juli 2020 22:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, maar uiteindelijk denk ik dat ondanks de #ophef Zwarte Piet hier gewoon 1 van de 30 stellingen in de Stemwijzer is, en buiten een paar fanatiekelingen geen doorslaggevende reden om op een partij te stemmen.
Laat je Google fit dat niet automagisch bijhouden/berekenen?quote:Op zondag 12 juli 2020 22:20 schreef Aoibhin het volgende:
Toch maar 1200 kcal verbrand met die fietstocht
Misschien zelfs wel meer, omdat ik niet alle dwalingen kon traceren op de kaart![]()
Ja dat is ook wel zo. De media vinden het wel handig als ze de zaken flink kunnen versimpelen. Een gebalanceerd verhaal over de plannen van de kandidaten over de Poolse infrastructuur of het belastingstelsel verkoopt ook niet.quote:Op zondag 12 juli 2020 22:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, dat zal daar inderdaad ook wel zo zijn. Het zal ook wel zo zijn dat buitenlandse media zich enorm richten op de hot topics.
Van degene die ik sprak was de mening dan weer dat de oppositieleider als burgemeester niks goed voor de stad Warschau had gedaan en een polariserende (haha) houding heeft. Niks over homo's of immigratie.
Och hemel, ik mis weer eens een appquote:Op zondag 12 juli 2020 22:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Laat je Google fit dat niet automagisch bijhouden/berekenen?
Had je liever gehad dat hij daar in z'n blote slurf zit?quote:
Nee precies. We doen er verstandig aan om het allemaal met een korreltje zout te nemen. Met de hele Catalaanse kwestie merkte ik ook dat de NOS erg eenzijdig rapporteerde trouwens.quote:Op zondag 12 juli 2020 22:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel zo. De media vinden het wel handig als ze de zaken flink kunnen versimpelen. Een gebalanceerd verhaal over de plannen van de kandidaten over de Poolse infrastructuur of het belastingstelsel verkoopt ook niet.
Nouja als je even zoekt blijft het natuurlijk niet bij één dingetje he.quote:Op zondag 12 juli 2020 22:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee precies. We doen er verstandig aan om het allemaal met een korreltje zout te nemen. Met de hele Catalaanse kwestie merkte ik ook dat de NOS erg eenzijdig rapporteerde trouwens.
Nee tuurlijk, daar heb je ook gelijk in. Dat er zorgwekkende standpunten zijn valt wel te geloven, maar de NOS en andere media zullen er weinig interesse in hebben dat het bij veel mensen allemaal nog wel wat genuanceerder ligt.quote:Op zondag 12 juli 2020 22:29 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nouja als je even zoekt blijft het natuurlijk niet bij één dingetje he.Dat je nergens wat over kan vinden omdat het misschien wel anders ligt is ook het andere uiterste.
Hij houdt je beweging bij. En in de dagboek kan je de routes die je hebt afgelegd zien.quote:Op zondag 12 juli 2020 22:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Och hemel, ik mis weer eens een appMaar houdt die dan ook precies bij automatisch waar je allemaal geweest bent enzo?
Het ligt ook allemaal een stuk complexer inderdaad. Ik weet te weinig van de oppositiepartij om te beoordelen of die het beste voor hebben met het volk.quote:Op zondag 12 juli 2020 22:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee tuurlijk, daar heb je ook gelijk in. Dat er zorgwekkende standpunten zijn valt wel te geloven, maar de NOS en andere media zullen er weinig interesse in hebben dat het bij veel mensen allemaal nog wel wat genuanceerder ligt.
Of ik snap de grap niet of het is echt een héle willekeurige vraagquote:Op zondag 12 juli 2020 22:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Had je liever gehad dat hij daar in z'n blote slurf zit?
Ik zie gewoon niet in waarom je over bepaalde dingen genuanceerder zou moeten denken als het over behoorlijk extreme dingen gaat.quote:Op zondag 12 juli 2020 22:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee tuurlijk, daar heb je ook gelijk in. Dat er zorgwekkende standpunten zijn valt wel te geloven, maar de NOS en andere media zullen er weinig interesse in hebben dat het bij veel mensen allemaal nog wel wat genuanceerder ligt.
Dat had ik net ook. Hopen dat we dit een hele lange tijd niet meer mee hoeven te maken. Beter nog: nooit.quote:Op zondag 12 juli 2020 22:29 schreef Cee het volgende:
Ik word weer helemaal naar van het zien van die toespraak van half maart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |