Je vraagt het aan. Je krijgt geen contract om te ondertekenen daarna.quote:Op donderdag 3 september 2020 00:05 schreef kree het volgende:
[..]
Nee nouja niet hier ook nee? Volgens mij heb ik alles ok gedaan. Althans ik heb niet gelogen en heb zeker niet getekend dat ik huurtoeslag wilde. Dat ze het geven. Mooi helemaal hun ding.
Dat snap ik, dat haalde ik aan vanwege de oorspronkelijke vraag waarbij dat hele contract en het contant betalen al behoorlijk vaag (lijken te) zijn. Je hebt natuurlijk gelijk dat er andere factoren aan de orde kunnen zijn.quote:Op donderdag 3 september 2020 00:08 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Hoho, een aanpassing van de voorlopige toeslag is niet per se vanwege een probleem en/of zijn huurcontract. Het kan ook zijn vanwege een verandering in zijn inkomen, door meer of minder te verdienen dan eerst ingeschat en opgegeven werd. Dat is niemands schuld, fout of oneerlijkheid, maar gewoon de procedure.
Verder eens
Een vragenlijst of het mogelijk is..... gut, moeilijk, moeilijk, moeilijk....wat zou het doel zijn van zo'n vragenlijst?quote:Op donderdag 3 september 2020 00:10 schreef kree het volgende:
[..]
Euh nee? Dat stond er iig niet op. Was vragenlijstje of het mogelijk was.
Ik hjeb nergens getekend dat ik akkoord was met het krijgen.
Weet ik maar ik heb specifiek gevraagd nog kan het? Ok daarna kreeg ik een formulier. Ingevuld en toen hebben ze blijkbaar besloten dat t ok is. Waar is mijn akkoord dan of ze het zouden gingen storten enzo. Juist. Nergens. Dat ze het wel doen fout van hunquote:Op donderdag 3 september 2020 00:11 schreef marsan het volgende:
[..]
Je vraagt het aan. Je krijgt geen contract om te ondertekenen daarna.
Je krijgt het ook (nog) niet. Het is geen gift, maar een voorschot.quote:Op donderdag 3 september 2020 00:10 schreef kree het volgende:
[..]
Euh nee? Dat stond er iig niet op. Was vragenlijstje of het mogelijk was.
Ik hjeb nergens getekend dat ik akkoord was met het krijgen.
FTFYquote:Op donderdag 3 september 2020 00:13 schreef kree het volgende:
[..]
Weet ik maar ik heb specifiek gevraagd nog kan het? Ok daarna kreeg ik een formulier. Ingevuld en toen hebben ze blijkbaar besloten dat t VOORLOPIG ok is. Waar is mijn akkoord dan of ze het zouden gingen storten enzo. Juist. Nergens. Dat ze het wel doen fout van hun
Thanks komt wel goed enzo. Maar ok hou het beetje op de hoogte hier. Want for shure nu wil iedereen het weten denk.quote:
Zorg alsjeblieft dat vooral jij goed op de hoogte bent. Nogmaals, laat iemand anders je erbij helpen.quote:Op donderdag 3 september 2020 00:16 schreef kree het volgende:
[..]
Thanks komt wel goed enzo. Maar ok hou het beetje op de hoogte hier. Want for shure nu wil iedereen het weten denk.
Ja dat komt goed kan het zelf wel uitzoeken. Maargoed even kijken nog hoe nu en wat klopt.quote:Op donderdag 3 september 2020 00:20 schreef Voszje het volgende:
[..]
Zorg alsjeblieft dat vooral jij goed op de hoogte bent. Nogmaals, laat iemand anders je erbij helpen.
Jij snapt niet dat je een aanvraag indient. Je hoeft daarna niet voor een akkoord te tekenen. Maar dat wil je niet snappen.quote:Op donderdag 3 september 2020 00:13 schreef kree het volgende:
[..]
Weet ik maar ik heb specifiek gevraagd nog kan het? Ok daarna kreeg ik een formulier. Ingevuld en toen hebben ze blijkbaar besloten dat t ok is. Waar is mijn akkoord dan of ze het zouden gingen storten enzo. Juist. Nergens. Dat ze het wel doen fout van hun
Ik heb geen aanvraag ingediend?quote:Op donderdag 3 september 2020 00:30 schreef marsan het volgende:
[..]
Jij snapt niet dat je een aanvraag indient. Je hoeft daarna niet voor een akkoord te tekenen. Maar dat wil je niet snappen.
Nee, je hebt voor de lol formulieren ingevuld en ingediend.quote:
Ik heb gevraagd kan ik het krijgen. Dat ik een formulier ervoor in moet vullen is van hun. Verwachte een ja ofquote:Op donderdag 3 september 2020 00:36 schreef marsan het volgende:
[..]
Nee, je hebt voor de lol formulieren ingevuld en ingediend.
Ja je vroeg of je het kon krijgen. Zij vonden, voorlopig, van wel en je kreeg het. Daar had je ja. Heb je daarna aan de bel getrokken of dacht je hey gratis geld. Foutje, bedankt!?quote:Op donderdag 3 september 2020 00:38 schreef kree het volgende:
[..]
Ik heb gevraagd kan ik het krijgen. Dat ik een formulier ervoor in moet vullen is van hun. Verwachte een ja of nee eigenlijk.
For sure ga jij er wel voor opdraaien, want dat "formulier" is gewoon een aanvraag huurtoeslag geweest.quote:Op donderdag 3 september 2020 00:34 schreef kree het volgende:
Hert spijt me echt maar als er hier fouten zijn gemaakt dan is het bd. En for shure ik ga daar niet voor opdraaien.
Hoe lang ontvang je al huurtoeslag?quote:Op donderdag 3 september 2020 00:37 schreef kree het volgende:
Gelooft niemand weer geen ruk van natuurlijk. Maar met alles wat ik erover nagezocht heb nu heb ikk nergens Een fout gemaakt.
Stel je nou dat zij een handtekening voor jou gezet hebben?quote:Op donderdag 3 september 2020 00:38 schreef kree het volgende:
[..]
Ik heb gevraagd kan ik het krijgen. Dat ik een formulier ervoor in moet vullen is van hun. Verwachte een ja of
nee eigenlijk.
Ik heb nooit mijn handtekening gezet dat ik er wel mee akkoord was???? Dat hebben hun gedaan en vanzelf daarna.
Zij vonden jaquote:Op donderdag 3 september 2020 00:40 schreef marsan het volgende:
[..]
Ja je vroeg of je het kon krijgen. Zij vonden, voorlopig, van wel en je kreeg het. Daar had je ja. Heb je daarna aan de bel getrokken of dacht je hey gratis geld. Foutje, bedankt!?
Ongeveer kleine 2 jaarquote:Op donderdag 3 september 2020 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe lang ontvang je al huurtoeslag?
Oofquote:
Ja. Op basis van je aanvraag.quote:
Not helping hier. Damn. Hahaha als ik het terug ,pet dokken is het flinke bedrag wel jaquote:Op donderdag 3 september 2020 00:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oof
Dat wordt flink op een houtje bijten
En twee jaar lang dacht jij zomaar geld te krijgen zonder aanvraag zondet iets. Maar omdat ze een foutje hadden gemaakt ofzo? En jij trok niet aan de bel maar dacht aaah gratis geld. Yihaaa.quote:
Geen idee dat zou ik moeten opzoeken maar geen zin meer in nu. Het komt neer op ongeveer 200 p/m.quote:Op donderdag 3 september 2020 00:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dus in 2018 ook al? Vertel.... wat staat er op toeslagen.nl bij 2018?
Vanaf 2018 is 3 jaar he? 200 pm is 7200 euro.quote:Op donderdag 3 september 2020 00:45 schreef kree het volgende:
[..]
Geen idee dat zou ik moeten opzoeken maar geen zin meer in nu. Het komt neer op ongeveer 200 p/m.
Inloggen bij toeslagen.nl..... en dan bij "Mijn beschikkingen" kijken.quote:Op donderdag 3 september 2020 00:45 schreef kree het volgende:
[..]
Geen idee dat zou ik moeten opzoeken maar geen zin meer in nu. Het komt neer op ongeveer 200 p/m.
Ik zal morgen ff kijken. Gewoon omdat dit wel een serieuze vraag is. Maar zal het even uitzoeken wat daar staat.quote:Op donderdag 3 september 2020 00:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Inloggen bij toeslagen.nl..... en dan bij "Mijn beschikkingen" kijken.
Het is geen hogere wiskunde ofzo, sterker nog; ik heb zelf net even ingelogd om te kijken wat waar staat.
Er is werkelijk nergens in dit hele verhaal een afwijking te ontdekken van de normale procedure. Tenzij jij een toezegging dat het definitief toegekend is hebt gekregen voor het aflopen van het jaar, maar dan zou je aan de bel moeten trekken omdat het jaar nog niet afgelopen is en je inkomen dus nog helemaal niet vast kan staan.quote:Op donderdag 3 september 2020 00:34 schreef kree het volgende:
Hert spijt me echt maar als er hier fouten zijn gemaakt dan is het bd. En for shure ik ga daar niet voor opdraaien.
Naja, dan geloof je het niet en ga je lekker wat zuipen van je gratis geld.quote:Op donderdag 3 september 2020 00:46 schreef kree het volgende:
[..]
Ja totaal daarop. En was 1 a4 met vragen.
Bij de belasting is het nooit definitief. Maar ik kan voor mezelf eigenlijk niet iets fouts ontdekken. ?quote:Op donderdag 3 september 2020 00:56 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Er is werkelijk nergens in dit hele verhaal een afwijking te ontdekken van de normale procedure. Tenzij jij een toezegging dat het definitief toegekend is hebt gekregen voor het aflopen van het jaar, maar dan zou je aan de bel moeten trekken omdat het jaar nog niet afgelopen is en je inkomen dus nog helemaal niet vast kan staan.
Log gewoon uit en lees de adviezen hier.quote:Op donderdag 3 september 2020 00:53 schreef kree het volgende:
Ok morgen verder. Voor ik helemaal bang ga worden. Zal even kijken meer info nog wat te vinden is. Maar ga naar usa chat ff.
Als je geen fout kan ontdekken, kun je ook niet wijzen met een beschuldigende vinger naar een ander.quote:Op donderdag 3 september 2020 01:00 schreef kree het volgende:
[..]
Bij de belasting is het nooit definitief. Maar ik kan voor mezelf eigenlijk niet iets fouts ontdekken. ?
quote:Op donderdag 3 september 2020 01:02 schreef kree het volgende:
Had liever dat gehoord van kreetje klopt allemaal no worry’s. Maarja. Ok not dus
quote:Op donderdag 3 september 2020 01:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]nee not dus
En je gaat duizenden euro's terug moeten betalen
Ik zou het maar gewoon nu al accepteren ipv nog 20 pagina's eromheen lullen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |