quote:Op donderdag 14 mei 2020 17:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Ben je toch allang joh!
(Edit: Zoals Haags zegt dus)
Alle aanmeldingen per direct geannuleerd.quote:Op donderdag 14 mei 2020 17:48 schreef Em31 het volgende:
Die avond waarvoor veel hier zich op hadden gegeven om te filmen met een oud-winnaar was met Getty
Of wisten jullie dat al?
?quote:Op donderdag 14 mei 2020 17:48 schreef Em31 het volgende:
Die avond waarvoor veel hier zich op hadden gegeven om te filmen met een oud-winnaar was met Getty
Of wisten jullie dat al?
quote:
quote:Op donderdag 14 mei 2020 17:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Ben je toch allang joh!
(Edit: Zoals Haags zegt dus)
Nee!quote:Op donderdag 14 mei 2020 17:48 schreef Em31 het volgende:
Of wisten jullie dat al?
quote:Op donderdag 14 mei 2020 17:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Alle aanmeldingen per direct geannuleerd.
Gewoon laten zitten joh, ze betalen er toch niet voor!quote:Op donderdag 14 mei 2020 17:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Én ik probeerde ook een nieuwe poging te wagen tot een toneelfilmpje, maar het wil maar niet lukken
quote:Op donderdag 14 mei 2020 17:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Alle aanmeldingen per direct geannuleerd.
Je hebt nooit gemeet!quote:
Ja maar ik wil nog heel lang bij deze groep blijven en straks willen ze me niet meer!quote:Op donderdag 14 mei 2020 17:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Gewoon laten zitten joh, ze betalen er toch niet voor!
Neequote:Op donderdag 14 mei 2020 17:48 schreef Em31 het volgende:
Of wisten jullie dat al?
Het was met de complete band!quote:Op donderdag 14 mei 2020 17:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
NeeIk weet ook niet of ik me had opgegeven als ik dat van te voren had geweten
quote:Op donderdag 14 mei 2020 17:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Allebei ook gehadBij die beugel bleef er bij mij allemaal eten achter hangen, wat ik dan weer met tong of vingers eruit moest duwen. Toen ik die beugel had moest ik ook een keer overgeven, dat was al helemaal geen pretje
We hebben de livestream van een slapende Abodinges gedeeld met Haagsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |