SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Oh okay. En het zet mensen ook wel op hun plaats als zij dan op zo'n simpel stoeltje moeten zitten en jij hen dan toespreekt vanuit je zetel.quote:Op donderdag 14 mei 2020 14:50 schreef Meke het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer een zithoekje voor met twee iets simpelere stoelenEen bank past gewoon net niet en daardoor krijg je hele spastische indeling
Preciesquote:Op donderdag 14 mei 2020 14:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh okay. En het zet mensen ook wel op hun plaats als zij dan op zo'n simpel stoeltje moeten zitten en jij hen dan toespreekt vanuit je zetel.
quote:Op donderdag 14 mei 2020 14:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, wellicht heb je je kaken te stevig op elkaar als je slaapt. Misschien iets van meditatie doen of zo voordat je gaat slapen?
Ja ik merk de laatste tijd dus voor ik in slaap val dat m'n hele kaak zich ineens ontspant, terwijl ik me daar dan totaal niet bewust van ben voor het gebeurt. Dus sowieso goed om overdag ook even wat beter op te letten.quote:Op donderdag 14 mei 2020 14:49 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik ben daar wel eens voor bij de kaakfysio geweest, ontspannen helpt het bestMisschien wist je dat al, maar ik wist dat dus heel lang niet
En dan ging ik aanspannen of bewegen ofzo
![]()
Maar ik schijn sowieso m'n rechter aangezichtsspier teveel aan te spannen en daardoor heb ik heel vaak een gespannen kaak/nek/voorhoofdBij mij helpt ibu ook wel om goed te ontspannen
Huh ik had Lapo?quote:
Ahh dan moet je wel heel veel van haar houdenquote:Op donderdag 14 mei 2020 14:52 schreef Meke het volgende:
[..]
Precies![]()
Okee heel eerlijk, de ene keer dat er een vriendin op 1,5 meter afstand langskwam mocht zij op de zetel
Ja sorry, had het misquote:
Jaquote:Op donderdag 14 mei 2020 14:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Ahh dan moet je wel heel veel van haar houden
Ja fijn dat je hem even oproept, kan hij me helpen!quote:
Ik zat al terug te kijkenquote:
Ja, zeker!quote:Op donderdag 14 mei 2020 14:52 schreef Em31 het volgende:
[..]
[..]
Ja ik merk de laatste tijd dus voor ik in slaap val dat m'n hele kaak zich ineens ontspant, terwijl ik me daar dan totaal niet bewust van ben voor het gebeurt. Dus sowieso goed om overdag ook even wat beter op te letten.
Jaaaaa gezellig!quote:Op donderdag 14 mei 2020 14:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Greys is onderweg hier naartoe, minimeet!
Ja bij mij is het ook erger geworden doordat ik dacht dat ik m'n overbeet ook wel kon corrigeren zonder beugelquote:Op donderdag 14 mei 2020 14:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, zeker!
@:Meke ik heb dat met links, eigenlijk ik m'n hele hoofd. Het komt af en toe tijdelijk terug in tics door de spanning, dat ik nogal overdreven met m'n oog knipper of een beweging maak links in de onderkaak, dat soort dingen. Is m'n hele leven al zo geweest en kan soms enorm irritant en zelfs pijnlijk zijn.
Leuk dat je zo zo'n goede vriendin hebtquote:Op donderdag 14 mei 2020 14:53 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja![]()
Is ook die vriendin van een whatsappgroep met z'n tweeën trouwens
Oh! En heb je dan overwegen om alsnog een beugel te nemen, als het echt irriteert?quote:Op donderdag 14 mei 2020 14:55 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja bij mij is het ook erger geworden doordat ik dacht dat ik m'n overbeet ook wel kon corrigeren zonder beugel![]()
Dus door steeds bewust mijn onderkaak naar voren te zetten als ik dichtbijt, in plaats van op de prettigste plek.
Nahh weet je hoe duur dat isquote:Op donderdag 14 mei 2020 14:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh! En heb je dan overwegen om alsnog een beugel te nemen, als het echt irriteert?
Nou ja, je kan altijd proberen een paar keer tegen een muur te lopen. Is even naar maar gaat wel veel sneller!quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:00 schreef Meke het volgende:
[..]
Nahh weet je hoe duur dat isIk had gewoon de nachtbeugel goed moeten dragen
![]()
Ik heb een beetje overbeet maar geen last van. Wel staat één van m'n voortanden boven een beetje naar achteren, maar dat heb ik inmiddels ook maar geaccepteerd (weet niet of dat te zien is op video).quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:01 schreef Aoibhin het volgende:
Ik moest vroeger ook persé een beugel van de tandarts. Had zelfs nog een incheck gehad bij de orthodontist. Maar ik wilde. echt. niet. En uiteindelijk dus er nooit een gehad. Heb nu ook wel een beetje overbeet, maar heb er verder geen last van ofzo.
Nou dat zegt niets hoor.quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:00 schreef Meke het volgende:
[..]
Nahh weet je hoe duur dat isIk had gewoon de nachtbeugel goed moeten dragen
![]()
Ja maar de onderkaak moet naar voren, niet de rest van m'n schedel naar achterquote:Op donderdag 14 mei 2020 15:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja, je kan altijd proberen een paar keer tegen een muur te lopen. Is even naar maar gaat wel veel sneller!
Het is trouwens niet te zien, die overbeet.
Of ik gooi er wat avocado's tegenaan! Kan ik gelijk oefenen voor Plan B.quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja, je kan altijd proberen een paar keer tegen een muur te lopen. Is even naar maar gaat wel veel sneller!
Het is trouwens niet te zien, die overbeet.
Hmm stomquote:Op donderdag 14 mei 2020 15:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nou dat zegt niets hoor.
Ik heb mijn losse beugel na mijn slotjesbeugel keurig gedragen, maar nadat dat niet meer hoefde zijn mijn ondertanden gewoon weer scheef gaan staan.
Maar ik heb er verder geen last van dus ik laat het mooi zo. Mijn bovengebit is gewoon recht.
quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:07 schreef Arizona het volgende:
Iedereen met stomheid geslagen na mijn onthulling
Of willen jullie niet praten met mensen met scheve ondertanden
Edit: ah gelukkig, Meke is er nog
Ja dat had ik bij jou wel gezienquote:Op donderdag 14 mei 2020 15:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb een beetje overbeet maar geen last van. Wel staat één van m'n voortanden boven een beetje naar achteren, maar dat heb ik inmiddels ook maar geaccepteerd (weet niet of dat te zien is op video).
Nee sorry, dat vind ik écht te raarquote:Op donderdag 14 mei 2020 15:07 schreef Arizona het volgende:
Ohquote:Op donderdag 14 mei 2020 15:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja dat had ik bij jou wel gezienMaar staat juist wel charmant
Johhhh wie denk jij wel niet dat we zijn johquote:Op donderdag 14 mei 2020 15:07 schreef Arizona het volgende:
Een van de redenen waarom mij een beugel werd opgedrongen was ook dat "te weinig ruimte". Nou ik heb uiteindelijk geen beugel gehad en nooit ergens last van gehadquote:Op donderdag 14 mei 2020 15:10 schreef Meke het volgende:
Mijn hoektanden zaten zo ongeveer boven m'n snijtandenMaar dat heeft de beugel rechtgetrokken
![]()
Heb wel vier kiezen moeten laten trekken omdat er te weinig ruimte in m'n mond is. Heel benieuwd hoe het er anders uit had gezien
Ja die moesten er bij mij alsnog uitquote:Op donderdag 14 mei 2020 15:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Een van de redenen waarom mij een beugel werd opgedrongen was ook dat "te weinig ruimte". Nou ik heb uiteindelijk geen beugel gehad en nooit ergens last van gehadJa mijn verstandskiezen moesten eruit vanwege gebrek aan ruimte, maar die dingen moeten er zo vaak uit bij mensen.
Arme Mekequote:Op donderdag 14 mei 2020 15:12 schreef Meke het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ongeveer![]()
Oja en ik had zo'n beugel![]()
[ afbeelding ]
En dat moest je dan aandraaien zodat je gehemelte steeds breder werd en de tanden meer ruimte haddenToen had ik op een gegeven moment echt een speelt van een paar millimeter tussen m'n voortanden
Ja het was echt heftigquote:Op donderdag 14 mei 2020 15:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Arme MekeWat een martelwerktuig!
Maar het resultaat mag er wezen gelukkig!
quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:14 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja het was echt heftigIk heb het hele pretpakket aan beugels gehad
Eerst dus begonnen met deze, daarna slotjes in combinatie met een buitenboord
En toen ook nog zo'n blokbeugel voor 's nachts
Neequote:Op donderdag 14 mei 2020 15:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
![]()
En toen had je ons nog niet om je er doorheen te slepen!
Dan hadden we je wel naar Serhat gestuurd hoor! Die had dat veel sneller kunnen fixenquote:
Oh nee petjesbeugel is wel een beetje voor mijn tijd denk ikquote:Op donderdag 14 mei 2020 15:19 schreef Arizona het volgende:
Ik had eerst zo'n nekbeugel en mijn vriendin een petjesbeugel![]()
En toen slotjes en toen nog losse beugels. Wat een hel.
Ik had ook een overbeet maar dat heb ik niet meer.
Tegenwoordig is de kans dat je tanden weer scheef gaan staan wel kleiner omdat ze nu van die draadjes achter je tanden doen en die blijven gewoon zitten.
Precies zo'n beugel had mijn vriendinquote:Op donderdag 14 mei 2020 15:25 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh nee petjesbeugel is wel een beetje voor mijn tijd denk ik![]()
Ja, die draadjes heb ik inderdaad
Is toch echt een vorm van kindermishandeling... van die schattige 12-jarigen die dan zo'n monsterlijke accessoire moeten dragenquote:Op donderdag 14 mei 2020 15:30 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Petjesbeugel hadden ik ooken zo'n blok voor 's nachts wat ik echt drama vond......maar het allerergste vond ik dat 'happen'
Ja ben er nog steeds getraumatiseerd van.....quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Is toch echt een vorm van kindermishandeling... van die schattige 12-jarigen die dan zo'n monsterlijke accessoire moeten dragen
De rest nu ook geloof ikquote:Op donderdag 14 mei 2020 15:32 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja ben er nog steeds getraumatiseerd van.....
HET IS ALLEMAAL DE SCHULD VAN RUTTEN! DIE BEUGELS WARE OOK EEN KOMPLOT OM JE TE STURE IK BEDOEL KIJK ALLEEN MAaR HOE ZE ERUIT ZIEN DAAR DEDEN ZE GEWOON 5G IN HOOR ECHT TOEN AL! MAAR MAKE ZE NIET GEK HOOR MY KRIJGEN ZE NIET AAN HET VAKSIN!quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:41 schreef Aoibhin het volgende:
Wat hebben jullie toch allemaal moeten doorstaan!
quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:48 schreef Arizona het volgende:
[..]
HET IS ALLEMAAL DE SCHULD VAN RUTTEN! DIE BEUGELS WARE OOK EEN KOMPLOT OM JE TE STURE IK BEDOEL KIJK ALLEEN MAaR HOE ZE ERUIT ZIEN DAAR DEDEN ZE GEWOON 5G IN HOOR ECHT TOEN AL! MAAR MAKE ZE NIET GEK HOOR MY KRIJGEN ZE NIET AAN HET VAKSIN!
Ik was een scheerapparaat aan het zoekenquote:Op donderdag 14 mei 2020 15:47 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Het werd ineens akelig stil inderdaad![]()
IEMANT OP FEESSBOEK SEI DA OOK AL DIE PERSOON MOEST OOK EN BEuGOL EN DIE HAD GEWIJGERT EN DIE HAT GEWOON REGTE TANDENquote:Op donderdag 14 mei 2020 15:48 schreef Arizona het volgende:
[..]
HET IS ALLEMAAL DE SCHULD VAN RUTTEN! DIE BEUGELS WARE OOK EEN KOMPLOT OM JE TE STURE IK BEDOEL KIJK ALLEEN MAaR HOE ZE ERUIT ZIEN DAAR DEDEN ZE GEWOON 5G IN HOOR ECHT TOEN AL! MAAR MAKE ZE NIET GEK HOOR MY KRIJGEN ZE NIET AAN HET VAKSIN!
Past mooi in dit verhaalquote:Op donderdag 14 mei 2020 15:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik was een scheerapparaat aan het zoeken
Ja toch? Het haar op mijn tanden wegscherenquote:
quote:Op donderdag 14 mei 2020 16:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja toch? Het haar op mijn tanden wegscheren
quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:29 schreef Arizona het volgende:
[..]
Precies zo'n beugel had mijn vriendin
[ afbeelding ]
en ik zo een:
[ afbeelding ]
De meisjes lijken zelf wel wat op wij toen
Ik zit liever in een stoel, maar ieder zijn meug....quote:
quote:Op donderdag 14 mei 2020 17:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik zit liever in een stoel, maar ieder zijn meug....
quote:Op donderdag 14 mei 2020 17:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nou, best wel comfortabel anders kan ik je zeggen!quote:Op donderdag 14 mei 2020 17:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat is de bedoeling van deze operatie trouwens?quote:Op donderdag 14 mei 2020 17:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou, best wel comfortabel anders kan ik je zeggen!
Mwah......heb er in februari een punt achter gezet, maar hebben zo nu en dan nog wel appcontactquote:
Ho, wie heeft het over opereren?quote:Op donderdag 14 mei 2020 17:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat is de bedoeling van deze operatie trouwens?
AIO zul je bedoelen!quote:
quote:Op donderdag 14 mei 2020 17:37 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dacht dat dit een Haagsloos topic was.....![]()
Allebei ook gehadquote:Op donderdag 14 mei 2020 15:12 schreef Meke het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ongeveer![]()
Oja en ik had zo'n beugel![]()
[ afbeelding ]
En dat moest je dan aandraaien zodat je gehemelte steeds breder werd en de tanden meer ruimte haddenToen had ik op een gegeven moment echt een speelt van een paar millimeter tussen m'n voortanden
Ah wat jammer! Maar als het zo beter is, dan is het wel mooi dat jullie nog contact kunnen hebbenquote:Op donderdag 14 mei 2020 17:37 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Mwah......heb er in februari een punt achter gezet, maar hebben zo nu en dan nog wel appcontact
Sorryquote:Op donderdag 14 mei 2020 17:38 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja je bent ook wel echt overal![]()
Er zijn geen Haagsloze topics op Fokquote:Op donderdag 14 mei 2020 17:37 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 mei 2020 17:37 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Jawelquote:Op donderdag 14 mei 2020 17:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Er zijn geen Haagsloze topics op FokZoals het hoort
Ja precies, is ook wel fijnquote:Op donderdag 14 mei 2020 17:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah wat jammer! Maar als het zo beter is, dan is het wel mooi dat jullie nog contact kunnen hebben
Wie zegt dat ik met een project bezig ben?quote:
De plamuur waar je in zit!!!quote:Op donderdag 14 mei 2020 17:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik met een project bezig ben?
Oh, dan voelt dit toch wel uniek ergens wel hoorquote:
Oh joh, wel verdrietig denk ik. Maar fijn je weer hier te zien.quote:Op donderdag 14 mei 2020 17:37 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Mwah......heb er in februari een punt achter gezet, maar hebben zo nu en dan nog wel appcontact
Whehe ja hequote:Op donderdag 14 mei 2020 17:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh, dan voelt dit toch wel uniek ergens wel hoor
Ik wil mezelf gewoon appetijtelijk makenquote:
Dat was je al.quote:Op donderdag 14 mei 2020 17:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik wil mezelf gewoon appetijtelijk maken
Liefquote:Op donderdag 14 mei 2020 17:40 schreef ato het volgende:
[..]
Oh joh, wel verdrietig denk ik. Maar fijn je weer hier te zien.
Ben je toch allang joh!quote:Op donderdag 14 mei 2020 17:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik wil mezelf gewoon appetijtelijk maken
quote:Op donderdag 14 mei 2020 17:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Ben je toch allang joh!
(Edit: Zoals Haags zegt dus)
Alle aanmeldingen per direct geannuleerd.quote:Op donderdag 14 mei 2020 17:48 schreef Em31 het volgende:
Die avond waarvoor veel hier zich op hadden gegeven om te filmen met een oud-winnaar was met Getty
Of wisten jullie dat al?
?quote:Op donderdag 14 mei 2020 17:48 schreef Em31 het volgende:
Die avond waarvoor veel hier zich op hadden gegeven om te filmen met een oud-winnaar was met Getty
Of wisten jullie dat al?
quote:
quote:Op donderdag 14 mei 2020 17:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Ben je toch allang joh!
(Edit: Zoals Haags zegt dus)
Nee!quote:Op donderdag 14 mei 2020 17:48 schreef Em31 het volgende:
Of wisten jullie dat al?
quote:Op donderdag 14 mei 2020 17:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Alle aanmeldingen per direct geannuleerd.
Gewoon laten zitten joh, ze betalen er toch niet voor!quote:Op donderdag 14 mei 2020 17:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Én ik probeerde ook een nieuwe poging te wagen tot een toneelfilmpje, maar het wil maar niet lukken
quote:Op donderdag 14 mei 2020 17:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Alle aanmeldingen per direct geannuleerd.
Je hebt nooit gemeet!quote:
Ja maar ik wil nog heel lang bij deze groep blijven en straks willen ze me niet meer!quote:Op donderdag 14 mei 2020 17:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Gewoon laten zitten joh, ze betalen er toch niet voor!
Neequote:Op donderdag 14 mei 2020 17:48 schreef Em31 het volgende:
Of wisten jullie dat al?
Het was met de complete band!quote:Op donderdag 14 mei 2020 17:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
NeeIk weet ook niet of ik me had opgegeven als ik dat van te voren had geweten
quote:Op donderdag 14 mei 2020 17:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Allebei ook gehadBij die beugel bleef er bij mij allemaal eten achter hangen, wat ik dan weer met tong of vingers eruit moest duwen. Toen ik die beugel had moest ik ook een keer overgeven, dat was al helemaal geen pretje
We hebben de livestream van een slapende Abodinges gedeeld met Haagsquote:
Ja dat was epic!quote:Op donderdag 14 mei 2020 18:04 schreef Meke het volgende:
[..]
We hebben de livestream van een slapende Abodinges gedeeld met Haags
Oh dat vind ik wel echt heel leukquote:
quote:Op donderdag 14 mei 2020 17:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
NeeIk weet ook niet of ik me had opgegeven als ik dat van te voren had geweten
Avond!quote:
Ah, hoop dat die beelden nog wel vrij worden gegeven! Lennyquote:Op donderdag 14 mei 2020 17:57 schreef Em31 het volgende:
En ze hadden het optreden van Lenny op de Euromast een dag voordat het Songfestival gecanceld werd nog opgenomen.
Wie is hem?quote:
Twee keer per dag een kwart millimeter. Dat klinkt niet veel, maar als het in je hoofd gebeurt...quote:Op donderdag 14 mei 2020 18:03 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Arme jijIk heb vooral nare herinneringen aan het aandraaien, de rest herinner ik me niet meer echt?
quote:Op donderdag 14 mei 2020 18:04 schreef Meke het volgende:
[..]
We hebben de livestream van een slapende Abodinges gedeeld met Haags
Haags was daarbij?quote:
Je bent van harte welkom bij ons hoor!quote:Op donderdag 14 mei 2020 18:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Moet de eerste Fokker nog spreken die mij zonder dwang wilt meeten
quote:Op donderdag 14 mei 2020 18:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
Haags was daarbij?![]()
![]()
![]()
Nu wil ik ook een livestream met slapende Haags!
Weet niet of ik durfquote:Op donderdag 14 mei 2020 18:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je bent van harte welkom bij ons hoor!
Oh, ik dacht even dat er een verborgen aanwijzing in zat ofzoquote:
Nee neequote:Op donderdag 14 mei 2020 18:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh, ik dacht even dat er een verborgen aanwijzing in zat ofzo
Wat schattigquote:
Jaquote:Op donderdag 14 mei 2020 18:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Twee keer per dag een kwart millimeter. Dat klinkt niet veel, maar als het in je hoofd gebeurt...
Zeker, we hebben hem meteen toegevoegd toen jij sliepquote:Op donderdag 14 mei 2020 18:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
Haags was daarbij?![]()
![]()
![]()
Nu wil ik ook een livestream met slapende Haags!
Uhm.....??quote:Op donderdag 14 mei 2020 18:13 schreef Meke het volgende:
[..]
Zeker, we hebben hem meteen toegevoegd toen jij sliep
Maar wacht even... toen ik in slaap viel toen was jij ook al lang weg uit de stream. Alleen Hamlapjes en Redefine waren er nog.quote:Op donderdag 14 mei 2020 18:13 schreef Meke het volgende:
[..]
Zeker, we hebben hem meteen toegevoegd toen jij sliep
Dat denk jij maarquote:Op donderdag 14 mei 2020 18:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar wacht even... toen ik in slaap viel toen was jij ook al lang weg uit de stream. Alleen Hamlapjes en Redefine waren er nog.
We zijn allemaal nog even teruggekomen om je te zien slapenquote:Op donderdag 14 mei 2020 18:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar wacht even... toen ik in slaap viel toen was jij ook al lang weg uit de stream. Alleen Hamlapjes en Redefine waren er nog.
Oh was jij er ook al?quote:
HELLUP ik heb toch geen gekke dingen gezegd?quote:Op donderdag 14 mei 2020 18:18 schreef Strani het volgende:
[..]
We zijn allemaal nog even teruggekomen om je te zien slapenZo lief!
Nee hoor! Wel een beetje gekwijld.quote:Op donderdag 14 mei 2020 18:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
HELLUP ik heb toch geen gekke dingen gezegd?
Laatste winnares is ze nog steedsquote:Op donderdag 14 mei 2020 18:21 schreef TheVulture het volgende:
Getty vind het volgens mij stiekem jammer dat ze niet meer de laatste winnares is, al heeft ze er nu door corona nog wel een verlenging in de spotlights tot 2021 bij gekregen.
We hebben je al een paar keer gepoogd uit te nodigen toch?quote:Op donderdag 14 mei 2020 18:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Moet de eerste Fokker nog spreken die mij zonder dwang wilt meeten
Heb ik iets gemistquote:Op donderdag 14 mei 2020 18:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
HELLUP ik heb toch geen gekke dingen gezegd?
Aoibhin heeft vannacht een In Bed with Aoibhin-sessie gehost, een videocall! Was heel spannendquote:
Neeeeequote:
Scherpquote:Op donderdag 14 mei 2020 18:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Laatste winnares is ze nog steeds
Ja! Maar Haags vindt het een beetje engquote:Op donderdag 14 mei 2020 18:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
We hebben je al een paar keer gepoogd uit te nodigen toch?
Nou.. nee toch?quote:Op donderdag 14 mei 2020 18:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
We hebben je al een paar keer gepoogd uit te nodigen toch?
Jij bent niet eng.quote:Op donderdag 14 mei 2020 18:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja! Maar Haags vindt het een beetje eng![]()
Snap het wel, als ik er ook rondloop
Gisteren hadden we onze wekelijkse videochat met een groepje van hier, en omdat ik heel erg moe was en niet zo lekker, was ik alvast in bed gaan liggen. Tegen het einde aan viel ik in slaap terwijl de camera nog aan stondquote:
Jij altijd met je spannendquote:Op donderdag 14 mei 2020 18:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Aoibhin heeft vannacht een In Bed with Aoibhin-sessie gehost, een videocall! Was heel spannend
Nou, dat zijn wat verzachtende omstandigheden toch? De rest is al helemaaaaal niet eng!quote:
quote:Op donderdag 14 mei 2020 18:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Neeeee![]()
Dat doe ik serieus wel eens tijdens het slapen
Noem dat maar niksquote:Op donderdag 14 mei 2020 18:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jij altijd met je spannendIk lag gewoon met mijn hoofd op een hoofdkussen, verder gebeurde er NIKS
Vooral gezellig denk ik.quote:Op donderdag 14 mei 2020 18:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou, dat zijn wat verzachtende omstandigheden toch? De rest is al helemaaaaal niet eng!
Da's waarquote:Op donderdag 14 mei 2020 18:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Laatste winnares is ze nog steeds
quote:Op donderdag 14 mei 2020 18:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Gisteren hadden we onze wekelijkse videochat met een groepje van hier, en omdat ik heel erg moe was en niet zo lekker, was ik alvast in bed gaan liggen. Tegen het einde aan viel ik in slaap terwijl de camera nog aan stond
Ik zie dat niet snel gebeurenquote:Op donderdag 14 mei 2020 18:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Zet dat maar niet in je Tinderprofiel als je Tinder weer eens installeert
ZEKER!quote:
Ah, dromen! Dan hoeven ze dus ook niet meer te kijken voortaanquote:Op donderdag 14 mei 2020 18:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Noem dat maar niksMenig man zal dromen van zo'n uitzicht 's nachts!
Hahahaquote:Op donderdag 14 mei 2020 19:00 schreef TheVulture het volgende:
Jeangu gaat Arcade coveren bij M... arme Thomas Berge, zelfs deze exposure is 'm niet alleen gegund
quote:Op donderdag 14 mei 2020 19:00 schreef TheVulture het volgende:
Jeangu gaat Arcade coveren bij M... arme Thomas Berge, zelfs deze exposure is 'm niet alleen gegund
Thomas Berge die Arcade doet is niveautechnisch ook wel vergelijkbaar met Bohemian Rhapsody in de uitvoering van Paul de Leeuw en Bassie & Adriaan.quote:Op donderdag 14 mei 2020 19:00 schreef TheVulture het volgende:
Beetje respect voor onze vertegenwoordiger in 2022 hè!quote:Op donderdag 14 mei 2020 19:01 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat stukje in de reclame van Thomas Berge klinkt nou niet echt heel lekker![]()
En dan een vertaalde versie van Bohemian Rhapsody.quote:Op donderdag 14 mei 2020 19:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Thomas Berge die Arcade doet is niveautechnisch ook wel vergelijkbaar met Bohemian Rhapsody in de uitvoering van Paul de Leeuw en Bassie & Adriaan.
quote:Op donderdag 14 mei 2020 19:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Beetje respect voor onze vertegenwoordiger in 2022 hè!
Ik heb meer dan eens kwijlend in de trein zitten slapenquote:Op donderdag 14 mei 2020 18:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Neeeee![]()
Dat doe ik serieus wel eens tijdens het slapen
Mwah ik vond het meevallen eigenlijk, maar die hele Beste Zangers van vanavond kan me eigenlijk niet boeien...quote:Op donderdag 14 mei 2020 19:01 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat stukje in de reclame van Thomas Berge klinkt nou niet echt heel lekker![]()
@AIVDquote:Op donderdag 14 mei 2020 19:04 schreef Strani het volgende:
[..]
*gaat er persoonlijk voor zorgen dat Thomas nooit naar het ESF zal gaan
Nee mij ook nietquote:Op donderdag 14 mei 2020 19:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mwah ik vond het meevallen eigenlijk, maar die hele Beste Zangers van vanavond kan me eigenlijk niet boeien...
Nou dat ligt eraan wat je met 'm van plan bent.quote:Op donderdag 14 mei 2020 19:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Aan wiens kant sta jij nou eigenlijk Em!?
Huh, ik zat net met 3 keukenrollen en 96 pakjes Tempo klaar voor Thomas, Rene en Kim-Lianquote:Op donderdag 14 mei 2020 19:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mwah ik vond het meevallen eigenlijk, maar die hele Beste Zangers van vanavond kan me eigenlijk niet boeien...
Stel nou maar geen vragen en vertrouw erop dat het goedkomt.quote:Op donderdag 14 mei 2020 19:07 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nou dat ligt eraan wat je met 'm van plan bent.
Dat kan maar twee dingen betekenenquote:Op donderdag 14 mei 2020 19:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Huh, ik zat net met 3 keukenrollen en 96 pakjes Tempo klaar voor Thomas, Rene en Kim-Lian
Oké ik vertrouw je!quote:Op donderdag 14 mei 2020 19:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Stel nou maar geen vragen en vertrouw erop dat het goedkomt.
Och ja, Thomasquote:Op donderdag 14 mei 2020 19:00 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op donderdag 14 mei 2020 19:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Thomas Berge die Arcade doet is niveautechnisch ook wel vergelijkbaar met Bohemian Rhapsody in de uitvoering van Paul de Leeuw en Bassie & Adriaan.
Noooooooquote:
Soortgenootquote:Op donderdag 14 mei 2020 19:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb meer dan eens kwijlend in de trein zitten slapen
Wat ben je van plan?quote:Op donderdag 14 mei 2020 19:04 schreef Strani het volgende:
[..]
*gaat er persoonlijk voor zorgen dat Thomas nooit naar het ESF zal gaan
Rene Froger die daar nog 30 kilo zwaarder is en het ESF een kermis noemt terwijl hij zelf ooit zo gek is geweest om als in een glitterpak verpakte vetbult mee te doenquote:Op donderdag 14 mei 2020 19:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Huh, ik zat net met 3 keukenrollen en 96 pakjes Tempo klaar voor Thomas, Rene en Kim-Lian
Ik ga het nog wel terugkijken, maar stond ook wel een beetje onderaan mijn prioriteitenlijstje van wat er vanavond allemaal isquote:Op donderdag 14 mei 2020 19:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op donderdag 14 mei 2020 19:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb meer dan eens kwijlend in de trein zitten slapen
quote:Op donderdag 14 mei 2020 19:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Rene Froger die daar nog 30 kilo zwaarder is en het ESF een kermis noemt terwijl hij zelf ooit zo gek is geweest om als in een glitterpak verpakte vetbult mee te doen
quote:
quote:
Ik ben in de trein ook wel eens half in slaap gevallen op de borst van een crush. Dat was toen wel fijnquote:Op donderdag 14 mei 2020 19:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ook
Of dat je in een zwart gat lijkt te vallen en wakker schrikt en bijna tegen het plafond schiet en een hele coupé je raar aan zit te gapen
Kwijlend slapen associeer ik met van die jetlagslaapjes na een intercontinentale vlucht. Vaak heb je dan ook op je arm gelegen ofzoquote:Op donderdag 14 mei 2020 19:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ook
Of dat je in een zwart gat lijkt te vallen en wakker schrikt en bijna tegen het plafond schiet en een hele coupé je raar aan zit te gapen
GMTAquote:
quote:
Heb je nog een plekje naast de Noren?quote:Op donderdag 14 mei 2020 19:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk aan ontvoering of chantage. Even kijken wat beter uitkomt.
Dat zal mijn slaapkwijl wel kunnen verklaren, want ik slaap ook vaak op mijn arm! Ik "knuffel" vaak mijn kussen in mijn slaap en dan rust mijn hoofd op het kussen en daaronder ligt mijn armquote:Op donderdag 14 mei 2020 19:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Kwijlend slapen associeer ik met van die jetlagslaapjes na een intercontinentale vlucht. Vaak heb je dan ook op je arm gelegen ofzo
quote:Op donderdag 14 mei 2020 19:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Ik dacht serieus echt dat je een grapje maakte
Ze nemen me niet serieusquote:
Ik had niet verwacht dat dit ook echt zou bestaanquote:
Dat heb je wel eens geiler gezegdquote:
Ik neem je héél serieus Fred!quote:
Ja dát dus!quote:Op donderdag 14 mei 2020 19:18 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat dit ook echt zou bestaan![]()
![]()
Mogen ze nu wel Noorwegen weer in?quote:Op donderdag 14 mei 2020 19:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Die kan ik nergens meer vinden! Ik vrees dat ze ontsnapt zijn
quote:Op donderdag 14 mei 2020 19:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat heb je wel eens geiler gezegd
Misschien kan zij ook wel op de livestream!quote:
Oh dat zal het zijn! De Noorse regering heeft alle Noren teruggehaald tijdens deze crisisquote:Op donderdag 14 mei 2020 19:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mogen ze nu wel Noorwegen weer in?Of überhaupt Spanje uit?
En niet eens even met jou overleggen!?quote:Op donderdag 14 mei 2020 19:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh dat zal het zijn! De Noorse regering heeft alle Noren teruggehaald tijdens deze crisis
Ah ja maar nee hoor, ik hield ze gewoon opgesloten maar ik had er verder geen plannen meequote:Op donderdag 14 mei 2020 19:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En niet eens even met jou overleggen!?Wie weet was je nog wel wat met die Noren van plan!
Net als bij Shine is het inderdaad wel de vraag waarom dit überhaupt bestaatquote:
Dat was wel bizar ja... al waren die potjes in de CL van vorig seizoen ook tamelijk bizar... maar een finale die zo loopt is net wat anders jaquote:Op donderdag 14 mei 2020 19:25 schreef Strani het volgende:
Liverpool - Milan 2005 moet de allergrootste sportwedstrijd worden denk ik.
En de tweede halve finale op YouTube.quote:Op donderdag 14 mei 2020 19:26 schreef ijs_beer het volgende:
Vanavond was die quiz toch? Ben eerlijk gezegd meer in de stemming om dom TV te kijken vanavond.
quote:Op donderdag 14 mei 2020 19:24 schreef Strani het volgende:
Dat bombardement van Rotterdam heeft op mijn (Rotterdamse) oma wel een flink lidteken achtergelaten maar verder weet ik er niks van want ik heb van m'n moeder begrepen dat er verder niet over gesproken werd.
quote:Op donderdag 14 mei 2020 19:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah ja maar nee hoor, ik hield ze gewoon opgesloten maar ik had er verder geen plannen mee
Dit is wel een rollercoaster binnen een minuutquote:Op donderdag 14 mei 2020 19:25 schreef Strani het volgende:
Liverpool - Milan 2005 moet de allergrootste sportwedstrijd worden denk ik.
Ja preciesquote:Op donderdag 14 mei 2020 19:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat was wel bizar ja... al waren die potjes in de CL van vorig seizoen ook tamelijk bizar... maar een finale die zo loopt is net wat anders ja
quote:Op donderdag 14 mei 2020 19:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dit is wel een rollercoaster binnen een minuut
Hahaha ik neem jullie graag mee in mijn gedachtenkronkelsquote:Op donderdag 14 mei 2020 19:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
[..]
[..]
twitter:Miranda_ESF twitterde op donderdag 14-05-2020 om 17:43:37Omdat we nu anders bij Shabu in Rotterdam hadden gezeten (want Eurovisieweek 😭) hebben we nu zelf maar een anderhalvemeter-versie geregeld. Stuur geen hulp, @Corr1e en ik redden ons wel. https://t.co/0L66UcwmM8 reageer retweet
quote:Op donderdag 14 mei 2020 19:26 schreef ijs_beer het volgende:
Vanavond was die quiz toch? Ben eerlijk gezegd meer in de stemming om dom TV te kijken vanavond.
De rollercoaster van Arcade. Cirkel Rond. Stilquote:Op donderdag 14 mei 2020 19:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
[..]
[..]
Oehhquote:Op donderdag 14 mei 2020 19:27 schreef Greys het volgende:
Wij hebben een eigen Shabu, Cee en ik.twitter:Miranda_ESF twitterde op donderdag 14-05-2020 om 17:43:37Omdat we nu anders bij Shabu in Rotterdam hadden gezeten (want Eurovisieweek 😭) hebben we nu zelf maar een anderhalvemeter-versie geregeld. Stuur geen hulp, @:Corr1e en ik redden ons wel. https://t.co/0L66UcwmM8 reageer retweet
Gillen gierenquote:Op donderdag 14 mei 2020 19:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hatsekidee!quote:Op donderdag 14 mei 2020 19:27 schreef Greys het volgende:
Wij hebben een eigen Shabu, Cee en ik.twitter:Miranda_ESF twitterde op donderdag 14-05-2020 om 17:43:37Omdat we nu anders bij Shabu in Rotterdam hadden gezeten (want Eurovisieweek 😭) hebben we nu zelf maar een anderhalvemeter-versie geregeld. Stuur geen hulp, @:Corr1e en ik redden ons wel. https://t.co/0L66UcwmM8 reageer retweet
quote:
En de Zweedse show, waar ik zelfs een (druk) topic voor heb gemaaktquote:
Lekker! Eet smakelijkquote:Op donderdag 14 mei 2020 19:27 schreef Greys het volgende:
Heftig hoorquote:Op donderdag 14 mei 2020 19:24 schreef Strani het volgende:
Dat bombardement van Rotterdam heeft op mijn (Rotterdamse) oma wel een flink lidteken achtergelaten maar verder weet ik er niks van want ik heb van m'n moeder begrepen dat er verder niet over gesproken werd.
Ik kan helaas niet meedoen, met de kleine man die tussendoor ook aandacht wil, maar ik steun jullie moreel op de achtergrondquote:Op donderdag 14 mei 2020 19:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Er gaan sowieso wat mensen meedoen, dus het is niet zo dat de hele boel niet door gaat als je er niet bij bent
Dus eigenlijk zit de Noorse regering gewoon een klusje op te knappen waar je zelf te lui voor was?quote:Op donderdag 14 mei 2020 19:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah ja maar nee hoor, ik hield ze gewoon opgesloten maar ik had er verder geen plannen mee
Truequote:Op donderdag 14 mei 2020 19:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Net als bij Shine is het inderdaad wel de vraag waarom dit überhaupt bestaat
Ja absoluut. De trauma's waren ook te groot denk ik. Ik heb verder ook bijna geen relatie met m'n oma aan die kant gehad trouwens. Hele starre vrouw, wellicht ook daardoor.quote:Op donderdag 14 mei 2020 19:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Heftig hoorZoiets vergeet je nooit meer. Zegt ook wel veel dat er niet over gesproken werd (al is dat ook wel een generatie-dingetje; "men" spreekt nu makkelijker met gezinsleden over heftige gebeurtenissen).
20:00, dus over een halfuurtje!quote:Op donderdag 14 mei 2020 19:26 schreef ijs_beer het volgende:
Piepel let yoor lijt shijnquote:Op donderdag 14 mei 2020 19:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
True![]()
Ik zat vanmiddag in een melige bui nog Shine te zingen thuis
Behalve het liedje en het optreden deden ze het ook goed (promotie, persco’s, aandacht trekken, laatste startpositie). Jammer dat dat eerste ook meetelt.quote:Op donderdag 14 mei 2020 19:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Piepel let yoor lijt shijn
En dat er vlak voor die halve finale nog een soort van hypeje was dat Nederland het zou gaan halen
Leukquote:Op donderdag 14 mei 2020 18:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Gisteren hadden we onze wekelijkse videochat met een groepje van hier, en omdat ik heel erg moe was en niet zo lekker, was ik alvast in bed gaan liggen. Tegen het einde aan viel ik in slaap terwijl de camera nog aan stond
Jaquote:Op donderdag 14 mei 2020 19:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik was dat even vergeten, dat ze is overleden
Jaquote:Op donderdag 14 mei 2020 19:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja
En zo mooi dat ze hem uiteindelijk toch nog won
quote:Op donderdag 14 mei 2020 19:27 schreef Greys het volgende:
Is dat die voetbalwedstrijd? Dan heb ik geen idee waar ik was of wat ik deed, behalve dat het niet naar voetbal kijken wasquote:Op donderdag 14 mei 2020 19:34 schreef TheVulture het volgende:
"Je weet precies waar je was en wat je deed bij die wedstrijd"
Nou, ik gok kijken
Zin 2021quote:Op donderdag 14 mei 2020 19:39 schreef Em31 het volgende:
Ook wel raar dat na zaterdag dit seizoen ook weer klaar is.
Geniet ervan!quote:Op donderdag 14 mei 2020 19:27 schreef Greys het volgende:
Dan zitten we niet meer in 'geannuleerd ESF'-modusquote:Op donderdag 14 mei 2020 19:39 schreef Em31 het volgende:
Ben net pas aangeshoven, maar inderdaadquote:
quote:
Bedankt! Jouw morele steun hebben we wel nodigquote:Op donderdag 14 mei 2020 19:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik kan helaas niet meedoen, met de kleine man die tussendoor ook aandacht wil, maar ik steun jullie moreel op de achtergrond
Omdat het kijkers trektquote:Op donderdag 14 mei 2020 19:31 schreef Em31 het volgende:
Waarom is alles over het Songfestival altijd aan het eind.
Oh hou op joh ik zit me met terugwerkende kracht te schamenquote:Op donderdag 14 mei 2020 19:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Piepel let yoor lijt shijn
En dat er vlak voor die halve finale nog een soort van hypeje was dat Nederland het zou gaan halen
Ik hou van Margrietquote:Op donderdag 14 mei 2020 19:43 schreef Strani het volgende:
Ik heb veel geklaagd over M maar ik ben haar en haar show toch wel gaan waarderen
Dan gaan we gewoon doooooorrrrquote:Op donderdag 14 mei 2020 19:39 schreef Em31 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |