Wij weten hoe dat afloopt.quote:Op donderdag 9 juli 2020 23:04 schreef Dave het volgende:
[..]
Oei, een doodsverwensing, net nu ijsje er is.
Ja.quote:Op donderdag 9 juli 2020 23:02 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nee dit kan echt niet.enorme eikels.
Is er nog extra prioriteit te verzinnen of een garantie dat je de volgende keer wel de goede hapsnurker over de vloer krijgt?quote:Op donderdag 9 juli 2020 23:02 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Afwachten maar weer denk ik. Ik weet het ook niet meer.
damn en ik heb zo weinig notesquote:Op donderdag 9 juli 2020 23:04 schreef Dave het volgende:
[..]
Oei, een doodsverwensing, net nu ijsje er is.
Helemaal geen musical?quote:Op donderdag 9 juli 2020 23:05 schreef Meke het volgende:
Ik kan alles van op zoek naar meezingen en ook meerdere volledige musicals alle liedjes..
En toch heb ik er nog nooit een live gezien
Tijd om met tante Yv te gaan babbelen.quote:
Jezus wat stomquote:Op donderdag 9 juli 2020 22:59 schreef Mandy040986 het volgende:
Nou, vandaag kwam dan eindelijk een ergotherapeut / expert op bezoek om te kijken wat en hoe er dingen aangepast gaan worden in huis voor mijn moeder.
Of nou ja, dat dachten we.![]()
De beste jongeman kwam niet verder dan ‘u kunt touwtjes aan de deurklinken hangen zodat ze die open kan doen’.
Toen mijn vader zei dat onze contactpersoon toch echt over een aanbouw had gesproken zei ie doodleuk:
‘Ja, daar ben ik niet echt de juiste persoon voor om in te adviseren’.
Maar hij ging het bespreken met de gemeente hoor. Hij gaat ons echt terugbellen.
Ik ben er klaar mee, ik kan dit echt niet meer![]()
*gooit dramatisch de hoorn op de haak*
Wat bedoel je daarmeequote:Op donderdag 9 juli 2020 23:06 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Tijd om met tante Yv te gaan babbelen.
Er schijnt er tegenwoordig zelfs 1 met rap te zijn.quote:Op donderdag 9 juli 2020 23:05 schreef Meke het volgende:
Ik kan alles van op zoek naar meezingen en ook meerdere volledige musicals alle liedjes..
Amir zo met "dat voelt lekker"quote:
quote:
quote:Op donderdag 9 juli 2020 23:08 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
@:Strani @:Dave leggen jullie dat even uit...
@Arizona wat usagi414 zegt klopt. Ik vind het nog net zo'n slaapverwekkend slecht nummer als in het begin.quote:
Nee...quote:Op donderdag 9 juli 2020 23:10 schreef Dave het volgende:
Heb jij die nog niet achter je aan gehad @:Guanabana ?
Ik heb echt geen idee. Je zou toch zeggen dat het wel duidelijk is dat het prioriteit heeft, maar blijkbaar zijn ze blind daar.quote:Op donderdag 9 juli 2020 23:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Is er nog extra prioriteit te verzinnen of een garantie dat je de volgende keer wel de goede hapsnurker over de vloer krijgt?
Aha! Daarom moest ik dus teruglezen. Een oneerbaar voorstel!quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:35 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja heb zin in chocola of iets van ijs.
Nog nooit?quote:Op donderdag 9 juli 2020 23:05 schreef Meke het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |