abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_194856809
Ok dit probleem speelt hier al een tijdje en altijd is dit contant betalen goed gegaan.
Maargoed nieuwe verhuurders etc. Nu na zeuren trouwens zijn ze er ok mee dat ze iig ff iets willen tekenen als ik de huur weer contant geef.

Nu denk ik heel simpel. Gewoon van aan verhuurders blabla deze maand heeft kreetje xxx betaald en dan met puntjes op de plekken. Van datum enzo want hoe ik ze niet uit te printen elke maand.

Naar nu het punt en kan wel wat voorbeeldjes vinden maar hoe stel ik dat netjes op. Iemand een idee?
Do what you love, love what you do!
pi_194856828
Omdat we er nog niet over uit waren helemaal.
pi_194856838
Waarom nu deel 2 Kree?
Ga slapen, zoek morgen die informatie op en kom dan hier terug.

Je topic ging trouwens al over heel andere zaken.

Je OP had je toch wat voor geregeld, met die kwitantie. (al blijft de vraag in hoeverre dat rechtsgeldig is ivm je huurtoeslag, maar volgens jou kan dat prima dus tja).
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_194856845
Heb je al ingelogd op toeslagen.nl?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_194856867
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2020 23:18 schreef Cat-astrophe het volgende:
Waarom nu deel 2 Kree?
Ga slapen, zoek morgen die informatie op en kom dan hier terug.
Doe ik wel, Maarja dat ik het altijd irritant vindt als er dan een topic strand terwijl niemand weet hoe het afgelopen is. Vandaar deel 2
pi_194856871
Ik zou de TT & OP (morgen) wel even updaten kree, het gaat al een pagina of acht vooral over de huurtoeslag en niet meer het vragen van een kwitantie aan de verhuurder.
pi_194856883
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 23:19 schreef kree het volgende:

[..]

Doe ik wel, Maarja dat ik het altijd irritant vindt als er dan een topic strand terwijl niemand weet hoe het afgelopen is. Vandaar deel 2
Kon je ook prima morgen doen. Als je de zaken hebt uitgezocht. Wat je zei dat je gaat doen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_194856886
Dus meer van hoe het nu gaat aflopen van het verhaal,.
pi_194856929
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2020 23:20 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Kon je ook prima morgen doen. Als je de zaken hebt uitgezocht. Wat je zei dat je gaat doen.
Ja had het kunnen laten gaan maar dan had ik weer een nieuw topic moeten maken. Vervolg leek me handiger want hoef ik niet alles weer opnieuw te gaan uitleggen. Sowieso was het al offtopic maar voor wie meelas wss nog te volgen.
pi_194856961
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 23:15 schreef kree het volgende:

[..]

Stukje gereden terwijl ik teveel had gezopen. Nu ben ik nog ok dat ik ervoor gestraft moet worden. Maar het is wel heel erg heftig enzo.
Man man man.. Neem nou eens je verantwoordelijkheid ergens voor.
pi_194856975
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 23:23 schreef madam-april het volgende:

[..]

Man man man.. Neem nou eens je verantwoordelijkheid ergens voor.
Waarom denk je dat ik dat niet doe? Nier waar nl
Denk kennen jullie mij nog niet goed genoeg ofzo?
pi_194856990
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 22:43 schreef kree het volgende:
En dus wob is enige wat nu denk de handige optie is.
Als je nou de aandacht van de belastingdienst wil voor je huurtoeslag, dan ga je een WOB-verzoek ( :') ) indienen ja.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Tiësto Live @ Melkweg 2000
Best pilot in history
pi_194857022
quote:
9s.gif Op woensdag 2 september 2020 23:25 schreef nostra het volgende:

[..]

Als je nou de aandacht van de belastingdienst wil voor je huurtoeslag, dan ga je een WOB-verzoek ( :') ) indienen ja.
Ja. Omdat ik niet alle papieren heb en die mss wel in twijfel kunnen worden getrokken. Dus laat ze ze gewoon opsturen. Zal aardig pakket worden.
pi_194857046
Is niet zo een drama heb dit gedaan bij justitie ook want ook die hielden achter. Ff bellen en vragen of ze het op willen sturen.
pi_194857048
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 23:27 schreef kree het volgende:

[..]

Ja. Omdat ik niet alle papieren heb en die mss wel in twijfel kunnen worden getrokken. Dus laat ze ze gewoon opsturen. Zal aardig pakket worden.
Doe dat nou gewoon niet. Je enige probleem ligt in de bewijslast dat je de huur hebt betaald. Dat heeft geen jota te maken met jouw communicatie met de belastingdienst, want die bestaat alleen uit het aanvragen van een huurtoeslag. Daar als een malle alarmbellen af laten gaan is wel het laatste wat je moet doen.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Best pilot in history
pi_194857054
quote:

[..]

Je wilt toch gewoon weten van de hoed en de rand wat betreft het toekennen van de toeslag? Dat kan ook zonder iets over de WOB en dat soort overdramatische gekkigheid te roepen...
pi_194857097
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 23:29 schreef nostra het volgende:

[..]

Doe dat nou gewoon niet. Je enige probleem ligt in de bewijslast dat je de huur hebt betaald. Dat heeft geen jota te maken met jouw communicatie met de belastingdienst, want die bestaat alleen uit het aanvragen van een huurtoeslag. Daar als een malle alarmbellen af laten gaan is wel het laatste wat je moet doen.
Euhm nou doe het gewoon wel. Mag ik nog ff weten wat ze aan info van mij hebben daar?>. Ik denk het wel natuurlijk. Al was het alleen maar om aan jullie te bewijzen dat ik geen fout heb gemaakt. En belasting mss. Maar kan ik pas uitvinden met die papieren.
pi_194857105
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 23:24 schreef kree het volgende:

[..]

Waarom denk je dat ik dat niet doe? Nier waar nl
Je bent dronken achter het stuur gekropen, je bent met je dronken hoofd tegen de auto van je buren aangereden en het enige waar jij het over hebt is dat je de consequenties te groot vindt. Je vindt dat het niet zo erg is wat je hebt gedaan 'het was maar een klein stukje'.

En nu weer over die toeslag, je blijft maar volhouden dat het allemaal niet jouw verantwoordelijkheid kan zijn want 'je hebt het niet aangevraagd' of 'je hebt alles eerlijk ingevuld' of 'zij hebben het toegekend dus als het niet goed is hebben zij het fout gedaan' etc. etc.
pi_194857107
Ga ze bellen morgen
pi_194857119
quote:

[..]

Niet via de WOB. Jouw gegevens gaan niet over beleid, zijn niet in algemeen belang en kunnen niet openbaar gemaakt worden (waar een WOB voor bedoelt is) omdat ze persoonlijke gegevens bevatten die onder de AVG vallen.

Als je jouw persoonlijke gegevens op wil vragen, zul je een andere procedure moeten gebruiken.
pi_194857124
En hopelijk valt het allemaal mee en hebben we happy end topic.
pi_194857129
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 23:32 schreef kree het volgende:

[..]

Euhm nou doe het gewoon wel. Mag ik nog ff weten wat ze aan info van mij hebben daar?>. Ik denk het wel natuurlijk. Al was het alleen maar om aan jullie te bewijzen dat ik geen fout heb gemaakt. En belasting mss. Maar kan ik pas uitvinden met die papieren.
Doe. Nou. Niet. Het laatste wat je wilt doen is een hele scene schoppen waarbij het lijkt alsof je denkt dat er een complot gaande is en jij iets te verbergen hebt.
pi_194857141
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 23:32 schreef kree het volgende:
Euhm nou doe het gewoon wel.
Nou prima. We wachten het topic wel af waarin de vragenbrieven komen.
Best pilot in history
pi_194857155
Ga naar de huisarts en laat het vorige deel van dit topic eens lezen en vraag om hulp.
pi_194857175
quote:
15s.gif Op woensdag 2 september 2020 23:34 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Doe. Nou. Niet. Het laatste wat je wilt doen is een hele scene schoppen waarbij het lijkt alsof je denkt dat er een complot gaande is en jij iets te verbergen hebt.
Nou je bedoelt forum hier?? Of met de belastingsdienst. Ga ze nl gewoon bellen hoor. En for shure moeten ze ermee ok zijn.
pi_194857204
Trouwens hier wel gewoon omdat ik wil dat jullie weten hoe het af gaat lopen ook nog na deze vragen .

Maar ik zal er geen drama van maken hier op fok hoor. Anderen kunnen dat doen wel. Maar niet mijn doel.
  woensdag 2 september 2020 @ 23:44:28 #27
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_194857247
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 23:33 schreef kree het volgende:
Ga ze bellen morgen
Waarom log je niet gewoon in op toeslagen.nl om te zien wat daar staat?
Echt... het is ook weer allerlei ellende opzoeken om zeker te weten dat je bij de BD onderzocht gaat worden, ipv normaal doen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_194857260
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 23:44 schreef Leandra het volgende:

[..]

Echt... het is ook weer allerlei ellende opzoeken om zeker te weten dat je bij de BD onderzocht gaat worden, ipv normaal doen.
Omdat staat er niet? Alle rest btw wel maar juist deze niet.
pi_194857263
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 23:46 schreef kree het volgende:

[..]

Omdat staat er niet? Alle rest btw wel maar juist deze niet.
Je huurtoeslag staat er wel tussen toch?
pi_194857269
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 23:46 schreef madam-april het volgende:

[..]

Je huurtoeslag staat er wel tussen toch?
Jawel dat ik het krijg enzo. Maar de reden waarom staat er dus niet. Goh.
pi_194857277
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 23:44 schreef Leandra het volgende:

[..]

Voor zijn duidelijkheid, het jaarinkomen wordt sowieso "onderzocht". Omdat het nu eenmaal het systeem is om na het einde van het jaar te kijken of er iets veranderd is aan de opgegeven informatie. Dat geldt voor iedereen met toeslagen en ook precies waarom een aanpassing van de centjes niet per se zegt dat iemand oneerlijk was.
pi_194857278
Voor de duidelijkheid.... ik wil best even wat screenshots neerzetten over die huurtoeslag. Maar reden waarom is niet te vinden en dat is nu juist de vraag
pi_194857286
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 23:47 schreef kree het volgende:

[..]

Jawel dat ik het krijg enzo. Maar de reden waarom staat er dus niet. Goh.
Je krijgt het omdat je het formulier ingevuld hebt en je door mag naar de volgende toetsing.

Wat staat er bij dat je het krijgt, voorlopig of definitief? Hoe omschrijven ze het?
  Miss 200.000.000! woensdag 2 september 2020 @ 23:52:00 #34
367000 roos94
pi_194857288
Hoe was je eten gisteravond? Wat had je besteld
pi_194857295
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 23:51 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Je krijgt het omdat je het formulier ingevuld hebt en je door mag naar de volgende toetsing.

Wat staat er bij dat je het krijgt, voorlopig of definitief? Hoe omschrijven ze het?
Ik krijg krijg omdat ze het goedgekeurd hebben. Zie het verschil? Niet omdat ik erom vroeg.,
pi_194857316
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 23:53 schreef kree het volgende:

[..]

Ik krijg krijg omdat ze het goedgekeurd hebben. Zie het verschil? Niet omdat ik erom vroeg.,
Met al die formulieren die je invulde en indiende heb je t gewoon aangevraagd.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_194857317
Eerste papier waarmee ik zei ik ben er akkoord mee dat ik dat krijg moet ik nog zien. Helemaal niet info formulier ingevuld. En zal het jullie laten zien als ik ze krijg.
  woensdag 2 september 2020 @ 23:56:37 #38
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_194857318
quote:

[..]

In de eerste instantie kan het inderdaad goedgekeurd worden omdat je er volgens de ingevulde papieren recht op hebt, daarom is het voorlopig. Het hele onderzoek ernaar wordt pas achteraf gedaan, nadat jij al huurtoeslag hebt ontvangen. Op het moment dat dingen niet kloppen, mag jij alles terug gaan betalen. Daarom zit er een groot verschil in een voorlopige en definitieve berekening.
Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.
pi_194857319
quote:

[..]

Er is niet maar één goedkeuringsmoment. Je bent goed gekeurd om aan het einde van het jaar definitief te horen of je huurtoeslag terecht hebt ontvangen.

Zie jij het verschil? Wat je zeg maar herkent aan definitieve blabla en wat niet omschreven staat als een voorlopig voorschot?
  woensdag 2 september 2020 @ 23:58:05 #40
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_194857328
quote:

[..]

Staat er al een definitieve beslissing bij?
Ja, als je het formulier invult dan vraag je erom.... get real.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_194857332
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 23:56 schreef Voszje het volgende:

[..]

In de eerste instantie kan het inderdaad goedgekeurd worden omdat je er volgens de ingevulde papieren recht op hebt, daarom is het voorlopig. Het hele onderzoek ernaar wordt pas achteraf gedaan, nadat jij al huurtoeslag hebt ontvangen. Op het moment dat dingen niet kloppen, mag jij alles terug gaan betalen. Daarom zit er een groot verschil in een voorlopige en definitieve berekening.
Klopt? Maar dat ontken ik niet. Maar is wel het fucked up van de bd.
pi_194857340
Eigenlijk weet je geen reet dus tot aantal jaar later
pi_194857351
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 23:56 schreef kree het volgende:
Eerste papier waarmee ik zei ik ben er akkoord mee dat ik dat krijg moet ik nog zien. Helemaal niet info formulier ingevuld. En zal het jullie laten zien als ik ze krijg.
Je krijgt geen contract te ondertekenen ofzo. Je vraagt het aan en als ze het goedkeuren krijg je het. Iig voorlopig en dat kan dus definitief worden.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_194857354
En blijf erbij hoor en val in herhaling merk ik nu. Maar ok even opvragen papieren en dan weten we meer.
  donderdag 3 september 2020 @ 00:03:27 #45
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_194857358
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 23:59 schreef kree het volgende:

[..]

Klopt? Maar dat ontken ik niet. Maar is wel het fucked up van de bd.
Ik begrijp dat jij het niet ontkent, maar wat ik ook begrijp is dat het lijkt alsof de zaken niet helemaal op orde zijn. Uiteindelijk zit jij dan met de gebakken peren en niet de Belastingdienst. Heb jij een vaag huurcontract en kun je nergens hardmaken dat je je huur hebt betaald omdat het allemaal contant moest, dan is dat niet fucked up van hen, maar gewoon hoe het werkt. Zijn er geen problemen, dan wordt de voorlopige toeslag gewoon een definitieve toeslag en hoef je niets terug te betalen.

Laat je alsjeblieft goed informeren en laat iemand je erbij helpen.
pi_194857367
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 00:02 schreef marsan het volgende:

[..]

Je krijgt geen contract te ondertekenen ofzo. Je vraagt het aan en als ze het goedkeuren krijg je het. Iig voorlopig en dat kan dus definitief worden.
Nee nouja niet hier ook nee? Volgens mij heb ik alles ok gedaan. Althans ik heb niet gelogen en heb zeker niet getekend dat ik huurtoeslag wilde. Dat ze het geven. Mooi helemaal hun ding.
pi_194857374
Verder kunnen ze alles zo checken met bsn dus. Snap sowieso niet waarom ik dingen moet opsturen. Anyway ik heb ze eerlijk ingevuld.
pi_194857380
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 00:05 schreef kree het volgende:

[..]

Nee nouja niet hier ook nee? Volgens mij heb ik alles ok gedaan. Althans ik heb niet gelogen en heb zeker niet getekend dat ik huurtoeslag wilde. Dat ze het geven. Mooi helemaal hun ding.
Ja, dat heb je wel. Als je dat formulier invult dan vraag je huurtoeslag aan.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_194857382
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 00:03 schreef Voszje het volgende:

[..]

Ik begrijp dat jij het niet ontkent, maar wat ik ook begrijp is dat het lijkt alsof de zaken niet helemaal op orde zijn. Uiteindelijk zit jij dan met de gebakken peren en niet de Belastingdienst. Heb jij een vaag huurcontract en kun je nergens hardmaken dat je je huur hebt betaald omdat het allemaal contant moest, dan is dat niet fucked up van hen, maar gewoon hoe het werkt. Zijn er geen problemen, dan wordt de voorlopige toeslag gewoon een definitieve toeslag en hoef je niets terug te betalen.

Laat je alsjeblieft goed informeren en laat iemand je erbij helpen.
Hoho, een aanpassing van de voorlopige toeslag is niet per se vanwege een probleem en/of zijn huurcontract. Het kan ook zijn vanwege een verandering in zijn inkomen, door meer of minder te verdienen dan eerst ingeschat en opgegeven werd. Dat is niemands schuld, fout of oneerlijkheid, maar gewoon de procedure.

Verder eens :)
pi_194857393
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 00:08 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, dat heb je wel. Als je dat formulier invult dan vraag je huurtoeslag aan.
Euh nee? Dat stond er iig niet op. Was vragenlijstje of het mogelijk was.

Ik hjeb nergens getekend dat ik akkoord was met het krijgen.
pi_194857399
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 00:05 schreef kree het volgende:

[..]

Je vraagt het aan. Je krijgt geen contract om te ondertekenen daarna.
  donderdag 3 september 2020 @ 00:12:44 #52
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_194857411
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 00:08 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Hoho, een aanpassing van de voorlopige toeslag is niet per se vanwege een probleem en/of zijn huurcontract. Het kan ook zijn vanwege een verandering in zijn inkomen, door meer of minder te verdienen dan eerst ingeschat en opgegeven werd. Dat is niemands schuld, fout of oneerlijkheid, maar gewoon de procedure.

Verder eens :)
Dat snap ik, dat haalde ik aan vanwege de oorspronkelijke vraag waarbij dat hele contract en het contant betalen al behoorlijk vaag (lijken te) zijn. Je hebt natuurlijk gelijk dat er andere factoren aan de orde kunnen zijn.
pi_194857412
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 00:10 schreef kree het volgende:

[..]

Een vragenlijst of het mogelijk is..... gut, moeilijk, moeilijk, moeilijk....wat zou het doel zijn van zo'n vragenlijst?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_194857416
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 00:11 schreef marsan het volgende:

[..]

Je vraagt het aan. Je krijgt geen contract om te ondertekenen daarna.
Weet ik maar ik heb specifiek gevraagd nog kan het? Ok daarna kreeg ik een formulier. Ingevuld en toen hebben ze blijkbaar besloten dat t ok is. Waar is mijn akkoord dan of ze het zouden gingen storten enzo. Juist. Nergens. Dat ze het wel doen fout van hun
pi_194857417
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 00:10 schreef kree het volgende:

[..]

Je krijgt het ook (nog) niet. Het is geen gift, maar een voorschot.
pi_194857429
Woh my. Naja ga het wel uitzoeken. Wordt vervolgd.
  donderdag 3 september 2020 @ 00:15:10 #57
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_194857435
Succes kree!
pi_194857442
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 00:13 schreef kree het volgende:

[..]

Weet ik maar ik heb specifiek gevraagd nog kan het? Ok daarna kreeg ik een formulier. Ingevuld en toen hebben ze blijkbaar besloten dat t VOORLOPIG ok is. Waar is mijn akkoord dan of ze het zouden gingen storten enzo. Juist. Nergens. Dat ze het wel doen fout van hun
FTFY

Tevens, ze hebben ook geen weerwoord ontvangen dat je er niet ok mee bent.
pi_194857443
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 00:15 schreef Voszje het volgende:
Succes kree!
Thanks komt wel goed enzo. Maar ok hou het beetje op de hoogte hier. Want for shure nu wil iedereen het weten denk.
pi_194857461
Als dit helemaal fout gaat dan ga ik wel heel verdrietig zijn denk.
  donderdag 3 september 2020 @ 00:20:50 #61
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_194857472
quote:
12s.gif Op donderdag 3 september 2020 00:16 schreef kree het volgende:

[..]

Thanks komt wel goed enzo. Maar ok hou het beetje op de hoogte hier. Want for shure nu wil iedereen het weten denk.
Zorg alsjeblieft dat vooral jij goed op de hoogte bent. Nogmaals, laat iemand anders je erbij helpen.
pi_194857479
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 00:20 schreef Voszje het volgende:

[..]

Zorg alsjeblieft dat vooral jij goed op de hoogte bent. Nogmaals, laat iemand anders je erbij helpen.
Ja dat komt goed kan het zelf wel uitzoeken. Maargoed even kijken nog hoe nu en wat klopt.
pi_194857496
Denk kan het alleen nog wel met beetje hulp van hier. Maargoed ben hier niet de exp[ert in maar nooit te laat om wat bij te leren.
pi_194857505
Heeeej. TT probleem is iig opgelost weer.
En is door de tips hier. Kwitantie boekje besteld. Wss handige oplossing wel. Dat ik er niet aan gedacht had zelf.
pi_194857529
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 00:13 schreef kree het volgende:

[..]

Weet ik maar ik heb specifiek gevraagd nog kan het? Ok daarna kreeg ik een formulier. Ingevuld en toen hebben ze blijkbaar besloten dat t ok is. Waar is mijn akkoord dan of ze het zouden gingen storten enzo. Juist. Nergens. Dat ze het wel doen fout van hun
Jij snapt niet dat je een aanvraag indient. Je hoeft daarna niet voor een akkoord te tekenen. Maar dat wil je niet snappen.
pi_194857537
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 00:30 schreef marsan het volgende:

[..]

Jij snapt niet dat je een aanvraag indient. Je hoeft daarna niet voor een akkoord te tekenen. Maar dat wil je niet snappen.
Ik heb geen aanvraag ingediend?
pi_194857547
Hert spijt me echt maar als er hier fouten zijn gemaakt dan is het bd. En for shure ik ga daar niet voor opdraaien.
pi_194857554
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 00:32 schreef kree het volgende:

[..]

Ik heb geen aanvraag ingediend?
Nee, je hebt voor de lol formulieren ingevuld en ingediend.
pi_194857562
Gelooft niemand weer geen ruk van natuurlijk. Maar met alles wat ik erover nagezocht heb nu heb ikk nergens Een fout gemaakt.
pi_194857570
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 00:36 schreef marsan het volgende:

[..]

Nee, je hebt voor de lol formulieren ingevuld en ingediend.
Ik heb gevraagd kan ik het krijgen. Dat ik een formulier ervoor in moet vullen is van hun. Verwachte een ja of
nee eigenlijk.

Ik heb nooit mijn handtekening gezet dat ik er wel mee akkoord was???? Dat hebben hun gedaan en vanzelf daarna.
pi_194857577
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 00:38 schreef kree het volgende:

[..]

Ik heb gevraagd kan ik het krijgen. Dat ik een formulier ervoor in moet vullen is van hun. Verwachte een ja of nee eigenlijk.
Ja je vroeg of je het kon krijgen. Zij vonden, voorlopig, van wel en je kreeg het. Daar had je ja. Heb je daarna aan de bel getrokken of dacht je hey gratis geld. Foutje, bedankt!?
pi_194857579
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 00:34 schreef kree het volgende:
Hert spijt me echt maar als er hier fouten zijn gemaakt dan is het bd. En for shure ik ga daar niet voor opdraaien.
For sure ga jij er wel voor opdraaien, want dat "formulier" is gewoon een aanvraag huurtoeslag geweest.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_194857581
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 00:37 schreef kree het volgende:
Gelooft niemand weer geen ruk van natuurlijk. Maar met alles wat ik erover nagezocht heb nu heb ikk nergens Een fout gemaakt.
Hoe lang ontvang je al huurtoeslag?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_194857585
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 00:38 schreef kree het volgende:

[..]

Ik heb gevraagd kan ik het krijgen. Dat ik een formulier ervoor in moet vullen is van hun. Verwachte een ja of
nee eigenlijk.

Ik heb nooit mijn handtekening gezet dat ik er wel mee akkoord was???? Dat hebben hun gedaan en vanzelf daarna.
Stel je nou dat zij een handtekening voor jou gezet hebben?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_194857586
quote:
1s.gif Op donderdag 3 september 2020 00:40 schreef marsan het volgende:

[..]

Ja je vroeg of je het kon krijgen. Zij vonden, voorlopig, van wel en je kreeg het. Daar had je ja. Heb je daarna aan de bel getrokken of dacht je hey gratis geld. Foutje, bedankt!?
Zij vonden ja
pi_194857588
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 00:41 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Hoe lang ontvang je al huurtoeslag?
Ongeveer kleine 2 jaar
pi_194857590
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 00:42 schreef kree het volgende:

[..]

Ongeveer kleine 2 jaar
Oof

Dat wordt flink op een houtje bijten
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_194857592
quote:

[..]

Ongeveer kleine 2 jaar
Dus in 2018 ook al? Vertel.... wat staat er op toeslagen.nl bij 2018?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_194857594
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 00:41 schreef kree het volgende:

[..]

Zij vonden ja
Ja. Op basis van je aanvraag.
pi_194857600
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 00:42 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Oof

Dat wordt flink op een houtje bijten
Not helping hier. Damn. Hahaha als ik het terug ,pet dokken is het flinke bedrag wel ja
pi_194857603
quote:

[..]

Ongeveer kleine 2 jaar
En twee jaar lang dacht jij zomaar geld te krijgen zonder aanvraag zondet iets. Maar omdat ze een foutje hadden gemaakt ofzo? En jij trok niet aan de bel maar dacht aaah gratis geld. Yihaaa.
pi_194857606
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 00:42 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dus in 2018 ook al? Vertel.... wat staat er op toeslagen.nl bij 2018?
Geen idee dat zou ik moeten opzoeken maar geen zin meer in nu. Het komt neer op ongeveer 200 p/m.
pi_194857609
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 00:42 schreef marsan het volgende:

[..]

Ja. Op basis van je aanvraag.
Ja totaal daarop. En was 1 a4 met vragen.
pi_194857615
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 00:45 schreef kree het volgende:

[..]

Geen idee dat zou ik moeten opzoeken maar geen zin meer in nu. Het komt neer op ongeveer 200 p/m.
Vanaf 2018 is 3 jaar he? 200 pm is 7200 euro.
pi_194857617
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 00:45 schreef kree het volgende:

[..]

Inloggen bij toeslagen.nl..... en dan bij "Mijn beschikkingen" kijken.
Het is geen hogere wiskunde ofzo, sterker nog; ik heb zelf net even ingelogd om te kijken wat waar staat.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_194857619
Hoop zo dat jullie geen gelijk hebben. Dam’n. Dat wordt een drama dan weer. Met afbetalen./.
pi_194857622
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 00:47 schreef Leandra het volgende:

[..]

Inloggen bij toeslagen.nl..... en dan bij "Mijn beschikkingen" kijken.
Het is geen hogere wiskunde ofzo, sterker nog; ik heb zelf net even ingelogd om te kijken wat waar staat.
Ik zal morgen ff kijken. Gewoon omdat dit wel een serieuze vraag is. Maar zal het even uitzoeken wat daar staat.
pi_194857635
Beetje angstig nu wel. Dam’n.
pi_194857648
Ok morgen verder. Voor ik helemaal bang ga worden. Zal even kijken meer info nog wat te vinden is. Maar ga naar usa chat ff.
pi_194857661
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 00:34 schreef kree het volgende:
Er is werkelijk nergens in dit hele verhaal een afwijking te ontdekken van de normale procedure. Tenzij jij een toezegging dat het definitief toegekend is hebt gekregen voor het aflopen van het jaar, maar dan zou je aan de bel moeten trekken omdat het jaar nog niet afgelopen is en je inkomen dus nog helemaal niet vast kan staan.
pi_194857666
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 00:46 schreef kree het volgende:

[..]

Ja totaal daarop. En was 1 a4 met vragen.
Naja, dan geloof je het niet en ga je lekker wat zuipen van je gratis geld.
pi_194857670
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 00:56 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Er is werkelijk nergens in dit hele verhaal een afwijking te ontdekken van de normale procedure. Tenzij jij een toezegging dat het definitief toegekend is hebt gekregen voor het aflopen van het jaar, maar dan zou je aan de bel moeten trekken omdat het jaar nog niet afgelopen is en je inkomen dus nog helemaal niet vast kan staan.
Bij de belasting is het nooit definitief. Maar ik kan voor mezelf eigenlijk niet iets fouts ontdekken. ?
  donderdag 3 september 2020 @ 01:01:09 #93
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_194857673
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 00:53 schreef kree het volgende:
Ok morgen verder. Voor ik helemaal bang ga worden. Zal even kijken meer info nog wat te vinden is. Maar ga naar usa chat ff.
Log gewoon uit en lees de adviezen hier.
pi_194857674
Mss klopt het gewoon allemaal?
pi_194857676
Had liever dat gehoord van kreetje klopt allemaal no worry’s. Maarja. Ok not dus
pi_194857681
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 01:00 schreef kree het volgende:

[..]

Bij de belasting is het nooit definitief. Maar ik kan voor mezelf eigenlijk niet iets fouts ontdekken. ?
Als je geen fout kan ontdekken, kun je ook niet wijzen met een beschuldigende vinger naar een ander.
pi_194857682
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 01:02 schreef kree het volgende:
Had liever dat gehoord van kreetje klopt allemaal no worry’s. Maarja. Ok not dus
_O- nee not dus

En je gaat duizenden euro's terug moeten betalen

Ik zou het maar gewoon nu al accepteren ipv nog 20 pagina's eromheen lullen
pi_194857683
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 01:04 schreef Fok-it het volgende:

[..]

_O- nee not dus

En je gaat duizenden euro's terug moeten betalen

Ik zou het maar gewoon nu al accepteren ipv nog 20 pagina's eromheen lullen
-O-
pi_194857684
Kan mezelf vast al aanmelden bij schuldsanering dan. Gvd.
pi_194857689
Ik weet dat dit beetje semi grappig to[pic is. Maar ok de vraag staat nog wel. En dit laatste wilde ik niet onwijs echt horen want maak me wel zorgen.
pi_194857692
Waarom heeft TS geen recht op huurtoeslag? Omdat hij niet kan aantonen dat er huur wordt betaald?
pi_194857695
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 01:08 schreef Maastoren het volgende:
Waarom heeft TS geen recht op huurtoeslag? Omdat hij niet kan aantonen dat er huur wordt betaald?
Geen eigen adres hebben is het punt hierin
pi_194857696
Voor de rest klopt alles gewoon. Maar daarom dus.
pi_194857700
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 01:02 schreef kree het volgende:
Positief bekeken kan op basis van de procedure niemand nu met zekerheid stellen dat jij wat moet terug betalen. Het jaar is nog niet voorbij, dus je inkomen is nog niet compleet. Het besluit wordt daarna pas genomen.
pi_194857707
Beetje positief bekijken ja. ,maar owh my.
pi_194857713
Tis dat ik nu niet bepaald gerust gesteld ben hiermee.
pi_194857716
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 01:19 schreef kree het volgende:
Tis dat ik nu niet bepaald gerust gesteld ben hiermee.
Wat wil je horen?
De situatie is zoals het is. Het is zwaar klote maar je kan er nu op dit moment niks aan veranderen.
Met jezelf gek maken schiet je helemaal niks op.
Probeer hier van te leren.
Wees komende maanden zuinig en zet geld opzij. Probeer de volledige huurtoeslag van de komende maanden opzij te zetten.
Pas echt zorgen gaan maken als je een brief ontvangt dat je moet gaan betalen. En het is wellicht veel geld, maar niet het einde van de wereld.
pi_194857717
Ik wil horen dat ik gelijk heb. Maargoed blijkbaar niet dus als ik het zo lees.
pi_194857720
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 01:23 schreef kree het volgende:
Ik wil horen dat ik gelijk heb. Maargoed blijkbaar niet dus als ik het zo lees.
Oke je hebt gelijk
pi_194857721
Nu maak ik me zorgen wel
pi_194857726
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 01:24 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Oke je hebt gelijk
Nouja ff kijken verder. Kan verder ook even geen meer info geven.
pi_194857728
Wet openbaarheid bestuur maar he. Dat is mijn next optie en dan verder zien.
pi_194857732
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 01:27 schreef kree het volgende:
Volgens mij is een wob-verzoek hier niet van toepassing.
Zoek contact met het sociaal team bij jou in de buurt. Die kunnen je vast verder helpen om op een goede manier met dit probleem om te gaan.
pi_194857733
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 01:22 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Wat wil je horen?
De situatie is zoals het is. Het is zwaar klote maar je kan er nu op dit moment niks aan veranderen.
Met jezelf gek maken schiet je helemaal niks op.
Probeer hier van te leren.
Wees komende maanden zuinig en zet geld opzij. Probeer de volledige huurtoeslag van de komende maanden opzij te zetten.
Pas echt zorgen gaan maken als je een brief ontvangt dat je moet gaan betalen. En het is wellicht veel geld, maar niet het einde van de wereld.
Oneens. De procedure is zoals die is. Aan kree's situatie kun je wel degelijk *iets* veranderen, bijvoorbeeld door de huurtoeslag stop te zetten.
Als je die onzekerheid niet trekt, dan kun je beter na het afsluiten van het jaar de huurtoeslag over dat jaar aanvragen. Dan zit je korter in de onzekerheid over de definitieve toewijzing.

Verder kan hij een lijstje maken om beter te weten waar hij op moet letten. Denk aan het belangrijke verschil tussen voorlopig en definitief om te weten wat er nou eigenlijk echt gezegd wordt, maar bijvoorbeeld ook een checklist die hij af kan gaan bij veranderingen. Nieuwe baan? -> Binnen 4 weken doorgeven op mijntoeslagen.nl Etc.

Voorkomen is beter genezen.
pi_194857736
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 01:29 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Volgens mij is een wob-verzoek hier niet van toepassing.
Zoek contact met het sociaal team bij jou in de buurt. Die kunnen je vast verder helpen om op een goede manier met dit probleem om te gaan.
Neuh dit lukt me wel. Tis gelukt bij justitie iig ook. Dus ok moet deze ook wel kunnen.
pi_194857741
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 01:30 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Oneens. De procedure is zoals die is. Aan kree's situatie kun je wel degelijk *iets* veranderen, bijvoorbeeld door de huurtoeslag stop te zetten.
Als je die onzekerheid niet trekt, dan kun je beter na het afsluiten van het jaar de huurtoeslag over dat jaar aanvragen. Dan zit je korter in de onzekerheid over de definitieve toewijzing.

Verder kan hij een lijstje maken om beter te weten waar hij op moet letten. Denk aan het belangrijke verschil tussen voorlopig en definitief om te weten wat er nou eigenlijk echt gezegd wordt, maar bijvoorbeeld ook een checklist die hij af kan gaan bij veranderingen. Nieuwe baan? -> Binnen 4 weken doorgeven op mijntoeslagen.nl Etc.

Voorkomen is beter genezen.
Met alle respect, maar ik denk niet dat TS in staat is om het probleem te overzien en dit soort beslissingen te nemen.
Het helpt ook niet echt mee dat mensen hier verschillende dingen adviseren. Ook al heeft iedereen de beste bedoelingen.
pi_194857742
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 01:27 schreef kree het volgende:
Nee, zie maar terug in je topics waarom dit geen optie is voor wat jij wil.
pi_194857743
Ff bellen gewoon. Ze moeten volgens wetgeving gewoon alle persoonsgegevens geven die ze hebben van mij. Nou daar zit dat document hopelijk bij.
pi_194857747
Zal dikke post worden denk
pi_194857748
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 01:32 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Met alle respect, maar ik denk niet dat TS in staat is om het probleem te overzien en dit soort beslissingen te nemen.
Het helpt ook niet echt mee dat mensen hier verschillende dingen adviseren. Ook al heeft iedereen de beste bedoelingen.
No shit sherlock, maar hij heeft geen zin in begeleiding. Dan is the next best thing om aan te raden wat hij zelf wel en beter zou kunnen doen lijkt me.
pi_194857753
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 01:34 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

No shit sherlock, maar hij heeft geen zin in begeleiding. Dan is the next best thing om aan te raden wat hij zelf wel en beter zou kunnen doen lijkt me.
Hohow. Houden we het wel beetje ontopic? Dit soort vragen mag hoor maar I R&P enzo

For shure daar klets ik er wel voor over. Maar hier is wgr vraag nog steeds.
pi_194857757
Ok kwitantie boekje gehad. :)
pi_194857765
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 01:34 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Heel veel succes daarmee.
pi_194857811
Werkt wel enzo.
pi_194858426
Lief dagboek,

Dit topic gaat weer op slot.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')