Waren wel de types 40+ vrouwen die 'toevallig' langs kwamen gelopenquote:
quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waren wel de types 40+ vrouwen die 'toevallig' langs kwamen gelopen
En dan precies even de hond los laten lopen zodat ze een reden hebben om te stoppen want ze moeten die hond weer vangenquote:
Gewoon net die ene zeldzame seksueel nog aantrekkelijke 40+ vrouw haar hond mee helpen vangen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan precies even de hond los laten lopen zodat ze een reden hebben om te stoppen want ze moeten die hond weer vangen
Uhuh uhuhquote:Op woensdag 20 mei 2020 19:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waren wel de types 40+ vrouwen die 'toevallig' langs kwamen gelopen
Nooitquote:Op woensdag 20 mei 2020 19:30 schreef UitStraling het volgende:
Dansen jullie nooit dan?
Ik loop echt halve dagen te dansen
Maar dan wel eentje die het vol overgave en zonder schaamte doet.quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij echt zo'n houtenplank
Zolang je het met overgave doet blijf je mentaal flexibel!quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dan wel eentje die het vol overgave en zonder schaamte doet.
Ja enorm en jij wat minder begaafd dan gemiddeld, zullen we een dansschool voor niet al te slimme stijve blanken oprichten?quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij echt zo'n houtenplank
Als je maar genoeg drinkt lukt dat wel ja.quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dan wel eentje die het vol overgave en zonder schaamte doet.
Alleen met de gordijnen dicht.quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:30 schreef UitStraling het volgende:
Dansen jullie nooit dan?
Ik loop echt halve dagen te dansen
Nee werk duurde te lang, te weinig tijd om de BBQ op te stoken. Gewoon gegeten, morgen BBQquote:
Vroeg mijn bed in, voel me helemaal niet lekkerquote:
Welke?quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Bankhangen en straks een whiskytje tikken
Wanneer was die corona-bbq ook alweer?quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Vroeg mijn bed in, voel me helemaal niet lekker
Zaterdagquote:Op woensdag 20 mei 2020 19:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wanneer was die corona-bbq ook alweer?
Staat nu een Jack Daniels open en nog 1. Moet ook weer eens rum kopen, vergeet het steedsquote:
quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Vroeg mijn bed in, voel me helemaal niet lekker
Ik ben tegenwoordig weer van de GT'squote:Op woensdag 20 mei 2020 19:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Staat nu een Jack Daniels open en nog 1. Moet ook weer eens rum kopen, vergeet het steeds
Chill kerel.quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Bankhangen en straks een whiskytje tikken
Gewoon gaar, niks ernstigs. Even slaap inhalen komende dagenquote:
Keer die nieuwe Wee Beastie kopen, die is vrij betaalbaar maar erg lekker.quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Staat nu een Jack Daniels open en nog 1. Moet ook weer eens rum kopen, vergeet het steeds
Ik ben geen snob daarin trouwens, Bombay is prima hierquote:
Sailor Jerry?quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Die ken ik nietquote:Op woensdag 20 mei 2020 19:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keer die nieuwe Wee Beastie kopen, die is vrij betaalbaar maar erg lekker.
Ligt je boot in Heerlen?quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:57 schreef FranticDJ het volgende:
Ben er wel aardig klaar mee hier in dit gat..
Ik heb Koos ook maar even de hint gegeven dat de kappers weer open zijnquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:00 schreef liesje1979 het volgende:
Whoooooh morgen naar de kappert!Was nog steeds niet gebeld en had het er met een moeder over die duidelijk weer naar de kapper was geweest en die raadde deze aan. En ze hadden voor morgenavond een plekje.
Goed bezig!quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:00 schreef liesje1979 het volgende:
Whoooooh morgen naar de kappert!Was nog steeds niet gebeld en had het er met een moeder over die duidelijk weer naar de kapper was geweest en die raadde deze aan. En ze hadden voor morgenavond een plekje.
Bombay is ook mijn go-to GT.quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ben geen snob daarin trouwens, Bombay is prima hier
Ik had me al ver voor 11 mei op een terugbel lijst laten zetten van de kapper waar ik normaal heenga. Waar ik morgen heen ga is 2x zo duur maar ik wil gewoon zo graag.quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb Koos ook maar even de hint gegeven dat de kappers weer open zijn
Ga je voor een lekker pitje met wat rood erin?quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:00 schreef liesje1979 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Geld moet rollenquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik had me al ver voor 11 mei op een terugbel lijst laten zetten van de kapper waar ik normaal heenga. Waar ik morgen heen ga is 2x zo duur maar ik wil gewoon zo graag.
Ja, maar minder hard eruit dan erinquote:
quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ga je voor een lekker pitje met wat rood erin?Lol nee of naja hangt er vanaf wat een kort pittig is, Geen rood sowieso en gewoon weer mijn schuine bob erin denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klinkt primaquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol nee of naja hangt er vanaf wat een kort pittig is, Geen rood sowieso en gewoon weer mijn schuine bob erin denk ik.
quote:
We zien de pics welquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol nee of naja hangt er vanaf wat een kort pittig is, Geen rood sowieso en gewoon weer mijn schuine bob erin denk ik.
Ik zag een Lupine maar de rest kon ik niet zien wat het was. Wel een lekker grote Lupine al. Ik heb sinds een paar week een blauwe maar die is nog mini.quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Planten staan erin, ik ruim mijn gereedschap op en ben er klaar mee.
Lukt me momenteel niet, maar belasting plus kinderopvanggeld komt binnenkort terug dus prrrrrimaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links moet nog even ont-onkruid, maar dat moet even met beleid.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Kan alleen als er ook een kek brilletje bij gedragen wordt natuurlijkquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ga je voor een lekker pitje met wat rood erin?
Rustquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Planten staan erin, ik ruim mijn gereedschap op en ben er klaar mee.
quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Voor liesje:Als je die hedera eruit ragt flikkert de schutting zeker om?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links moet nog even ont-onkruid, maar dat moet even met beleid.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Voor liesje:Oooh kijk nou joh! Wat ziet dat er "echt" uit zo he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links moet nog even ont-onkruid, maar dat moet even met beleid.En de lupine mooi achteraan want die gaat de hoogte in en ik zie aardbeien.
![]()
Plausibel. Maar valt weinig eruit te raggen, hij is van de buren.quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Als je die hedera eruit ragt flikkert de schutting zeker om?
Dan lekker eraf blijven jaquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Plausibel. Maar valt weinig eruit te raggen, hij is van de buren.
En groene muur vind ik wel best op zich.
Oeh, belastinggeld terug, was ik alweer vergeten. Geen idee wanneer het komt, maar boeiuh. Vakantiegeld krijg ik 12 juni pas.quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Lukt me momenteel niet, maar belasting plus kinderopvanggeld komt binnenkort terug dus prrrrrima
Ik heb ze een beetje uitgezocht op grootte/bloeiperiode, dus met een beetje mazzel spreidt dat zoals ik in mijn hoofd heb.quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oooh kijk nou joh! Wat ziet dat er "echt" uit zo he?En de lupine mooi achteraan want die gaat de hoogte in en ik zie aardbeien.
Per ongeluk in de hens zetten?quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Plausibel. Maar valt weinig eruit te raggen, hij is van de buren.
En groene muur vind ik wel best op zich.
En dan mijn verse spul meefikken zeker.quote:
En weet je wat zo tof is, als het toch niet helemaal blijkt wat je wilde dan kan je weer gaan schuiven als je zin hebt. Ik verplaats best veel, soms met succes soms minder.quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb ze een beetje uitgezocht op grootte/bloeiperiode, dus met een beetje mazzel spreidt dat zoals ik in mijn hoofd heb.
Wij vonden 'm prima.quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:10 schreef Fogel het volgende:
Zeg kampeermensen, zijn dit soort dingen een beetje te doen? https://www.jula.no/catal(...)/gasskjokken-000640/
Nee nee, dat ziet er prima uit. Gewoon heel precies dingen per ongeluk in de hens zetten...quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dan mijn verse spul meefikken zeker.
Voorlopig geef ik het eerst even de tijd, deze laat ik in ieder geval de komende tijd met rust.quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En weet je wat zo tof is, als het toch niet helemaal blijkt wat je wilde dan kan je weer gaan schuiven als je zin hebt. Ik verplaats best veel, soms met succes soms minder.
Dit was ook een paar jaar negeren natuurlijk. Ik hoop naar een "af en toe een beetje bijhouden" te kunnen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Dan lekker eraf blijven ja
Groene muur is prima, ik haat alleen hoe dat spul woekert
Wat heb je nou weer gedaan?quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kom je in Den Haag ook ver mee
Ideaalquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:10 schreef Fogel het volgende:
Zeg kampeermensen, zijn dit soort dingen een beetje te doen? https://www.jula.no/catal(...)/gasskjokken-000640/
Die ene lijken wel Marlies Dekkers geïnspireerdquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:16 schreef bitterbal het volgende:
kapjes met print
https://www.aboutyou.nl/s(...)sale_kleider_jeans_f
Mer zo'n prijzen gaan mensen ze natuurlijk helemaal hergebruikenquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:16 schreef bitterbal het volgende:
kapjes met print
https://www.aboutyou.nl/s(...)sale_kleider_jeans_f
O ja dat is hetquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Die ene lijken wel Marlies Dekkers geïnspireerd
Hoop ik ook voor jequote:Op woensdag 20 mei 2020 20:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit was ook een paar jaar negeren natuurlijk. Ik hoop naar een "af en toe een beetje bijhouden" te kunnen.
Dit ja, windschermpje is wel handig.quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Ideaal
Gaat eigenlijk sneller dan je denkt qua warm worden van iets hiermee.
Een klein windschermpje eromheen is wel een aanrader (hebben wij zelf gemaakt, twee plankjes en scharniertje ertussen)
Dat kan ookquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mer zo'n prijzen gaan mensen ze natuurlijk helemaal hergebruikenInmiddels is het een fashion item..
Dit zijn herbruikbare he? Je kan ze wassen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mer zo'n prijzen gaan mensen ze natuurlijk helemaal hergebruikenInmiddels is het een fashion item..
Check, die stonden op een andere site bij een soortgelijk ding.quote:
Nope, als je goedgekeurde kapjes draagt krijg je ene boetequote:Op woensdag 20 mei 2020 20:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat kan ook
Het moeten soberso niet werkzame mondkapjes zijn volgens Holländische politieke logica dus perfect dit
Wij hadden ooit zo'n benzine kookstel, omdat benzine altijd overal vrij makkelijk te krijgen is. Maar principe zal wel hetzelfde zijn. Die dingen werken.quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:23 schreef Fogel het volgende:
[..]
Check, die stonden op een andere site bij een soortgelijk ding.
Koelkast op gas of gewoon een koelbox? Of steeds nieuwe dingen koud halen ofzo, weet ik het.
* Fogel is kampeeramateur
nee heeft rutte alweer tegen gesprokenquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nope, als je goedgekeurde kapjes draagt krijg je ene boete
Compleet van de pot gerukt. We worden beflikkertquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Compleet van de pot gerukt. We worden beflikkert
Ow dat heb ik weer gemutst danquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee heeft rutte alweer tegen gesproken
Heb je elektra? Waar ga je kamperen?quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:23 schreef Fogel het volgende:
[..]
Koelkast op gas of gewoon een koelbox? Of steeds nieuwe dingen koud halen ofzo, weet ik het.
Gasflessen kan je ook overal wel krijgen hier, dus dat komt wel goed.quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wij hadden ooit zo'n benzine kookstel, omdat benzine altijd overal vrij makkelijk te krijgen is. Maar principe zal wel hetzelfde zijn. Die dingen werken.
Ja ik snap het idee erachter wel, maar dit is niet handig aangepaktquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja en donder aub op met het idee van voetgangers rotondes. Wat een belachelijk lachwekkend ideequote:Op woensdag 20 mei 2020 20:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja ik snap het idee erachter wel, maar dit is niet handig aangepakt
Ik verwacht eigenlijk dat ook in het OV heel snel versoepeld gaat worden en we gewoon zonder kapske kunnen gaan reizen
Geen idee, geen idee.quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Heb je elektra? Waar ga je kamperen?
Ik heb een koelbox op elektriciteit, in auto of aan snoer bij de tent. Maar hebben we een dagje in Scandinavië ofzo geen elektra want klein bosplekje, vind ik dat ook prima zo met koelbox.
Ga je naar zuid Frankrijk, dan heb je wellicht andere eisen
Mensen zijn achterlijk, dus ook dat snap ik wel.quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja en donder aub op met het idee van voetgangers rotondes. Wat een belachelijk lachwekkend idee
Hangt ook erg af van hoe lang je gaat, wij hebben voor de weekendjes (zeg 4 dagen?) zat aan een koelbox.quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:23 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mijn idee. Ben er behoorlijk klaar mee. En laten we eerlijk zijn, het meeste van die maatregelen zijn gewoon gênantquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Mensen zijn achterlijk, dus ook dat snap ik wel.
Maar wordt tijd dat we dat bewust stopzetten en weer gewoon normaal gaan doen.
Beetje afstand, prima, thuiswerken, ok, verder gewoon lekker normaal
Dag of 6-10. Met minimaal de helft daarvan in een hut of hotel. Moet wel leuk blijven allemaal.quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hangt ook erg af van hoe lang je gaat, wij hebben voor de weekendjes (zeg 4 dagen?) zat aan een koelbox.
Ik heb er eentje van Campinggaz die werkt gewoon prima, doet het ook best lang op een gasfles, alleen wel zorgen dat die een beetje uit de wind staat.quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:10 schreef Fogel het volgende:
Beetje opletten wat je haalt, beetje bijshoppen indien nodig en het kan prima zonder elektriciteit.quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dag of 6-10. Met minimaal de helft daarvan in een hut of hotel. Moet wel leuk blijven allemaal.
Zou lekker voor zoiets als dit gaanquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Geen idee, geen idee.
Heb een 40kW accu in mijn auto zitten![]()
Zuid-West Noorwegen. Meestal koud zat, maar dat ding staat in de auto en in de auto wil ik het warm genoeg (warmer dan koelkast) hebben
Ja, zo'n ding!quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Zou lekker voor zoiets als dit gaan
https://www.bol.com/nl/p/(...)1_27.29.ProductImage
Ken dit merk niet maar dit formaatje is prima voor paar dagen. Jou kennende ga je toch wel af en toe uit eten of haal je vers vlees/vis onderweg en flikker je het diezelfde avond op de BBQ.
Dan is dit hartstikke prima.
Kan in de auto koelen terwijl jij gewoon rijdt, en heb je even geen elektra bij je tent, kun je alsnog de koelboxfunctie gebruiken. En eventueel elementen in flikkeren.
Ben ik altijd te lui voor
Pak melk kan twee dagen in de koeling goed blijven zonder elementen erin als het 33° is iig, heb ik ontdekt.
Prrrrrima
Simpel leven
Yepquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn idee. Ben er behoorlijk klaar mee. En laten we eerlijk zijn, het meeste van die maatregelen zijn gewoon gênant
Ohquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat kan ook
Het moeten soberso niet werkzame mondkapjes zijn volgens Holländische politieke logica dus perfect dit
Eentje met turbostand voor je bier is wel handig trouwensquote:
Zoiets hadden wij ook, werkte prima!quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Ken dit merk niet maar dit formaatje is prima voor paar dagen. Jou kennende ga je toch wel af en toe uit eten of haal je vers vlees/vis onderweg en flikker je het diezelfde avond op de BBQ.
Kan in de auto koelen terwijl jij gewoon rijdt, en heb je even geen elektra bij je tent, kun je alsnog de koelboxfunctie gebruiken. En eventueel elementen in flikkeren.
Pak melk kan twee dagen in de koeling goed blijven zonder elementen erin als het 33° is iig, heb ik ontdekt.
Prrrrrima
Simpel leven
Mee eens.quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Yep
Inmiddels paniekfase voorbij, zorg kan het goed aan nu, er is geen uitzicht op een vaccin en ik ben geen risicogroep.
Risicogroepen beetje uit de wind houden, en weer gaan leven, hoppa
Nog steeds tekort aan medische kapjes dus zo willen ze die groepen beschermenquote:
Met kamperen hebben we altijd wodka mee. Werkt prima met limonade.quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Eentje met turbostand voor je bier is wel handig trouwens
quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Met kamperen hebben we altijd wodka mee. Werkt prima met limonade.
Zo'n soort ding heb ik ook nog staan, nu zal het in Noorwegen niet zo'n probleem zijn, maar meestal koelen die dingen maar tot ca. 20 graden onder de omgevingstemperatuur.quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Prrrrrima
Simpel leven
Mkay. Deze was ik vorige week naar aan het kijken maar vroeg me af of een gasoptie ook "noodzakelijk" was. https://www.thansen.no/ca(...)cb40/n14730/pn24367/quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Prrrrrima
Simpel leven
Maar leg mij eens uit waarom mondkapjes maandenlang niet te krijgen waren in Nederland en je ze nu in werkelijk waar iedere winkel ineens spontaan tegenkomt sinds men de ov plicht heeft ingesteldquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Nog steeds tekort aan medische kapjes dus zo willen ze die groepen beschermen![]()
Ach jaaaaa
Is toch primaquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo'n soort ding heb ik ook nog staan, nu zal het in Noorwegen niet zo'n probleem zijn, maar meestal koelen die dingen maar tot ca. 20 graden onder de omgevingstemperatuur.
Kan, lijkt mij nogal overkillquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:40 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mkay. Deze was ik vorige week naar aan het kijken maar vroeg me af of een gasoptie ook "noodzakelijk" was. https://www.thansen.no/ca(...)cb40/n14730/pn24367/
Klopt, ik heb er ook zo een. Heb er ook van die platte invriesbare ijsblokken bij om binnen aan de zijkanten te doen. Maar die zijn natuurlijk na een halve dag alweer ontdooid.quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo'n soort ding heb ik ook nog staan, nu zal het in Noorwegen niet zo'n probleem zijn, maar meestal koelen die dingen maar tot ca. 20 graden onder de omgevingstemperatuur.
We zijn met 6 man.quote:
Dit ja. Echt uitgebreid koken wordt 'm toch niet op zo'n pitje.quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Is toch prima
Voor mij iig![]()
Boter, wat kaas en vleeswaren voor op brood, pak melk, fles drinken, zak groenten of verse pasta, klaar. Rest koop ik allemaal wel vlak voor het eten of we eten buiten de deur.
Doe op vakantie wel elke drie dagen boodschappen ofzo, dan vind ik dit ideaal
Ja het is alleen wat minder als je in een gebied zit met 40+ gradenquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Is toch prima
Voor mij iig![]()
Boter, wat kaas en vleeswaren voor op brood, pak melk, fles drinken, zak groenten of verse pasta, klaar. Rest koop ik allemaal wel vlak voor het eten of we eten buiten de deur.
Doe op vakantie wel elke drie dagen boodschappen ofzo, dan vind ik dit ideaal
Ladingen kapjes zijn binnengekomen met zeecontainers enzo, die zijn niet geschikt voor op de OK, en eigenlijk helemaal niet voor virussen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maar leg mij eens uit waarom mondkapjes maandenlang niet te krijgen waren in Nederland en je ze nu in werkelijk waar iedere winkel ineens spontaan tegenkomt sinds men de ov plicht heeft ingesteld
Ze waren maandenlang niet te krijgen omdat er in de wereld een pandemie aan de hand was, Elk land probeerde die dingen te krijgen en waar ze geproduceerd werden was ook een beetje een lockdown aan de gang. En nu zijn ze meer te krijgen omdat er overal bedrijven in het gat zijn gesprongen en er dus meer wordt geproduceerd. Zo moeilijk is dat allemaal niet toch?quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maar leg mij eens uit waarom mondkapjes maandenlang niet te krijgen waren in Nederland en je ze nu in werkelijk waar iedere winkel ineens spontaan tegenkomt sinds men de ov plicht heeft ingesteld
Ok, en vorige week kreeg ik doodleuk gratis en voor niets een pak medische mondkapjes in mijn handen. Kan er zo nog 100 krijgen als ik wil.quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Ladingen kapjes zijn binnengekomen met zeecontainers enzo, die zijn niet geschikt voor op de OK, en eigenlijk helemaal niet voor virussen.
Maar goed.
Het is een vaag, politiek, economisch en machtsspelletje iig
Kinderen thuislaten, opgelost!quote:
Zulke gebieden kom ik goddank vrijwel nooit. Klinkt als de helquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het is alleen wat minder als je in een gebied zit met 40+ graden. Tegenwoordig heb ik trouwens gewoon een koeltas waar dan elke dag een bulk ijs uit de ijsmachine in gaat (die zijn standaard in USA hotels).
HQquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Klopt niet helemaal, wacht, ik zoek even openbaar NRC artikel wat iets meer aangeeft over het moeilijk te produceren zijn.quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ze waren maandenlang niet te krijgen omdat er in de wereld een pandemie aan de hand was, Elk land probeerde die dingen te krijgen en waar ze geproduceerd werden was ook een beetje een lockdown aan de gang. En nu zijn ze meer te krijgen omdat er overal bedrijven in het gat zijn gesprongen en er dus meer wordt geproduceerd. Zo moeilijk is dat allemaal niet toch?
Dat hadden die bedrijven al in maart kunnen doen. Waarom nu pas?quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ze waren maandenlang niet te krijgen omdat er in de wereld een pandemie aan de hand was, Elk land probeerde die dingen te krijgen en waar ze geproduceerd werden was ook een beetje een lockdown aan de gang. En nu zijn ze meer te krijgen omdat er overal bedrijven in het gat zijn gesprongen en er dus meer wordt geproduceerd. Zo moeilijk is dat allemaal niet toch?
Oh, ik dacht dat je op de 40l doelde, niet op het gas. Maar duidelijk ja.quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Kinderen thuislaten, opgelost!
Ja ok, dan kun je het overwegen. Maar het lijkt mij gedoe. Een grotere op elektra lijkt me handiger dan gas TBH, maar ben op vakantie gewoon enorm van het 'ik ga me nergens druk om maken, flikker op allemaal met je gezeur'
Nu ik dit bedenk, niet op vakantie ook trouwens
Heb dat wel eens in Spanje gehad, denk je aan het einde van de dag lekker een koud biertje uit de koeler te pakken is het een lauw zooitjequote:Op woensdag 20 mei 2020 20:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Zulke gebieden kom ik goddank vrijwel nooit. Klinkt als de hel
Met zo'n filtertje erin?quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ok, en vorige week kreeg ik doodleuk gratis en voor niets een pak medische mondkapjes in mijn handen. Kan er zo nog 100 krijgen als ik wil.
Gelukkig nooit last van gehad. Maar ik heb dan ook nooit een koelbox gebruikt in Spanjequote:Op woensdag 20 mei 2020 20:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb dat wel eens in Spanje gehad, denk je aan het einde van de dag lekker een koud biertje uit de koeler te pakken is het een lauw zooitje
quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:45 schreef LTVDK het volgende:
@:liesje1979 jij had nog een foto tegoed
Wat kneuterig met dat hekje! Leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Ja, en week daarvoor een pakje met van die blauwe die ze in de thuiszorg gebruiken. Ook gratis en voor niets.quote:
Ja bedoelde beide eigenlijk, maar 40 liter met 6 man is niet prettig neequote:Op woensdag 20 mei 2020 20:46 schreef Fogel het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je op de 40l doelde, niet op het gas. Maar duidelijk ja.
Ik vind primitief doen gezeur, dus ik probeer binnen de perken te houden
Die laatste zijn volop verkrijgbaar ja, liggen inmiddels overalquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, en week daarvoor een pakje met van die blauwe die ze in de thuiszorg gebruiken. Ook gratis en voor niets.
Die gaat een mooi bedrag verdienen aan dit handeltje.
dan naar bedje toequote:
Uhm, nee, dan gaat het al snel richting de 2000 tot 4000quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja bedoelde beide eigenlijk, maar 40 liter met 6 man is niet prettig nee
Dan dat iig wat groter nodig. Maar dat hoeft geen 1200 kronen te kosten
quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:50 schreef Fogel het volgende:
[..]
Uhm, nee, dan gaat het al snel richting de 2000 tot 4000
quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:49 schreef Molo het volgende:
Lies
https://www.nrc.nl/nieuws(...)-mondkapjes-a4000114
Ik ben geen Jensenquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lezen Jensen![]()
Heb geen abo. Wat is er met Riga? Want Riga is inderdaad tof. En heb eerder vandaag hotel in Riga gevraagd of ze aub mijn geld terug willen geven zoals ze 2 maanden geleden al zeiden te doenquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:55 schreef Molo het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)ic&utm_term=20200520
Riga lijkt me wel tof
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Nee. Wat mij betreftquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:57 schreef Ygritte het volgende:
Valt er hier nog wat te hoeren en sloeren?
Mij wil je niet. Ik stink.quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:57 schreef Ygritte het volgende:
nah ga straks maar Netflix aanslingeren ofzoquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:57 schreef Ygritte het volgende:
Oeh geen TLC deze avond?quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nah ga straks maar Netflix aanslingeren ofzo
Baltische staten hebben een bubbel, kunnen elkaar bezoeken, ondanks afsluiten van andere landenquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:57 schreef Fogel het volgende:
[..]
Heb geen abo. Wat is er met Riga? Want Riga is inderdaad tof. En heb eerder vandaag hotel in Riga gevraagd of ze aub mijn geld terug willen geven zoals ze 2 maanden geleden al zeiden te doen
Netjes! Heel strak maar toch door dat hekje heeft het iets gezelligs! En ik blijf die kleur van je deuren tof vinden, ik heb een stukje schutting in zo'n soort kleur. En je enorme bak lijkt wat groot maar dat zal wel veranderen wanneer wat er in staat wat groter wordt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik stink nietquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:57 schreef Ygritte het volgende:
Die kleur deur is monsterlijkquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Netjes! Heel strak maar toch door dat hekje heeft het iets gezelligs! En ik blijf die kleur van je deuren tof vinden, ik heb een stukje schutting in zo'n soort kleur. En je enorme bak lijkt wat groot maar dat zal wel veranderen wanneer wat er in staat wat groter wordt.
whehehehehequote:Op woensdag 20 mei 2020 21:05 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Say yes to the dress/ I didn't know I was pregnant / Kate + 28
wordt een topavond
Collectief vast niet, nu de stress voorbij is, ik wel hoorquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:05 schreef Koen66 het volgende:
"Nederland was vorig jaar rijker én blijer dan in 2018"
Nou dat gaat het hem dit jaar niet worden
Smell is in the eye of the beholderquote:
Das wel zuur dat we die machine gemist hebben.quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:49 schreef Molo het volgende:
Lies
ik ben niet on-blij, maar wil gewoon dat alles weer 'normaal' is, dat 'nieuwe-normaal' trek ik matigquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Collectief vast niet, nu de stress voorbij is, ik wel hoor
quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan een hele grote eye heb en veel behold
Mij ook! En goedkoop vliegen vanaf Eindhoven met Wizzgenot. En ik zag van de week dat ze eindelijk de vluchttijden hebben aangepast, was altijd vroeg in de morgen wat voor mij niet haalbaar was met het OV uit Den Haag. Nu vliegen ze in de middag en is het allemaal heel goed te doen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:55 schreef Molo het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)ic&utm_term=20200520
Riga lijkt me wel tof
Het is ook eigenlijk niet ingewikkeld, maar wordt het wel gemaakt want geopolitiekquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Das wel zuur dat we die machine gemist hebben.En uiteraard stelde ik het allemaal wat te simplistisch. Wel is het zo dat de productie wereldwijd toe is genomen.
Ik wil gewoon op vakantie...quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben niet on-blij, maar wil gewoon dat alles weer 'normaal' is, dat 'nieuwe-normaal' trek ik matig
Ik merk er gelukkig niet zo gek veel van, op reizen naar buitenland naquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben niet on-blij, maar wil gewoon dat alles weer 'normaal' is, dat 'nieuwe-normaal' trek ik matig
Dit gaat leuk wordenquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan een hele grote eye heb en veel behold
ik wil weer naar m'n werk, naar een bios ofrestaurant zonder te reserveren, met vrienden een terrasje pakken, etc etc (niet dat ik alles deed maar ik wil het welquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik merk er gelukkig niet zo gek veel van, op reizen naar buitenland na
Maar ook dat kan binnenkort wel weer
Waaaarrrrrr is miauw?quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Dit gaat leuk worden
Ga je ook mee naar Berlijn met IJs, Miauw, AI, Bos (misschien) en mij?
En volgend jaar Riga?
Iedereen wil dat.. Hence the problem..quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik wil gewoon op vakantie...gewoon dat....
Heerlijk, gaat op de lijstquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mij ook! En goedkoop vliegen vanaf Eindhoven met Wizzgenot. En ik zag van de week dat ze eindelijk de vluchttijden hebben aangepast, was altijd vroeg in de morgen wat voor mij niet haalbaar was met het OV uit Den Haag. Nu vliegen ze in de middag en is het allemaal heel goed te doen.
Ik moet nog douchen na sinds 15.30 in de tuin beziggeweest zijn.quote:
Dat is voor mij helemaal ideaal....quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mij ook! En goedkoop vliegen vanaf Eindhoven met Wizzgenot. En ik zag van de week dat ze eindelijk de vluchttijden hebben aangepast, was altijd vroeg in de morgen wat voor mij niet haalbaar was met het OV uit Den Haag. Nu vliegen ze in de middag en is het allemaal heel goed te doen.
Bah zeg wat vies!quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moet nog douchen na sinds 15.30 in de tuin beziggeweest zijn.
Ja man, jij kan echt voor een prikkie nog zoveel zien! Nu ben ik inmiddels wel op de meeste Wizz bestemmingen vanuit Eindhoven geweest, of naja de meeste landen.quote:
Jij bent echt goed bezig de laatste jarenquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja man, jij kan echt voor een prikkie nog zoveel zien! Nu ben ik inmiddels wel op de meeste Wizz bestemmingen vanuit Eindhoven geweest, of naja de meeste landen.
Ik ben slechts 1 keer vanaf Eindhoven met het vliegtuig gegaan. Dat was met Ryan naar Prahaquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja man, jij kan echt voor een prikkie nog zoveel zien! Nu ben ik inmiddels wel op de meeste Wizz bestemmingen vanuit Eindhoven geweest, of naja de meeste landen.
ik vraag mij af of dat soort budget jongens nog kunnen bestaan en/of bestaansrecht hebben met de nieuwe regelsquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
wanneer is Berlijn?quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Dit gaat leuk worden
Ga je ook mee naar Berlijn met IJs, Miauw, AI, Bos (misschien) en mij?
En volgend jaar Riga?
Eindhoven is zo'n heerlijk vliegveldje he? Lekker klein, overzichtelijk en het loopt gewoon soepel. Alleen jammer dat het voor mij best een stukje is met het OV. Kijk maar eens bij Wizzair er gaat een wereld voor je open.quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben slechts 1 keer vanaf Eindhoven met het vliegtuig gegaan. Dat was met Ryan naar Praha
naar ons toegestuurd?quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:19 schreef Fogel het volgende:
Morgen BBQ genot, de sneeuw is weer helemaal weg op mijn terras![]()
quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik wil weer naar m'n werk, naar een bios ofrestaurant zonder te reserveren, met vrienden een terrasje pakken, etc etc (niet dat ik alles deed maar ik wil het wel)
Begreep van onze Buda dat Wizz best wat buffers heeft.quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:19 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vraag mij af of dat soort budget jongens nog kunnen bestaan en/of bestaansrecht hebben met de nieuwe regels
Van mij mag je het hebben hoor.quote:
Veel.quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Grote vraag is... hoeveel moet je nog aan je tuin doen?
Die is after sun smeren na een toastsessie in de zonquote:
Ja. ik denk dat mijn bankrekening er minder blij mee is...quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Eindhoven is zo'n heerlijk vliegveldje he? Lekker klein, overzichtelijk en het loopt gewoon soepel. Alleen jammer dat het voor mij best een stukje is met het OV. Kijk maar eens bij Wizzair er gaat een wereld voor je open.
Zweetijsquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moet nog douchen na sinds 15.30 in de tuin beziggeweest zijn.
Kut gemist dusquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Die is after sun smeren na een toastsessie in de zon
Was hier eerder wel, en initieerde een Berlijn meet
Waar wat hoe enzo?quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:23 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nee hoor, we gaan pas in November.
I know, dat doe ik ook zoveel mogelijk. Maar nog steeds haat ik beperkingen in m'n vrijheidquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:20 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Denken in mogelijkheden, ga dingen doen![]()
Makro is open voor particulieren, haal ene bavette en flikker dat op de BBQ. Haal ijs en knaag dat met de mini Koens op. Zet muziek aan en dans door de kamer
Alles
quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:19 schreef Fogel het volgende:
Morgen BBQ genot, de sneeuw is weer helemaal weg op mijn terras![]()
Najaar wordt voor mij een 'zoek het lekker uit met je verlofaanvraag'quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:23 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Berlijn, trein, 6 tot en met 9 november.
eens. ik de spontaniteitquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
I know, dat doe ik ook zoveel mogelijk. Maar nog steeds haat ik beperkingen in m'n vrijheid
Heb jij dit met IJs overlegd?quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:20 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Denken in mogelijkheden, ga dingen doen![]()
Makro is open voor particulieren, haal ene bavette en flikker dat op de BBQ. Haal ijs en knaag dat met de mini Koens op. Zet muziek aan en dans door de kamer
Alles
Slechte tip, voor je het weet ligt je tuin overhoop.quote:
ook wat betreft een lang weekend ?quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Najaar wordt voor mij een 'zoek het lekker uit met je verlofaanvraag'
Hoezo?quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat heb ik met December.....quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
ik heb geen eens een tuin. het was liesjequote:Op woensdag 20 mei 2020 21:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Slechte tip, voor je het weet ligt je tuin overhoop.
Al geef ik daar nog steeds Bal de schuld van.
Die heeft mij de vorige keer ook aangezet tot tuin taferelen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
zo heb je geen tijd om gerbiltasjes te makenquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die heeft mij de vorige keer ook aangezet tot tuin taferelen.
Zag al weer overal onkruid dus vrees dat ik morgen ook weer 'iets' moet doen.
Teveel terrasactiviteiten, toen wilde ik ook relaxed buiten kunnen chillen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb geen eens een tuin. het was liesje
Daarom ook niet zomaar bij neerleggenquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
I know, dat doe ik ook zoveel mogelijk. Maar nog steeds haat ik beperkingen in m'n vrijheid
Morgen sleep ik hoogstens met mijn groenafval.quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die heeft mij de vorige keer ook aangezet tot tuin taferelen.
Zag al weer overal onkruid dus vrees dat ik morgen ook weer 'iets' moet doen.
Je moest eens weten waarom ik de afgelopen weken zo weinig hier ben geweestquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zo heb je geen tijd om gerbiltasjes te maken
quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heeft ze dan niks meer te vertellen? Beetje te dominant jij wel.quote:
Ik geef jou trouwens de schuld van het feit dat ik een fatboy hangmat wilquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Teveel terrasactiviteiten, toen wilde ik ook relaxed buiten kunnen chillen.
dat is het ieder jaar bij mij in principe (iig nov/dec) al kan ik, afhankelijk van hoe het e.e.a valt met mijn standaard vrije dagen vaak best een weekendje weg... moet ik wel maandag weer op werk verschijnen maar dat (en de extra kosten) neem ik vaak op de koop toequote:Op woensdag 20 mei 2020 21:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je moest eens weten waarom ik de afgelopen weken zo weinig hier ben geweest![]()
Ik heb een heel bulgaars naaiatelier opgezet
Serieus ja? Ik heb wel op vrijwillige basis wat verlof ingeleverd. En we worden gestimuleerd vooral ook verlof op te nemen in de zomervakantie. Maar er is in net najaar ook nog wel mogelijk om verlof op te nemen.quote:
Hebben we er dan nog steeds of alweer last van?quote:
quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik geef jou trouwens de schuld van het feit dat ik een fatboy hangmat wil
nog steeds gok ik..quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hebben we er dan nog steeds of alweer last van?
denk dat je disney wel uit je hoofd kunt zettenquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:31 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is het ieder jaar bij mij in principe (iig nov/dec) al kan ik, afhankelijk van hoe het e.e.a valt met mijn standaard vrije dagen vaak best een weekendje weg... moet ik wel maandag weer op werk verschijnen maar dat (en de extra kosten) neem ik vaak op de koop toe
dit jaar zal ik eerst eens moeten afwachten hoe het e.e.a gaat in het buitenland, een keertje naar disney zou ik nog wel willen maar vrees dat dat best een uitdaging gaat worden
Het werk wat ik had moeten doen schuift nu gewoon door, en in tussentijd 'gewoon' ander werk gedaan.quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Serieus ja? Ik heb wel op vrijwillige basis wat verlof ingeleverd. En we worden gestimuleerd vooral ook verlof op te nemen in de zomervakantie. Maar er is in net najaar ook nog wel mogelijk om verlof op te nemen.
Wacht... ik vraag het ff aan Jaap....quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ah dat is wel kut.quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Het werk wat ik had moeten doen schuift nu gewoon door, en in tussentijd 'gewoon' ander werk gedaan.
volgens mij zitten we al in de 2e golf en heeft men de eerste niet zo doorgehad omdat het nog niet zo heftig verspreid wasquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik had nog wat reserve dankzij het steeds uitstellen van die boot.quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:30 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Mijn rekening is leeg door alle plannen
Morgen salaris gelukkig, awyeahhh
Spenderen
Potverdikkie.... ik wil geeeeeen foto's hoor je dat..... geeeeeeeen tuinchillingsfoto'squote:Op woensdag 20 mei 2020 21:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
Kreeg net bericht dat hangmat verzonden wordt vandaag, dus die komt vrijdag.
Mooi shit dat.quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Het werk wat ik had moeten doen schuift nu gewoon door, en in tussentijd 'gewoon' ander werk gedaan.
Op dit moment valt er toch niet te zitten nog.quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Potverdikkie.... ik wil geeeeeen foto's hoor je dat..... geeeeeeeen tuinchillingsfoto's
Zijn hangmatfotos nabij een waterval in het bos op een berg met een kampvuur erbij wel OK? Want dan ga ik even op zoekquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Potverdikkie.... ik wil geeeeeen foto's hoor je dat..... geeeeeeeen tuinchillingsfoto's
Kak.quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
als dekmantel waarvoor?quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je moest eens weten waarom ik de afgelopen weken zo weinig hier ben geweest![]()
Ik heb een heel bulgaars naaiatelier opgezet
quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zijn hangmatfotos nabij een waterval in het bos op een berg met een kampvuur erbij wel OK? Want dan ga ik even op zoek
Heul nietquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:30 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Heeft ze dan niks meer te vertellen? Beetje te dominant jij wel.
Met die trip wil je ook al alles regelen...
Mot je nog een tip? ik heb een hele fijnequote:Op woensdag 20 mei 2020 21:36 schreef IJsdraakje het volgende:
Zal ik Joop morgen eens betrekken bij de aanschaf van een parasol?
Kom maar.quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mot je nog een tip? ik heb een hele fijne
quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zijn hangmatfotos nabij een waterval in het bos op een berg met een kampvuur erbij wel OK? Want dan ga ik even op zoek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |