Noooooooquote:
Soortgenootquote:Op donderdag 14 mei 2020 19:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb meer dan eens kwijlend in de trein zitten slapen
Wat ben je van plan?quote:Op donderdag 14 mei 2020 19:04 schreef Strani het volgende:
[..]
*gaat er persoonlijk voor zorgen dat Thomas nooit naar het ESF zal gaan
Rene Froger die daar nog 30 kilo zwaarder is en het ESF een kermis noemt terwijl hij zelf ooit zo gek is geweest om als in een glitterpak verpakte vetbult mee te doenquote:Op donderdag 14 mei 2020 19:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Huh, ik zat net met 3 keukenrollen en 96 pakjes Tempo klaar voor Thomas, Rene en Kim-Lian
Ik ga het nog wel terugkijken, maar stond ook wel een beetje onderaan mijn prioriteitenlijstje van wat er vanavond allemaal isquote:Op donderdag 14 mei 2020 19:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mwah ik vond het meevallen eigenlijk, maar die hele Beste Zangers van vanavond kan me eigenlijk niet boeien...
Ik ookquote:Op donderdag 14 mei 2020 19:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb meer dan eens kwijlend in de trein zitten slapen
quote:Op donderdag 14 mei 2020 19:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Rene Froger die daar nog 30 kilo zwaarder is en het ESF een kermis noemt terwijl hij zelf ooit zo gek is geweest om als in een glitterpak verpakte vetbult mee te doen
quote:
quote:
Ik ben in de trein ook wel eens half in slaap gevallen op de borst van een crush. Dat was toen wel fijnquote:Op donderdag 14 mei 2020 19:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ook
Of dat je in een zwart gat lijkt te vallen en wakker schrikt en bijna tegen het plafond schiet en een hele coupé je raar aan zit te gapen
Kwijlend slapen associeer ik met van die jetlagslaapjes na een intercontinentale vlucht. Vaak heb je dan ook op je arm gelegen ofzoquote:Op donderdag 14 mei 2020 19:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ook
Of dat je in een zwart gat lijkt te vallen en wakker schrikt en bijna tegen het plafond schiet en een hele coupé je raar aan zit te gapen
GMTAquote:
quote:
Heb je nog een plekje naast de Noren?quote:Op donderdag 14 mei 2020 19:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk aan ontvoering of chantage. Even kijken wat beter uitkomt.
Dat zal mijn slaapkwijl wel kunnen verklaren, want ik slaap ook vaak op mijn arm! Ik "knuffel" vaak mijn kussen in mijn slaap en dan rust mijn hoofd op het kussen en daaronder ligt mijn armquote:Op donderdag 14 mei 2020 19:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Kwijlend slapen associeer ik met van die jetlagslaapjes na een intercontinentale vlucht. Vaak heb je dan ook op je arm gelegen ofzo
quote:Op donderdag 14 mei 2020 19:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Ik dacht serieus echt dat je een grapje maakte
Ze nemen me niet serieusquote:
Ik had niet verwacht dat dit ook echt zou bestaanquote:
Dat heb je wel eens geiler gezegdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |