Woon je nog steeds boven een supermarkt?quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:31 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ook echt zo heel chagrijnig als een vermoeide ouder antwoorden, prachtig
Jaquote:Op donderdag 9 juli 2020 18:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Woon je nog steeds boven een supermarkt?
Je eet wat de pot schaft, en nu naar bed!quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:29 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb nog hongeeeer
*is vervelend zeurend kind*
quote:
Dit was je 16e post van de 51 dus valt mee, rond de 30% zal het zijn.quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:32 schreef Guanabana het volgende:
Jeetje zit wel alles vol te spammen in mijn eentje hè. Ik ga zo weg hoor.
Het is omdat iedereen op me reageert ook telkens, dus alles is roze gekleurd (roze is mijn post- en quotekleur).quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit was je 16e post van de 51 dus valt mee, rond de 30% zal het zijn.
Hup, weg nu, en anders niet meer zeuren!quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:34 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Het is omdat iedereen op me reageert ook telkens, dus alles is roze gekleurd (roze is mijn post- en quotekleur).
Lekker hoor aandacht.
Maar ga zo even lopen en naar de AH.
Wat ga je halen? Iets lekkers?quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:34 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Het is omdat iedereen op me reageert ook telkens, dus alles is roze gekleurd (roze is mijn post- en quotekleur).
Lekker hoor, aandacht.
Aha!quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:34 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Lekker hoor, aandacht.
Ja heb zin in chocola of iets van ijs.quote:
ohhhh lekker. Allebeiquote:Op donderdag 9 juli 2020 18:35 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja heb zin in chocola of iets van ijs.
Omdat ik dus niet normaal gegeten heb![]()
Maar goed, dat is dan wel weer het voordeel van volwassen zijn.
Spannend hoorquote:Op donderdag 9 juli 2020 18:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat doe ik bewustBlijft er nog wat mysterie
Maar mag ze nog even uitleggen hoe je plaatjes post? (of iemand anders)quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hup, weg nu, en anders niet meer zeuren!Rotkind!
Nee ik had net crackers met kaas opquote:Op donderdag 9 juli 2020 18:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Roep je dit af en toe om te garanderen dat je welkom zal blijven in Nederland?
De link van het plaatje ( 'adres van afbeelding kopieren') , plakken in dat schilderij-icoontje.quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:37 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Maar mag ze nog even uitleggen hoe je plaatjes post? (of iemand anders)
ahhhhhh hoe op! Nu krijg ik daar zin in. Magnumsquote:Op donderdag 9 juli 2020 18:38 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Weet je wat lekker is!
Dit!
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Wel belachelijk duur. Denk toch dat ik het ga kopen,
quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nee ik had net crackers met kaas op. Belegen. Erg lekker. En te bedenken dat ik vroeger kaas niet lustte.
Het klinkt vreemd dat ze in Spanje een Jumbo hebben. Dat is ook waar je de poffertjes haalt toch? Die blokken zijn lekkerrrrrr.quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:39 schreef Strani het volgende:
[..]Gelukkig heb je je bekeerd!
Ik koop altijd 30+ belegen van de Jumbo, die blokken.
Ik snap dat dit verwarrend is gezien het feit dat ik in Spanje woon, maar toch is het zo.
Hehequote:Op donderdag 9 juli 2020 18:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het klinkt vreemd dat ze in Spanje een Jumbo hebben. Dat is ook waar je de poffertjes haalt toch? Die blokken zijn lekkerrrrrr.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |