Een fiets heeft voor mij niet echt heel veel prioriteit, het is wel fijn een fiets te hebben. Maar heb het geld voor een nieuwe er niet voor(over)quote:
Wat. Een. Diss.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:49 schreef BlueNumber het volgende:
Matched goed bij je rijbewijs, je gezonde gewicht en je ruggegraat.
Die heb je ook allemaal niet.
Klaag dan niet.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:51 schreef Braddie het volgende:
Een fiets heeft voor mij niet echt heel veel prioriteit, het is wel fijn een fiets te hebben. Maar heb het geld voor een nieuwe er niet voor(over)
Zo.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:49 schreef BlueNumber het volgende:
Matched goed bij je rijbewijs, je gezonde gewicht en je ruggegraat.
Die heb je ook allemaal niet.
Het niet hebben van een fiets is niet handig als ik nog geen rijbewijs heb nee.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:51 schreef HaywoodJablome het volgende:
lijkt me niet handig als je geen rijbewijs hebt.
Dan ga je verdomme lopen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:51 schreef Braddie het volgende:
[..]
Een fiets heeft voor mij niet echt heel veel prioriteit, het is wel fijn een fiets te hebben. Maar heb het geld voor een nieuwe er niet voor(over)
Ja man, lekker naar Baarn lopen. 9 Kilometer heen, en 9 kilometer terugquote:
Koop een gejatte fiets op marktplaats, daar kun jij onmogelijk morele bezwaren tegen hebben.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:53 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het niet hebben van een fiets is niet handig als ik nog geen rijbewijs heb nee.
Maar ik vind het nutteloos om een nieuwe fiets te kopen.. ik kom nooit buiten Hilversum eigenlijk. (En als ik al buiten Hilversum kom is het met het OV)
dat is 1,5 uur heen en 1,5 uur terug, dat moet te doen zijn als je echt wiltquote:Op dinsdag 24 september 2013 17:53 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja man, lekker naar Baarn lopen. 9 Kilometer heen, en 9 kilometer terug
Ik wens je succes iig.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:53 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Dan ga je verdomme lopen marcheren.
3 uur lopenquote:Op dinsdag 24 september 2013 17:54 schreef zeeppaardje het volgende:
[..]
dat is 1,5 uur heen en 1,5 uur terug, dat moet te doen zijn als je echt wilt
Geen 18km kunnen lopenquote:Op dinsdag 24 september 2013 17:53 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja man, lekker naar Baarn lopen. 9 Kilometer heen, en 9 kilometer terug
Ik wens je succes iig.
Fixedquote:Op dinsdag 24 september 2013 17:54 schreef zeeppaardje het volgende:
[..]
dat is 35 minuten heen en 35 minuten terug, dat moet te doen zijn als je echt wilt
Het is maar hoe graag je het wil. Waar een wil is, is een weg.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:55 schreef Braddie het volgende:
[..]
3 uur lopenGoedemorgen, ik ben geen atleet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |