abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_194858975
WGR / Contant huur betalen, Wat moet ik op papier zetten? / bevestiging.#2 Nou ok het is dat de vraag uit de TT wel beantwoord is.
Denk dat ik maar een lief dagboek topic maak dan ergens.

Maargoed moest er nou perce een slotje op?
Heb geen zin om er verder drama over te maken. Maar ik was er nog even niet klaar mee,
Do what you love, love what you do!
  Moderator donderdag 3 september 2020 @ 09:27:00 #103
447051 crew  Peejtur
MierAlsHuisdier
pi_194860019
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 08:06 schreef kree het volgende:
WGR / Contant huur betalen, Wat moet ik op papier zetten? / bevestiging.#2 Nou ok het is dat de vraag uit de TT wel beantwoord is.
Denk dat ik maar een lief dagboek topic maak dan ergens.

Maargoed moest er nou perce een slotje op?
Heb geen zin om er verder drama over te maken. Maar ik was er nog even niet klaar mee,
Nou, wij waren er wel weer klaar mee. Als er meerdere posts onder elkaar geplaatst worden welke totaal niks toevoegt is het gewoon een dagboek.
Gek op mieren? Kijk eens op MierAlsHuisdier
pi_194860287
quote:
1s.gif Op donderdag 3 september 2020 09:27 schreef Peejtur het volgende:

[..]

Nou, wij waren er wel weer klaar mee. Als er meerdere posts onder elkaar geplaatst worden welke totaal niks toevoegt is het gewoon een dagboek.
Het ging beetje off-topic wel ja. Dus ok wil er ook niet echt moeilijk over doen. Maar even gepost maar dat ik opzich een slotje niet nodig vond. Er ging iig nog niks onwijs mis. Mss maak ik er nog een nieuwe vraag van over huurtoeslag. Want daar kwam het op uit. En of ik dat terecht krijg nu. Want zorgen wel. Maar ok verder niet zo een probleem

Het is dat het echt wel off-topic ging dat ik er een soort van vrede mee heb dat ie opslot is gegaan. Probeer het volgende keer wel wat meer ontopic te houden.
  Moderator donderdag 3 september 2020 @ 09:54:31 #105
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_194860368
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 09:47 schreef kree het volgende:

[..]

Het ging beetje off-topic wel ja. Dus ok wil er ook niet echt moeilijk over doen. Maar even gepost maar dat ik opzich een slotje niet nodig vond. Er ging iig nog niks onwijs mis. Mss maak ik er nog een nieuwe vraag van over huurtoeslag. Want daar kwam het op uit. En of ik dat terecht krijg nu. Want zorgen wel. Maar ok verder niet zo een probleem

Het is dat het echt wel off-topic ging dat ik er een soort van vrede mee heb dat ie opslot is gegaan. Probeer het volgende keer wel wat meer ontopic te houden.
Je hoeft ook niet bij elke vraag die je hebt een topic te openen. Misschien is het gewoon verstandig een keer bij je gemeente of een andere organisatie in je regio aan te kloppen om wat persoonlijke begeleiding te krijgen bij zulke dingen. Iemand die samen meekijkt is volgens mij zoveel nuttiger voor je dan al die ongestructureerde topics op een internetforum
pi_194860432
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 09:54 schreef noodgang het volgende:

[..]

Je hoeft ook niet bij elke vraag die je hebt een topic te openen. Misschien is het gewoon verstandig een keer bij je gemeente of een andere organisatie in je regio aan te kloppen om wat persoonlijke begeleiding te krijgen bij zulke dingen. Iemand die samen meekijkt is volgens mij zoveel nuttiger voor je dan al die ongestructureerde topics op een internetforum
Niet nodig opzich. Maar ok soms heb ik wel van die vragen dat ik denk wil even wat andere meningen horen. En die krijg ik hier dan wel. En sowieso is het dus een twijfelachtig verhaal want anders was er niet zoveel discussie over geweest. Daarom en dat was ook het interessante ervan eigenlijk.

Eiigenlijk moet ik het gewoon opnieuw openen met dan wel de on-topic vraag in de TT. Want ik weet het nu nog niet eigenlijk.

Denk je heb je daar niet iemand voor. Euh nee. Niet onwijs iig dus dan vraag ik het maar hier he. En een totaal definitief antwoord is er vaak niet ook. Maar het helpt wel om te lezen wat anderen denken.

Anyway wilde even mijn gedachten erover delen hier omdat het FB is. Verder laat ik het wel gaan en moet nog even bedenken of ik zin heb een nieuw topic te maken. Het is wel een wgr vraag.

[ Bericht 6% gewijzigd door kree op 03-09-2020 10:06:13 ]
  Moderator donderdag 3 september 2020 @ 10:24:07 #107
447051 crew  Peejtur
MierAlsHuisdier
pi_194860690
Denk dat het antwoord voor ons een nee is en dat hij redelijk snel gesloten gaat worden.
  Moderator zondag 13 september 2020 @ 00:07:21 #108
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_195030957
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2020 23:57 schreef phoenyx het volgende:
Ook al zijn er nogal wat verwijderingen weer omdat het wat moeilijk te verkroppen is
Zou je willen stoppen met het verzieken van topics? Want je loopt aan de ene mant te jammeren dat je niet serieus genomen wordt (te calimeroën) maar aan de andere kant doe je enorm je best die reputatie hoog te houden. Heb in het topic nu vier reacties verwijderd. Eens is het klaar.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_195030978
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2020 00:07 schreef Rene het volgende:

[..]

Zou je willen stoppen met het verzieken van topics? Want je loopt aan de ene mant te jammeren dat je niet serieus genomen wordt (te calimeroën) maar aan de andere kant doe je enorm je best die reputatie hoog te houden. Heb in het topic nu vier reacties verwijderd. Eens is het klaar.
Waren mijn reacties incorrect?
  Moderator zondag 13 september 2020 @ 00:10:41 #110
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_195031004
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2020 00:08 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Waren mijn reacties incorrect?
Vervuilend. Dt’s benoemen, een kinderachtig plaatje, opmerking over moderatie. Maar inhoudelijk was het niet. En dat was nou juist iets waar we iets aan moesten doen naar ik begreep.
pi_195031015
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2020 00:10 schreef Rene het volgende:

[..]

Vervuilend. Dt’s benoemen, een kinderachtig plaatje, opmerking over moderatie. Maar inhoudelijk was het niet. En dat was nou juist iets waar we iets aan moesten doen naar ik begreep.
Dat is weer geen reactie op de simpele vraag die ik stel.
pi_195031032
Jullie zijn zo vol van jullie zelf dat jullie maar al te graag jullie eigen mening doorvoeren. 4 reacties verwijderen, heel knap. Zeggen dat de grens is bereikt, heel knap weer. Maar als ik vraag waarom het is gedaan en of het terecht is dan is het antwoord weer nogal raar. Maar heel goed gedaan weer hoor.
  Moderator zondag 13 september 2020 @ 00:13:42 #113
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_195031041
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2020 00:11 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Dat is weer geen reactie op de simpele vraag die ik stel.
Vervuilend is duidelijk lijkt me? Definitie van incorrect is vrij vertaald ongewenst al dan niet vervuilend. En na een keer verwijderen moet een belletje rinkelen en na twee keer toch wel duidelijk zijn dat ontopic gaan, hetgeen ik al kenbaar maakte door te vermelden dat er lose berichten verwijderd zijn?
Doe er wat mee. Thanks.
  Moderator zondag 13 september 2020 @ 00:14:32 #114
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_195031051
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2020 00:13 schreef phoenyx het volgende:
Jullie zijn zo vol van jullie zelf dat jullie maar al te graag jullie eigen mening doorvoeren. 4 reacties verwijderen, heel knap. Zeggen dat de grens is bereikt, heel knap weer. Maar als ik vraag waarom het is gedaan en of het terecht is dan is het antwoord weer nogal raar. Maar heel goed gedaan weer hoor.
Jij bent vol van jezelf en wordt er netjes op gewezen. Het spijt me voor je ego.
pi_195031057
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2020 00:13 schreef Rene het volgende:

[..]

Vervuilend is duidelijk lijkt me? Definitie van incorrect is vrij vertaald ongewenst al dan niet vervuilend. En na een keer verwijderen moet een belletje rinkelen en na twee keer toch wel duidelijk zijn dat ontopic gaan, hetgeen ik al kenbaar maakte door te vermelden dat er lose berichten verwijderd zijn?
Doe er wat mee. Thanks.
al dan vervuilend.
pi_195031063
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2020 00:14 schreef Rene het volgende:

[..]

Jij bent vol van jezelf en wordt er netjes op gewezen. Het spijt me voor je ego.
Het is gewoon weer kinderlijk hinderlijk.
  Moderator zondag 13 september 2020 @ 00:15:57 #117
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_195031069
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2020 00:15 schreef phoenyx het volgende:

[..]

al dan vervuilend.
Dat de essentie maar duidelijk is. Fijne nacht verder.
  Moderator zondag 13 september 2020 @ 00:16:17 #118
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_195031075
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2020 00:15 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Het is gewoon weer kinderlijk hinderlijk.
Welrusten O+
pi_195031082
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2020 00:15 schreef Rene het volgende:

[..]

Dat de essentie maar duidelijk is. Fijne nacht verder.
Slaap lekker verder

[ Bericht 32% gewijzigd door #ANONIEM op 13-09-2020 00:18:04 ]
  woensdag 16 september 2020 @ 13:22:44 #120
19194 Oversight
◢◤
pi_195277814
Nou In feite gelijk. Maar slotje was niet nodig ook he? Weer eens op slot door reacties op Ik heb het niet uitgelokt dit hele verhaal is nog niet klaar nl. Maargoed. Ter info link

WGR / Huurrechten / nieuw contract

[ Bericht 45% gewijzigd door kree op 27-09-2020 00:10:43 ]
pi_195278112
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 00:04 schreef kree het volgende:
Nou In feite gelijk. Maar slotje was niet nodig ook he? Weer eens op slot door reacties op Ik heb het niet uitgelokt dit hele verhaal is nog niet klaar nl. Maargoed. Ter info link

WGR / Huurrechten / nieuw contract
Hoeveel meer adviezen had je nog willen hebben? Alles is al gezegd. Sterker nog; groot deel van de adviezen komen globaal op hetzelfde neer: zoek hulp in jouw directe omgeving.

Wat houd jou tegen om dat te doen? Je kan altijd nog daarmee stoppen mocht je het niks vinden, maar geef het eerst een kans. Je zal zien dat je stuk beter geholpen en begrepen wordt dan op FOK!. Echt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-09-2020 00:36:51 ]
pi_195278147
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 00:36 schreef blackmirror het volgende:

[..]

Hoeveel meer adviezen had je nog willen hebben? Alles is al gezegd. Sterker nog; groot deel van de adviezen komen globaal op hetzelfde neer: zoek hulp in jouw directe omgeving.

Wat houd jou tegen om dat te doen? Je kan altijd nog daarmee stoppen mocht je het niks vinden, maar geef het eerst een kans. Je zal zien dat je stuk beter geholpen en begrepen wordt dan op FOK!. Echt.
Wie weet. En was ook nog het doel want wilde contract nog posten met ff de namen eruit. Maargoed krijg al niet eens de kans. Nu ben ik er beetje klaar mee. Post wel in onz ofzo. Jammer.
pi_195279106
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 00:39 schreef kree het volgende:

[..]

Wie weet. En was ook nog het doel want wilde contract nog posten met ff de namen eruit. Maargoed krijg al niet eens de kans. Nu ben ik er beetje klaar mee. Post wel in onz ofzo. Jammer.
Een aantal weken terug liep een topic van jou precies zo. Jij had een onduidelijk verhaal over je verhuurders, wist niet precies wat in je contract staat. Mensen vroegen je tig keer om je contract te posten, jij had tijd om overal en nergens op te reageren, maar dat contract verscheen niet online. Als reden gaf je aan dat je nog een tijd had gehad.
Nu zeg je om 17.00 uur dat je hem gaat zoeken en posten. Contract komt niet online. Wel kun je rond 20.00 uur iets vaags posten over dat je naar de winkel moet :? Die opmerking komt totaal uit het niets en heeft niks te maken met je vraag.

Tel daarbij op dat je tig keer hetzelfde herhaalt.
Zegt dat je de adviezen die je krijgt ter harte neemt, maar in je andere reacties laat je dat niet zien, je komt telkens weer met de vragen, vermoedens en onzekerheden uit je OP en onderneemt geen stappen om duidelijkheid te krijgen (zoals contracten posten).

Ik snap wel dat de mods daar op een gegeven moment klaar mee zijn. Want jouw verhaal gaat op deze manier nooit klaar zijn.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_195279992
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2020 06:02 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Een aantal weken terug liep een topic van jou precies zo. Jij had een onduidelijk verhaal over je verhuurders, wist niet precies wat in je contract staat. Mensen vroegen je tig keer om je contract te posten, jij had tijd om overal en nergens op te reageren, maar dat contract verscheen niet online. Als reden gaf je aan dat je nog een tijd had gehad.
Nu zeg je om 17.00 uur dat je hem gaat zoeken en posten. Contract komt niet online. Wel kun je rond 20.00 uur iets vaags posten over dat je naar de winkel moet :? Die opmerking komt totaal uit het niets en heeft niks te maken met je vraag.

Tel daarbij op dat je tig keer hetzelfde herhaalt.
Zegt dat je de adviezen die je krijgt ter harte neemt, maar in je andere reacties laat je dat niet zien, je komt telkens weer met de vragen, vermoedens en onzekerheden uit je OP en onderneemt geen stappen om duidelijkheid te krijgen (zoals contracten posten).

Ik snap wel dat de mods daar op een gegeven moment klaar mee zijn. Want jouw verhaal gaat op deze manier nooit klaar zijn.
Ik weet dat ik onduidelijk kan zijn jongens en meiden btw. Maargoed ok heb er nu ook ff nog geen tijd voor en ga geen moeite steken in een topic wat toch een slotje al heeft. Dus zal het terloops maar vragen dan.
Had nog ff de kans kunnen krijgen heeej. Maarja strenge moderatie hier en wss terecht. Maargoed mislukt dan.
  Moderator zondag 27 september 2020 @ 09:47:07 #126
447051 crew  Peejtur
MierAlsHuisdier
pi_195280298
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 09:26 schreef kree het volgende:

[..]

Ik weet dat ik onduidelijk kan zijn jongens en meiden btw. Maargoed ok heb er nu ook ff nog geen tijd voor en ga geen moeite steken in een topic wat toch een slotje al heeft. Dus zal het terloops maar vragen dan.
Had nog ff de kans kunnen krijgen heeej. Maarja strenge moderatie hier en wss terecht. Maargoed mislukt dan.
Diegene die je quote zegt precies het goede. Je hebt antwoorden. Ook al in eerdere topics, maar je lijkt hier niks mee te doen. En dan begin je in 1 keer over een winkel enzo. Dan is het gewoon klaar.
  Moderator zondag 27 september 2020 @ 10:43:10 #127
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_195281295
Plus ik heb je nog gedmt dat ik dingen heb verwijderd, zaken die reactie kunnen uitlokken die het topic zal doen ontsporen. Dat je je topic wat moet bijhouden. Dus het was geen verrassing lijkt me.

Ja dan zijn we streng. Maar zolang jij geen maatschappelijke hulp zoekt moeten we je maar wat beschermen tegen de grote boze buitenwereld die jou best willen helpen maar waarbij het emmertje ook eens volraakt.

Men doet dan naar en vervend in jouw ogen. Het is een reactie op wat jij doet, onduidelijk zijn, een wazig verhaal plaatsen. Maar vooral een reactie op wat je niet doet. Luisteren, hulp zoeken, begrijpen wat men zegt en ook actie erop zetten. De wereld is voor jou kennelijk ingewikkeld. Maar daar zijn mensen voor om je erbij te helpen. Die vindt je niet op FOK! Die vindt je in de buitenwereld. Te beginnen bij een MEE of maatschappelijke hulpinstantie bij je in de buurt. Want straks ben je dakloos, berooid, zit je in de noodopvang of anderszins.
pi_195286976
Maakt niet uit ben ook niet onwijs boos ofzo erover. Maarja met de nadruk op het lijkt.... ja het lijkt zo wss maar of dat het altijd wel zo is.. tja vraag 2.

Maar anyway hij is dicht laat maar gaan verder. Maar wilde ff mn hartje luchten wel.
pi_195287085
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 09:26 schreef kree het volgende:

[..]

Al sinds die nieuwe verhuurders er zijn (mei, dus zo'n vier maanden geleden) heb je problemen en word je in diverse topics gevraagd om het contract te tonen. En elke keer zeg je dat te zullen doen, maar komt het er niet van. Dat je in de tussentijd nimmer de tijd hebt gehad om eea even te anonimiseren en in te scannen gaat er bij mij niet in. Zorg er de volgende keer voor dat de benodigde info gewoon af is en direct in de OP staat. Als je serieus van plan bent om deze situatie op te lossen, althans.
pi_195287146
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 15:26 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Al sinds die nieuwe verhuurders er zijn (mei, dus zo'n vier maanden geleden) heb je problemen en word je in diverse topics gevraagd om het contract te tonen. En elke keer zeg je dat te zullen doen, maar komt het er niet van. Dat je in de tussentijd nimmer de tijd hebt gehad om eea even te anonimiseren en in te scannen gaat er bij mij niet in. Zorg er de volgende keer voor dat de benodigde info gewoon af is en direct in de OP staat. Als je serieus van plan bent om deze situatie op te lossen, althans.
Dat was het plan maar toen zat er al een slotje op/ En ga hem niet hier in FB doen. Slot en klaar. Verder maar via DM vragen dan.

Je kunt iets ook mss te snel sluiten he. Maarja ok nu al gebeurt en dan is het voor mij ook wel klaar. Zoek het zelf wel uit.
pi_195287275
quote:
80s.gif Op zondag 27 september 2020 15:29 schreef kree het volgende:

[..]

Dat was het plan maar toen zat er al een slotje op/ En ga hem niet hier in FB doen. Slot en klaar. Verder maar via DM vragen dan.

Je kunt iets ook mss te snel sluiten he. Maarja ok nu al gebeurt en dan is het voor mij ook wel klaar. Zoek het zelf wel uit.
Minimaal twee topics waarin de vraag om je contract kwam. Je had vier maanden.

Maar nu gaan we hierover in WGR dus geen topic meer zien van je? Lijkt me oprecht beter. Niet omdat ik en andere users je er niet bij willen helpen, maar online hulp vragen lijkt niet echt bij je te passen.
Hopelijk zoek je irl wat ondersteuning en informatie, met de tips die je onder andere door Rene zijn gegeven.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_195288378
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2020 15:36 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Minimaal twee topics waarin de vraag om je contract kwam. Je had vier maanden.

Maar nu gaan we hierover in WGR dus geen topic meer zien van je? Lijkt me oprecht beter. Niet omdat ik en andere users je er niet bij willen helpen, maar online hulp vragen lijkt niet echt bij je te passen.
Hopelijk zoek je irl wat ondersteuning en informatie, met de tips die je onder andere door Rene zijn gegeven.
Owh zeg nooit nooit. ,maar ik had dat contract nog wel gedaan. Maar had ff de tijd ook niet om de namen eruit te halen gelijk. En in de tussentijd zit er al een slotje op het topic. Als iets meer geduld was geweest dan had ie er wel gestaan nu. Maarja hellaas. En zeg niet dat ik topics verpruts. Shure maak vast wel is foutje. Maar ik doe het er niet om.
pi_195288417
Dus helaas laat gaan :)
  Moderator zondag 25 oktober 2020 @ 20:45:00 #134
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_195854601
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2020 20:39 schreef Tirza- het volgende:
In navolging van de welbekende salaristopicreeks geef ik hierbij het startschot voor een reeks waar men het kan hebben over net worth.

Hoi Tirza!
Is het de bedoeling dat het een topic op internationale functies/buiten Nederland gericht is?
Waarom kan dit niet in het originele topic?
Been benieuwd!
pi_195856676
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 20:45 schreef Rene het volgende:
net worth
Ik gok dat ze een topic wil waarin iedereen z'n netto vermogen opnoemt. Alles onder dat subtotaal is voor de vergelijking gok ik.
  Moderator zondag 25 oktober 2020 @ 22:06:37 #136
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_195856799
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 22:00 schreef investeerdertje het volgende:

[..]

Ik gok dat ze een topic wil waarin iedereen z'n netto vermogen opnoemt. Alles onder dat subtotaal is voor de vergelijking gok ik.
Ja. Maar dan missen we even leningen/woningen/spaargeld/beleggingen. En dat staat niet in het rijtje
pi_195857122
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 22:06 schreef Rene het volgende:

[..]

Ja. Maar dan missen we even leningen/woningen/spaargeld/beleggingen. En dat staat niet in het rijtje
Net worth is het totaal van dat of bedoelde je hoe het verkregen is? Ik mis vooral ts die start.

Overigens is ts de enige die echt verheldering hier in kan brengen
  zondag 25 oktober 2020 @ 22:28:00 #138
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_195857233
Verbaggering? Ik had geen woord gelogen! :(
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_195857241
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 22:06 schreef Rene het volgende:

[..]

Net worth is het totaal van alle bezittingen minus schulden.
  Moderator zondag 25 oktober 2020 @ 22:30:33 #140
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_195857281
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 22:28 schreef Tirza- het volgende:

[..]

Net worth is het totaal van alle bezittingen minus schulden.
Dan vind ik de OP beperkt. Dat is een kopie van de werklijstjes. Maar daar blijkt mijn networth niet uit bijvoorbeeld. Misschien moet ke zelf beginnen?
  zondag 25 oktober 2020 @ 22:31:38 #141
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_195857318
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 22:30 schreef Rene het volgende:

[..]

Dan vind ik de OP beperkt. Misschien moet je zelf beginnen?
Dat lijkt me sowieso, na die OP had ze gewoon de FiPo met haar eigen gegevens moeten maken.

Al met al is dit gewoon het tigste "Hoeveel vermogen heb jij" topic in WGR, iets wat iedere paar maanden weer langskomt, maar meestal is de vraagstelling directer.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_195858336
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2020 22:30 schreef Rene het volgende:

[..]

Dan vind ik de OP beperkt. Dat is een kopie van de werklijstjes. Maar daar blijkt mijn networth niet uit bijvoorbeeld. Misschien moet ke zelf beginnen?
Bewust voor gekozen omdat dat bij de andere reeks ook zo is. Heb het overigens wel aangepast. Zal er eens naar kijken.
pi_195858344
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 22:31 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat lijkt me sowieso, na die OP had ze gewoon de FiPo met haar eigen gegevens moeten maken.

Al met al is dit gewoon het tigste "Hoeveel vermogen heb jij" topic in WGR, iets wat iedere paar maanden weer langskomt, maar meestal is de vraagstelling directer.
Link? Ben wel benieuwd.
  zondag 25 oktober 2020 @ 23:34:51 #144
131591 Leandra
Is onmogelijk
  maandag 26 oktober 2020 @ 00:14:03 #146
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_195858904
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 23:47 schreef Tirza- het volgende:

[..]

Zijn zonder uitzondering topics van jaren terug :P.
Dan ga je lekker zelf zoeken.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_195858945
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2020 00:14 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dan ga je lekker zelf zoeken.
Wist niet dat je boos werd ;). Wilde hiermee duidelijk maken dat er prima ruimte is voor zo'n soort topic.
  maandag 26 oktober 2020 @ 00:46:54 #148
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_195859039
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2020 00:21 schreef Tirza- het volgende:

[..]

Wist niet dat je boos werd ;). Wilde hiermee duidelijk maken dat er prima ruimte is voor zo'n soort topic.
Ten eerste is het dan simpelweg het zoveelste topic over hetzelfde, maar dat komt idd iedere paar maanden terug.
Ten tweede had je dan gewoon duidelijk kunnen maken dat je wilt weten hoeveel vermogen iedereen heeft, en waren al die andere vragen al overbodig, helemaal hoeveel uur je werkt, want vermogen halen mensen meestal niet uit het aantal uur dat ze werken.
Ten derde is het op het randje van onbeschoft, zeker asociaal om zo'n topic wel te openen en niet zelf eerst met de billen bloot te gaan.

De manier waarop je het nu gedaan hebt is duidelijk op meerdere fronten niet de manier om er een fatsoenlijk topic van te maken en dat zie aan de reacties, hoewel daar wellicht meer waarheid in zit dan je zou denken.
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator maandag 26 oktober 2020 @ 05:13:09 #149
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_195859613
Tirza, wil je het topic dan moet je er ook iets van maken, wat energie in steken en ik vind dan ook zelf her voortouw nemen. Zoals de vorige was, had het niks geworden.

Dat er dubbele topics zijn kan gebeuren..
pi_195871860
waarom verdwijnen mijn posts?
U MAD?
  Moderator maandag 26 oktober 2020 @ 19:59:59 #151
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_195872177
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2020 19:48 schreef de_boswachter het volgende:
waarom verdwijnen mijn posts?
Omdat zaken als flashbombs gooien in een huis dat gekraakt is niet de manier is die wij in WGR juist vinden. Had de user dat gewild dan had hij/zij het niet gezet in WGR maar in een ander subforum. Strafbare en/of illegale zaken zijn strafbaar. Of, in ieder geval, niet in zijn plaats in een subforum dat gaat over 'recht'.
pi_195872786
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2020 19:59 schreef Rene het volgende:

[..]

Omdat zaken als flashbombs gooien in een huis dat gekraakt is niet de manier is die wij in WGR juist vinden. Had de user dat gewild dan had hij/zij het niet gezet in WGR maar in een ander subforum. Strafbare en/of illegale zaken zijn strafbaar. Of, in ieder geval, niet in zijn plaats in een subforum dat gaat over 'recht'.
Hmm zonde. Ik droeg alleen een oplossing aan voor als mensen last hebben van krakers. Maar snap het wel. Bedankt voor de feedback.
U MAD?
pi_195875820
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2020 19:59 schreef Rene het volgende:

[..]

Verwijder dan de quote ook :D
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_196043631
Waarom blijven topics als dit, specifiek van deze TS, toch steeds geaccepteerd/open? Het komt op mij over als niet-serieus, sowieso de OP, maar de reacties van TS maken het niet veel beter. Integendeel.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
  Moderator woensdag 4 november 2020 @ 08:54:29 #155
447051 crew  Peejtur
MierAlsHuisdier
pi_196044117
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 08:31 schreef baskick het volgende:
Waarom blijven topics als dit, specifiek van deze TS, toch steeds geaccepteerd/open? Het komt op mij over als niet-serieus, sowieso de OP, maar de reacties van TS maken het niet veel beter. Integendeel.
Had hem nog niet gezien. Als hij een fatsoenlijke op zou maken, was het goed.
pi_196045696
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2020 08:54 schreef Peejtur het volgende:

[..]

Had hem nog niet gezien. Als hij een fatsoenlijke op zou maken, was het goed.
Kleine kans :+ Dank!
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_196133783
Gezien AEX geen eigen feedback topic schijnt te hebben dan maar hier:

AEX werd opnieuw geopend wegens Corona, maar ik denk dat het geen succes is en dat het beter zou zijn als er opnieuw een merger komt met WGR. Vroeger was AEX een redelijk actief forum, maar de Mods vonden dat er toch te weinig activiteit was. Nu zijn er nog minder mensen dan voorheen.

Just my 2 cents.
2017: RGN BKK FCO LHR NRT LHR TLL LHR MIA BOG MIA JFK LHR LHR
2018: BCN SOF MLA IST ZAG DBV SPU ZAG SOF BOJ IST CGK JOG LOP DPS LBJ DPS SIN IST KBP BKK LPQ UTH KBP
2019: BCN LCY AGP SBZ KBP LPP SVL DOH JNB CPT DOH TFS
2020: ALC BIO LCY
  Moderator zondag 8 november 2020 @ 13:58:04 #158
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_196134001
Er is daar wel een fb topic. Heb het daar neergezet.
pi_196137713
WGR / Mediamarkt accepteert retour niet vanwege verpakking

Ik heb al TR’s gezet, maar ik kan me niet voorstellen dat het verspreiden van desinformatie, met name in fora’s als WGR, is toegestaan?
pi_196138697
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 17:34 schreef feitcepsrep het volgende:

Ik heb al TR’s gezet, maar ik kan me niet voorstellen dat het verspreiden van desinformatie, met name in fora’s als WGR, is toegestaan?
En wie bepaalt dat het desinformatie is, jij soms?

Je gaat soms echt heel erg ver met je reacties. Bijna Trumpiaans zelfs. Schreeuwen, wijzen, zeggen dat je het hogerop gaat zoeken om je gelijk te halen, anderen monddood willen maken die niet eens zijn met jou. Zeer sterk overtuigd dat jij en alleen jij gelijk hebt. Echt net Trump. Man man man....
pi_196138740
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 18:32 schreef blackmirror het volgende:

[..]

En wie bepaalt dat het desinformatie is, jij soms?
Nee natuurlijk niet, de wet bepaalt dat.

quote:
Je gaat soms echt heel erg ver met je reacties. Bijna Trumpiaans zelfs. Schreeuwen, wijzen, zeggen dat je het hogerop gaat zoeken om je gelijk te halen, anderen monddood willen maken die niet eens zijn met jou. Zeer sterk overtuigd dat jij en alleen jij gelijk hebt. Echt net Trump. Man man man....
:?

Zoals ik zeg: Het gaat om de feiten. Er zijn daar users aanwezig die notabene zelf de bronnen aandragen en er een totaal ander verhaal bij vertellen. Hoe jij er in godsnaam Trump bij weet te halen weet ik niet, maar het gaat hier om het verdraaien van feiten en het zaait verwarring.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 08-11-2020 18:40:40 ]
pi_196138965
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 17:34 schreef feitcepsrep het volgende:

Even daargelaten of ik het met je eens ben of niet, maar zoals je waarschijnlijk weet is het recht behoorlijk aan interpretatie onderhevig. 10 juristen 20 meningen.

Is het misschien een idee om bij stellige opmerkingen zoals jij doet jurisprudentie te vermelden? Dus geen jurist van de Consumentenbond maar echt een uitspraak.

Net als dat er uitspraken zijn over het niet mogen korten op de terugbetaling door een geopende verpakking. Ze zijn er, link ze, dat is goed voor de discussie en m.i. de kwaliteit die we in wgr willen. Niet simpel "leugens" roepen en anderen naar bronnen verwijzen, parafraseer de bronnen dan. Maak er een kwalitatieve post van.

Als je kwaliteit wil, moet je het zelf ook posten. Iets met oogsten wat je zaait.
pi_196139088
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 18:49 schreef investeerdertje het volgende:

[..]

Even daargelaten of ik het met je eens ben of niet, maar zoals je waarschijnlijk weet is het recht behoorlijk aan interpretatie onderhevig. 10 juristen 20 meningen.

Is het misschien een idee om bij stellige opmerkingen zoals jij doet jurisprudentie te vermelden? Dus geen jurist van de Consumentenbond maar echt een uitspraak.

Net als dat er uitspraken zijn over het niet mogen korten op de terugbetaling door een geopende verpakking. Ze zijn er, link ze, dat is goed voor de discussie en m.i. de kwaliteit die we in wgr willen. Niet simpel "leugens" roepen en anderen naar bronnen verwijzen, parafraseer de bronnen dan. Maak er een kwalitatieve post van.

Als je kwaliteit wil, moet je het zelf ook posten. Iets met oogsten wat je zaait.
Ik vind dit een beetje zo van: “Op mars regent het snoepspenen. Bewijs maar dat het niet zo is.” Als je snap wat ik bedoel. Als de wet niet meer voldoende basis is voor een discussie in WGR, wat dan nog wel?

Daarnaast gaat dit niet in op het pijnpunt waar ik mee zit. Het gaat me er niet om waarom TS zijn geld wél terug zou moeten krijgen, het gaat me erom dat users dingen beweren die niet waar zijn. Notabene ontkracht door hun eigen bronnen (en daarnaast door andere die reeds gepost waren, zoals die van het ACM). “De termijn van de wet van koop op afstand stopt wanneer je iets uit de verpakking knipt.” Sorry, wat? :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-11-2020 18:56:50 ]
pi_196139340
quote:
1s.gif Op zondag 8 november 2020 18:36 schreef feitcepsrep het volgende:

[..]

Nee natuurlijk niet, de wet bepaalt dat.
[..]

:?

Zoals ik zeg: Het gaat om de feiten. Er zijn daar users aanwezig die notabene zelf de bronnen aandragen en er een totaal ander verhaal bij vertellen. Hoe jij er in godsnaam Trump bij weet te halen weet ik niet, maar het gaat hier om het verdraaien van feiten en het zaait verwarring.
Er wordt niets verdraait. Men heeft gewoon een andere overtuiging of interpreteert het anders dan jij. Dit is een discussieforum, je zal altijd tegenstanders tegenkomen die overtuigd zijn van hun gelijk. Maar hoe jij je gedraagt en schrijft, absurd gewoon. Als je al niet zelf een TR had ingediend zou ik dat nu gedaan hebben voor jouw postjes.

Sta eens bij stil met hoe jij je kennis wilt overbrengen en hoe jij met desinformatie wil omgaan. Gewoon domweg schreeuwen dat iets niet waar is luistert niemand naar.

Hoe ik in godsnaam bij Trump kom heb ik je notabene uitgelegd in dat stukje wat je zit te quoten. Als je dat al niet begrijpt, hoe kan jouw kennis over de wetgeving dan prima kloppen?
pi_196139561
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 19:08 schreef blackmirror het volgende:

[..]

Er wordt niets verdraait. Men heeft gewoon een andere overtuiging of interpreteert het anders dan jij. Dit is een discussieforum, je zal altijd tegenstanders tegenkomen die overtuigd zijn van hun gelijk. Maar hoe jij je gedraagt en schrijft, absurd gewoon. Als je al niet zelf een TR had ingediend zou ik dat nu gedaan hebben voor jouw postjes.

Sta eens bij stil met hoe jij je kennis wilt overbrengen en hoe jij met desinformatie wil omgaan. Gewoon domweg schreeuwen dat iets niet waar is luistert niemand naar.

Hoe ik in godsnaam bij Trump kom heb ik je notabene uitgelegd in dat stukje wat je zit te quoten. Als je dat al niet begrijpt, hoe kan jouw kennis over de wetgeving dan prima kloppen?
Ik vraag me af of we het hebben over dezelfde reacties. Even een kleine greep uit het topic:

1
quote:
Met het uitknippen van de code én het indienen van de cashback zou ik zeggen dat je het product getest en akkoord bevonden hebt... En is de bedenktijd voorbij...

Uiteraard heb je gewoon recht op een goed product, maar moet je de winkel de kans geven op reparatie. Pas als dat niet kan/lukt kun je een nieuw product vragen of de koop ontbinden. Maar dat heeft niets met koop op afstand te maken.
2
quote:
cashback claimen / doos uitknippen is hetzelfde als de tv blauw gaan schilderen en daarna willen retouren op "koop op afstand".
Dit zijn de reacties waar we het over hebben en waarvan ik zeg dat ze feitelijk onjuist zijn. Voorbeeld 1 notabene door de eigen bron en voorbeeld 2 een paar posts daarna. Nogmaals: dit zijn feitelijke onwaarheden die verwarring zaaien, en waar ik wat van zeg.

Weetje, het zou me worst wezen verder. Ik heb de feedback gegeven en de mods moeten maar kijken wat ze er wel of niet mee willen doen. Maar ik ben verbaasd dat je dit niveau blijkbaar ambieert in WGR.

Over de toon van mijn reacties in dat topic: daar heb je gelijk in, maar daar heb ik ook mijn excuses voor aangeboden. En daarmee is voor mij de kous af en is het verder aan de mods.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-11-2020 19:21:56 ]
pi_196139576
quote:
1s.gif Op zondag 8 november 2020 18:56 schreef feitcepsrep het volgende:

[..]

Ik vind dit een beetje zo van: “Op mars regent het snoepspenen. Bewijs maar dat het niet zo is.” Als je snap wat ik bedoel. Als de wet niet meer voldoende basis is voor een discussie in WGR, wat dan nog wel?
Dan weerleg je dat toch zonder uit je slof te schieten en over liegen te beginnen? Waarom zou iemand willen liegen hierover tegen TS? Ze hebben mogelijk verkeerde of onvoldoende kennis in hun hoofd zitten. Misschien heb jij het wel mis. Ik verdiep me graag hierin maar als er over en weer wordt geschreeuwd zonder onderbouwing ga ik niet eens de moeite nemen.
pi_196139618
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 19:21 schreef blackmirror het volgende:

[..]

Dan weerleg je dat toch zonder uit je slof te schieten en over liegen te beginnen? Waarom zou iemand willen liegen hierover tegen TS? Ze hebben mogelijk verkeerde of onvoldoende kennis in hun hoofd zitten. Misschien heb jij het wel mis. Ik verdiep me graag hierin maar als er over en weer wordt geschreeuwd zonder onderbouwing ga ik niet eens de moeite nemen.
En ik neem de moeite niet wanneer we het hebben over snoepspenen op mars.

“Als je in de doos knipt vervalt de bedenktermijn.” is de snoepspeen op mars.
pi_196139758
quote:
1s.gif Op zondag 8 november 2020 18:56 schreef feitcepsrep het volgende:

[..]

De wet is een basis, maar er is zoveel meer. Van wetsgeschiedenis tot jurisprudentie.
quote:
Daarnaast gaat dit niet in op het pijnpunt waar ik mee zit. Het gaat me er niet om waarom TS zijn geld wél terug zou moeten krijgen, het gaat me erom dat users dingen beweren die niet waar zijn. Notabene ontkracht door hun eigen bronnen (en daarnaast door andere die reeds gepost waren, zoals die van het ACM). “De termijn van de wet van koop op afstand stopt wanneer je iets uit de verpakking knipt.” Sorry, wat? :')
Ik snap dat je wilt aangeven waarom TS zijn geld wel terug wil krijgen, maar dat kan je doen met een mooi onderbouwde post. Niet door "leugens" te roepen. Parafraseer dan waar het uit lijkt, draag zelf bij aan die kwaliteit.
quote:
1s.gif Op zondag 8 november 2020 19:20 schreef feitcepsrep het volgende:

Dit zijn de reacties waar we het over hebben en waarvan ik zeg dat ze feitelijk onjuist zijn. Voorbeeld 1 notabene door de eigen bron en voorbeeld 2 een paar posts daarna. Nogmaals: dit zijn feitelijke onwaarheden die verwarring zaaien, en waar ik wat van zeg.

Weetje, het zou me worst wezen verder. Ik heb de feedback gegeven en de mods moeten maar kijken wat ze er wel of niet mee willen doen. Maar ik ben verbaasd dat je dit niveau blijkbaar ambieert in WGR.
Dat het feitelijke onwaarheden zijn kan je of weerleggen en dan negeren, of direct negeren omdat je een prachtige, inhoudelijke, post hebt gemaakt met de referenties naar de juiste onderdelen van de wet waar het over gaat. Maar die heb je ook niet. Om even jouw eigen post aan te halen en op diezelfde onderbouwde wijze te reageren:

quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 16:30 schreef feitcepsrep het volgende:
Wat de mediamarkt hooguit mag doen is de kosten voor het vernieuwen van de verpakking, verrekenen met het retourbedrag.
LEUGENS!

Verder is het aan de mods. Maar doe niet alsof je perfect bent, ben ik ook niet. Maar als je kwaliteit wil, moet je het zelf ook leveren.
pi_196139793
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 19:20 schreef feitcepsrep het volgende:

Ik vraag me af of we het hebben over dezelfde reacties. Even een kleine greep uit het topic:

Dit zijn de reacties waar we het over hebben en waarvan ik zeg dat ze feitelijk onjuist zijn.
quote:
Met het uitknippen van de code én het indienen van de cashback zou ik zeggen dat je het product getest en akkoord bevonden hebt... En is de bedenktijd voorbij...

Uiteraard heb je gewoon recht op een goed product, maar moet je de winkel de kans geven op reparatie. Pas als dat niet kan/lukt kun je een nieuw product vragen of de koop ontbinden. Maar dat heeft niets met koop op afstand te maken.
Lees eens goed, hij schrijft "zou ik zeggen dat"=zijn mening dus. Niet gebaseerd op een stukje wetgeving. Zegt ie ook nergens. Hij mag vinden wat ie wilt. Maar of de wetgeving zijn mening steunt?

quote:
cashback claimen / doos uitknippen is hetzelfde als de tv blauw gaan schilderen en daarna willen retouren op "koop op afstand".
Kijk, hier kan ik mij ook niet in vinden. Maar dit is geen gelieg, het is een extreem overdreven voorbeeld van de werkelijke situatie. Immers de tv is niet onbruikbaar gemaakt door TS, de verpakking is wel aantoonbaar beschadigd. MM gaat hem inderdaad niet meer als nieuw kunnen verkopen. Maar of dit TS probleem is?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-11-2020 19:35:39 ]
  Moderator zondag 8 november 2020 @ 19:52:38 #170
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_196140077
Ik heb geen idee wat de precieze waarheid is bij beschadiging van een verpakking voor Cashbackacties. Desinformatie is natuurlijk niet wat we willen, maar ik heb liever dat je met goede tegenargumenten en daarbij horende jurisprudentie of andere bronnen komt die het tegendeel bewijzen. Aangezien wij als mods echt niet van alles kunnen weten of het waarheid is of niet
  Moderator zondag 8 november 2020 @ 19:54:31 #171
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_196140108
Wat Noodgang zegt. De wet is interpretabel en elke dag wordt er een uitspraak gedaan dat de wetgeving weer wat veranderd.

[ Bericht 1% gewijzigd door Rene op 08-11-2020 20:06:41 ]
  zondag 8 november 2020 @ 20:49:49 #172
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_196141095
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 19:54 schreef Rene het volgende:
Wat Noodgang zegt. De wet is interpretabel en elke dag wordt er een uitspraak gedaan dat de wetgeving weer wat veranderd.
Nou ja, 'wat verandert' is een groot woord. Verder verfijnd is een term die de lading beter dekt.
pi_196253645
Is er een mod aanwezig die even mee zou willen kijken in mijn topic?

WGR / WTF! Politie valt woning binnen ivm overtreden coronawet?

De user @Mutsaers__78 vindt het nodig om het topic na krap een half uur al te verzieken met persoonlijke aanvallen.

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 15-11-2020 12:38:18 ]
pi_196253688
Laat maar zitten, ik ben er al wel weer klaar mee ook.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 15-11-2020 12:42:58 ]
  Moderator zondag 15 november 2020 @ 13:05:49 #175
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_196254396
quote:
1s.gif Op zondag 15 november 2020 12:38 schreef feitcepsrep het volgende:
Is er een mod aanwezig die even mee zou willen kijken in mijn topic?

WGR / WTF! Politie valt woning binnen ivm overtreden coronawet?

De user @:mutsaers__78 vindt het nodig om het topic na krap een half uur al te verzieken met persoonlijke aanvallen.
Het werkt natuurlijk niet mee dat je voordat er überhaupt reacties zijn al mensen voor droeftoeter en NSBers uit gaat maken he

Heb wel even het topic geveegd
pi_196254541
quote:
1s.gif Op zondag 15 november 2020 13:05 schreef noodgang het volgende:

[..]

Het werkt natuurlijk niet mee dat je voordat er überhaupt reacties zijn al mensen voor droeftoeter en NSBers uit gaat maken he

Heb wel even het topic geveegd
Je hebt gelijk, ik heb het verwijderd.

Bedankt iig.
  zondag 15 november 2020 @ 13:25:32 #177
61660 Lariekoek
Zo, jij bent echt grappig.
pi_196254775
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 13:12 schreef feitcepsrep het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, ik heb het verwijderd.

Bedankt iig.
Waarom open je überhaupt een slap aftreksel met allerlei emo onzin erin van dit topic? WGR / Inval o.b.v. noodverordening Corona Aandacht te kort?
la·rie·koek (de ~ (m.)) 1 onzin
pi_196254793
@noodgang Gooi het topic maar gewoon op slot. Komt de ene persoon m niet verzieken, dan is het de andere wel.

Bedankt voor je moeite eerder in elk geval.
pi_196254799
quote:
1s.gif Op zondag 15 november 2020 13:25 schreef Lariekoek het volgende:

[..]

Waarom open je überhaupt een slap aftreksel met allerlei emo onzin erin van dit topic? WGR / Inval o.b.v. noodverordening Corona Aandacht te kort?
@noodgang dit bedoel ik dus
  Moderator zondag 15 november 2020 @ 13:27:17 #180
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_196254805
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 13:26 schreef feitcepsrep het volgende:
@:noodgang Gooi het topic maar gewoon op slot. Komt de ene persoon m niet verzieken, dan is het de andere wel.

Bedankt voor je moeite eerder in elk geval.
Gezien de overlap met het andere topic lijkt het me dat je daar ook de info uit kan halen, dus prima, gooi ik die dicht
pi_196254855
quote:
1s.gif Op zondag 15 november 2020 13:27 schreef noodgang het volgende:

[..]

Gezien de overlap met het andere topic lijkt het me dat je daar ook de info uit kan halen, dus prima, gooi ik die dicht
Waar ik wel de kanttekening wil maken dat mijn verzoek tot dichtgooien voortkomt uit het verziekende gedrag van bepaalde users. En niet dat ik mijn antwoorden in het andere topic zou willen vinden, waardoor deze dicht zou kunnen.
pi_196255575
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 13:30 schreef #ANONIEM het volgende:

[..]

Waar ik wel de kanttekening wil maken dat mijn verzoek tot dichtgooien voortkomt uit het verziekende gedrag van bepaalde users. En niet dat ik mijn antwoorden in het andere topic zou willen vinden, waardoor deze dicht zou kunnen.
Je naam gewijzigd in de tussentijd?
pi_196255581
quote:
1s.gif Op zondag 15 november 2020 13:27 schreef noodgang het volgende:

[..]

TS is alweer weg van FOK, Danny is wel vlot vandaag.
pi_196255596
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 14:20 schreef blackmirror het volgende:

[..]

TS is alweer weg van FOK, Danny is wel vlot vandaag.
Ts had meer topics
pi_196255617
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 14:21 schreef investeerdertje het volgende:

[..]

Ts had meer topics
Dat kan, maar zijn account is verwijderd, daarom staat er nu #anoniem.
pi_196255652
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 14:23 schreef blackmirror het volgende:

[..]

Dat kan, maar zijn account is verwijderd, daarom staat er nu #anoniem.
Ja, had ik te laat door hehe, plaatst alles wel in perspectief
  Moderator zondag 15 november 2020 @ 15:12:35 #187
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_196256336
Heel jammer dit, weer. :{
pi_196392388
Waarom is mijn reactie verwijdert in dat topic over advocaat worden? Iedereen weet toch dat het kansloos is?
  dinsdag 24 november 2020 @ 17:46:07 #189
61660 Lariekoek
Zo, jij bent echt grappig.
pi_196394742
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 14:58 schreef jameshond7 het volgende:
Waarom is mijn reactie verwijdert in dat topic over advocaat worden? Iedereen weet toch dat het kansloos is?
Tja, iedereen weet ook dat jij kansloos bent. Maar dat hoeft nog niet benoemd te worden natuurlijk.
la·rie·koek (de ~ (m.)) 1 onzin
pi_196394827
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 17:46 schreef Lariekoek het volgende:

[..]

Tja, iedereen weet ook dat jij kansloos bent. Maar dat hoeft nog niet benoemd te worden natuurlijk.
Zo, jij bent echt grappig
  Moderator dinsdag 24 november 2020 @ 18:33:26 #191
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_196395380
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 14:58 schreef jameshond7 het volgende:
Je postte enkel een denigrerend gifje...
Voegt echt helemaal niks aan het topic toe, wat jij ook van het topic vindt
  woensdag 9 december 2020 @ 08:48:03 #192
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_196632466
@noodgang

Maak ik pvd de beste grap van het forum, poets jij ‘m ff weg!!

Enige verklaring is dat je ‘m niet snapte, anders had je ‘m echt wel laten staan.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
  woensdag 9 december 2020 @ 10:14:32 #193
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_196633441
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  Moderator woensdag 9 december 2020 @ 10:15:19 #194
447051 crew  Peejtur
MierAlsHuisdier
pi_196633454
  Moderator woensdag 9 december 2020 @ 11:48:36 #195
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_196634904
quote:
1s.gif Op woensdag 9 december 2020 08:48 schreef Tyr80 het volgende:
@:noodgang

Maak ik pvd de beste grap van het forum, poets jij ‘m ff weg!!

Enige verklaring is dat je ‘m niet snapte, anders had je ‘m echt wel laten staan.
Hij maakte zoveel indruk dat ik geen idee heb waar je het over hebt
  woensdag 9 december 2020 @ 12:24:09 #196
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_196635519
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 11:48 schreef noodgang het volgende:

[..]

Hij maakte zoveel indruk dat ik geen idee heb waar je het over hebt
;(

WGR / Na het bestellen blijkt product niet meer leverbaar.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
  Moderator woensdag 9 december 2020 @ 12:31:00 #197
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_196635645
quote:
Aaaah, okay. Ik heb hem teruggezet. Was even de naming en shaming dingen uit t topic aan t vegen, dus over de grap heen gelezen (beetje flauw ook wel he ;) )
  woensdag 23 december 2020 @ 17:12:34 #198
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_196906190
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_197226289
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 12:47 schreef Werkperd het volgende:
Geef die 1000 gewoon cash man.
Het cash geven van geld bovenop de maximale vrijstelling met als doel een nihil-aangifte schenkbelasting is illegaal.
pi_197228096
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 15:20 schreef baskick het volgende:

[..]

Het cash geven van geld bovenop de maximale vrijstelling met als doel een nihil-aangifte schenkbelasting is illegaal.
Ja door rood fietsen is ook illegaal. Toch fietst een heleboel mensen door rood.
pi_197228815
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 15:20 schreef baskick het volgende:

[..]

Het is alleen bij 3k niet boven de schenkbelasting. Maar de gedachte er achter zoals het gepost is ben ik met je eens, moeten we in wgr niet willen.
pi_197228877
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 16:36 schreef Werkperd het volgende:

[..]

Ja door rood fietsen is ook illegaal. Toch fietst een heleboel mensen door rood.
Oh, dat gebeurt vast. Maar dat het gebeurt, maakt het niet gewenst of legaal. Het lijkt mij niet gepast dergelijke adviezen in WGR te geven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')