hier had braddie ook verantwoordelijkheid moeten nemen door te zeggen tegen de bezorger dat ie het eten op de grond moest zettenquote:Op maandag 20 april 2020 13:04 schreef Chia het volgende:
[..]
En de bezorger zet het weer niet gewoon neer, maar geeft het aan.
O ja. Lijkt me echter nauwelijks een compensatie van meerdere dubbele fastfoodversnaperingen binnen een paar dagen.quote:Op maandag 20 april 2020 13:14 schreef Moira het volgende:
[..]
Vergeet het bord met 2 porties noodles als lunch/avondeten niet.
Fixed.quote:Op maandag 20 april 2020 13:20 schreef Welvaert het volgende:
BradgeTV is het summum van ultiem eetvermaak
abboquote:
Habbo.quote:
Blijf die gast nou niet zo triest verdedigen man (zoals dom mijn comment aanpassen), als je je zoals Bradley presenteert op het openbare internet dan kan je gewoon een stortvloed aan trolls/commentaar verwachten. Het hele totaalplaatje is werkelijk te bizar voor wordenquote:
Eensquote:Op maandag 20 april 2020 13:25 schreef Welvaert het volgende:
[..]
Blijf die gast nou niet zo triest verdedigen man (zoals dom mijn comment aanpassen), als je je zoals Bradley presenteert op het openbare internet dan kan je gewoon een stortvloed aan trolls/commentaar verwachten. Het hele totaalplaatje is werkelijk te bizar voor worden
Jiskefet is er niks bijquote:Op maandag 20 april 2020 13:25 schreef Welvaert het volgende:
[..]
Blijf die gast nou niet zo triest verdedigen man (zoals dom mijn comment aanpassen), als je je zoals Bradley presenteert op het openbare internet dan kan je gewoon een stortvloed aan trolls/commentaar verwachten. Het hele totaalplaatje is werkelijk te bizar voor worden
Eens.quote:Op maandag 20 april 2020 13:25 schreef Welvaert het volgende:
[..]
Wat gaat u eten vanavond?quote:
hardcore?quote:Op maandag 20 april 2020 13:35 schreef BasEnAad het volgende:
Wel HC dit, elke dag eten laten bezorgen.
Ook geen kleine donatie?quote:Op maandag 20 april 2020 13:40 schreef Welvaert het volgende:
Ja dus eigenlijk gewoon stoppen met doneren. Doneren = een goed gebaar. Gedoneerd geld = elke dag op aan junkfood. Elke dag junkfood = Bradley nog dikker en dikker. Dikker en dikker = slecht voor Bradley. Doneren = slecht voor Bradley.
Donatie in de vorm van een HelloFresh cadeaubon of zo kan wel.quote:Op maandag 20 april 2020 13:40 schreef Welvaert het volgende:
Ja dus eigenlijk gewoon stoppen met doneren. Doneren = een goed gebaar. Gedoneerd geld = elke dag op aan junkfood. Elke dag junkfood = Bradley nog dikker en dikker. Dikker en dikker = slecht voor Bradley. Doneren = slecht voor Bradley.
Morgen weer een gezonde maaltijd neem ik aan?quote:Op maandag 20 april 2020 13:45 schreef Leonos het volgende:
Hoe lang zal het duren tot een hartaanval?
Op pizza zitten ook groenten !quote:Op maandag 20 april 2020 13:47 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Morgen weer een gezonde maaltijd neem ik aan?
Dubbele portie noodles met een toastje leverworstquote:Op maandag 20 april 2020 13:47 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Morgen weer een gezonde maaltijd neem ik aan?
Goed idee!quote:Op maandag 20 april 2020 13:47 schreef Chia het volgende:
[..]
Donatie in de vorm van een HelloFresh cadeaubon of zo kan wel.
Helaas geen duimpje deze keer.quote:Op maandag 20 april 2020 13:15 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]![]()
Highlight van de video:
[ afbeelding ]
Je antwoord zit al in je vraagquote:Op maandag 20 april 2020 13:48 schreef MissionPhailed het volgende:
Niet om te trollen, maar zóveel eet ie toch niet? Ik eet waarschijnlijk méér als The Bradge (alleen geen junkfood) en zit op 88 kg @ 197 cm.
Bezorgtijden:quote:
Dat wil ik hem zien vloggen! Ben benieuwd hoe hij het kan verpesten 😂quote:Op maandag 20 april 2020 13:49 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Goed idee!
https://www.hellofresh.nl(...)eea3678dc62d6d3bd7f2
Ja hehe en iemand die weer 40 cm langer dan jou is eet misschien wel ongeveer hetzelfde als jij zou moeten eten om 160 kg te blijven wegen.quote:Op maandag 20 april 2020 13:48 schreef MissionPhailed het volgende:
Niet om te trollen, maar zóveel eet ie toch niet? Ik eet waarschijnlijk méér als The Bradge (alleen geen junkfood) en zit op 88 kg @ 197 cm.
quote:Op maandag 20 april 2020 13:51 schreef Bzzzzt het volgende:
[..]
Dat wil ik hem zien vloggen! Ben benieuwd hoe hij het kan verpesten 😂
Dat is wat iedereen denkt.quote:Op maandag 20 april 2020 13:25 schreef Welvaert het volgende:
[..]
Jaa! Bij het ADquote:Op maandag 20 april 2020 13:53 schreef Welvaert het volgende:
Hij moet juist de grootste snackbar-tester van Nederland worden
Wat staat hierquote:Op maandag 20 april 2020 13:51 schreef Chia het volgende:
[..]
Ja hehe en iemand die weer 40 cm langer dan jou is eet misschien wel ongeveer hetzelfde als jij zou moeten eten om 160 kg te blijven wegen.
Wacht eens even, is dit rooftopsoccergirl?quote:Op maandag 20 april 2020 11:23 schreef Missyozilla het volgende:
Goedemorgen Bradge, kan je muziek wel waarderen, kan ik je een shout-out geven op mijn instagram story?. Helpt zeker om je account te doen groeien 👍👍
quote:Op maandag 20 april 2020 14:06 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Wacht eens even, is dit rooftopsoccergirl?
https://www.instagram.com/missyozilla/
[..]
[..]
Ik heb hier geen woorden voorquote:
HAHA omg jaaaaa cirkeltje rond allesquote:Op maandag 20 april 2020 14:06 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
quote:
Ik denk dat we een ander plekje moeten zoeken voor ons onderonsje, Donald.quote:Discussieren mag, zuigen niet.
quote:Op maandag 20 april 2020 14:18 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat we een ander plekje moeten zoeken voor ons onderonsje, Donald.
Feyenoordquote:Op maandag 20 april 2020 14:06 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
In zijn emailquote:Op maandag 20 april 2020 14:33 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik toch ook. Hoe moet hij ze anders zien.
Wijfen die hun reet op insta gooien zijn sowieso viesquote:
Niet echt lekker idd. Heb zelf liever zoiets: https://i.imgur.com/iZUrtXV.mp4quote:Op maandag 20 april 2020 14:35 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Wijfen die hun reet op insta gooien zijn sowieso vies
OK Keesquote:Op maandag 20 april 2020 14:35 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Je hebt liever dat die twee van genre wisselen? Missyozilla die zich volpropt met Thuisbezorgdvoer, en Braad die een strak topje aantrekt en z'n kont laat zien?quote:Op maandag 20 april 2020 14:35 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 april 2020 14:37 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Je hebt liever dat die twee van genre wisselen? Missyozilla die zich volpropt met Thuisbezorgdvoer, en Braad die een strak topje aantrekt en z'n kont laat zien?
Zo is dat. We moeten afrekenen met preutsheid en facades en volledig gaan voor die authenticiteit dat elke persoon uniek maakt!quote:Op maandag 20 april 2020 14:46 schreef Missyozilla het volgende:
Snap dat het voor jullie allemaal lastig is als een vrouw haar kont laat zien en je thuis iemand met XXL en een kort pittig kapsel hebt zitten maar laten we het over Bradgetv hebben🤷♀.
Jij bent homo?quote:Op maandag 20 april 2020 14:35 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ja. Discussie daarover in FB aub, dan kan dit topic weer een beetje terug de rails op.quote:Op maandag 20 april 2020 14:55 schreef diadakan het volgende:
@:mods, kan het zijn dat mijn bericht van net verwijderd is?
Nee. Maar ik vind het gewoon smerig als wijfen zo poseren. Doe gewoon normaal.quote:
quote:Op maandag 20 april 2020 14:37 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Je hebt liever dat die twee van genre wisselen? Missyozilla die zich volpropt met Thuisbezorgdvoer, en Braad die een strak topje aantrekt en z'n kont laat zien?
Dit is niet oke, jullie maken braddie kapot zo!quote:Op maandag 20 april 2020 15:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
4 food reviews in 2 dagen.hulde
Haha heerlijk topic ook ditquote:Op maandag 20 april 2020 14:06 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Superieure fan gespotquote:Op maandag 20 april 2020 15:32 schreef diadakan het volgende:
[..]
Dit is niet oke, jullie maken braddie kapot zo!
Tering zegquote:Op maandag 20 april 2020 14:36 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Niet echt lekker idd. Heb zelf liever zoiets: https://i.imgur.com/iZUrtXV.mp4
Die geeft d'r lichaam in ieder geval niet gratis weg op een 'appje'.
Jammer van die gozer met die dreads op de achtergrond, die verpest het plaatje een beetje.quote:
Die kerel zit stiekem te gluren en genietenquote:
Verstandige tip, echt. Hier help je die jongen meequote:Op maandag 20 april 2020 15:46 schreef junkiexp het volgende:
ik zou overigens een friteuse neerzetten thuis (wat ik ook heb)
Frituren lijkt teveel op kokenquote:Op maandag 20 april 2020 15:46 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Leuk food review wel, ik zou overigens een friteuse neerzetten thuis (wat ik ook heb)
Dan eet je hetzelfde voor een fractie van de prijs
Ik zag wel twee doosjes in de koelkastquote:Op maandag 20 april 2020 15:58 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Al trek in koude patat en broodjes?
In de ochtend ook echtquote:
Of je nou 's ochtends ongezond eet en dan 's avonds gezond of andersom maakt toch niet zoveel uit?quote:Op maandag 20 april 2020 16:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In de ochtend ook echt![]()
Weerzinwekkend
Qua calorien, of het feit dat in de ochtend fastfood eten ongezonder is maakt het geen verschil nee. Maar wel als het gaat om levenshouding. Ik zou me persoonlijk nogal ongemakkelijk voelen als ik tegen iemand van Thuisbezorgd goedemorgen moest zeggen, tenzij je een salade of waty broodjes tussen de middag besteld ofzo.quote:Op maandag 20 april 2020 16:50 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Of je nou 's ochtends ongezond eet en dan 's avonds gezond of andersom maakt toch niet zoveel uit?
Vraag of je mod mag wordenquote:Op maandag 20 april 2020 16:48 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Hoe verwijder ik een bericht van iemand anders?
Heey kan ik wat voor je doenquote:Op maandag 20 april 2020 16:48 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Hoe verwijder ik een bericht van iemand anders?
Mwoah, ik zou als excuus gebruiken dat ik net uit de nachtdienst kom ofzo. Ik vind trouwens de food reviews wel leuk om te kijken. Daargelaten of het gezond is of niet.quote:Op maandag 20 april 2020 16:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Qua calorien, of het feit dat in de ochtend fastfood eten ongezonder is maakt het geen verschil nee. Maar wel als het gaat om levenshouding. Ik zou me persoonlijk nogal ongemakkelijk voelen als ik tegen iemand van Thuisbezorgd goedemorgen moest zeggen, tenzij je een salade of waty broodjes tussen de middag besteld ofzo.
Miemiemiemiemiequote:Op maandag 20 april 2020 16:53 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Ik wil dat jij met je gore poten van mij en @:superdonald af blijft.
Mediumquote:Op maandag 20 april 2020 16:53 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Zit jij dit topic ook al te f5en
Ik denk dat het nog wel beter is om in de ochtend meer calorierijk voedsel te eten omdat je dan een langere duur heb dat je ze verbruikt.quote:Op maandag 20 april 2020 16:50 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Of je nou 's ochtends ongezond eet en dan 's avonds gezond of andersom maakt toch niet zoveel uit?
Denk niet dat braddy veel gebruiktquote:Op maandag 20 april 2020 16:59 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ik denk dat het nog wel beter is om in de ochtend meer calorierijk voedsel te eten omdat je dan een langere duur heb dat je ze verbruikt.
Bedankt vriend, voelt goed.quote:Op maandag 20 april 2020 16:53 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Ik wil dat jij met je gore poten van mij en @:superdonald af blijft.
Ken jij zijn hit song ik ben te dik?quote:Op maandag 20 april 2020 17:05 schreef phoenyx het volgende:
Kunnen we het wat minder over zijn eten hebben en wat meer over de muziek? Het is leuk genoeg geweest
Maakt niet uit, hij kan ontzettend veel nummers foutloos spelen. Hij heeft best wel veel talentquote:Op maandag 20 april 2020 17:06 schreef StraightEdge het volgende:
[..]
Ken jij zijn hit song ik ben te dik?
Jup, daar zou hij meer mee moeten doen.quote:Op maandag 20 april 2020 17:09 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Maakt niet uit, hij kan ontzettend veel nummers foutloos spelen. Hij heeft best wel veel talent
Vloggen ofzo?quote:Op maandag 20 april 2020 17:14 schreef diadakan het volgende:
[..]
Jup, daar zou hij meer mee moeten doen.
Toen was er nog hoop dat het zou kunnen helpenquote:Op maandag 20 april 2020 17:17 schreef Welvaert het volgende:
[..]
In dit soort topics in die tijd kreeg Bradge zelfs van mods nog ongezoute kritiek. Als je hem tegenwoordig één keer een beetje aanvalt of de discussie zoekt heb je al zo goed als een ban aan je broek hangen. Zoveel onnodig censuur tegenwoordig hier.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:47 schreef #ANONIEM het volgende:
(ik heb al meerdere fietsen gesloopt doordat ik teveel kracht zet als ik trap...)
quote:Op maandag 20 april 2020 17:20 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Toen was er nog hoop dat het zou kunnen helpen
Hij zou zo de tour winnen. Als ze maar een geschikte fiets voor hem konden makenquote:
Wasquote:Op maandag 20 april 2020 17:26 schreef Goudenkomkommer het volgende:
[..]
Klassiekertje!
Maar dat soort excuses gebruikte ik ook toen ik veel te dik was
Hij zou het hoogste wattage trappen in de virtuele tourquote:Op maandag 20 april 2020 17:23 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Hij zou zo de tour winnen. Als ze maar een geschikte fiets voor hem konden maken
Neequote:Op maandag 20 april 2020 17:05 schreef phoenyx het volgende:
Kunnen we het wat minder over zijn eten hebben en wat meer over de muziek? Het is leuk genoeg geweest
Turbodijen genot.quote:Op maandag 20 april 2020 17:04 schreef Chia het volgende:
KLB / Geen fiets hebben.
Toen fietsen nog geen taboe was
Zielige boy ben je toch ook..quote:Op maandag 20 april 2020 17:20 schreef phoenyx het volgende:
Hij heeft mij zelfs zelf gebanned op zijn youtubekanaal terwijl ik ongeveer de enige ben die hem niet belachelijk maak, het is vrij vreselijk
Dit. Mensen, volg dit nou eens op. Je hoeft dit topic niet aan te klikken, je hoeft niet op mijn filmpjes te klikken, blijf lekker weg als je je toch al gaat opvreten (hihaho)quote:Op maandag 20 april 2020 17:27 schreef Faux. het volgende:
Jaaa en weer klaar met alle beledigingen. Kom nou. Wees eens respectvol of ga lekker een ander topic opzoeken.
Minder eten en meer bewegen? Of heb je echt een speciaal programma gevolgd?quote:Op maandag 20 april 2020 17:29 schreef Goudenkomkommer het volgende:
[..]
Yup
Uiteindelijk is de knop omgegaan gelukkig
Zoek lekker een ander topic op waar je kan pseudomodden. Dit topic gaat over de vlogs van BradgeTV.quote:Op maandag 20 april 2020 17:30 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Dit. Mensen, volg dit nou eens op. Je hoeft dit topic niet aan te klikken, je hoeft niet op mijn filmpjes te klikken, blijf lekker weg als je je toch al gaat opvreten (hihaho)
Braddie heet niet toevallig Wiggins van achter?quote:Op maandag 20 april 2020 17:27 schreef Chia het volgende:
[..]
Hij zou het hoogste wattage trappen in de virtuele tour
Braddie chicken-Wigginsquote:Op maandag 20 april 2020 17:31 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Braddie heet niet toevallig Wiggins van achter?
Dit roep je toch gewoon over jezelf af johquote:Op maandag 20 april 2020 17:30 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Dit. Mensen, volg dit nou eens op. Je hoeft dit topic niet aan te klikken, je hoeft niet op mijn filmpjes te klikken, blijf lekker weg als je je toch al gaat opvreten (hihaho)
Ik ben mod. En hij heeft gewoon een punt hoor. Ieder met meer dan een enkele hersencel ziet dat hier niet gediscussieerd maar geschoten wordt. En dat is ooit klaar. En dat is nu.quote:Op maandag 20 april 2020 17:31 schreef Chia het volgende:
[..]
Zoek lekker een ander topic op waar je kan pseudomodden. Dit topic gaat over de vlogs van BradgeTV.
Volgens mij doet hij dit bewust, zodat zijn arbeidsvermogen omlaag gaat en hij niet hoeft te werken.quote:Op maandag 20 april 2020 17:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarheid.
Als die man nou gewoon niet wil afvallen laat hem dan lekker.
Bewust gaan kijken naar wat ik eet.quote:Op maandag 20 april 2020 17:30 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Minder eten en meer bewegen? Of heb je echt een speciaal programma gevolgd?
Ik heb ook gelijk, want jouw modpunt was ook wel duidelijk zonder zijn onderstreping.quote:Op maandag 20 april 2020 17:33 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ik ben mod. En hij heeft gewoon een punt hoor. Ieder met meer dan een enkele hersencel ziet dat hier niet gediscussieerd maar geschoten wordt. En dat is ooit klaar. En dat is nu.
Dan hebben we allebei gelijk. Ook goed.quote:Op maandag 20 april 2020 17:35 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik heb ook gelijk, want jouw modpunt was ook wel duidelijk zonder zijn onderstreping.
Keurig. Wat was je zwaarste moment en waar wil je heen als ik vragen mag?quote:Op maandag 20 april 2020 17:35 schreef Goudenkomkommer het volgende:
[..]
Bewust gaan kijken naar wat ik eet.
Ben ongeveer 30kg afgevallen met hulp van MyFitnessPal, bewegen deed ik altijd al.
Geen idee. Weet ik nooit van te voren, komt wanneer het komt.quote:Op maandag 20 april 2020 17:37 schreef Chia het volgende:
![]()
Maar OT: wanneer is er weer nieuwe content gepland in de vorm van een vlog of stream?
Ga je niet met een vast schema werken?quote:Op maandag 20 april 2020 17:39 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Geen idee. Weet ik nooit van te voren, komt wanneer het komt.
Ah, dus wie weet komt er toch weer een foodreview?quote:Op maandag 20 april 2020 17:39 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Geen idee. Weet ik nooit van te voren, komt wanneer het komt.
Zo da's wel een flink buikie wat er af is dan?quote:Op maandag 20 april 2020 17:35 schreef Goudenkomkommer het volgende:
[..]
Bewust gaan kijken naar wat ik eet.
Ben ongeveer 30kg afgevallen met hulp van MyFitnessPal, bewegen deed ik altijd al.
Nee, doe ik nooit. Alleen met livestreams. Meestal probeer ik die te doen rond 6-7.quote:Op maandag 20 april 2020 17:43 schreef diadakan het volgende:
[..]
Ga je niet met een vast schema werken?
quote:Op maandag 20 april 2020 17:43 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ah, dus wie weet komt er toch weer een foodreview?
En een keer een livestream op een tijdstip dat het @leolinedance ook goed uitkomt, want als ik zijn posts hier moet geloven vangt hij altijd bot terwijl hij een fan van het eerste uur is.quote:Op maandag 20 april 2020 17:43 schreef diadakan het volgende:
[..]
Ga je niet met een vast schema werken?
Kapsalontbijtquote:Op maandag 20 april 2020 17:44 schreef Caland het volgende:
Morgen graag een ochtendreview van de kapsalon van admiraalgoden
Liever een review van de authentieke Admiraal schotel.quote:Op maandag 20 april 2020 17:44 schreef Caland het volgende:
Morgen graag een ochtendreview van de kapsalon van admiraalgoden
Hoezo? Het zijn altijd mooie filmpjes.quote:Op maandag 20 april 2020 17:43 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]Nee, dat is voorlopig echt van de baan na deze.
Schakel ben ik nog nooit geweestquote:Op maandag 20 april 2020 17:45 schreef Treinhoer het volgende:
Als je moest kiezen welke tent beter is. Ga je dan voor de Admiraal of voor de Schakel?
Dat zal vast, maar het is wel even schluss voor overduidelijke redenen.quote:Op maandag 20 april 2020 17:48 schreef Durmada het volgende:
[..]
Hoezo? Het zijn altijd mooie filmpjes.
Je kan food reviews ook opschorten zonder daar ergens keiharde uitspraken over te doen hè. Dan voorkom je dat je elke 24 uur iets zegt wat tegenstrijdig is met wat je doet.quote:Op maandag 20 april 2020 17:56 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Dat zal vast, maar het is wel even schluss voor overduidelijke redenen.
Eens, dat is boeiender dan die kapsalons, pizza's en friet.quote:Op maandag 20 april 2020 17:58 schreef ZwangerPetro het volgende:
Foodreview van een gezonde thuisbezorgdmaaltijd zou ik veel interessanter vinden dan de zoveelste review van een vette hap.
Heb je de patat al uit de koelkast gevist?quote:Op maandag 20 april 2020 17:56 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Dat zal vast, maar het is wel even schluss voor overduidelijke redenen.
Je hebt toch wel eens eten gehad van cafetaria de Schakel uit Nieuw Loosdrecht?quote:Op maandag 20 april 2020 17:56 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Schakel ben ik nog nooit geweest
Is dat heel speciaal?quote:Op maandag 20 april 2020 18:04 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Je hebt toch wel eens eten gehad van cafetaria de Schakel uit Nieuw Loosdrecht?
Z’n vorige kamer zat direct naast de snackbar. Maar hij ging altijd met thuisbezorgd bij andere snackbars bestellen ipv gewoon ff naar buiten lopenquote:
quote:Op maandag 20 april 2020 18:08 schreef Moira het volgende:
[..]
Z’n vorige kamer zat direct naast de snackbar. Maar hij ging altijd met thuisbezorgd bij andere snackbars bestellen ipv gewoon ff naar buiten lopen
En?quote:Op maandag 20 april 2020 17:57 schreef murp het volgende:
Ik heb trouwens een van je muziekfilmpjes gekeken
Gemak dient de mens.quote:Op maandag 20 april 2020 18:08 schreef Moira het volgende:
[..]
Z’n vorige kamer zat direct naast de snackbar. Maar hij ging altijd met thuisbezorgd bij andere snackbars bestellen ipv gewoon ff naar buiten lopen
En wat maakt dat uit voor dit topic en mijn vlogs? Lekker boeiend, die shit daar was fucking duur.quote:Op maandag 20 april 2020 18:08 schreef Moira het volgende:
[..]
Dit is toch ook 100x interessanter dan dat eeuwige gepingel op die keyboardsquote:Op maandag 20 april 2020 18:11 schreef Buitendam het volgende:
Het onderwerp eten overschaduwt de muziekvlogs.
Niks mis met eten toch.quote:Op maandag 20 april 2020 18:11 schreef Buitendam het volgende:
Het onderwerp eten overschaduwt de muziekvlogs.
Ik ken een Fokker die woont boven een snackbar nog gemakkelijker. (lol)quote:Op maandag 20 april 2020 18:08 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik heb naast een kroeg gewoond, maar ging altijd naar een anderequote:Op maandag 20 april 2020 18:14 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik ken een Fokker die woont boven een snackbar nog gemakkelijker. (lol)
Dan ging een tussendeur open voor het eten.
Check dit: @:caland @:elan
Hee die ken ik ook.quote:Op maandag 20 april 2020 18:14 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zelf claimt deze Fokker hier al jaren niet meer te wonen trouwens.quote:Op maandag 20 april 2020 18:14 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Minininiinini.quote:Op maandag 20 april 2020 18:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zelf claimt deze Fokker hier al jaren niet meer te wonen trouwens.
Je zegt zelf dat je nog nooit bij de Schakel bent geweest en iemand vraagt daarnaar en ik deel de relevante info die ik daarover heb?quote:Op maandag 20 april 2020 18:10 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
En wat maakt dat uit voor dit topic en mijn vlogs? Lekker boeiend, die shit daar was fucking duur.
Rustig.quote:Op maandag 20 april 2020 18:19 schreef Moira het volgende:
[..]
Je zegt zelf dat je nog nooit bij de Schakel bent geweest en iemand vraagt daarnaar en ik deel de relevante info die ik daarover heb?
Of mogen we nou ook al niks zeggen over dingen waar je zelf over post?
Afhalen duurder dan thuisbezorgd, tikkeltje ongeloofwaardig.quote:Op maandag 20 april 2020 18:10 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
En wat maakt dat uit voor dit topic en mijn vlogs? Lekker boeiend, die shit daar was fucking duur.
torenhoogquote:Op maandag 20 april 2020 18:20 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Rustig.
Gemak dient de mens was hier het geval. Plus dat de prijzen daar gewoon torenhoog waren.
Misschien had je toch eens binnen moeten lopen, want dan had je kunnen zien dat het onderaan de streep wel goedkoper is dan thuisbezorgd.quote:Op maandag 20 april 2020 18:20 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Rustig.
Gemak dient de mens was hier het geval. Plus dat de prijzen daar gewoon torenhoog waren.
Plus dat je volgens mij bij Thuisbezorgd ook een minimum bedrag moet besteden volgens mij (Ik woon niet in NL en ik bestel sowieso nooit eten)quote:Op maandag 20 april 2020 18:22 schreef Chia het volgende:
[..]
Afhalen duurder dan thuisbezorgd, tikkeltje ongeloofwaardig.
Plus verzendkosten bij veel restaurantsquote:Op maandag 20 april 2020 18:26 schreef praadje het volgende:
[..]
Plus dat je volgens mij bij Thuisbezorgd ook een minimum bedrag moet besteden volgens mij (Ik woon niet in NL en ik bestel sowieso nooit eten)
Ditquote:Op maandag 20 april 2020 15:41 schreef Caland het volgende:
Ga zo door met de foodreviews
Wederom hardop gelachen
Voornamelijk toen de bezorger goedemorgen zei
Ik zat maar te denken 'verzendkosten"? Maar ik neem aan dat je bezorgkosten bedoelt.quote:Op maandag 20 april 2020 18:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Plus verzendkosten bij veel restaurants
Ja, bezorgkosten inderdaad. Waarschijnlijk wordt het in de toekomst verzendkosten als je eten gewoon met drones wordt geleverdquote:Op maandag 20 april 2020 18:30 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik zat maar te denken 'verzendkosten"? Maar ik neem aan dat je bezorgkosten bedoelt.
quote:Op maandag 20 april 2020 18:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
torenhoogIn elke snackbar betaal je gewoon hetzelfde voor een patatje hoor. Met een afwijking van tientallen centen op zijn hoogst.
Je wilde waarschijnlijk gewoon je gezicht daar niet 4 keer per week laten zien
Ja, dan worden het verzendkosten misschien.quote:Op maandag 20 april 2020 18:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, bezorgkosten inderdaad. Waarschijnlijk wordt het in de toekomst verzendkosten als je eten gewoon met drones wordt geleverd
Moet jij zeggenquote:Op maandag 20 april 2020 17:31 schreef Chia het volgende:
[..]
Zoek lekker een ander topic op waar je kan pseudomodden. Dit topic gaat over de vlogs van BradgeTV.
Ja leg de grap nog even uitquote:
Laat dit maar zitten @ItsTheBradgeHere gewoon de streamtijden zo latenquote:Op maandag 20 april 2020 17:44 schreef Chia het volgende:
[..]
En een keer een livestream op een tijdstip dat het @:leolinedance ook goed uitkomt, want als ik zijn posts hier moet geloven vangt hij altijd bot terwijl hij een fan van het eerste uur is.
Is ook wel vrij relevant dat er geld binnen komt.quote:Op maandag 20 april 2020 17:34 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Volgens mij doet hij dit bewust, zodat zijn arbeidsvermogen omlaag gaat en hij niet hoeft te werken.![]()
Hij heeft ooit geroepen dat hij mensen persoonlijk zou opzoeken als hij door hun toedoen zijn uitkering zou kwijtraken. Het is dus wel echt een dingetje voor hem om die Wajong te behouden.
Correct!quote:Op maandag 20 april 2020 17:44 schreef Chia het volgende:
[..]
En een keer een livestream op een tijdstip dat het @:leolinedance ook goed uitkomt, want als ik zijn posts hier moet geloven vangt hij altijd bot terwijl hij een fan van het eerste uur is.
Zo goed ditquote:
prima tijd tochquote:
Shitquote:Op maandag 20 april 2020 18:37 schreef Chia het volgende:
[..]
Ja leg de grap nog even uitman man man
Ik ga voortaan geen oproep meer voor je doen mbt de streamtijden![]()
Huh niks gezien over een uitkering? Jammerquote:Op maandag 20 april 2020 18:54 schreef Faux. het volgende:
Alles over die uitkering is weg nu. Vaak genoeg gewaarschuwd.
quote:Op maandag 20 april 2020 18:54 schreef Faux. het volgende:
quote:Op maandag 20 april 2020 18:54 schreef Faux. het volgende:
Mag het wel over eten gaan?quote:Op maandag 20 april 2020 18:54 schreef Faux. het volgende:
Mee eens.quote:Op maandag 20 april 2020 18:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zo goed dit
#LEAVEBRADDIEALONE!!!!!!!!!!!!!
Misschien kan je een keer duidelijke regels gaan formuleren want deze willekeur slaat nergens op.quote:Op maandag 20 april 2020 18:54 schreef Faux. het volgende:
Als je gaat sherlocken hoeveel keer iets toch gebeurt is terwijl Braddie zei dat dit niet zou gebeuren ben je zoet tot Kerstquote:Op maandag 20 april 2020 19:05 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Er komen geen foodreviews meer, dus dan is eten niet meer relevant.
Dat zei hij gisteren ookquote:Op maandag 20 april 2020 19:05 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Er komen geen foodreviews meer, dus dan is eten niet meer relevant.
Is dat voor of na de crash?quote:Op maandag 20 april 2020 19:05 schreef Nikonlover het volgende:
Speciaal voor Barbie nu de intro van oh oh cherso![]()
Sterkte barbie!
[ afbeelding ]
Hij is nog live hoor.quote:Op maandag 20 april 2020 19:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ah kut hij is niet meer online. Vroeg me af of hij die shormapizza en de kapsalon allebei had opgegeten want da's wel heel veel voor 1 maaltijd. Ik hou het op een kapsalon met 6 kipnuggets en dan zit ik tsjokvol.
quote:
Hij beweert de kapsalon slechts half te hebben opgegetenquote:Op maandag 20 april 2020 19:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ah kut hij is niet meer online. Vroeg me af of hij die shormapizza en de kapsalon allebei had opgegeten want da's wel heel veel voor 1 maaltijd. Ik hou het op een kapsalon met 6 kipnuggets en dan zit ik tsjokvol.
Dat zou me niets verbazen, want die kapsalon zag er niet erg appetijtelijk uitquote:Op maandag 20 april 2020 20:13 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Hij beweert de kapsalon slechts half te hebben opgegeten
Het was ook echt geen lekkere kapsalon.quote:Op maandag 20 april 2020 20:14 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Dat zou me niets verbazen, want die kapsalon zag er niet erg appetijtelijk uit
Sow @praadje SOW!!quote:Op maandag 20 april 2020 20:18 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Dat jij een gewaardeerde user bent
Had je ooit wel eens eerder een kapsalon laten bezorgen van die toko?quote:Op maandag 20 april 2020 20:18 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Het was ook echt geen lekkere kapsalon.
Nee, maar wel eens een frietje besteld enz. Dat was altijd prima. Ik ben van mening dat als je iets niet fatsoenlijk kan maken dat je het niet op de kaart moet hebben staan. En dat zo'n restaurant dan vooral bekend staat als sparerib toko maakt dan niet uit.quote:Op maandag 20 april 2020 20:31 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Had je ooit wel eens eerder een kapsalon laten bezorgen van die toko?
Goed punt inderdaad. Het zal je verbazen hoeveel restaurants een kapsalon weten te verneuken.quote:Op maandag 20 april 2020 20:38 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Nee, maar wel eens een frietje besteld enz. Dat was altijd prima. Ik ben van mening dat als je iets niet fatsoenlijk kan maken dat je het niet op de kaart moet hebben staan. En dat zo'n restaurant dan vooral bekend staat als sparerib toko maakt dan niet uit.
Hoort patat van een kapsalon slap te zijn?quote:Op maandag 20 april 2020 20:40 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Goed punt inderdaad. Het zal je verbazen hoeveel restaurants een kapsalon weten te verneuken.
Nee. Ook niet super crunchy. Maar een beetje stevig.quote:Op maandag 20 april 2020 20:41 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Hoort patat van een kapsalon slap te zijn?
Ben niet zo'n kenner
De kapsalon die ik voor hem besteld had zag er echt super goed uit! Zo heb ik hem nog nooit gezien. Hier is t allemaal een kleffe bendequote:Op maandag 20 april 2020 20:40 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Goed punt inderdaad. Het zal je verbazen hoeveel restaurants een kapsalon weten te verneuken.
Moet je jezelf eens horenquote:Op maandag 20 april 2020 20:51 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
De kapsalon die ik voor hem besteld had zag er echt super goed uit! Zo heb ik hem nog nooit gezien. Hier is t allemaal een kleffe bende
quote:Op maandag 20 april 2020 20:51 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
De kapsalon die ik voor hem besteld had zag er echt super goed uit!
Wat? Ik heb een keer vanuit een grapje (in overleg met bradge) een kapsalonnetje besteld met een gezonde kroket. Wat zeik je. Ben je jaloers ofzo?quote:Op maandag 20 april 2020 20:53 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Moet je jezelf eens horen
De kapsalon die ik voor hem had besteld blablabla man man man
Alsof je hem haute cuisine hebt geleverdquote:Op maandag 20 april 2020 20:57 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Wat? Ik heb een keer vanuit een grapje (in overleg met bradge) een kapsalonnetje besteld met een gezonde kroket. Wat zeik je. Ben je jaloers ofzo?
Ja wat? Hij zat al weken aan de noedels, crackers en broccoli. Dan is een kapsalonnetje wel even lekker toch?quote:Op maandag 20 april 2020 20:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alsof je hem haute cuisine hebt geleverd
Een fucking kapsalon.
Vergeleken met noodles is dat ook welquote:Op maandag 20 april 2020 20:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een fucking kapsalon.
Wat is jouw favoriete late night snack?quote:Op maandag 20 april 2020 20:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een fucking kapsalon.
Die ik besteld had was echt met liefde gemaakt ja. Geen kleffe troep.quote:Op maandag 20 april 2020 21:00 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Vergeleken met noodles is dat ook wel
Brood met pindakaas.quote:Op maandag 20 april 2020 21:00 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Wat is jouw favoriete late night snack?
Denk niet dat je gelukkig wordt van elke dag fastfoodquote:Op maandag 20 april 2020 21:05 schreef B300 het volgende:
Iedere dag thuisbezorgd voor braad, uitkering klinkt zo gek nog niet
En dan de knoflooksaus vooral zeker?quote:Op maandag 20 april 2020 21:01 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Die ik besteld had was echt met liefde gemaakt ja. Geen kleffe troep.
Thuisbezorgd staat ook niet gelijk aan fastfood. In een beetje stad kan je gewoon Thais, Surinaams, Indiaas, pokebowls bestellenquote:Op maandag 20 april 2020 21:05 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Denk niet dat je gelukkig wordt van elke dag fastfood
Is dat voor pokemons?quote:Op maandag 20 april 2020 21:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Thuisbezorgd staat ook niet gelijk aan fastfood. In een beetje stad kan je gewoon Thais, Surinaams, Indiaas, pokerbowls bestellen
Dat snap ik. Maar dat hebben we nog niet voorbij zien komen in huize Bradgequote:Op maandag 20 april 2020 21:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Thuisbezorgd staat ook niet gelijk aan fastfood. In een beetje stad kan je gewoon Thais, Surinaams, Indiaas, pokebowls bestellen
pokequote:
Hij mist watquote:Op maandag 20 april 2020 21:11 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar dat hebben we nog niet voorbij zien komen in huize Bradge
Ja dat zeg ik. Pokemon voedselquote:
Hij heeft wel al italiaans besteld. En natuurlijk hollandse visquote:Op maandag 20 april 2020 21:11 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar dat hebben we nog niet voorbij zien komen in huize Bradge
Is een Hawaiaans gerecht oorspronkelijk met rauwe vis, maar inmiddels zo populair dat er verschillende soorten zijnquote:
Vooral andere lekkere keukensquote:
keukendiscipline. Klinkt als Ellie Lust met haar ether disciplinequote:
Een Ellie voor dit topicquote:Op maandag 20 april 2020 21:20 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
keukendiscipline. Klinkt als Ellie Lust met haar ether discipline
quote:Op maandag 20 april 2020 21:22 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Een Ellie voor dit topic
[ afbeelding ]
dus nu maak ik ook geen kans meer bij jouquote:
Nou dat zou ik als geluk bestempelen maar okequote:Op maandag 20 april 2020 21:32 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
dus nu maak ik ook geen kans meer bij jou
Hoezo geluk? Ben je zo onaardig dan?quote:Op maandag 20 april 2020 21:37 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Nou dat zou ik als geluk bestempelen maar oke
Nee maar net als jij heb ik een penerquote:Op maandag 20 april 2020 21:38 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Hoezo geluk? Ben je zo onaardig dan?
Kan ook lekker zijn tochquote:Op maandag 20 april 2020 21:38 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Nee maar net als jij heb ik een pener
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |