Tokkie moeder gespotquote:Op dinsdag 3 november 2020 16:28 schreef Kluun1985 het volgende:
dappere mama beweert dat ik een paniekkind ben, en dat gegeven gegeven was en het hun eigen fout was.
Ah ja, net zoals die uitkeringstrekkers die dan ineens 45k op hun rekening bijgeschreven krijgen en dan snel een camper en een 65" tv kopen. Gegefuh is gegefe jatog.quote:Op dinsdag 3 november 2020 16:28 schreef Kluun1985 het volgende:
MAAR Kluun zijn dappere mama beweert dat ik een paniekkind ben, en dat gegeven gegeven was en het hun eigen fout was. Dat loeder noemt me nu dom ipv goudeerlijk.
Wettelijke urenquote:Op dinsdag 3 november 2020 16:42 schreef feitcepsrep het volgende:
@:kluun1985 wat voor dagen zijn het?
Wettelijke vakantieuren
Bovenwettelijke vakantieuren
ADV uren
TVT uren
?
Al gedaan, maar mama vindt mij nu dom.quote:Op dinsdag 3 november 2020 17:10 schreef Rene het volgende:
"Hallo HRM.
Ik heb een mogelijke fout ontdekt. Ik heb opeens 100 meer vakantieuren. Klopt dit? Zo niet, kan het dan herstelt worden, want ik heb liever dat deze dingen juist op mijn loonstrook staan. Groetjes van Kluun"
oke.quote:Op dinsdag 3 november 2020 17:25 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Al gedaan, maar mama vindt mij nu dom.
Hoezo niet? Ik ben bloedserieus? Ik vraag me namelijk nu ook af of ik gek ben.quote:Op dinsdag 3 november 2020 17:26 schreef Rene het volgende:
[..]
oke.
Heb je nog een andere vraag?
Inhoudelijk vind ik het namelijk niet onderhoudend dit topic. Sorry.
Het is uitzendbureau. Een jongerenuitzendbureau. Ik denk niet dat die over een jaar of later ineens naar de vakantieuren op mijn loonstrook van 2020 gaan kijken...quote:Op dinsdag 3 november 2020 17:40 schreef Rene het volgende:
Nee. Dat kunnen ze niet zonder nacontrole te doen. Maar wanneer je werkt gaat men uit van een stukje professionaliteit. Ga je uit dienst dan wordt het nagelopen en kan je best nagerekend worden. Krijg je een mooie naheffing.
Lijkt me wel. Geld is geld. A een 10tje per uur toch 1000 euro. Young capital is echt niet zo dom en vrijgevig.quote:Op dinsdag 3 november 2020 17:46 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Het is uitzendbureau. Een jongerenuitzendbureau. Ik denk niet dat die over een jaar of later ineens naar de vakantieuren op mijn loonstrook van 2020 gaan kijken...
Conclusie: Weer dom geweest.
En anders komt er wel een accountant of zo achter. Zeker met dat soort hoeveelheden. Als het nou een paar uur was dan kan je nog van de domme houden, dit is niet geloofwaardig. Eerlijk zijn krijg je wel waardering voor.quote:Op dinsdag 3 november 2020 17:51 schreef Rene het volgende:
[..]
Lijkt me wel. Geld is geld. A een 10tje per uur toch 1000 euro. Young capital is echt niet zo dom en vrijgevig.
Ik denk niet dat je het begrijpt. Ze gaan heus niet over een jaar of 2 naar mijn loonstroken kijken en dan valt het ze ineens op dat er heel klein bij week 43 100 uur staat en bij week 44 ineens 200 uur. Sterker nog volgende week komt er dus 4 uur bij en dan staar er 204. En elke week gaat dat zo door. Dus die accountant zou elke loonstrook van mij nauwkeurig moeten controleren. Ik werk hier al bijna 2 jaar.quote:Op dinsdag 3 november 2020 18:01 schreef qajariaq het volgende:
[..]
En anders komt er wel een accountant of zo achter. Zeker met dat soort hoeveelheden. Als het nou een paar uur was dan kan je nog van de domme houden, dit is niet geloofwaardig. Eerlijk zijn krijg je wel waardering voor.
Ik zou professionele hulp zoeken als je jankend aan de telefoon zit als 35 jarige.quote:Op dinsdag 3 november 2020 16:28 schreef Kluun1985 het volgende:
Uhum
STEL vorige week had je 120 vakantieuren op je loonstrook staan, maar deze week staat er ineens 225. Ongetwijfeld fout van uitzendbureau.
Wat doe je?
-Als een Kluun panikeren en het melden en eisen dat het rechtgezet wordt
-Je mond houden en riskeren dat het later teruggevorderd (na uitbetaling) wordt? Er zal vast ooit controle plaatsvinden...
Kluun zat huilend aan de telefoon.
MAAR Kluun zijn dappere mama beweert dat ik een paniekkind ben, en dat gegeven gegeven was en het hun eigen fout was. Dat loeder noemt me nu dom ipv goudeerlijk.
Wat vinden jullie?
Ik zag de gevangenis voor me ogen flitsen.quote:Op dinsdag 3 november 2020 18:27 schreef damsco het volgende:
[..]
Ik zou professionele hulp zoeken als je jankend aan de telefoon zit als 35 jarige.
Ik zou het gewoon melden als je je daar beter bij voelt. Als je je alleen maar zorgen maakt is het het niet waard, en grote kans dat ze er toch achterkomen.quote:Op dinsdag 3 november 2020 18:29 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Ik zag de gevangenis voor me ogen flitsen.
En dat moeten wiij nu gaan bepalen?quote:Op dinsdag 3 november 2020 17:34 schreef Kluun1985 het volgende:
Ik vraag me namelijk nu ook af of ik gek ben.
doen we altijdquote:
Dan geloof je het toch niet. Ik heb ooit bij een onterechte betaling van mijn kant een bedrag na twee jaar alsnog terug gekregen. Na een enkel protest na mijn dubbele betaling kreeg ik als antwoord dat het dan jammer was en het was me te veel moeite om er druk over te maken. Bij een accountantscontrole twee jaar later kwam het er alsnog uit en kreeg ik die paar tientjes toch nog terug.quote:Op dinsdag 3 november 2020 18:17 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je het begrijpt. Ze gaan heus niet over een jaar of 2 naar mijn loonstroken kijken en dan valt het ze ineens op dat er heel klein bij week 43 100 uur staat en bij week 44 ineens 200 uur. Sterker nog volgende week komt er dus 4 uur bij en dan staar er 204. En elke week gaat dat zo door. Dus die accountant zou elke loonstrook van mij nauwkeurig moeten controleren. Ik werk hier al bijna 2 jaar.
Ja open is op een normale manier een topic.....quote:Op dinsdag 3 november 2020 16:28 schreef Kluun1985 het volgende:
Uhum
STEL vorige week had je 120 vakantieuren op je loonstrook staan, maar deze week staat er ineens 225. Ongetwijfeld fout van uitzendbureau.
Wat doe je?
-Als een Kluun panikeren en het melden en eisen dat het rechtgezet wordt
-Je mond houden en riskeren dat het later teruggevorderd (na uitbetaling) wordt? Er zal vast ooit controle plaatsvinden...
Kluun zat huilend aan de telefoon.
Wat vinden jullie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |