SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKSame shit, different day
SC hopper present
Oohhh ja datquote:
Bedoel je lende?quote:Op donderdag 9 juli 2020 22:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oohhh ja dat![]()
Wat hadden ze ook een lol joh![]()
Dat ze dat lentedoekje gingen proberen was ook lachen
Ja inmiddels aangepastquote:
OMG GMTAquote:Op donderdag 9 juli 2020 22:57 schreef Aoibhin het volgende:
![]()
Was al voor haar vanaf het begin, maar hierna MOEST ze gewoon winnen
De turbo staat wel aardig aan vandaag, jaquote:Op donderdag 9 juli 2020 22:58 schreef ijs_beer het volgende:
jezas ik was nog bij dat stukje over fotoboeken en foto's enzo. Ergens zo rond half 1 vandaag.
*Armen in de lucht gooit copyright @:greys
JAAAAAquote:
Stomquote:Op donderdag 9 juli 2020 22:59 schreef Mandy040986 het volgende:
Nou, vandaag kwam dan eindelijk een ergotherapeut / expert op bezoek om te kijken wat en hoe er dingen aangepast gaan worden in huis voor mijn moeder.
Of nou ja, dat dachten we.![]()
De beste jongeman kwam niet verder dan ‘u kunt touwtjes aan de deurklinken hangen zodat ze die open kan doen’.
Toen mijn vader zei dat onze contactpersoon toch echt over een aanbouw had gesproken zei ie doodleuk:
‘Ja, daar ben ik niet echt de juiste persoon voor om in te adviseren’.
Maar hij ging het bespreken met de gemeente hoor. Hij gaat ons echt terugbellen.
Ik ben er klaar mee, ik kan dit echt niet meer![]()
*gooit dramatisch de hoorn op de haak*
Oh, dat scheelt weer een paar notes als er niet wordt teruggelezenquote:Op donderdag 9 juli 2020 22:58 schreef ijs_beer het volgende:
jezas ik was nog bij dat stukje over fotoboeken en foto's enzo. Ergens zo rond half 1 vandaag.
*Armen in de lucht gooit copyright @:greys
is dat note-waardig?quote:Op donderdag 9 juli 2020 23:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Oh, dat scheelt weer een paar notes als er niet wordt teruggelezen
Zo goed weet ik dat allemaal niet meerquote:Op donderdag 9 juli 2020 23:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JAAAAA![]()
![]()
![]()
Echt ik was al vanaf het begin voor Brigitte, maar was echt wekenlang bang dat Suzan zou gaan winnen en later Marjolein, want die twee kregen op een gegeven moment zoveel positieve feedback van de jury.
Maar na dit kón het toch niet meer misgaan johEn nee niet op de Jan Smit manier
Nee dit kan echt niet.quote:Op donderdag 9 juli 2020 22:59 schreef Mandy040986 het volgende:
Nou, vandaag kwam dan eindelijk een ergotherapeut / expert op bezoek om te kijken wat en hoe er dingen aangepast gaan worden in huis voor mijn moeder.
De beste jongeman kwam niet verder dan ‘u kunt touwtjes aan de deurklinken hangen zodat ze die open kan doen’.
Toen mijn vader zei dat onze contactpersoon toch echt over een aanbouw had gesproken zei ie doodleuk:
Maar hij ging het bespreken met de gemeente hoor. Hij gaat ons echt terugbellen.
hahah leuk gebbetje.quote:Op donderdag 9 juli 2020 23:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Oh, dat scheelt weer een paar notes als er niet wordt teruggelezen
hmmm.quote:
Haha jaaaquote:Op donderdag 9 juli 2020 22:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oohhh ja dat![]()
Wat hadden ze ook een lol joh![]()
Dat ze dat lendedoekje gingen proberen was ook lachen
Huh neeeequote:Op donderdag 9 juli 2020 22:59 schreef Mandy040986 het volgende:
Wij weten hoe dat afloopt.quote:Op donderdag 9 juli 2020 23:04 schreef Dave het volgende:
[..]
Oei, een doodsverwensing, net nu ijsje er is.
Ja.quote:Op donderdag 9 juli 2020 23:02 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nee dit kan echt niet.enorme eikels.
Is er nog extra prioriteit te verzinnen of een garantie dat je de volgende keer wel de goede hapsnurker over de vloer krijgt?quote:Op donderdag 9 juli 2020 23:02 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Afwachten maar weer denk ik. Ik weet het ook niet meer.
damn en ik heb zo weinig notesquote:Op donderdag 9 juli 2020 23:04 schreef Dave het volgende:
[..]
Oei, een doodsverwensing, net nu ijsje er is.
Helemaal geen musical?quote:Op donderdag 9 juli 2020 23:05 schreef Meke het volgende:
Ik kan alles van op zoek naar meezingen en ook meerdere volledige musicals alle liedjes..
En toch heb ik er nog nooit een live gezien
Tijd om met tante Yv te gaan babbelen.quote:
Jezus wat stomquote:Op donderdag 9 juli 2020 22:59 schreef Mandy040986 het volgende:
Wat bedoel je daarmeequote:Op donderdag 9 juli 2020 23:06 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Tijd om met tante Yv te gaan babbelen.
Er schijnt er tegenwoordig zelfs 1 met rap te zijn.quote:Op donderdag 9 juli 2020 23:05 schreef Meke het volgende:
Ik kan alles van op zoek naar meezingen en ook meerdere volledige musicals alle liedjes..
Amir zo met "dat voelt lekker"quote:
quote:
quote:Op donderdag 9 juli 2020 23:08 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
@:Strani @:Dave leggen jullie dat even uit...
@Arizona wat usagi414 zegt klopt. Ik vind het nog net zo'n slaapverwekkend slecht nummer als in het begin.quote:
Nee...quote:Op donderdag 9 juli 2020 23:10 schreef Dave het volgende:
Heb jij die nog niet achter je aan gehad @:Guanabana ?
Ik heb echt geen idee. Je zou toch zeggen dat het wel duidelijk is dat het prioriteit heeft, maar blijkbaar zijn ze blind daar.quote:Op donderdag 9 juli 2020 23:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Is er nog extra prioriteit te verzinnen of een garantie dat je de volgende keer wel de goede hapsnurker over de vloer krijgt?
Aha! Daarom moest ik dus teruglezen. Een oneerbaar voorstel!quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:35 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja heb zin in chocola of iets van ijs.
Nog nooit?quote:Op donderdag 9 juli 2020 23:05 schreef Meke het volgende:
quote:
Superstom.quote:Op donderdag 9 juli 2020 23:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jezus wat stomDan denk je eindelijk dat er iets gebeurt...
Neequote:
Jaa die wel, maar niet livequote:Op donderdag 9 juli 2020 23:08 schreef Dave het volgende:
[..]
Er schijnt er tegenwoordig zelfs 1 met rap te zijn.
Dat is ook verdomd naar. En zeker als ze de verkeerde persoon sturen. Bij het volgende belletje het enorm hard spelen... brutaal zijn. Hebben je ouders een rechtsbijstandverzekering? Misschien die maar eens raadplegen...quote:Op donderdag 9 juli 2020 23:11 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee. Je zou toch zeggen dat het wel duidelijk is dat het prioriteit heeft, maar blijkbaar zijn ze blind daar.
Wij hebben inmiddels zelf maar dingen gedaan. Handvatten bij de wc, hellingen bij de drempels ect.
Ze kan al een jaar niet zelfstandig douchen of in bad. Ik vind dat gewoon erg en het is heel naar dat mensen dat zien en dan niet vinden dat het prioriteit heeft.
Nee, geen professionele!quote:Op donderdag 9 juli 2020 23:12 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Nog nooit?
Ik heb er (even denken) drie gezien die echt professioneel waren en nog 2 van de middelbare school (wel in een theater enzo, maar niet echt professioneel natuurlijk)
Ja maar niemand wou mee en toen ik in Twente woonde was dat ook een gedoe en toen ik studeerde was het te duur en nu is er coronaquote:
Ik heb precies die niet gezien, maar wel:quote:Op donderdag 9 juli 2020 23:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Mijn teller voor live profmusicals:
Chicago
Shrek
Miss Saigon
Wicked
Spamalot
Rocky Horror
Billy Elliot
Beauty & The Beast
En ik heb nog het gevoel dat er een paar missen, maar ik zou niet direct weten welke
Die heb ik dan weer allemaal niet gezienquote:Op donderdag 9 juli 2020 23:16 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik heb precies die niet gezien, maar wel:
The Sound of Music
The Lion King
Tarzan
Grease
Annie MG
Nooit van gehoordquote:Op donderdag 9 juli 2020 23:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Die heb ik dan weer allemaal niet gezien
Wel De Trullenhoedster! Die was ik vergeten
Inderdaad. Hoewel die jongen ook maar z’n werk deed hoor.quote:Op donderdag 9 juli 2020 23:14 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dat is ook verdomd naar. En zeker als ze de verkeerde persoon sturen. Bij het volgende belletje het enorm hard spelen... brutaal zijn. Hebben je ouders een rechtsbijstandverzekering? Misschien die maar eens raadplegen...
(maar dat is waarschijnlijk niets dat jullie zelf niet al bedacht hadden)
1. Slovenië vond ik qua nummer heel tof, maar er waren gewoon beterequote:Op donderdag 9 juli 2020 23:15 schreef molloot200 het volgende:
GREENROOMBLOK
Jobi en Cee hier mijn eerste deel van de 2015 review:
1. Slovenië zoals eerder gezegd, leuk nummer maar ik vind haar stem gewoon niet zo
2. Frankrijk was een typisch chanson, prima al is het geen uitschieter
3. Israël had ik dankzij Cee hoge verwachtingen van maar viel me eigenlijk heel erg tegen. Is ook misschien niet zo mijn muziek. Had wel het idee dat ik dit als interval act in 2019 ook heb gehoord?
4. Estland vond ik tot nu toe de tofste denk ik. De hele sfeer en zoWil ik nog wel een keer terugluisteren
5. Groot-Brittanië jezus die waren toen ook al de weg kwijt he
6. Armenië was ook wel tof
7. Litouwen wat is dit een cliché lied gatverdamme haal het van mn beeldschermIk krijg er ernstige Leonora vibes van
8. Servië goede zangeres, nummer zelf vind ik wel oké maar vind ik ook wel veel leunen op de boodschap maar zal het vast goed doen.
9. Noorwegen is goed hoorMijn nummer 2 denk ik van het deelnemersveld wat ik tot nu toe heb gezien.
Over het algemeen snap ik wel wat jullie bedoelen met dat dit een goed jaar is als het in dit niveau doorgaat
@Momo en ik wonen daar nog wel een stuk dichterbijquote:Op donderdag 9 juli 2020 23:17 schreef Meke het volgende:
Ik woon nu wel dichtbij Scheveningen dus wie weet straks![]()
Cats heb ik tijdens de lockdown gezien via Youtube. Die hoef je voor het verhaal inderdaad niet te doenquote:Op donderdag 9 juli 2020 23:18 schreef ijs_beer het volgende:
Ik heb Cats en The Lion King gezien.
Eerste is maar een slap prutverhaaltje, viel vies tegen. Tweede was wel echt fantastisch.
Dat is zeker waar, maar ik woon gelukkig nog steeds dichtbij genoeg om na een musical met ov terug te kunnenquote:Op donderdag 9 juli 2020 23:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
@:Momo en ik wonen daar nog wel een stuk dichterbij
Ohh die heb ik dus live gezien in Annie MG, was echt geweldig ja!quote:Op donderdag 9 juli 2020 23:19 schreef Meke het volgende:
Ik wil er straks sowieso naar een met Simone Kleinsma
quote:Op donderdag 9 juli 2020 23:20 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ohh die heb ik dus live gezien in Annie MG, was echt geweldig ja!
William Spaaij zat daar ook in, hij ging ook tappen.
Dat is best te doen ja.quote:Op donderdag 9 juli 2020 23:20 schreef Meke het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, maar ik woon gelukkig nog steeds dichtbij genoeg om na een musical met ov terug te kunnen
Vond ik ook leuk, maar er had wel meer in gezeten. En het wijzende gebaartje van de zangeres werkte me op de zenuwenquote:Op donderdag 9 juli 2020 23:20 schreef Guanabana het volgende:
Was UK 2015 dat Still in love with you?
Dat vond ik dus leuk.
Ja. Ik vond het live niet zo heel goed en ook een beetje chaotisch. Moet wel zeggen dat ze er meer moeite in lijken te hebben gestopt dan Bigger than us bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 9 juli 2020 23:20 schreef Guanabana het volgende:
Dat vond ik dus leuk.
Wat Aoibhin zei klopt ook wel, live was het minder.quote:Op donderdag 9 juli 2020 23:21 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja. Ik vond het live niet zo heel goed en ook een beetje chaotisch. Moet wel zeggen dat ze er meer moeite in lijken te hebben gestopt dan Bigger than us bijvoorbeeld.
De uitvoering was heel slecht inderdaad. Vooral ook doordat hij heel vals zong. Het was geen briljant nummer, maar het had zoveel meer kunnen zijn dan wat het geworden is.quote:Op donderdag 9 juli 2020 23:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Vond ik ook leuk, maar er had wel meer in gezeten. En het wijzende gebaartje van de zangeres werkte me op de zenuwen
Die duo's was vooral een reactie op TCL. Maar in dit geval eens een goede reactie i.p.v. slappe aftreksels.quote:Op donderdag 9 juli 2020 23:22 schreef molloot200 het volgende:
Trouwens zo veel man-vrouw duos
Ben nu bij Heroes, die springt er wel echt uit hoor dus ik snap wel dat die heeft gewonnen, al blijft het niet mijn favoriet
Wow eindelijk eens medestand!quote:Op donderdag 9 juli 2020 23:20 schreef Guanabana het volgende:
Dat vond ik dus leuk.
Heroes is wat mij betreft een terechte winnaar, maar dat was Italië ook geweest. Pluspunt van Zweden als winnaar is wel dat we het jaar erna Mans en Petra als presentatieduo haddenquote:Op donderdag 9 juli 2020 23:22 schreef molloot200 het volgende:
Trouwens zo veel man-vrouw duos
Ben nu bij Heroes, die springt er wel echt uit hoor dus ik snap wel dat die heeft gewonnen, al blijft het niet mijn favoriet
Cats jaren terug met mijn ma in Londen gezienquote:Op donderdag 9 juli 2020 23:18 schreef ijs_beer het volgende:
Ik heb Cats en The Lion King gezien.
Eerste is maar een slap prutverhaaltje, viel vies tegen. Tweede was wel echt fantastisch.
Het was vooral een veel gedurfdere keuzes dan alles wat ze erna hebben gestuurd.quote:Op donderdag 9 juli 2020 23:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wow eindelijk eens medestand!
Hoewel ik hem ook niet echt geweldig vond ofzo, maar ook gewoon al die stortlading aan kritiek niet echt waardHet is een leuke guilty pleasure. In de studioversie dan. Live vond ik het wél heel slecht.
Awquote:Op donderdag 9 juli 2020 23:22 schreef Meke het volgende:
Het is ook niet alsof ik niet wilde: op schoolexcursie gingen we naar Den Haag en ook even naar Scheveningen en toen ben ik naar het circustheater gelopen om te kijken of ik een programmaboekje ofzo (van Tarzan toen) kon krijgen, maar die was dicht
![]()
Welke musical speelt daar?quote:
Weet niet of je de film al hebt gezien (ik niet maar wil hem wél heel graag kijken, gezien al die kritiek enzoquote:Op donderdag 9 juli 2020 23:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Cats heb ik tijdens de lockdown gezien via Youtube. Die hoef je voor het verhaal inderdaad niet te doen
Krijgen? Dat moet je meestal kopen.quote:Op donderdag 9 juli 2020 23:22 schreef Meke het volgende:
Het is ook niet alsof ik niet wilde: op schoolexcursie gingen we naar Den Haag en ook even naar Scheveningen en toen ben ik naar het circustheater gelopen om te kijken of ik een programmaboekje ofzo (van Tarzan toen) kon krijgen, maar die was dicht
![]()
William Spaaij heb ik eindelijk eens gezien in Lazarus in januari. En was eigenlijk de alternatequote:Op donderdag 9 juli 2020 23:20 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ohh die heb ik dus live gezien in Annie MG, was echt geweldig ja!
William Spaaij zat daar ook in, hij ging ook tappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |