SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKSame shit, different day
SC hopper present
Bestellen?quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:12 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Maar dan hadden we weer helemaal om pizza gemoeten.
Ja met eten trigger je mijn medeleven sowieso wel hoor.quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:14 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind het lief/grappig dat iedereen helemaal ingaat op mijn eetverhaalgezeur![]()
Of heel oude foto'squote:Op donderdag 9 juli 2020 18:15 schreef Guanabana het volgende:
Jammere is dat bijna niemand daadwerkelijk een foto in zijn/haar Fobo heeft
Vind ik ook stomquote:Op donderdag 9 juli 2020 18:15 schreef Guanabana het volgende:
Ik wilde zeggen 'jij hebt ook helemaal geen foto van jezelf', maar ik had niet ver genoeg naar beneden gescrolltquote:
Haha ik ook niet.quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:17 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen 'jij hebt ook helemaal geen foto van jezelf', maar ik had niet ver genoeg naar beneden gescrollt
Zo kwam ik er ook achter dat ik niet veel scheel met GeorgeMquote:Op donderdag 9 juli 2020 18:20 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ah, ik ga er altijd vanuit dat mensen dat niet hebben ingevuld
Decenniumpje meer of minder, kniesoor die daar op letquote:
Bij mij duurt dat gelukkig nog heel lang.quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:20 schreef Koen66 het volgende:
Al wordt dat verschil ook jaarlijks kleiner
Hoe oud is jouw foto?quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Decenniumpje meer of minder, kniesoor die daar op let
Foto's waar ik niet grijs ben zijn net zo oud als m'n Fok accountquote:Op donderdag 9 juli 2020 18:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Daar heeft 'ie nou niks aan hè!quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:21 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Bij mij duurt dat gelukkig nog heel lang.
Hoe oud was jij ook alweer?quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:21 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Bij mij duurt dat gelukkig nog heel lang.
In jouw geval zou ik zeggen dat je er nu beter uit ziet.quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hahaha zo bedoelde ik het nietquote:Op donderdag 9 juli 2020 18:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Daar heeft 'ie nou niks aan hè!
Zeg eens wat troostends.
Oh jaquote:Op donderdag 9 juli 2020 18:23 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hahaha zo bedoelde ik het niet![]()
Eerder dat ik dacht van 'oh haha, dat is bij mij pas als ik 88 ben, als ik dat ooit al haal"
Weet ik niet meer precies, maar ik denk uit 2006. Sowieso van voor 2010.quote:
Dank jequote:Op donderdag 9 juli 2020 18:23 schreef Strani het volgende:
[..]
In jouw geval zou ik zeggen dat je er nu beter uit ziet.
Wanneer heb jij Tim gezien dan?quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:23 schreef Strani het volgende:
[..]
In jouw geval zou ik zeggen dat je er nu beter uit ziet.
Dat doe ik bewustquote:Op donderdag 9 juli 2020 18:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jouw Fobo foto's zijn ook wel vaagjes
Bij het aanmaken van mijn facebookaccount in maart heb ik ook een foto van 15 jaar geleden gebruiktquote:Op donderdag 9 juli 2020 18:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb er twee!quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:15 schreef Guanabana het volgende:
Dit. Goed excuus.quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:28 schreef Guanabana het volgende:
Vervelende aan het Fobo is dat je het formaat moet aanpassen, alle foto's zijn te groot. Daar heb ik geen zin in hoor.
En ik er maar zo netjes mijn best op hebben gedaan!quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:20 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ah, ik ga er altijd vanuit dat mensen dat niet hebben ingevuld
Maak een tosti.quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:29 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb nog hongeeeer
*is vervelend zeurend kind*
Ah oke.quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Hij heeft zich een keer laten zien tijdens een videocall
Nou, het is alsof je er bij wasquote:Op donderdag 9 juli 2020 18:30 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ah oke.
Sorry, klinkt een beetje als een soort potloodventer-situatie. Met regenjas enzo. En dan snel camera weer uit.
Ook echt zo heel chagrijnig als een vermoeide ouder antwoorden, prachtigquote:
insert ieniemie plaatjequote:Op donderdag 9 juli 2020 18:29 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb nog hongeeeer
Ik moest er ook over denken wanneer het dan geweest kon zijnquote:Op donderdag 9 juli 2020 18:30 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ah oke.
Sorry, klinkt een beetje als een soort potloodventer-situatie. Met regenjas enzo. En dan snel camera weer uit.
Hahaquote:Op donderdag 9 juli 2020 18:31 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ook echt zo heel chagrijnig als een vermoeide ouder antwoorden, prachtig
Woon je nog steeds boven een supermarkt?quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:31 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ook echt zo heel chagrijnig als een vermoeide ouder antwoorden, prachtig
Jaquote:Op donderdag 9 juli 2020 18:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Woon je nog steeds boven een supermarkt?
Je eet wat de pot schaft, en nu naar bed!quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:29 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb nog hongeeeer
quote:
Dit was je 16e post van de 51 dus valt mee, rond de 30% zal het zijn.quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:32 schreef Guanabana het volgende:
Jeetje zit wel alles vol te spammen in mijn eentje hè. Ik ga zo weg hoor.
Het is omdat iedereen op me reageert ook telkens, dus alles is roze gekleurd (roze is mijn post- en quotekleur).quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit was je 16e post van de 51 dus valt mee, rond de 30% zal het zijn.
Hup, weg nu, en anders niet meer zeuren!quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:34 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Het is omdat iedereen op me reageert ook telkens, dus alles is roze gekleurd (roze is mijn post- en quotekleur).
Lekker hoor aandacht.
Maar ga zo even lopen en naar de AH.
Wat ga je halen? Iets lekkers?quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:34 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Het is omdat iedereen op me reageert ook telkens, dus alles is roze gekleurd (roze is mijn post- en quotekleur).
Lekker hoor, aandacht.
Aha!quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:34 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Lekker hoor, aandacht.
Ja heb zin in chocola of iets van ijs.quote:
ohhhh lekker. Allebeiquote:Op donderdag 9 juli 2020 18:35 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja heb zin in chocola of iets van ijs.
Omdat ik dus niet normaal gegeten heb![]()
Maar goed, dat is dan wel weer het voordeel van volwassen zijn.
Spannend hoorquote:Op donderdag 9 juli 2020 18:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat doe ik bewustBlijft er nog wat mysterie
Maar mag ze nog even uitleggen hoe je plaatjes post? (of iemand anders)quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hup, weg nu, en anders niet meer zeuren!Rotkind!
Nee ik had net crackers met kaas opquote:Op donderdag 9 juli 2020 18:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Roep je dit af en toe om te garanderen dat je welkom zal blijven in Nederland?
De link van het plaatje ( 'adres van afbeelding kopieren') , plakken in dat schilderij-icoontje.quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:37 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Maar mag ze nog even uitleggen hoe je plaatjes post? (of iemand anders)
ahhhhhh hoe op! Nu krijg ik daar zin in. Magnumsquote:Op donderdag 9 juli 2020 18:38 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Weet je wat lekker is!
Dit!
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Wel belachelijk duur. Denk toch dat ik het ga kopen,
quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nee ik had net crackers met kaas op. Belegen. Erg lekker. En te bedenken dat ik vroeger kaas niet lustte.
Het klinkt vreemd dat ze in Spanje een Jumbo hebben. Dat is ook waar je de poffertjes haalt toch? Die blokken zijn lekkerrrrrr.quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:39 schreef Strani het volgende:
[..]Gelukkig heb je je bekeerd!
Ik koop altijd 30+ belegen van de Jumbo, die blokken.
Ik snap dat dit verwarrend is gezien het feit dat ik in Spanje woon, maar toch is het zo.
Hehequote:Op donderdag 9 juli 2020 18:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het klinkt vreemd dat ze in Spanje een Jumbo hebben. Dat is ook waar je de poffertjes haalt toch? Die blokken zijn lekkerrrrrr.
Hebben ze in December dan ook bijvoorbeeld pepernoten?quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:42 schreef Strani het volgende:
[..]
HeheHet is een Nederlandse supermarkt die producten verkoopt van de Jumbo. Twee keer per week komt een enorme vrachtwagen van Nederland naar Spanje gereden met producten. En inderdaad ja
Zelfs een paar maanden eerderquote:Op donderdag 9 juli 2020 18:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hebben ze in December dan ook bijvoorbeeld pepernoten?
quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:38 schreef Guanabana het volgende:
[..]
De link van het plaatje ( 'adres van afbeelding kopieren') , plakken in dat schilderij-icoontje.
Doen ze dat omdat er veel Nederlanders zijn daar?quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Zelfs een paar maanden eerderMaar inderdaad, al dat soort dingen krijgen we dus ook in de juiste seizoenen.
quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ja
Zo daar is Molloot nog goed weggekomen zeg
mega-muisquote:Op donderdag 9 juli 2020 18:44 schreef usagi414 het volgende:
[..]
[ [url=https://cdn01.pijpermedia.nl/7-0cZnh9fNqDoq9EtZR_1vUdneo=/980x0/filters:format(webp)/https://cdn.pijper.io/sou(...)-moet.jpg]afbeelding[/url] ]
Het werkt (bedankt @:Guanabana)
quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:44 schreef usagi414 het volgende:
[..]
[ [url=https://cdn01.pijpermedia.nl/7-0cZnh9fNqDoq9EtZR_1vUdneo=/980x0/filters:format(webp)/https://cdn.pijper.io/sou(...)-moet.jpg]afbeelding[/url] ]
Het werkt (bedankt @:Guanabana)
Wonen er zo veel Nederlanders in jouw omgeving dat dit gebeurt ja?quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:42 schreef Strani het volgende:
[..]
HeheHet is een Nederlandse supermarkt die producten verkoopt van de Jumbo. Twee keer per week komt een enorme vrachtwagen van Nederland naar Spanje gereden met producten. En inderdaad ja
Dan zijn ze in elk geval niet te quichekeurig.quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:46 schreef molloot200 het volgende:
M’n eigengemaakte quiche is goed gevallen en m’n gezin had niet door dat er buffelmozzarella in zat
quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:44 schreef Prisha het volgende:
[..]
Doen ze dat omdat er veel Nederlanders zijn daar?
Oja, de grootte kan je aanpassen door achter de 'img' bijvoorbeeld =400 of =300 te zetten.quote:
Sinterklaas moet ze ook ergens vandaan halen natuurlijk.quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:47 schreef Strani het volgende:
[..]Er is ruim voldoende markt voor hier inderdaad.
Waar ik woon is een hele internationale omgeving. Britten en Noren vormen de grootste buitenlandse groepen, gevolgd door Nederlanders. In mijn gemeente is iets minder dan de helft van de ingeschreven bewoners Spaansquote:Op donderdag 9 juli 2020 18:46 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Wonen er zo veel Nederlanders in jouw omgeving dat dit gebeurt ja?
Preciesquote:Op donderdag 9 juli 2020 18:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Sinterklaas moet ze ook ergens vandaan halen natuurlijk.
Ik heb alléén maar onbekende lurkersquote:Op donderdag 9 juli 2020 18:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Soms heb je wel eens een complete onbekende lurker in je fobo
Oh Guana heeft meteen gelurkt, nu ken ik tenminste iemandquote:
quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:51 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh Guana heeft meteen gelurkt, nu ken ik tenminste iemand
Nee ik zie hetquote:
quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan zijn ze in elk geval niet te quichekeurig.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hey dank, dan kan ik eindelijk een plaatje in het JSF topic plakken!!quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:47 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oja, de grootte kan je aanpassen door achter de 'img' bijvoorbeeld =400 of =300 te zetten.
Ik vraag je één ding!quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:53 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ga bij een zelfscankassa denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |