HET IS ALLEMAAL DE SCHULD VAN RUTTEN! DIE BEUGELS WARE OOK EEN KOMPLOT OM JE TE STURE IK BEDOEL KIJK ALLEEN MAaR HOE ZE ERUIT ZIEN DAAR DEDEN ZE GEWOON 5G IN HOOR ECHT TOEN AL! MAAR MAKE ZE NIET GEK HOOR MY KRIJGEN ZE NIET AAN HET VAKSIN!quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:41 schreef Aoibhin het volgende:
Wat hebben jullie toch allemaal moeten doorstaan!
quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:48 schreef Arizona het volgende:
[..]
HET IS ALLEMAAL DE SCHULD VAN RUTTEN! DIE BEUGELS WARE OOK EEN KOMPLOT OM JE TE STURE IK BEDOEL KIJK ALLEEN MAaR HOE ZE ERUIT ZIEN DAAR DEDEN ZE GEWOON 5G IN HOOR ECHT TOEN AL! MAAR MAKE ZE NIET GEK HOOR MY KRIJGEN ZE NIET AAN HET VAKSIN!
Ik was een scheerapparaat aan het zoekenquote:Op donderdag 14 mei 2020 15:47 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Het werd ineens akelig stil inderdaad![]()
IEMANT OP FEESSBOEK SEI DA OOK AL DIE PERSOON MOEST OOK EN BEuGOL EN DIE HAD GEWIJGERT EN DIE HAT GEWOON REGTE TANDENquote:Op donderdag 14 mei 2020 15:48 schreef Arizona het volgende:
[..]
HET IS ALLEMAAL DE SCHULD VAN RUTTEN! DIE BEUGELS WARE OOK EEN KOMPLOT OM JE TE STURE IK BEDOEL KIJK ALLEEN MAaR HOE ZE ERUIT ZIEN DAAR DEDEN ZE GEWOON 5G IN HOOR ECHT TOEN AL! MAAR MAKE ZE NIET GEK HOOR MY KRIJGEN ZE NIET AAN HET VAKSIN!
Past mooi in dit verhaalquote:Op donderdag 14 mei 2020 15:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik was een scheerapparaat aan het zoeken
Ja toch? Het haar op mijn tanden wegscherenquote:
quote:Op donderdag 14 mei 2020 16:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja toch? Het haar op mijn tanden wegscheren
quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:29 schreef Arizona het volgende:
[..]
Precies zo'n beugel had mijn vriendin
[ afbeelding ]
en ik zo een:
[ afbeelding ]
De meisjes lijken zelf wel wat op wij toen
Ik zit liever in een stoel, maar ieder zijn meug....quote:
quote:Op donderdag 14 mei 2020 17:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik zit liever in een stoel, maar ieder zijn meug....
quote:Op donderdag 14 mei 2020 17:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nou, best wel comfortabel anders kan ik je zeggen!quote:Op donderdag 14 mei 2020 17:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat is de bedoeling van deze operatie trouwens?quote:Op donderdag 14 mei 2020 17:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou, best wel comfortabel anders kan ik je zeggen!
Mwah......heb er in februari een punt achter gezet, maar hebben zo nu en dan nog wel appcontactquote:
Ho, wie heeft het over opereren?quote:Op donderdag 14 mei 2020 17:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat is de bedoeling van deze operatie trouwens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |