Cats heb ik tijdens de lockdown gezien via Youtube. Die hoef je voor het verhaal inderdaad niet te doenquote:Op donderdag 9 juli 2020 23:18 schreef ijs_beer het volgende:
Ik heb Cats en The Lion King gezien.
Eerste is maar een slap prutverhaaltje, viel vies tegen. Tweede was wel echt fantastisch.
Dat is zeker waar, maar ik woon gelukkig nog steeds dichtbij genoeg om na een musical met ov terug te kunnenquote:Op donderdag 9 juli 2020 23:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
@:Momo en ik wonen daar nog wel een stuk dichterbij
Ohh die heb ik dus live gezien in Annie MG, was echt geweldig ja!quote:Op donderdag 9 juli 2020 23:19 schreef Meke het volgende:
Ik wil er straks sowieso naar een met Simone Kleinsma
quote:Op donderdag 9 juli 2020 23:20 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ohh die heb ik dus live gezien in Annie MG, was echt geweldig ja!
William Spaaij zat daar ook in, hij ging ook tappen.
Dat is best te doen ja.quote:Op donderdag 9 juli 2020 23:20 schreef Meke het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, maar ik woon gelukkig nog steeds dichtbij genoeg om na een musical met ov terug te kunnen
Vond ik ook leuk, maar er had wel meer in gezeten. En het wijzende gebaartje van de zangeres werkte me op de zenuwenquote:Op donderdag 9 juli 2020 23:20 schreef Guanabana het volgende:
Was UK 2015 dat Still in love with you?
Dat vond ik dus leuk.
Ja. Ik vond het live niet zo heel goed en ook een beetje chaotisch. Moet wel zeggen dat ze er meer moeite in lijken te hebben gestopt dan Bigger than us bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 9 juli 2020 23:20 schreef Guanabana het volgende:
Dat vond ik dus leuk.
Wat Aoibhin zei klopt ook wel, live was het minder.quote:Op donderdag 9 juli 2020 23:21 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja. Ik vond het live niet zo heel goed en ook een beetje chaotisch. Moet wel zeggen dat ze er meer moeite in lijken te hebben gestopt dan Bigger than us bijvoorbeeld.
De uitvoering was heel slecht inderdaad. Vooral ook doordat hij heel vals zong. Het was geen briljant nummer, maar het had zoveel meer kunnen zijn dan wat het geworden is.quote:Op donderdag 9 juli 2020 23:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Vond ik ook leuk, maar er had wel meer in gezeten. En het wijzende gebaartje van de zangeres werkte me op de zenuwen
Die duo's was vooral een reactie op TCL. Maar in dit geval eens een goede reactie i.p.v. slappe aftreksels.quote:Op donderdag 9 juli 2020 23:22 schreef molloot200 het volgende:
Trouwens zo veel man-vrouw duos
Ben nu bij Heroes, die springt er wel echt uit hoor dus ik snap wel dat die heeft gewonnen, al blijft het niet mijn favoriet
Wow eindelijk eens medestand!quote:Op donderdag 9 juli 2020 23:20 schreef Guanabana het volgende:
Dat vond ik dus leuk.
Heroes is wat mij betreft een terechte winnaar, maar dat was Italië ook geweest. Pluspunt van Zweden als winnaar is wel dat we het jaar erna Mans en Petra als presentatieduo haddenquote:Op donderdag 9 juli 2020 23:22 schreef molloot200 het volgende:
Trouwens zo veel man-vrouw duos
Ben nu bij Heroes, die springt er wel echt uit hoor dus ik snap wel dat die heeft gewonnen, al blijft het niet mijn favoriet
Cats jaren terug met mijn ma in Londen gezienquote:Op donderdag 9 juli 2020 23:18 schreef ijs_beer het volgende:
Ik heb Cats en The Lion King gezien.
Eerste is maar een slap prutverhaaltje, viel vies tegen. Tweede was wel echt fantastisch.
Het was vooral een veel gedurfdere keuzes dan alles wat ze erna hebben gestuurd.quote:Op donderdag 9 juli 2020 23:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wow eindelijk eens medestand!
Hoewel ik hem ook niet echt geweldig vond ofzo, maar ook gewoon al die stortlading aan kritiek niet echt waardHet is een leuke guilty pleasure. In de studioversie dan. Live vond ik het wél heel slecht.
Awquote:Op donderdag 9 juli 2020 23:22 schreef Meke het volgende:
Het is ook niet alsof ik niet wilde: op schoolexcursie gingen we naar Den Haag en ook even naar Scheveningen en toen ben ik naar het circustheater gelopen om te kijken of ik een programmaboekje ofzo (van Tarzan toen) kon krijgen, maar die was dicht
![]()
Welke musical speelt daar?quote:
Weet niet of je de film al hebt gezien (ik niet maar wil hem wél heel graag kijken, gezien al die kritiek enzoquote:Op donderdag 9 juli 2020 23:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Cats heb ik tijdens de lockdown gezien via Youtube. Die hoef je voor het verhaal inderdaad niet te doen
Krijgen? Dat moet je meestal kopen.quote:Op donderdag 9 juli 2020 23:22 schreef Meke het volgende:
Het is ook niet alsof ik niet wilde: op schoolexcursie gingen we naar Den Haag en ook even naar Scheveningen en toen ben ik naar het circustheater gelopen om te kijken of ik een programmaboekje ofzo (van Tarzan toen) kon krijgen, maar die was dicht
![]()
William Spaaij heb ik eindelijk eens gezien in Lazarus in januari. En was eigenlijk de alternatequote:Op donderdag 9 juli 2020 23:20 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ohh die heb ik dus live gezien in Annie MG, was echt geweldig ja!
William Spaaij zat daar ook in, hij ging ook tappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |