SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Oh okay. En het zet mensen ook wel op hun plaats als zij dan op zo'n simpel stoeltje moeten zitten en jij hen dan toespreekt vanuit je zetel.quote:Op donderdag 14 mei 2020 14:50 schreef Meke het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer een zithoekje voor met twee iets simpelere stoelenEen bank past gewoon net niet en daardoor krijg je hele spastische indeling
Preciesquote:Op donderdag 14 mei 2020 14:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh okay. En het zet mensen ook wel op hun plaats als zij dan op zo'n simpel stoeltje moeten zitten en jij hen dan toespreekt vanuit je zetel.
quote:Op donderdag 14 mei 2020 14:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, wellicht heb je je kaken te stevig op elkaar als je slaapt. Misschien iets van meditatie doen of zo voordat je gaat slapen?
Ja ik merk de laatste tijd dus voor ik in slaap val dat m'n hele kaak zich ineens ontspant, terwijl ik me daar dan totaal niet bewust van ben voor het gebeurt. Dus sowieso goed om overdag ook even wat beter op te letten.quote:Op donderdag 14 mei 2020 14:49 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik ben daar wel eens voor bij de kaakfysio geweest, ontspannen helpt het bestMisschien wist je dat al, maar ik wist dat dus heel lang niet
En dan ging ik aanspannen of bewegen ofzo
![]()
Maar ik schijn sowieso m'n rechter aangezichtsspier teveel aan te spannen en daardoor heb ik heel vaak een gespannen kaak/nek/voorhoofdBij mij helpt ibu ook wel om goed te ontspannen
Huh ik had Lapo?quote:
Ahh dan moet je wel heel veel van haar houdenquote:Op donderdag 14 mei 2020 14:52 schreef Meke het volgende:
[..]
Precies![]()
Okee heel eerlijk, de ene keer dat er een vriendin op 1,5 meter afstand langskwam mocht zij op de zetel
Ja sorry, had het misquote:
Jaquote:Op donderdag 14 mei 2020 14:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Ahh dan moet je wel heel veel van haar houden
Ja fijn dat je hem even oproept, kan hij me helpen!quote:
Ik zat al terug te kijkenquote:
Ja, zeker!quote:Op donderdag 14 mei 2020 14:52 schreef Em31 het volgende:
[..]
[..]
Ja ik merk de laatste tijd dus voor ik in slaap val dat m'n hele kaak zich ineens ontspant, terwijl ik me daar dan totaal niet bewust van ben voor het gebeurt. Dus sowieso goed om overdag ook even wat beter op te letten.
Jaaaaa gezellig!quote:Op donderdag 14 mei 2020 14:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Greys is onderweg hier naartoe, minimeet!
Ja bij mij is het ook erger geworden doordat ik dacht dat ik m'n overbeet ook wel kon corrigeren zonder beugelquote:Op donderdag 14 mei 2020 14:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, zeker!
@:Meke ik heb dat met links, eigenlijk ik m'n hele hoofd. Het komt af en toe tijdelijk terug in tics door de spanning, dat ik nogal overdreven met m'n oog knipper of een beweging maak links in de onderkaak, dat soort dingen. Is m'n hele leven al zo geweest en kan soms enorm irritant en zelfs pijnlijk zijn.
Leuk dat je zo zo'n goede vriendin hebtquote:Op donderdag 14 mei 2020 14:53 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja![]()
Is ook die vriendin van een whatsappgroep met z'n tweeën trouwens
Oh! En heb je dan overwegen om alsnog een beugel te nemen, als het echt irriteert?quote:Op donderdag 14 mei 2020 14:55 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja bij mij is het ook erger geworden doordat ik dacht dat ik m'n overbeet ook wel kon corrigeren zonder beugel![]()
Dus door steeds bewust mijn onderkaak naar voren te zetten als ik dichtbijt, in plaats van op de prettigste plek.
Nahh weet je hoe duur dat isquote:Op donderdag 14 mei 2020 14:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh! En heb je dan overwegen om alsnog een beugel te nemen, als het echt irriteert?
Nou ja, je kan altijd proberen een paar keer tegen een muur te lopen. Is even naar maar gaat wel veel sneller!quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:00 schreef Meke het volgende:
[..]
Nahh weet je hoe duur dat isIk had gewoon de nachtbeugel goed moeten dragen
![]()
Ik heb een beetje overbeet maar geen last van. Wel staat één van m'n voortanden boven een beetje naar achteren, maar dat heb ik inmiddels ook maar geaccepteerd (weet niet of dat te zien is op video).quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:01 schreef Aoibhin het volgende:
Ik moest vroeger ook persé een beugel van de tandarts. Had zelfs nog een incheck gehad bij de orthodontist. Maar ik wilde. echt. niet. En uiteindelijk dus er nooit een gehad. Heb nu ook wel een beetje overbeet, maar heb er verder geen last van ofzo.
Nou dat zegt niets hoor.quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:00 schreef Meke het volgende:
[..]
Nahh weet je hoe duur dat isIk had gewoon de nachtbeugel goed moeten dragen
![]()
Ja maar de onderkaak moet naar voren, niet de rest van m'n schedel naar achterquote:Op donderdag 14 mei 2020 15:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja, je kan altijd proberen een paar keer tegen een muur te lopen. Is even naar maar gaat wel veel sneller!
Het is trouwens niet te zien, die overbeet.
Of ik gooi er wat avocado's tegenaan! Kan ik gelijk oefenen voor Plan B.quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja, je kan altijd proberen een paar keer tegen een muur te lopen. Is even naar maar gaat wel veel sneller!
Het is trouwens niet te zien, die overbeet.
Hmm stomquote:Op donderdag 14 mei 2020 15:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nou dat zegt niets hoor.
Ik heb mijn losse beugel na mijn slotjesbeugel keurig gedragen, maar nadat dat niet meer hoefde zijn mijn ondertanden gewoon weer scheef gaan staan.
Maar ik heb er verder geen last van dus ik laat het mooi zo. Mijn bovengebit is gewoon recht.
quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:07 schreef Arizona het volgende:
Iedereen met stomheid geslagen na mijn onthulling
Of willen jullie niet praten met mensen met scheve ondertanden
Edit: ah gelukkig, Meke is er nog
Ja dat had ik bij jou wel gezienquote:Op donderdag 14 mei 2020 15:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb een beetje overbeet maar geen last van. Wel staat één van m'n voortanden boven een beetje naar achteren, maar dat heb ik inmiddels ook maar geaccepteerd (weet niet of dat te zien is op video).
Nee sorry, dat vind ik écht te raarquote:Op donderdag 14 mei 2020 15:07 schreef Arizona het volgende:
Ohquote:Op donderdag 14 mei 2020 15:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja dat had ik bij jou wel gezienMaar staat juist wel charmant
Johhhh wie denk jij wel niet dat we zijn johquote:Op donderdag 14 mei 2020 15:07 schreef Arizona het volgende:
Een van de redenen waarom mij een beugel werd opgedrongen was ook dat "te weinig ruimte". Nou ik heb uiteindelijk geen beugel gehad en nooit ergens last van gehadquote:Op donderdag 14 mei 2020 15:10 schreef Meke het volgende:
Mijn hoektanden zaten zo ongeveer boven m'n snijtandenMaar dat heeft de beugel rechtgetrokken
![]()
Heb wel vier kiezen moeten laten trekken omdat er te weinig ruimte in m'n mond is. Heel benieuwd hoe het er anders uit had gezien
Ja die moesten er bij mij alsnog uitquote:Op donderdag 14 mei 2020 15:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Een van de redenen waarom mij een beugel werd opgedrongen was ook dat "te weinig ruimte". Nou ik heb uiteindelijk geen beugel gehad en nooit ergens last van gehadJa mijn verstandskiezen moesten eruit vanwege gebrek aan ruimte, maar die dingen moeten er zo vaak uit bij mensen.
Arme Mekequote:Op donderdag 14 mei 2020 15:12 schreef Meke het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ongeveer![]()
Oja en ik had zo'n beugel![]()
[ afbeelding ]
En dat moest je dan aandraaien zodat je gehemelte steeds breder werd en de tanden meer ruimte haddenToen had ik op een gegeven moment echt een speelt van een paar millimeter tussen m'n voortanden
Ja het was echt heftigquote:Op donderdag 14 mei 2020 15:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Arme MekeWat een martelwerktuig!
Maar het resultaat mag er wezen gelukkig!
quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:14 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja het was echt heftigIk heb het hele pretpakket aan beugels gehad
Eerst dus begonnen met deze, daarna slotjes in combinatie met een buitenboord
En toen ook nog zo'n blokbeugel voor 's nachts
Neequote:Op donderdag 14 mei 2020 15:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
![]()
En toen had je ons nog niet om je er doorheen te slepen!
Dan hadden we je wel naar Serhat gestuurd hoor! Die had dat veel sneller kunnen fixenquote:
Oh nee petjesbeugel is wel een beetje voor mijn tijd denk ikquote:Op donderdag 14 mei 2020 15:19 schreef Arizona het volgende:
Ik had eerst zo'n nekbeugel en mijn vriendin een petjesbeugel![]()
En toen slotjes en toen nog losse beugels. Wat een hel.
Ik had ook een overbeet maar dat heb ik niet meer.
Tegenwoordig is de kans dat je tanden weer scheef gaan staan wel kleiner omdat ze nu van die draadjes achter je tanden doen en die blijven gewoon zitten.
Precies zo'n beugel had mijn vriendinquote:Op donderdag 14 mei 2020 15:25 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh nee petjesbeugel is wel een beetje voor mijn tijd denk ik![]()
Ja, die draadjes heb ik inderdaad
Is toch echt een vorm van kindermishandeling... van die schattige 12-jarigen die dan zo'n monsterlijke accessoire moeten dragenquote:Op donderdag 14 mei 2020 15:30 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Petjesbeugel hadden ik ooken zo'n blok voor 's nachts wat ik echt drama vond......maar het allerergste vond ik dat 'happen'
Ja ben er nog steeds getraumatiseerd van.....quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Is toch echt een vorm van kindermishandeling... van die schattige 12-jarigen die dan zo'n monsterlijke accessoire moeten dragen
De rest nu ook geloof ikquote:Op donderdag 14 mei 2020 15:32 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja ben er nog steeds getraumatiseerd van.....
HET IS ALLEMAAL DE SCHULD VAN RUTTEN! DIE BEUGELS WARE OOK EEN KOMPLOT OM JE TE STURE IK BEDOEL KIJK ALLEEN MAaR HOE ZE ERUIT ZIEN DAAR DEDEN ZE GEWOON 5G IN HOOR ECHT TOEN AL! MAAR MAKE ZE NIET GEK HOOR MY KRIJGEN ZE NIET AAN HET VAKSIN!quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:41 schreef Aoibhin het volgende:
Wat hebben jullie toch allemaal moeten doorstaan!
quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:48 schreef Arizona het volgende:
[..]
HET IS ALLEMAAL DE SCHULD VAN RUTTEN! DIE BEUGELS WARE OOK EEN KOMPLOT OM JE TE STURE IK BEDOEL KIJK ALLEEN MAaR HOE ZE ERUIT ZIEN DAAR DEDEN ZE GEWOON 5G IN HOOR ECHT TOEN AL! MAAR MAKE ZE NIET GEK HOOR MY KRIJGEN ZE NIET AAN HET VAKSIN!
Ik was een scheerapparaat aan het zoekenquote:Op donderdag 14 mei 2020 15:47 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Het werd ineens akelig stil inderdaad![]()
IEMANT OP FEESSBOEK SEI DA OOK AL DIE PERSOON MOEST OOK EN BEuGOL EN DIE HAD GEWIJGERT EN DIE HAT GEWOON REGTE TANDENquote:Op donderdag 14 mei 2020 15:48 schreef Arizona het volgende:
[..]
HET IS ALLEMAAL DE SCHULD VAN RUTTEN! DIE BEUGELS WARE OOK EEN KOMPLOT OM JE TE STURE IK BEDOEL KIJK ALLEEN MAaR HOE ZE ERUIT ZIEN DAAR DEDEN ZE GEWOON 5G IN HOOR ECHT TOEN AL! MAAR MAKE ZE NIET GEK HOOR MY KRIJGEN ZE NIET AAN HET VAKSIN!
Past mooi in dit verhaalquote:Op donderdag 14 mei 2020 15:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik was een scheerapparaat aan het zoeken
Ja toch? Het haar op mijn tanden wegscherenquote:
quote:Op donderdag 14 mei 2020 16:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja toch? Het haar op mijn tanden wegscheren
quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:29 schreef Arizona het volgende:
[..]
Precies zo'n beugel had mijn vriendin
[ afbeelding ]
en ik zo een:
[ afbeelding ]
De meisjes lijken zelf wel wat op wij toen
Ik zit liever in een stoel, maar ieder zijn meug....quote:
quote:Op donderdag 14 mei 2020 17:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik zit liever in een stoel, maar ieder zijn meug....
quote:Op donderdag 14 mei 2020 17:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nou, best wel comfortabel anders kan ik je zeggen!quote:Op donderdag 14 mei 2020 17:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat is de bedoeling van deze operatie trouwens?quote:Op donderdag 14 mei 2020 17:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou, best wel comfortabel anders kan ik je zeggen!
Mwah......heb er in februari een punt achter gezet, maar hebben zo nu en dan nog wel appcontactquote:
Ho, wie heeft het over opereren?quote:Op donderdag 14 mei 2020 17:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat is de bedoeling van deze operatie trouwens?
AIO zul je bedoelen!quote:
quote:Op donderdag 14 mei 2020 17:37 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dacht dat dit een Haagsloos topic was.....![]()
Allebei ook gehadquote:Op donderdag 14 mei 2020 15:12 schreef Meke het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ongeveer![]()
Oja en ik had zo'n beugel![]()
[ afbeelding ]
En dat moest je dan aandraaien zodat je gehemelte steeds breder werd en de tanden meer ruimte haddenToen had ik op een gegeven moment echt een speelt van een paar millimeter tussen m'n voortanden
Ah wat jammer! Maar als het zo beter is, dan is het wel mooi dat jullie nog contact kunnen hebbenquote:Op donderdag 14 mei 2020 17:37 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Mwah......heb er in februari een punt achter gezet, maar hebben zo nu en dan nog wel appcontact
Sorryquote:Op donderdag 14 mei 2020 17:38 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja je bent ook wel echt overal![]()
Er zijn geen Haagsloze topics op Fokquote:Op donderdag 14 mei 2020 17:37 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 mei 2020 17:37 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Jawelquote:Op donderdag 14 mei 2020 17:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Er zijn geen Haagsloze topics op FokZoals het hoort
Ja precies, is ook wel fijnquote:Op donderdag 14 mei 2020 17:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah wat jammer! Maar als het zo beter is, dan is het wel mooi dat jullie nog contact kunnen hebben
Wie zegt dat ik met een project bezig ben?quote:
De plamuur waar je in zit!!!quote:Op donderdag 14 mei 2020 17:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik met een project bezig ben?
Oh, dan voelt dit toch wel uniek ergens wel hoorquote:
Oh joh, wel verdrietig denk ik. Maar fijn je weer hier te zien.quote:Op donderdag 14 mei 2020 17:37 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Mwah......heb er in februari een punt achter gezet, maar hebben zo nu en dan nog wel appcontact
Whehe ja hequote:Op donderdag 14 mei 2020 17:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh, dan voelt dit toch wel uniek ergens wel hoor
Ik wil mezelf gewoon appetijtelijk makenquote:
Dat was je al.quote:Op donderdag 14 mei 2020 17:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik wil mezelf gewoon appetijtelijk maken
Liefquote:Op donderdag 14 mei 2020 17:40 schreef ato het volgende:
[..]
Oh joh, wel verdrietig denk ik. Maar fijn je weer hier te zien.
Ben je toch allang joh!quote:Op donderdag 14 mei 2020 17:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik wil mezelf gewoon appetijtelijk maken
quote:Op donderdag 14 mei 2020 17:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Ben je toch allang joh!
(Edit: Zoals Haags zegt dus)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |