AIO zul je bedoelen!quote:
quote:Op donderdag 14 mei 2020 17:37 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dacht dat dit een Haagsloos topic was.....![]()
Allebei ook gehadquote:Op donderdag 14 mei 2020 15:12 schreef Meke het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ongeveer![]()
Oja en ik had zo'n beugel![]()
[ afbeelding ]
En dat moest je dan aandraaien zodat je gehemelte steeds breder werd en de tanden meer ruimte haddenToen had ik op een gegeven moment echt een speelt van een paar millimeter tussen m'n voortanden
Ah wat jammer! Maar als het zo beter is, dan is het wel mooi dat jullie nog contact kunnen hebbenquote:Op donderdag 14 mei 2020 17:37 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Mwah......heb er in februari een punt achter gezet, maar hebben zo nu en dan nog wel appcontact
Sorryquote:Op donderdag 14 mei 2020 17:38 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja je bent ook wel echt overal![]()
Er zijn geen Haagsloze topics op Fokquote:Op donderdag 14 mei 2020 17:37 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 mei 2020 17:37 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Jawelquote:Op donderdag 14 mei 2020 17:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Er zijn geen Haagsloze topics op FokZoals het hoort
Ja precies, is ook wel fijnquote:Op donderdag 14 mei 2020 17:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah wat jammer! Maar als het zo beter is, dan is het wel mooi dat jullie nog contact kunnen hebben
Wie zegt dat ik met een project bezig ben?quote:
De plamuur waar je in zit!!!quote:Op donderdag 14 mei 2020 17:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik met een project bezig ben?
Oh, dan voelt dit toch wel uniek ergens wel hoorquote:
Oh joh, wel verdrietig denk ik. Maar fijn je weer hier te zien.quote:Op donderdag 14 mei 2020 17:37 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Mwah......heb er in februari een punt achter gezet, maar hebben zo nu en dan nog wel appcontact
Whehe ja hequote:Op donderdag 14 mei 2020 17:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh, dan voelt dit toch wel uniek ergens wel hoor
Ik wil mezelf gewoon appetijtelijk makenquote:
Dat was je al.quote:Op donderdag 14 mei 2020 17:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik wil mezelf gewoon appetijtelijk maken
Liefquote:Op donderdag 14 mei 2020 17:40 schreef ato het volgende:
[..]
Oh joh, wel verdrietig denk ik. Maar fijn je weer hier te zien.
Ben je toch allang joh!quote:Op donderdag 14 mei 2020 17:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik wil mezelf gewoon appetijtelijk maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |