Doe ik wel, Maarja dat ik het altijd irritant vindt als er dan een topic strand terwijl niemand weet hoe het afgelopen is. Vandaar deel 2quote:Op woensdag 2 september 2020 23:18 schreef Cat-astrophe het volgende:
Waarom nu deel 2 Kree?
Ga slapen, zoek morgen die informatie op en kom dan hier terug.
Kon je ook prima morgen doen. Als je de zaken hebt uitgezocht. Wat je zei dat je gaat doen.quote:Op woensdag 2 september 2020 23:19 schreef kree het volgende:
[..]
Doe ik wel, Maarja dat ik het altijd irritant vindt als er dan een topic strand terwijl niemand weet hoe het afgelopen is. Vandaar deel 2
Ja had het kunnen laten gaan maar dan had ik weer een nieuw topic moeten maken. Vervolg leek me handiger want hoef ik niet alles weer opnieuw te gaan uitleggen. Sowieso was het al offtopic maar voor wie meelas wss nog te volgen.quote:Op woensdag 2 september 2020 23:20 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Kon je ook prima morgen doen. Als je de zaken hebt uitgezocht. Wat je zei dat je gaat doen.
Man man man.. Neem nou eens je verantwoordelijkheid ergens voor.quote:Op woensdag 2 september 2020 23:15 schreef kree het volgende:
[..]
Stukje gereden terwijl ik teveel had gezopen. Nu ben ik nog ok dat ik ervoor gestraft moet worden. Maar het is wel heel erg heftig enzo.
Waarom denk je dat ik dat niet doe? Nier waar nlquote:Op woensdag 2 september 2020 23:23 schreef madam-april het volgende:
[..]
Man man man.. Neem nou eens je verantwoordelijkheid ergens voor.
Als je nou de aandacht van de belastingdienst wil voor je huurtoeslag, dan ga je een WOB-verzoek (quote:Op woensdag 2 september 2020 22:43 schreef kree het volgende:
En dus wob is enige wat nu denk de handige optie is.
Ja. Omdat ik niet alle papieren heb en die mss wel in twijfel kunnen worden getrokken. Dus laat ze ze gewoon opsturen. Zal aardig pakket worden.quote:Op woensdag 2 september 2020 23:25 schreef nostra het volgende:
[..]
Als je nou de aandacht van de belastingdienst wil voor je huurtoeslag, dan ga je een WOB-verzoek () indienen ja.
Doe dat nou gewoon niet. Je enige probleem ligt in de bewijslast dat je de huur hebt betaald. Dat heeft geen jota te maken met jouw communicatie met de belastingdienst, want die bestaat alleen uit het aanvragen van een huurtoeslag. Daar als een malle alarmbellen af laten gaan is wel het laatste wat je moet doen.quote:Op woensdag 2 september 2020 23:27 schreef kree het volgende:
[..]
Ja. Omdat ik niet alle papieren heb en die mss wel in twijfel kunnen worden getrokken. Dus laat ze ze gewoon opsturen. Zal aardig pakket worden.
Je wilt toch gewoon weten van de hoed en de rand wat betreft het toekennen van de toeslag? Dat kan ook zonder iets over de WOB en dat soort overdramatische gekkigheid te roepen...quote:Op woensdag 2 september 2020 23:27 schreef kree het volgende:
[..]
Ja. Omdat ik niet alle papieren heb en die mss wel in twijfel kunnen worden getrokken. Dus laat ze ze gewoon opsturen. Zal aardig pakket worden.
Euhm nou doe het gewoon wel. Mag ik nog ff weten wat ze aan info van mij hebben daar?>. Ik denk het wel natuurlijk. Al was het alleen maar om aan jullie te bewijzen dat ik geen fout heb gemaakt. En belasting mss. Maar kan ik pas uitvinden met die papieren.quote:Op woensdag 2 september 2020 23:29 schreef nostra het volgende:
[..]
Doe dat nou gewoon niet. Je enige probleem ligt in de bewijslast dat je de huur hebt betaald. Dat heeft geen jota te maken met jouw communicatie met de belastingdienst, want die bestaat alleen uit het aanvragen van een huurtoeslag. Daar als een malle alarmbellen af laten gaan is wel het laatste wat je moet doen.
Je bent dronken achter het stuur gekropen, je bent met je dronken hoofd tegen de auto van je buren aangereden en het enige waar jij het over hebt is dat je de consequenties te groot vindt. Je vindt dat het niet zo erg is wat je hebt gedaan 'het was maar een klein stukje'.quote:Op woensdag 2 september 2020 23:24 schreef kree het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik dat niet doe? Nier waar nl
Niet via de WOB. Jouw gegevens gaan niet over beleid, zijn niet in algemeen belang en kunnen niet openbaar gemaakt worden (waar een WOB voor bedoelt is) omdat ze persoonlijke gegevens bevatten die onder de AVG vallen.quote:Op woensdag 2 september 2020 23:27 schreef kree het volgende:
[..]
Doe. Nou. Niet. Het laatste wat je wilt doen is een hele scene schoppen waarbij het lijkt alsof je denkt dat er een complot gaande is en jij iets te verbergen hebt.quote:Op woensdag 2 september 2020 23:32 schreef kree het volgende:
[..]
Euhm nou doe het gewoon wel. Mag ik nog ff weten wat ze aan info van mij hebben daar?>. Ik denk het wel natuurlijk. Al was het alleen maar om aan jullie te bewijzen dat ik geen fout heb gemaakt. En belasting mss. Maar kan ik pas uitvinden met die papieren.
Nou prima. We wachten het topic wel af waarin de vragenbrieven komen.quote:
Nou je bedoelt forum hier?? Of met de belastingsdienst. Ga ze nl gewoon bellen hoor. En for shure moeten ze ermee ok zijn.quote:Op woensdag 2 september 2020 23:34 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Doe. Nou. Niet. Het laatste wat je wilt doen is een hele scene schoppen waarbij het lijkt alsof je denkt dat er een complot gaande is en jij iets te verbergen hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |