SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKSame shit, different day
SC hopper present
Oohhh ja datquote:
Bedoel je lende?quote:Op donderdag 9 juli 2020 22:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oohhh ja dat![]()
Wat hadden ze ook een lol joh![]()
Dat ze dat lentedoekje gingen proberen was ook lachen
Ja inmiddels aangepastquote:
OMG GMTAquote:Op donderdag 9 juli 2020 22:57 schreef Aoibhin het volgende:
![]()
Was al voor haar vanaf het begin, maar hierna MOEST ze gewoon winnen
De turbo staat wel aardig aan vandaag, jaquote:Op donderdag 9 juli 2020 22:58 schreef ijs_beer het volgende:
jezas ik was nog bij dat stukje over fotoboeken en foto's enzo. Ergens zo rond half 1 vandaag.
*Armen in de lucht gooit copyright @:greys
JAAAAAquote:
Stomquote:Op donderdag 9 juli 2020 22:59 schreef Mandy040986 het volgende:
Nou, vandaag kwam dan eindelijk een ergotherapeut / expert op bezoek om te kijken wat en hoe er dingen aangepast gaan worden in huis voor mijn moeder.
Of nou ja, dat dachten we.![]()
De beste jongeman kwam niet verder dan ‘u kunt touwtjes aan de deurklinken hangen zodat ze die open kan doen’.
Toen mijn vader zei dat onze contactpersoon toch echt over een aanbouw had gesproken zei ie doodleuk:
‘Ja, daar ben ik niet echt de juiste persoon voor om in te adviseren’.
Maar hij ging het bespreken met de gemeente hoor. Hij gaat ons echt terugbellen.
Ik ben er klaar mee, ik kan dit echt niet meer![]()
*gooit dramatisch de hoorn op de haak*
Oh, dat scheelt weer een paar notes als er niet wordt teruggelezenquote:Op donderdag 9 juli 2020 22:58 schreef ijs_beer het volgende:
jezas ik was nog bij dat stukje over fotoboeken en foto's enzo. Ergens zo rond half 1 vandaag.
*Armen in de lucht gooit copyright @:greys
is dat note-waardig?quote:Op donderdag 9 juli 2020 23:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Oh, dat scheelt weer een paar notes als er niet wordt teruggelezen
Zo goed weet ik dat allemaal niet meerquote:Op donderdag 9 juli 2020 23:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JAAAAA![]()
![]()
![]()
Echt ik was al vanaf het begin voor Brigitte, maar was echt wekenlang bang dat Suzan zou gaan winnen en later Marjolein, want die twee kregen op een gegeven moment zoveel positieve feedback van de jury.
Maar na dit kón het toch niet meer misgaan johEn nee niet op de Jan Smit manier
Nee dit kan echt niet.quote:Op donderdag 9 juli 2020 22:59 schreef Mandy040986 het volgende:
Nou, vandaag kwam dan eindelijk een ergotherapeut / expert op bezoek om te kijken wat en hoe er dingen aangepast gaan worden in huis voor mijn moeder.
De beste jongeman kwam niet verder dan ‘u kunt touwtjes aan de deurklinken hangen zodat ze die open kan doen’.
Toen mijn vader zei dat onze contactpersoon toch echt over een aanbouw had gesproken zei ie doodleuk:
Maar hij ging het bespreken met de gemeente hoor. Hij gaat ons echt terugbellen.
hahah leuk gebbetje.quote:Op donderdag 9 juli 2020 23:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Oh, dat scheelt weer een paar notes als er niet wordt teruggelezen
hmmm.quote:
Haha jaaaquote:Op donderdag 9 juli 2020 22:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oohhh ja dat![]()
Wat hadden ze ook een lol joh![]()
Dat ze dat lendedoekje gingen proberen was ook lachen
Huh neeeequote:Op donderdag 9 juli 2020 22:59 schreef Mandy040986 het volgende:
Wij weten hoe dat afloopt.quote:Op donderdag 9 juli 2020 23:04 schreef Dave het volgende:
[..]
Oei, een doodsverwensing, net nu ijsje er is.
Ja.quote:Op donderdag 9 juli 2020 23:02 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nee dit kan echt niet.enorme eikels.
Is er nog extra prioriteit te verzinnen of een garantie dat je de volgende keer wel de goede hapsnurker over de vloer krijgt?quote:Op donderdag 9 juli 2020 23:02 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Afwachten maar weer denk ik. Ik weet het ook niet meer.
damn en ik heb zo weinig notesquote:Op donderdag 9 juli 2020 23:04 schreef Dave het volgende:
[..]
Oei, een doodsverwensing, net nu ijsje er is.
Helemaal geen musical?quote:Op donderdag 9 juli 2020 23:05 schreef Meke het volgende:
Ik kan alles van op zoek naar meezingen en ook meerdere volledige musicals alle liedjes..
En toch heb ik er nog nooit een live gezien
Tijd om met tante Yv te gaan babbelen.quote:
Jezus wat stomquote:Op donderdag 9 juli 2020 22:59 schreef Mandy040986 het volgende:
Wat bedoel je daarmeequote:Op donderdag 9 juli 2020 23:06 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Tijd om met tante Yv te gaan babbelen.
Er schijnt er tegenwoordig zelfs 1 met rap te zijn.quote:Op donderdag 9 juli 2020 23:05 schreef Meke het volgende:
Ik kan alles van op zoek naar meezingen en ook meerdere volledige musicals alle liedjes..
Amir zo met "dat voelt lekker"quote:
quote:
quote:Op donderdag 9 juli 2020 23:08 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
@:Strani @:Dave leggen jullie dat even uit...
@Arizona wat usagi414 zegt klopt. Ik vind het nog net zo'n slaapverwekkend slecht nummer als in het begin.quote:
Nee...quote:Op donderdag 9 juli 2020 23:10 schreef Dave het volgende:
Heb jij die nog niet achter je aan gehad @:Guanabana ?
Ik heb echt geen idee. Je zou toch zeggen dat het wel duidelijk is dat het prioriteit heeft, maar blijkbaar zijn ze blind daar.quote:Op donderdag 9 juli 2020 23:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Is er nog extra prioriteit te verzinnen of een garantie dat je de volgende keer wel de goede hapsnurker over de vloer krijgt?
Aha! Daarom moest ik dus teruglezen. Een oneerbaar voorstel!quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:35 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja heb zin in chocola of iets van ijs.
Nog nooit?quote:Op donderdag 9 juli 2020 23:05 schreef Meke het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |